Meta v Česku spustila druhou sezonu projektu Business Makeovers. Naučí malé a střední firmy lépe komunikovat

Společnost Meta spustila novou sezonu projektu Business Makeovers, který pomáhá malým a středním podnikatelům osvojit si digitální nástroje a techniky. Zástupci pěti českých podniků dostali možnost diskutovat s experty na sociální sítě ze společnosti Meta a poradit se s nimi o jejich online komunikaci. Z projektu vznikl pětidílný seriál, jednotlivé epizody jsou od 18. října postupně zveřejňovány na webu Drbna.cz a na facebookové stránce Meta Boost.

Experti se zaměřili na popularitu video formátu Reels, poměr investic do reklamy vzhledem k ceně produktu, práci s komunitami, ale také na expanzi na zahraniční trhy. Videa jsou pojata jako lekce – jejich ústřední část je rozhovor s expertem společnosti Meta. Úroveň znalosti a využívání online marketingu se u jednotlivých firem záměrně liší, aby si diváci dokázali najít tipy pro vlastní využití, ať už jde o nápady k vylepšení obsahu, nebo použití reklamních či jiných nástrojů.

Malé a střední podniky, které se do tohoto projektu zapojily, jsou:

  • Domky srdcem – originální zahradní dřevěné domky pro děti
  • Dressibly – eshop s moderním, šetrným a férovým oblečením
  • Vika Mayzel – ateliér s minimalistickými výrobky s orientálním twistem
  • Clock Gallery – unikátní pražské starožitnictví
  • Kaiser Franz – burger bistro s řemeslnými pivovary na čepu z pražských Vinohrad

Nově je v Česku dostupna také vzdělávací platforma Meta Boost. Nabídne bezplatné a interaktivní online vzdělávání pro menší podnikatele. Na webu projektu, který vznikl ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR, se budou průběžně objevovat tematické webináře radící, jak správně prezentovat svou firmu, jak tvořit kreativní obsah na sociální

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version