Huawei mění svět nositelných zařízení už téměř 10 let

Společnost Huawei slaví 10 let na trhu chytrých nositelných zařízeních, která uživatelům pomáhají rozvíjet zdravý životní styl. Na tento trh společnost vstoupila v roce 2014 s produktem Talkband B1. Díky nepřetržitému výzkumu a vývoji se Huawei povedlo dosáhnout významného pokroku v oblasti inovativních technologií. Do produktů se podařilo promítnout jak stylový design, tak i použití prémiových materiálů. Celosvětově se prodalo přes 130 milionů kusů a aplikace Huawei Zdraví hlásí více než 450 milionů uživatelů po celém světě.  U příležitosti 10. výročí budou 14. září 2023 v Barceloně představeny nové chytré hodinky včetně nadcházející globální produktové strategie, která zamíchá kartami v kategorii nositelných zařízení.

Zařízení s nejvýkonnějšími technologiemi

Společnost Huawei si v posledních deseti letech kladla za cíl poskytovat spotřebitelům ta nejlepší nositelná zařízení s využitím nejpokročilejších technologií. Ta jsou neustále vyvíjena a zdokonalována ve výzkumných a vývojových centrech a fitness a zdravotnických laboratořích. Na základě rozsáhlého výzkumu a vývoje Huawei v roce 2016 na trh uvedl svou první technologii optického monitorování životních funkcí s názvem Huawei TruSeenTM 1.0. Skutečného pokroku se jim podařilo dosáhnout v následujících letech 2018 a 2020, a to nepřetržitým monitoringem tepové frekvence či začleněním vysoce výkonného snímače EKG do hardwarového modulu TruSeenTM 4.0 umožňující detekci elektrokardiogramu či monitoring kyslíku v krvi.

Současná technologie sledování srdeční aktivity TruSeenTM 5.0+ zaměřená na přesnější detekci, podporu zdravotní kontroly či hodnocení rizik bude zastíněna zcela novou hardwarovou aktualizací TruSeenTM 5.5+, která bude představena v nastávajících měsících. Během posledních 8 let společnost Huawei produkty neustále vylepšovala a inovovala. To vedlo k zavedení chytrých funkcích jako TruSleepTM, TruRelaxTM či TruSport, které přináší kompletní přehled o zdravotním stavu uživatele. Aplikace Huawei Zdraví navíc poskytuje na míru dostupný soubor zdravotních doporučení.

Společnost Huawei neustále posouvá své technologické hranice, čímž se zasloužila o zlepšování prevence nemocí a screeningu rizik. Za posledních 8 let dokonce Huawei požádal o více než 800 patentů a zasloužil se o publikování 8 výsledků výzkumu v oblasti ESC (Evropská kardiologická společnost). Výraznému úspěchu se těší Huawei Watch D, které byly v loňském roce představeny ve 33 evropských zemích. Nejen že získaly certifikaci CE, ale jako první nositelné zařízení umožňovalo nepřetržité měření krevního tlaku díky hybridním technologiím. Aktuálně nejnovější řada Huawei Watch 4 přišla se zcela novou funkcí Health Glance, která detekuje 7 indikátorů a vytváří tak komplexní zprávu o zdraví uživatele. V rámci přesnosti digitálního monitoringu zdraví je však stále co zlepšovat. Pro zvýšení detekce chronických onemocnění se Huawei zavazuje spolupracovat s odbornými institucemi a partnery.

Technologie se snoubí se stylem

Společnost Huawei je jednou z mála technologických značek, které spojily prvky chytrých hodinek s tradičními luxusními hodinkami. Příkladem je i vydání hodinek Watch Ultimate na začátku letošního roku. Očekává se, že uvedení nových hodinek tuto filozofii designu pozvedne v souladu s tématem launche „Fashion Forward“. To odkazuje na propojení technologií a stylu. Vzhledem k 10. výročí na evropském trhu s nositelnými zařízeními se všechny oči upírají na launch v Barceloně dne 14. září 2023. Očekává se, že Huawei bude opět udávat trendy v oblasti technologií a módy, a ještě upevní své vedoucí postavení v oblasti nositelných zařízení. Společně s uvedením nových produktů na trh se Huawei podělí také o svou novou globální produktovou strategii.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version