Společnost NVIDIA přinesla aktualizovaný ChatRTX s novým elegantním uživatelským rozhraním a vylepšenými funkcemi. Nejnovější verze využívá framework Electron + Material UI, který vývojářům umožňuje snadněji přidávat vlastní prvky uživatelského rozhraní nebo rozšiřovat funkce tohoto nástroje. Součástí aktualizace je také nová architektura, která zjednodušuje integraci různých uživatelských rozhraní a zefektivňuje vytváření nových chatovacích a RAG aplikací nad backendovým aplikačním programovým rozhraním ChatRTX.
Během fireside chatu na veletrhu SIGGRAPH představil zakladatel a CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang „Jamese“ – digitálního člověka postaveného na mikroslužbách NVIDIA NIM a poháněného technologií NVIDIA ACE. James je virtuální asistent, který komunikuje s lidmi a dokáže vyjádřit emoce, ovládá humor a jeho reakce jsou kontextově přesné. Brzy budou moci uživatelé s Jamesem komunikovat v reálném čase na adrese ai.nvidia.com. Společnost na konferenci o počítačové grafice představila také nejnovější pokroky v platformě NVIDIA Maxine AI, včetně Maxine 3D a Audio2Face-2D.
Rozšiřují se také možnosti využití AI akcelerované pomocí RTX pro tvorbu obsahu. RTX Video HDR je nyní k dispozici prostřednictvím aplikací Wondershare Filmora a DaVinci Resolve. 3D grafici získávají další možnosti využití AI, které zjednodušují a vylepšují pracovní postupy. Jde o aplikace a nástroje Replikant, Adobe, Topaz a Getty Images, kde přibývá podpora technologií, jako jsou například NVIDIA Audio2Face, NVIDIA DLSS či další integrace generativní AI.
V oblasti generativní AI získává Stable Diffusion 3.0 optimalizaci pomocí technologie TensorRT, což přináší 60% zrychlení.
Modely Meta Llama 3.1-8B jsou nyní optimalizovány pro inference na PC s NVIDIA GeForce RTX a pracovních stanicích NVIDIA RTX. Tyto modely jsou nativně podporovány pomocí NVIDIA TensorRT-LLM, open-source softwaru, který urychluje výkon inference LLM.David Blažej
Detaily nabízí blog AI doecoded: https://blogs.