iSTYLE na Vltava Run: Apple Watch Ultra bodovaly na extrémním závodě. 93 běžců ze 100 si je po závodě koupilo

Jak obstojí Apple Watch Ultra v opravdu náročných podmínkách? Společnost iSTYLE se rozhodla prověřit nejnovější model sportovních hodinek v rámci jubilejního desátého extrémního běžeckého závodu Vltava Run. Závodníci dostali možnost hodinky otestovat přímo na trase, ohodnotit je a v případě zájmu si je po závodě za zvýhodněnou cenu odkoupit. Ze stovky hodinek se do iSTYLE vrátilo jen 7 kusů.

Vltava Run je vyhledávaný extrémní běžecký závod s desetiletou tradicí. Letos přivítal více než 3 500 běžců, kteří štafetově zdolali celkem 36 úseků trati o celkové délce 360 km. Hlavními hvězdami letošního závodu se stala dvojice manažerů z laserového centra ELI Beamlines, kterým se podařilo zdolat trať pouze ve dvou, a přitom ve standardním čase a za dodržení předepsaného střídání.

iSTYLE heroes: Roman a Jiří zdolali Vltava Run pouze ve dvojici. Pomáhaly jim Apple Watch Ultra – YouTube

Společnost iSTYLE se jako partner soutěže rozhodla naplno otestovat nejnovější model sportovních hodinek Apple Watch Ultra, které nabízejí řadu pokročilých funkcí na sledování sportovních aktivit. Hodinky nabídla k testování 100 běžcům, kteří je mohli využít již při tréninku i během samotného závodu a následně je mohli ohodnotit a případně si je za poloviční cenu odkoupit.

„Kdy jindy podrobit Apple Watch zatěžkávací zkoušce než na závodě, jakým je Vltava Run. Potěšil nás obrovský zájem o testování ze strany běžců, kteří jsou velmi náročnou cílovou skupinou a jen velmi neradi mění zažité návyky nebo typ používaného vybavení. I proto máme radost, že si Apple Watch odnesly velmi dobré hodnocení,“ líčí Michaela Kohlíčková, marketingová manažerka iSTYLU.

Jak hodinky u běžců obstály? Zpětná vazba po testování ukázala, že Apple Watch Ultra předčily očekávání a po běhu jejich hodnocení vyskočilo z 3,7 na 4,5 z 5. Měření aktivity získalo rating 4,4 z 5 a měření EKG spolu s detekcí pádu a dalšími funkcemi pak 4,6. Uživatelé ocenili také kvalitní měřič tepové frekvence, který u nich obstál i ve srovnání s hrudním pásem od značky Garmin. Kladné body sbírala také snadná konektivita, propojení s Apple ekosystémem či možnost telefonování přímo z hodinek.

„Jsme rádi, že hodinky obstály i v náročné konkurenci značek jako Garmin či Polar. Spokojenost běžců koneckonců potvrzuje i to, že z oslovených respondentů jich 61 % před během koupi Apple Watch Ultra nezvažovalo, po běhu se nám ale vrátilo jen 7 hodinek ze 100,“ uzavírá Michaela Kohlíčková.  

O společnosti:

iSTYLE (člen skupiny Midis) je největším partnerem společnosti Apple v CEE. První pobočka v Česku byla založena v roce 2006 a vůbec první obchod iSTYLE byl otevřen již v roce 1999. Nyní má společnost více než 100 obchodů, z nichž 58 se nachází v EU a 16 na Blízkém východě. Sesterská společnost K-Tuin ve Španělsku disponuje sítí dalších 53 prodejen. Obrat iSTYLE (společně se španělským K-Tuin) v roce 2022 překročil 1 miliardu dolarů. Obrat českého iSTYLE zároveň za stejný rok přesáhl 3,2 miliardy Kč. V České republice má iSTYLE aktuálně 10 prodejen, které se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version