Klarna oslavuje „měsíc lásky“ v nové májové kampani

Klarna, přední světová bankovní, platební a nákupní služba, spustila svou nejnovější kampaň, která se zaměří na český měsíc lásky. Hlavním tématem je spojení spontánnosti lásky a možnosti okamžitě obdarovat své blízké. Kampaň probíhá ve spolupráci s partnerskými společnostmi Pilulka, Sinsay (LPP), About You, Humanic a dalšími.

Cílem kampaně je nabídnout českým zákazníkům lepší zážitek z nakupování a podpořit misi společnosti Klarna, která pomáhá svým partnerům ve společném růstu. Kampaň bude probíhat po celý květen na několika platformách včetně klasického a digitálního CLV (v Praze a Brně), billboardů, online prostřednictvím Meta, Google Display Network a Seznamu a na kanálech partnerů – Pilulka, Sinsay (LPP), About You, nebo Humanic. Klarna zapojí také vlastní kanály včetně aplikace, kde jsou k dispozici personalizované nákupní seznamy nebo speciální nabídky. Každý z partnerských obchodů Klarna nabídne v rámci kampaně také časově omezené slevy.

Kampaň je přizpůsobena českému prostředí a promítá se do ní mise společnosti Klarna na českém trhu. České zákazníky chce informovat o pohodlnějším a flexibilnějším řešení plateb, kdy s Klarnou mohou okamžitě nakoupit oblíbené produkty s rozložením do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Možnost rozložení nákupu na tři platby pomáhá také českým obchodníkům, kterým přináší nové zákazníky díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti.

„Česká republika je jedním z našich prioritních trhů v regionu CEE a máme velkou radost, že se do letošní májové kampaně zapojilo hned několik lokálních i globálních partnerů. Chceme pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a být jejich partnerem v růstu a expanzi napříč celou Evropou,“ říká Tereza Obrtáč, country manažerka společnosti Klarna pro Českou republiku.

Flexibilní platby společnosti Klarna již využívá více než 450 000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.

Klarna má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí.

O společnosti Klarna

Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 450 000 globálních maloobchodních partnerů včetně společností jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na http://klarna.com/.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version