Širokoúhlý i detailní záběr stejné scény z jedné kamery? Dvousenzorová AXIS P1518-LE to umí včetně AI.

Společnost Axis Communications představuje boxovou kameru AXIS P1518-LE se dvěma objektivy, která nabízí širokoúhlý i detailní záběr stejné scény. Tato kamera je ideální pro ochranu budov a perimetru. Má vynikající kvalitu obrazu za jakýchkoli světelných podmínek a integrovanou umělou inteligenci, která zajistí pokročilou analytiku přímo v kameře.

Díky dvěma senzorům lze s pomocí jedné kamery AXIS P1518-LE získat dva různé pohledy. Zatímco jeden 1/1,2” obrazový senzor má výjimečnou citlivost i za slabého osvětlení a nabízí až 8 MPx rozlišení při 30 fps ve špičkových širokoúhlých záběrech, druhý a užší 1/2,8” senzor s rozlišením 2 MPx při 60 fps snímá detail bez rozmazání i u rychle se pohybujících objektů. Kamera je proto ideální k instalaci na sloupech s pohledem např. na vchody a ploty pozemků, protože dokáže sledovat celek (širokoúhlý záběr, rozlehlý prostor před budovou) a současně získat detailní pohled na kohokoli, kdo se blíží ke vchodu, vstupní bráně nebo plotu. Na křižovatkách může sloužit zároveň ke sledování dopravního toku a k zachycení detailů o vozidlech.

Dva senzory se vždycky hodí. Jeden nabízí pohled na celek s rozlišením 8 MPx při 30 fps a vysokou citlivost za všech světelných podmínek, zatím co druhý senzor poskytuje detail v 2 MPx rozlišení při 60 fps.

Kamera AXIS P1518-LE zachytí vše, co je třeba. Pokročilé technologie Lightfinder 2.0 a Forensic WDR zajišťují prvotřídní kvalitu obrazu, věrné barvy a forenzní detaily obrazu také v tmavých a světlých oblastech scény. Navíc zde technologie OptimizedIR umožňuje videodohled v naprosté tmě.

Chytrá investice: nákladově efektivní a robustní

Kamera AXIS P1518-LE je robustní a je připravena pro venkovní instalace. S krytím IP66, IP67, IK10 a NEMA 4X odolá i hurikánu o rychlosti až 60 m/s (216 km/h). Nabízí snadnou instalaci s nízkými celkovými náklady na vlastnictví (TCO). K zajištění dvou záběrů vám totiž stačí instalovat a udržovat pouze jednu kameru, mít jeden kabel (pro data i PoE napájení skrz síťový kabel), jednu IP adresu s jedinou licencí pro VMS, příp. jednu licenci pro libovolné analytické aplikace, které si zvolíte.

Tato vysoce výkonná kamera obsahuje procesor hlubokého učení (DLPU) pro pokročilé analytiky využívající AI technologie. To umožňuje efektivní zpracování obrazu a pokročilé analýzy bez potřeby velkých serverů přímo v kameře tzv. na okraji sítě.

S předinstalovaným softwarem AXIS Object Analytics dokáže detekovat a klasifikovat lidi, vozidla i různé typy vozidel – vše lze přizpůsobit vašim specifickým potřebám. Navíc poskytuje i cenná metadata, která usnadní rychlé a efektivní forenzní vyhledávání v živém i nahraném videu. Zařízení chrání hardwarová platforma kybernetické bezpečnosti Axis Edge Vault, která nabízí bezpečné ukládání a provoz klíčů s certifikací FIPS 140-3 úrovně 3.

Mezi klíčové vlastnosti patří:

  • Dva senzory pro širokoúhlý a detailní záběr;
  • vynikající kvalita obrazu ve vysokém rozlišení;
  • analytika s využitím umělé inteligence;
  • nízké celkové náklady na vlastnictví (TCO);
  • vestavěné funkce kybernetické bezpečnosti s Axis Edge Vault.

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis umožňuje rozvoj inteligentního a bezpečného světa s pomocí řešení, která zvyšují úroveň bezpečnosti a zlepšují efektivitu procesů v podnikání. Jako světový leader v oblasti síťových technologií nabízí společnost Axis řešení videodohledu a řízení přístupu, interkomy a audiosystémy. Tato řešení jsou ještě efektivnější díky inteligentním analytickým aplikacím a vysoce kvalitnímu vzdělávání v oboru. V současnosti má Axis přibližně 5 000 specializovaných zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování řešení zákazníkům spolupracuje s technologickými partnery a systémovými integrátory z celého světa. Společnost byla založena v roce 1984 a sídlí ve městě Lund ve Švédsku. Více informací o společnosti Axis najdete na webové stránce www.axis.com.

Český projekt sklízí ocenění na domácí i světové scéně. Spolupráce Blizzardu s českým studiem se vyplácí.

Praha, Česká republika, 15. května 2025 — Návštěvníci loňského herního veletrhu Gamescom v Kolíně nad Rýnem měli jedinečnou příležitost zažít svět kultovní hry World of Warcraft (WoW) prostřednictvím revoluční 4D VR simulace s názvem „Escape From Dalaran„. Za tímto výjimečným projektem stojí české kreativní studio ALL ANIMAL, které ve spolupráci s Blizzard Entertainment a společností Apex Reality vytvořilo zážitek, jenž na veletrhu vzbudil největší pozdvižení a nadšení.

Ve středu 7. května večer se pak v pražském divadle Archa předávaly nejprestižnější kreativní ocenění v české reklamě ADC Czech Creative Awards, ve kterých studio All Animal získalo za práci na zmíněném projektu celkem šest ocenění napříč kategoriemi.

„Escape From Dalaran“ hráčům umožnil “nasednout” na létajícího tvora a v napínavé akci uprchnout z Dalaranu, města zmítaného chaosem během nerubijské invaze. Zážitek byl výjimečně imerzivní díky pokročilé technologii od společnosti Apex Reality: speciální pohyblivé platformě, která se hýbe v šesti osách, vibruje a pomocí větráku umístěného před hráčem navozuje realistické poryvy vzduchu. Právě spojení těchto prvků s 4D animacemi All Animal vytvořilo fyzicky strhující simulaci letu, která vtáhla hráče přímo do středu dění.

„Jde o speciální 4D imerzivní zážitek, který jsme vytvořili pro Blizzard, jedno z největších herních studií na světě. V All Animal jsme pro tento projekt připravili kompletní audiovizuální obsah — od přemodelování herních assetů ze světa World of Warcraft až po režii samotného zážitku,“ popisuje Marek Štolún, jeden ze zakladatelů studia All Animal.

Největší výzvou projektu byla podle hlavního vývojáře Tomáše Barvíka optimalizace celého díla a pohyblivé konstrukce. „Napojení na hardware probíhalo s americkými kolegy z Apex Reality, takže to byl do jisté míry mezinárodní projekt. Použili jsme při tom spoustu různých starodávných metod optimalizace, které jsme mysleli, že už ani nebudou potřeba, ale najednou byly,“ vysvětluje Barvík. Pro zajištění plynulosti zážitku se rozhodl, že animace poběží ve 120 snímcích za vteřinu, což je výrazně více než běžných 25 nebo 30 snímků u klasických filmů či videí.

O jedinečný zážitek byl na veletrhu Gamescom mimořádný zájem a stánek Blizzardu byl po celou dobu v obležení. Projekt si získal pozornost i zahraničních médií včetně The Wall Street Journal, nebo specializovaných herních webů IGN či Kotaku. Úspěch studia All Animal potvrzuje i prestižní stříbrné ocenění v soutěži Clio Awards Entertainment 2024 a nedávno hned čtyři ocenění v prestižních The Webby Awards.

Studio All Animal přitom pro vydavatele oblíbené hry WoW připravuje trailery a upoutávky již několik let. Spolupráce začala kolem roku 2020, kdy si Blizzard všiml fanouškovských trailerů vytvořených jedním ze spoluzakladatelů studia, Radimem Zeifartem, kterého herní nadšenci mohou znát pod pseudonymem Hurricane.

„Je nám ctí být součástí týmu, který vytváří obsah pro jednu z nejlegendárnějších her v historii,“ říká Marek Štolún. „Praha už dávno není jen turistickým centrem, ale místem, kde se odehrává prvotřídní tvůrčí práce. Reprezentovat české talenty v celosvětovém měřítku je pro nás čest.“

Americký Blizzard plánuje s podobnými atrakcemi cestovat po celém světě a čeští tvůrci z All Animal budou i nadále součástí těchto projektů.

VIDEO:

Making of VR experience WoW in 4D – Escape From Dalaran

Wow – Darkride | All Animal™

04_Darkride_Case Study.mp4 – Disk Google

O společnosti All Animal

All Animal je české kreativní studio se sídlem v Praze, které se specializuje na herní trailery, 3D animace, VR a CGI. Studio dlouhodobě spolupracuje s americkým herním gigantem Blizzard, pro kterého vytvořilo řadu trailerů a upoutávek na hru World of Warcraft. Jejich práce se vyznačuje vysokou kvalitou a inovativním přístupem k tvorbě imerzivních zážitků.

All Animal

ALL ANIMAL (@all_animal_creative) • Fotky a videa na Instagramu

ALL ANIMAL: Overview | LinkedIn

hello@allanimal.io

Solární ohřev vody nabízí cestu k nižším účtům za energie

Využívání solární energie má většina lidí spjaté s fotovoltaickými panely a výrobou elektřiny. Stejně dobře ji lze ale použít i na termický ohřev vody, přičemž i tohoto řešení se týkají dotace Nová zelená úsporám. Díky nim lze dosáhnout až na 60 tisíc korun a výrazně tak urychlit návratnost investice. Ač systém celoročně nenahradí bojler, jde o úsporné a ekologické řešení, které přispěje ke snížení výdajů na elektřinu.

Jak funguje termický ohřev vody?

Představte si, že slunce je přírodní kotel, který vám každý den svítí přímo na střechu. Solární ohřev vody tenhle kotel chytře využívá – jen k tomu potřebuje pár pomocníků. Základem jsou solární kolektory, nejčastěji umístěné na střeše, ve kterých cirkuluje nemrznoucí kapalina. Ta se na slunci ohřívá podobně, jako když necháte hadici s vodou ležet celé odpoledne na trávníku.

Tahle horká kapalina pak proudí do zásobníku, kde ohřívá vodu, kterou používáte v domácnosti – ať už na sprchování či mytí nádobí. Mezi tím vším to celé koordinuje čerpadlo a chytrý regulátor, aby systém věděl, kdy co pustit, kdy co přepnout, a kdy radši nic nedělat, protože zrovna nesvítí slunce.

V létě, kdy svítí slunce téměř nepřetržitě, zvládne solární ohřev hřát vodu téměř zdarma, v přechodných obdobích pomáhá výrazně snížit potřebu klasického vytápění. „Při vhodném návrhu a správné instalaci se návratnost investice do solárního systému pohybuje v rozmezí několika let. Po jejím uplynutí systém dále snižuje náklady na provoz domácnosti, přičemž životnost kvalitního zařízení přesahuje 20 let,“ říká Martin Protiva, obchodní ředitel Ekonomických staveb.

Výhody solárního ohřevu vody však nelze redukovat pouze na finanční aspekt. Jde rovněž o způsob, jak domácnost může čerpat energii z obnovitelného zdroje, který je dostupný, spolehlivý a nezávislý na geopolitické situaci či výkyvech cen energií. Solární ohřev nezatěžuje životní prostředí spalováním fosilních paliv a představuje cestu k udržitelnějšímu bydlení.

Získejte dotaci až 60 tisíc korun

Cena solárního ohřevu vody se odvíjí vždy od konkrétní konfigurace systému, která se navrhuje individuálně podle potřeb a podmínek dané domácnosti. Do celkového návrhu vstupují faktory jako počet osob, míra zateplení, velikost objektu či jeho orientace. Obecně lze však uvést orientační částky. „Kompletní termický systém pro čtyřčlennou rodinu v rodinném domě obvykle vychází na 140 až 170 tisíc korun. Jeho předností je, že mu oproti fotovoltaice stačí menší plocha,“ popisuje Protiva.

Od února 2025 spadají veškeré menší a dílčí renovace rodinných domů do podprogramu Nová zelená úsporám Light, který nově zahrnuje také možnost získání podpory na pořízení solárního ohřevu vody, případně solárního přitápění pro účely přípravy teplé užitkové vody. Nejvýhodnější jsou dotace právě pro termické systémy, které jsou nejúčinnější. Dotace ale počítají i s alternativami – fotovoltaickým ohřevem či využitím tepelného čerpadla. V praxi se mohou jednotlivá doplňovat. Podmínkou pro získání podpory je, aby žadatel a všichni členové jeho domácnosti vlastnili nejvýše dvě nemovitosti určené k bydlení a měli v objektu minimálně pět let zřízen trvalý pobyt. Dům také musí být zkolaudován nejpozději k 31. 12. 2020.

Výše podpory pro rok 2025 je stanovena následovně:

  • Solární termický ohřev teplé vody s přitápěním – 60 000 Kč
  • Solární termický ohřev teplé vody – 45 000 Kč
  • Fotovoltaický ohřev teplé vody – 35 000 Kč
  • Tepelné čerpadlo pro ohřev teplé vody – 35 000 Kč

Stejná výše podpory platí i pro rekonstrukce skrze dotační program Oprav dům po babičce, kde lze ovšem dotaci až na 60 tisíc korun získat pouze v kombinaci s komplexní renovací.

Kromě standardní dotace mohou některé domácnosti čerpat i další zvýhodnění. Tzv. ohrožené domácnosti, mezi které se řadí senioři, osoby pobírající invalidní důchod třetího stupně, příspěvek na dítě či bydlení, mohou získat vyšší finanční podporu nebo využít bezplatného energetického poradenství.

Solární ohřev vody není vizí budoucnosti – je to funkční a ověřené řešení, které lze s využitím dostupných dotačních programů úspěšně realizovat již dnes. Pokud disponujete vhodnou střechou a zájmem o snížení provozních nákladů domácnosti, jedná se o krok, který dává dlouhodobě smysl – jak ekonomicky, tak ekologicky.

MINDZERO zdvojnásobilo obrat a doposud získalo investici ve výši 8 milionů dolarů. V růstu firmě pomáhá stratég Uberu a šampion UFC

  • Roční tempo obratu MINDZERO vzrostlo na 1 mil. dolarů (22 mil. Kč), přičemž meziroční nárůst činil přes 135 %.
  • V prvním čtvrtletí 2025 dosáhla společnost ročního tempa s obratem necelých 1,5 mil. dolarů (32,2 mil. Kč).
  • MINDZERO doposud získalo investici v hodnotě 8 mil. dolarů (176 mil. Kč) od celkem 50 investorů.
  • S rozvojem společnosti pomáhají noví partneři Marek Homola (Uber) a Jiří Procházka (šampion UFC).

Praha 15. května 2025 – Od vývoje softwaru k podpoře fyzického a mentálního rozvoje – společnost Davida Semeráda MINDZERO, propojující vědu s technologiemi a členskou komunitou, uzavřela rok 2024 s meziročním růstem o 135 %. Její tempo obratu se zvýšilo z více než 400 tis. dolarů (9,4 mil. Kč) na 1 mil. dolarů (22 mil. Kč) během uplynulého roku. Zároveň v prvním čtvrtletí roku 2025 již dosahuje ročního tempa obratu ve výši téměř 1,5 mil. dolarů (32,2 mil. Kč). K silnému růstu přispělo mimo jiné otevření druhého studia v Jižní Karolíně a posílení týmu o klíčové experty – stratéga Uberu Marka Homoly, šampiona UFC Jiřího Procházky a bývalou viceprezidentku pro technologický vývoj Google, Mariu Zhang. Startup doposud získal investici v celkové výši 8 mil. dolarů (176 mil. Kč). V roce 2025 plánuje zahájit stavbu celkem 10 studií, dosáhnout ročního tempa obratu 3 mil. dolarů (66 mil. Kč) a uspořádat v Praze čtvrtý evropský event, tentokrát pro tisíc lidí.

„Pořád jsme na začátku, takže většinu zisku hned vracíme zpátky do expanze, infrastruktury a budování značky. Zisk pro nás teď není priorita. V roce 2024 jsme hodně investovali do toho, abychom mohli rychle škálovat, kompletně jsme předělali proces uzavírání nájemních smluv, návrhu a stavby studií a získali klíčové partnery, kteří nám pomohou efektivně zvládnout první fázi růstu. Nedávno jsme otevřeli druhé studio v Jižní Karolíně, další plánujeme v Leesburgu ve Virginii a máme jasný plán na osm dalších,“ komentuje hospodářské výsledky David Semerád, zakladatel MINDZERO.

Milionový rok pro MINDZERO

V roce 2024 otevřelo MINDZERO druhé studio v Mt. Pleasant (Charleston, Jižní Karolína), navazující na úspěšné první v Myrtle Beach. Roční tempo obratu roku 2023 vzrostlo z více než 400 tis. dolarů (9,4 mil. Kč) na 1 mil. dolarů (22 mil. Kč) v roce 2024. V prvním čtvrtletí 2025 společnost operuje s tempem ročního obratu téměř 1,5 mil. dolarů (32,2 mil. Kč). MINDZERO doposud získalo financování ve výši 8 mil. dolarů (176 mil. Kč). Z této částky rozdělilo 3 mil. dolarů (66 mil. Kč) na posílení týmu a vnitřní struktury a 5 mil. dolarů (110 mil. Kč) do fondu Founding Five, který slouží k výstavbě prvních pěti studií.

Členská komunita MINDZERO se rozrostla o více než 280 nových členů na celkových 896. Ti za poslední rok společně absolvovali přes 8 tisíc hodin v sauně a více než tisíc hodin v chladu. Nejaktivnější člen absolvoval celkem 275 návštěv za rok, což znamená necelých 96 % všech provozních dnů studia, zatímco průměr v klasických fitness centrech se pohybuje kolem 67 %. Podle finských výzkumů přispívá pravidelné saunování ke snížení kardiovaskulární mortality až o 37 %, což by přeneseně odpovídalo 9 842 letům zdravějšího života získaných napříč komunitou MINDZERO.

Evropské kořeny, americké ambice

MINDZERO přináší nový přístup k péči o zdraví těla i mysli, který spojuje kontrastní terapii, vědecké metody a moderní technologie. Lekce MINDZERO zahrnují skupinové lekce, které kombinují saunování, ponory v ledové vodě, dechová cvičení a práci s myslí, vše podpořené multisenzorickým zážitkem a technologiemi, jako je infračervené světlo. Důraz je kladen na komunitní dynamiku, která podporuje vznik silných vazeb a rozvoj nových životních návyků. Právě toto sdílení, silný emoční zážitek a komunita vytvářejí prostředí, ve kterém mají lidé chuť růst a posouvat své hranice.

„Cold plunge je vždy výzva – krok mimo komfortní zónu. V MINDZERO na to ale člověk není nikdy sám. Děláme tyhle věci společně, a právě to vytváří silné vazby. Jak se říká – “mrzneme spolu na Sibiři”. Sdílený zážitek boří mentální bariéry a buduje komunitu, která podporuje růstový mindset. V sauně a studené vodě pak nacházíme stav, kterému říkáme mind zero – hluboký mentální reset, víc hormonů štěstí a míň stresu. Naším cílem je být nejrychleji rostoucí sítí center svého druhu v USA. A potvrzují to naši členové, kteří se k nám s důvěrou a nadšením vracejí,“ dodává Semerád.

2025: nová studia, partnerství a vysoké cíle

MINDZERO letos otevře nové studio ve Virginii a má podepsané nájemní smlouvy v dalších čtyřech státech, konkrétně Kalifornii, Marylandu, Coloradu a Severní Karolíně. Kromě počtu studií roste také síť strategických partnerů. MINDZERO plánuje spustit nový mindset program ve spolupráci s UFC šampionem Jiřím Procházkou, který propojí svůj mentální trénink, dechové techniky, kontrastní terapii a „samurajský přístup“ do transformačních lekcí MINDZERO. Strategickým poradcem expanze se stal Marek Homola, lídr globální strategie Uberu. Technologickou vizi MINDZERO posílí Maria Zhang, jedna z nejuznávanějších softwarových inženýrek Silicon Valley, která během své kariéry vedla technologický vývoj ve společnostech Google, Meta, Instagram, LinkedIn, Tinder nebo Yahoo. Ve MINDZERO bude působit jako investorka a poradkyně.

Na podzim značka MINDZERO znovu vstoupí do Evropy. Tentokrát ku příležitosti organizace prvního komunitního eventu v Praze MINDZERO Experience, kterého se účastní až tisíc lidí. Cílem eventu je seznámení s praktickými nástroji a technikami pro nastartování změny, vytváření zdravějšího životního stylu a posílení těla i mysli. To vše s důrazem na komunitní dynamiku a výzvy, které účastníkům pomáhají budovat silné vazby a motivují je k dalšímu rozvoji.

Do konce letošního roku si společnost klade za cíl začít se stavbou 8 studií, dosáhnout tempa ročního obratu 3 mil. dolarů (65,9 mil. Kč) a zdvojnásobit členskou základnu na téměř 2 tis. aktivních členů. Do roku 2030 chce otevřít 2030 studií v USA.

Více o MINDZERO

MINDZERO mění způsob, jak přistupujeme k péči o zdraví těla i mysli. Propojuje kontrastní terapii, vědu a technologie s cílem pomoci lidem obnovit fyzickou i mentální rovnováhu. Základ tvoří skupinové lekce kombinující saunu, ledové ponory, dechová cvičení a práci s myslí. To všechno doprovází multisenzorický zážitek a moderní přístupy, jako je například infračervené světlo. Právě skrze komunitní dynamiku a sdílené výzvy se zde formulují hlubší vazby a nové životní návyky. Ve snaze inspirovat lidi k zapojení do komunity připravuje MINDZERO speciální eventy jako MINDZERO Experience, při nichž lidé čelí výzvám a zažívají silné momenty osobního růstu. Tyto celodenní zážitky pomáhají lidem nastartovat změnu.

Za projektem stojí David Semerád, český podnikatel, který se po letech hektického pracovního tempa ocitl na hraně vyhoření. V ten moment se zrodila vize vytvořit prostor, kde se lidé mohou zastavit, nadechnout a restartovat. Od otevření prvního studia v Jižní Karolíně v roce 2023 roste MINDZERO organicky díky nadšení těch, kteří se sami přesvědčili o jeho účinnosti. Dnes se značka rozšiřuje dál do dalších měst, zemí i myslí lidí, kteří chtějí žít vědoměji, silněji a zdravěji. Do roku 2030 si značka klade za cíl oslovit milion členů po celém světě a stát se průkopníkem v celostní péči o tělo i mysl.

realme GT 7 – První smartphone v Evropě s čipsetem Dimensity 9400e a kombinací 7000mAh baterie a 120W nabíjení. Nový „Flagship Killer“ roku 2025 je tu.

  • Řada GT 7 přináší vůbec nejsilnější kombinaci baterie a nabíjení ve své třídě – 7000 mAh a 120 W, která zajišťuje celodenní výdrž i s rezervou.
  • realme ve spolupráci s TÜV Rheinland zveřejňuje odborný white paper o životnosti baterií, čímž potvrzuje svou pozici lídra v oblasti inovací bateriových technologií.
  • realme GT 7 jako první představí čipset Dimensity 9400e, který se řadí mezi tři nejvýkonnější čipsety pro Android na trhu.

Šen-čen, Čína – 14. května 2025 – realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů na světě, s nadšením oznamuje, že připravovaná řada GT 7 přináší průlomové technologické inovace. Zásadním lákadlem je nejvýkonnější bateriová kombinace v oboru – 7000 mAh + 120W nabíjení, doplněná o evropský debut procesoru MediaTek Dimensity 9400e. Tato silná dvojice činí z řady GT 7 vážného kandidáta na titul „Flagship Killer roku 2025“, a to díky špičkové výdrži baterie a mimořádnému výpočetnímu výkonu.

Průkopník bateriových technologií: kombinace 7000 mAh + 120 W nastavuje novou laťku

Řada GT 7 přináší vůbec první kombinaci 7000mAh baterie a 120W nabíjení, která řeší dosavadní dilema mezi vysokou kapacitou a rychlostí nabíjení. Kvůli technickým a bezpečnostním omezením byly tradičně baterie s velkou kapacitou omezeny na pomalé nabíjení. Díky technologickému průlomu značky realme je však nyní možné nabít baterii o kapacitě 7000 mAh na 100 % za pouhých 40 minut. Takto vysoká kapacita přitom zajišťuje zážitek ve stylu „užijte si celý den a stále vám zbude polovina baterie“. Tato inovace odpovídá rostoucím nárokům uživatelů na dlouhou výdrž bez kompromisů v rychlosti nabíjení nebo bezpečnosti a nastavuje nový standard v oblasti napájení mobilních zařízení.

Zmíněný technologický posun je podpořen spoluprací značky realme s organizací TÜV Rheinland, která ověřila bateriovou technologii modelu GT 7 ve své odborné zprávě s názvem „Budoucnost bateriových technologií“. Zpráva se zabývá vývojem baterií v mobilních telefonech a zdůrazňuje rostoucí poptávku po vyšší kapacitě a lepším výkonu. Zároveň vyzdvihuje vedoucí postavení realme v překonávání omezení klasických lithium-iontových baterií prostřednictvím optimalizované konstrukce článků a inteligentního řízení spotřeby energie. Díky tomu realme otevírá cestu k bezpečnějším, odolnějším a výkonnějším bateriím nové generace.

Dimensity 9400e poprvé v Evropě – GT 7 míří mezi Androidovou špičku

Model GT 7 se zároveň zapisuje do historie jako první smartphone v Evropě poháněný čipsetem MediaTek Dimensity 9400e. Tento čip využívá špičkovou architekturu tvořenou výhradně výkonnými jádry a v benchmarku AnTuTu dosahuje skóre přes 2,25 milionu bodů, čímž se řadí mezi tři nejvýkonnější Android procesory v Evropě. Díky výkonnému jádru X4 Prime, navýšeným taktovacím frekvencím a dedikované AI jednotce zvládá čipset plynulý multitasking, hraní na úrovni herních konzolí i pokročilé funkce postavené na umělé inteligenci.

Herní výkon posouvá ještě dál technologie realme GT Boost, která optimalizuje snímkovou frekvenci a energetickou účinnost. Díky inteligentní predikci zátěže a úpravám výkonu v řádu milisekund si realme GT 7 udržuje stabilních 120 FPS i při delším hraní a to u 20 nejoblíbenějších herních titulů.

Dvojitá hrozba pro rok 2025

Řada realme GT 7 spojuje pokročilou bateriovou technologii s výkonným čipsetem, díky čemuž je ideální volbou jak pro produktivitu, tak i pro zábavu. Díky obrovské 7000mAh baterii v kombinaci se 120W rychlým nabíjením si uživatelé mohou užívat celodenní používání bez obav a bleskové doplňování energie. Čipset Dimensity 9400e pak zajišťuje výjimečnou rychlost a efektivitu, ideální pro náročné aplikace i multitasking.

Řada realme GT 7 nepřináší jen špičkový výkon, ale také průlomové řešení chlazení s názvem IceSense Graphene. Tato inovativní technologie využívá grafen a je integrovaná přímo do zadního krytu telefonu, kde umožňuje 360stupňový efektivní odvod tepla. Díky tomu si zařízení udržuje optimální výkon i při vysoké zátěži.

Světová premiéra řady realme GT 7 proběhne 27. května v Paříži, kde bude poprvé představena nejvýkonnější bateriová kombinace v oboru.

O značce realme

realme je globální technologická společnost, která narušila trh smartphonů zpřístupněním nejmodernějších technologií. Nabízí široké portfolio smartphonů a zařízení pro moderní životní styl, pyšnící se špičkovými specifikacemi, kvalitou a trendy designem, především určeným mladým spotřebitelům.

Společnost založil Sky Li v roce 2018 a během pouhých tří let se realme stalo jedním z pěti největších výrobců smartphonů na 30 trzích po celém světě. Firma rozšířila své působení do mnoha regionů, včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Blízkého východu, Latinské Ameriky a Afriky, a získala globální uživatelskou základnu čítající přes 200 milionů uživatelů. Rok 2024 znamenal pro realme důležitou fázi rebrandingu s novým sloganem „Make it real“. Pod touto novou filozofií se realme ještě více zaměřuje na mladé uživatele a snaží se přinést skutečné, jasné a hmatatelné benefity do jejich života. Pro více informací navštivte www.realme.com.

Employer branding: firmy v Česku stále podceňují sebeprezentaci. Bez ní ale mladé talenty nebo špičkové „ajťáky“ nezískají

PRAHA, 15. KVĚTNA 2025 – Employer branding – pojem, který je na českém pracovním trhu stále častěji skloňován. Jde o způsob, jakým firma vytváří a prezentuje svůj obraz zaměstnavatele – tedy to, jak je vnímána lidmi, kteří v ní pracují nebo by v ní pracovat chtěli. Na získání mladých talentů a zkušených IT odborníků má zásadní vliv.

Podle průzkumu LinkedIn Talent Solutions si 75 procent uchazečů o práci zjistí pověst firmy předtím, než se vůbec rozhodne poslat životopis. Šetření společnosti Glassdoor pak uvádí, že 69 procent zaměstnanců by si raději vybralo zaměstnavatele s dobrou reputací, i kdyby měli o něco nižší plat. „V dnešním vysoce konkurenčním prostředí je přilákání a udržení nových talentů pro firmy klíčové. Tradiční náborové metody už často nestačí. Úspěšné společnosti si uvědomují, že bez silného employer brandu nemohou na trhu uspět. Organizace se silnou značkou zaměstnavatele mohou podle průzkumu Harvard Business Review snížit náklady na nábor až o 43 procent, protože nemusí tolik utrácet za inzerci a náborové agentury. Podle údajů LinkedIn mají firmy s dobrým employer brandingem o 50 procent více kvalifikovaných uchazečů,“ popsala Denisa Janatová, ředitelka společnosti smitio.

S nástupem mladé generace na pracovní trh význam prezentace firem roste, právě mladým totiž záleží na tom, jakou má firma, ve které chtějí pracovat, image. Průzkum od Universum Global ale ukázal, že více než 60 procent firem vůbec nesleduje, jakou má jejich firma pověst mezi uchazeči. „Stále ještě značná část firem míní, že stačí nabídnout dobrý plat. Bez pozitivní reputace a silné značky zaměstnavatele je pro ně ale čím dál těžší oslovit a přesvědčit kvalitní kandidáty. Společnost CareerArc zaměřující se na nábor a získávání talentů uvádí, že až 86 procent mladých kandidátů si firmu vyhledá online, než vůbec odešle životopis. Pokud o firmě neobjeví nic pozitivního, jdou hledat jinam. Data průzkumu LinkedIn Talent Trends ukazují, že 75 procent uchazečů z generace Z odmítne pracovní nabídku, pokud se jim nelíbí image firmy jako zaměstnavatele. Obecně generace Z preferuje firmy, které komunikují autenticky na sociálních sítích, ukazují reálné příběhy zaměstnanců, dbají na diverzitu, udržitelnost a etiku,“ uvedla Denisa Janatová.

Specifickou oblastí je nábor specialistů v sektoru informačních technologií. Employer branding je v IT extrémně důležitý – důležitější než v mnoha jiných oborech. Na trhu je dlouhodobě nedostatek kvalifikovaných IT odborníků. Firmy tak soupeří o omezený počet lidí. Silná značka zaměstnavatele může být tím, co o získání top kandidáta rozhoduje. „Nábor v IT je specifický kvůli vysoké poptávce firem a nízké nabídce kandidátů s unikátními technickými dovednostmi. IT profesionálové kladou důraz na profesní růst, kvalitní pracovní kulturu, flexibilitu a transparentní komunikaci. Firmy musí cílit na relevantní online i offline kanály a nabízet autentické informace o smyslu práce, projektech a přístupu k technologiím – jedině tak mají šanci tyto vysoce ceněné odborníky zaujmout a udržet,“ shrnula Kateřina Marešová, ředitelka obchodního oddělení a oddělení péče o zákazníky společnosti smitio.

Employer branding není o vytváření iluzí, ale o tom, jak co nejvěrněji ukázat firemní realitu a tím přitáhnout ty správné lidi. IT profesionálové bývají technicky orientovaní, kritičtí a citliví na marketingové fráze. Právě proto je zásadní prezentovat firmu autenticky. „Nejlepší vizitkou firmy jsou spokojení zaměstnanci – vhodné tak je sdílet jejich reálné příběhy a nechat je mluvit o zkušenostech, projektech a o tom, co je na práci v dané firmě baví. Podstatná je transparentnost – firma by měla otevřeně mluvit o výzvách, používaných technologiích i o směru, kterým se ubírá. Kandidátům také záleží na prostředí, ve kterém budou pracovat, vhodné je proto představit pracovní prostředí, týmy i projekty. Kandidáti chtějí vědět, jak to ve firmě funguje – zda je čeká práce v moderním open space nebo v klidných kancelářích se stabilní infrastrukturou,“ vyjmenovala Kateřina Marešová.

Employer branding je v Česku zatím „v plenkách“. S proměnami trhu práce jeho význam ale roste. „V České republice je employer branding stále v rozvoji, ale většina firem ho zatím nevyužívá naplno. Jen asi 25 procent českých firem má aktivní a promyšlenou strategii employer brandingu, zpravidla jde o větší firmy. Malé nebo střední podniky tuto oblast neřeší prakticky vůbec nebo jen okrajově, i když by jim právě to mohlo pomoci konkurovat velkým značkám. Zájem o tuto oblast ale pozvolna roste především kvůli nedostatku lidí na trhu práce, převážně v IT, financích a výrobních firmách. Zejména u náboru mladších a kvalifikovaných kandidátů je to, jak firma působí navenek, zásadní,“ uzavřela Denisa Janatová.

SMITIO, smitio.com/cs

Na začátku bylo smitio kariérní platformou pro IT komunitu, která klade důraz na transparentnost a otevřenou komunikaci. V rychle se měnícím a dynamickém trhu se smitio neustále rozvíjelo a přizpůsobovalo se novým potřebám a trendům. Postupně rostlo a reagovalo na výzvy trhu, až dosáhlo své současné podoby jako komplexní služby pro nábor, včetně recruitmentu.

Smitio vychází ze zkušeností a potřeb IT komunity a spojuje je s projektovými týmy. Jeho vývoj je důkazem toho, jak se dokáže adaptovat a inovovat v souladu s potřebami a dynamikou trhu. Smitio je nejen prostředkem pro efektivní nábor IT specialistů, ale také platformou, která posiluje propojení a spolupráci mezi jednotlivci a týmy v oblasti IT.

Energy Sistem představuje přenosné reproduktory StreetPlay a HyperBeat s výborným poměrem cena/výkon

Praha, 15. května 2025: Španělská značka Energy Sistem, známá vyváženou kombinaci kvalitního zvuku, moderního designu a dostupné ceny, představuje dva přenosné bezdrátové reproduktory. Prvním je maličký a zároveň designově výrazný Energy Sistem StreetPlay a druhým výkonný Energy Sistem HyperBeat ze série ICON, který má všechny předpoklady, aby se stal centrem zábavy během zahradní party. A v případě použití dvou kusů zajistí dokonce výkonný stereo zvuk. Obě novinky osloví díky výbornému poměru cena/výkon i atraktivnímu designu především mladé hudební nadšence.

Model Energy Sistem StreetPlay je kompaktní reproduktor, který se díky svým rozměrům vejde i do větší kapsy. Přesto nabídne atraktivní zvuk a výkon, který „převyšuje“ jeho rozměry. Bezdrátová konektivita s využitím Bluetooth 5.0 zajištuje stabilní připojení a zajímavou vlastností je i možnost přehrávání hudby z microSD karty nebo USB flash disku. Reproduktor je vybaven vestavěnou baterií s výdrží až 12 hodin a nechybí ani decentní LED podsvícení. StreetPlay je ideální společník na cesty, do parku, na stůl i do pokoje – a to vše v ceně, která mile překvapí. K dispozici je v černé a červené variantě.

Druhou novinkou je nepřehlédnutelný reproduktor Energy Sistem HyperBeat poskytující výkon až 80 W a výrazné basy. Jeho energický charakter zdůrazňuje mimo jiné i RGB podsvícení vytvářející efekty podle rytmu přehrávané hudby. I přes jeho vysoký výkon se jedná o snadno přenosný audio systém, který umožňuje pomocí technologie True Wireless Stereo propojit bezdrátově dva reproduktory do jednoho sytému a docílit stereofonní reprodukce. I tento model nabízí možnost přehrávání hudby z vložené microSD karty či USB disku. Na jedno nabití baterie dokáže hrát až 15 hodin a díky odolnosti IPX6 mu neublíží ani proud silně stříkající vody. Jde o ideální volbu pro uživatele, kteří chtějí víc než jen základní ozvučení.

Dostupnost na našem trhu

Oba reproduktory jsou dostupné prostřednictvím vybraných prodejců elektroniky i online obchodů. Doporučená cena modelu StreetPlay je 680 Kč, model HyperBeat je v nabídce za 3 990 Kč.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další.

První čtvrtletí u T-Mobile: Investice do infrastruktury, ocenění za nejlepší mobilní síť, signál šířený dronem i 1,4 milionů uživatelů programu Magenta Moments

T-Mobile pokračoval v prvním čtvrtletí v masivních investicích do síťové infrastruktury (0,8 mld z plánovaných 4,7 pro 2025), otestoval v ostrém provozu šíření signálu dronem (bezpilotním letounem), v rámci experimentu dosáhl u 5G 11,598 Gbit/s v downlinku a získal ocenění za nejlepší mobilní síť v ČR. Představil novinky pro byznysové zákazníky i domácnosti a do nabídky MAGENTA TV, která překročila 304 tisíc registrovaných uživatelů, zařadil Netflix. I přes dynamický vývoj zahraničních politik se díky efektivnímu hospodaření daří firmě růst – meziroční nárůst ziskovosti v prvním kvartále činil 4,8 %, tržeb pak 2,3 %. Spotřeba dat stále roste, v Q1 jde o meziroční nárůst o 17 %.

Operátor se i v prvním kvartále soustředil na zkvalitňování mobilní i fixní infrastruktury – pokrytí populace 5G dle ČTÚ ke konci března činilo 96,5 % a fixní vysokorychlostní internet si může užívat 1,233 milionu domácností. V lednu jako první v EU ověřil šíření mobilního signálu dronem (resp. bezpilotním letounem) určené primárně pro krizové události, které v únoru otestoval přímo v terénu během Jizerské 50 a v březnu pak tuto technologii prezentovala mateřská firma Deutsche Telekom na světovém kongresu v Barceloně. V únoru zaznamenal rekord v přenosu dat vzduchem – za využití technologie tzv. mmWave v pásmu 26 GHz (zapůjčeném od ČTÚ pro experimentální účely) úspěšně otestoval maximální přenosové rychlosti 5G sítě a s 11,598 Gbit/s v downlinku a 4,074 Gbit/s v uplinku stanovil nový rekord v přenosu dat vzduchem. V únoru také T-Mobile získal ocenění od společnosti Opensignal za nejlepší mobilní síť – nejlepší kvalitu, pokrytí a nejvyšší rychlost stahování.

První kvartál roku 2025 jasně dokazuje náš focus na síťovou infrastrukturu a inovace. Digitalizaci a dostupnost kvalitní a spolehlivé sítě považujeme za naprosto klíčovou – i proto ve výstavbě budeme pokračovat, a to jak v mobilní, tak pevné části infrastruktury. Jde to pozvolna a vyžaduje to nemalé investice, které poslední roky atakovaly hranici 5 miliard ročně. Nepolevíme. Zároveň se stále aktivněji budeme zapojovat do dění v zemi a budeme pokračovat v osvětě tématu hatespeech,“ uvedla Melinda Szabó, generální ředitelka T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom.

Naplno #MeziSvými – doma i v byznysu

V prvním kvartále se operátor soustředil na celý ekosystém pro mobilní telefony: široká nabídka, dostupnost a zajímavé ceny či dotace, vč. výhodného splátkování a nového pojištění Pro Jistotu, které zákazníkům přineslo větší klid při řešení nečekaných situací. V rámci pokračující podpory Jizerské 50 se – mimo unikátní nasazení revoluční technologie šíření mobilního signálu s dronem v ostrém provozu – zaměřil i na udržitelnost. Díky dlouhodobé spolupráci s Remobilem odevzdali návštěvníci na místě stovky telefonů k recyklaci. Každý závodník také obdržel opakovaně použitelný nepromokavý vak na osobní věci, namísto jednorázového plastového pytle, jak je na sportovních akcích zvykem. To pomohlo snížit objem plastového odpadu zhruba o 5 tun.

Oblíbenost placených TV a video-on-demand (VOD) služeb potvrzuje i růst počtu uživatelů MAGENTA TV, který na konci Q1 atakoval hranici 304 tisíc. Jednou z nejoblíbenějších streamovacích služeb v ČR je Netflix, a tu operátor zákazníkům přinesl na konci března nejen v rámci televizního obsahu, ale i jako součást tarifu či formou balíčku. Zákaznický program Magenta Moments překročil 1,4 milionu registrovaných uživatelů a mimo jiné přinesl super nabídku placené verze výkonného AI vyhledávače Perplexity zdarma. Ten nabízí komplexní odpovědi včetně využitých zdrojů.

V rámci byznysové spolupráce představil T-Mobile společně s Mastercard a CleverMaps novinku MarketSpot, revoluční nástroj na trhu v hodnocení lokalit. Inovativní nástroj, využívající pokročilé technologie, location Intelligence a prostorová data, umožňuje podnikatelům efektivně porovnat lokality a vybrat tu nejvhodnější pro jejich podnikání.

Operátor se nadále intenzivně věnuje kybernetické bezpečnosti, jejíž význam s postupující digitalizací stále roste. A to jak u koncových zákazníků (např. spoofing), tak i podporou firemních zákazníků díky svému Security Operations Center. To vloni zpracovalo přes 30 000 bezpečnostních událostí (meziroční nárůst 36 % vs. 2023) a potvrzuje, že kybernetické hrozby nabývají na intenzitě i sofistikovanosti. S tím souvisí i rostoucí potřeba expertů bezpečnosti – T-Mobile úzce spolupracuje s Univerzitou Hradec Králové, kde u vzdělávacího programu Informační a síťová bezpečnost pomáhá s tématy i výukou.

Firma se rovněž soustředí na své zaměstnance. V prvním kvartále se zaměřila interně na kariérní a osobní rozvoj v rámci různých vzdělávacích programů, zaměstnanci se také sami mohli zapojit do kampaně o životě v Téčku #SamiSebou. Letos podesáté v řadě také obhájila 1. místo ve studii TOP Zaměstnavatelé v kategorii telekomunikace.

Operátor se nadále soustředí i na neziskový sektor a intenzivně komunikuje téma boje proti hatespeech. Grantová výzva Česko bez předsudků, na které spolupracuje T-Mobile s Nadací VIA a organizací In IUSTITIA, podpořila osm neziskových projektů zaměřených na osvětu a pomoc ohroženým skupinám. Mezi nimi je v prvním kvartále Ženský vzdělávací ústav Brno (spolek Vesna), organizace Trans*parent pomáhající trans lidem a organizace Místní místním pomáhající ohroženým lidem bez domova. V rámci Digitální akademie pokračuje ve vzdělávání a pořádá pravidelné bezplatné přednášky a workshopy na různá témata. Vzdělávací podcast Mezi svými v 11. díle přivítal předsedu Rady Českého telekomunikačního úřadu Marka Eberta, který přibližuje roli ČTÚ. Podcast je dostupný na Spotify, Apple Podcasts a na YT kanále.

Finanční ukazatele za Q1/2025 (meziroční srovnání)

  • Celkový počet zákazníků meziročně mírně vzrostl o 0,5 %, na 6,524 milionu
  • Počet tarifních zákazníků (bez M2M) činil na konci Q1 4,05 milionu
  • Počet M2M: 768 000
  • Počet uživatelů předplacených karet klesl o 6,1 % na 1,7 milionu
  • Počet diváků MAGENTA TV se zvýšil o 12,8 % na 304 000
  • Spotřeba dat v mobilní síti stoupla o 17,3 %
  • Tržby meziročně – nárůst o 2,3 % na 7,727 miliardy korun
  • EBITDA (AL), (zisk před úroky a zdaněním) meziroční nárůst o 4,8 % na 3,438 miliardy korun

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata.

Ta představují speciální formátované kousky kódu, které poskytují strukturované informace o obsahu zprávy. „Je to podobné, jako když v HTML dokumentu použijete značku <h1> pro označení nadpisu. Tím dáte prohlížeči informaci, že daný text má být zobrazen jako hlavní nadpis. Schémata fungují na podobném principu, jen poskytují mnohem strukturovanější informace,“ vysvětluje Josephine Skinner, specialistka na doručitelnost ze společnosti Mailkit.

Brzy se navíc očekává podpora od největšího českého poskytovatele e-mailových schránek Seznamu, který v létě spouští službu přehled objednávek. V tomto přehledu objednávek se díky použití schémat mohou e-shopy jednoduše zviditelnit.

Podívejme se na čtyři klíčové důvody, proč by měl e-shop zvážit implementaci schémat do své e-mailové komunikace.

Výraznější vizuální prezentace ve schránce příjemce

První dojem rozhoduje i v e-mailové komunikaci. S implementovanými schématy můžete zásadně ovlivnit, jak se váš e-mail zobrazí v seznamu doručené pošty.

Představte si, že posíláte e-mail o slevové akci. Bez schémat uvidí zákazník pouze předmět zprávy a případně krátký náhled začátku textu. Se správně implementovaným schématem se může slevový kód nebo výše slevy zobrazit jako zvýrazněný prvek přímo v náhledu e-mailu ještě před tím, než jej zákazník vůbec otevře.

„Pokud jste někdy viděli e-mail, který vám v doručené poště nabízel možnost jedním kliknutím potvrdit účast na události nebo zobrazoval slevový kód ještě předtím, než jste e-mail otevřeli, tak jste viděli právě schémata v akci. Takto zvýrazněná informace zvyšuje míru konverze,“ uvádí Skinner.

Vyšší šance doručení do hlavní schránky místo spamu

Méně známým, ale o to důležitějším faktem je, že implementace schémat výrazně zlepšuje samotnou doručitelnost e-mailů. Google i Yahoo preferují strukturovaný a dobře označený obsah, protože jim pomáhá lépe filtrovat nevyžádanou poštu.

„Když do svých e-mailů přidáte schémata, usnadňujete poskytovatelům e-mailových služeb porozumět vašemu obsahu. Je potřeba rozlišovat transakční zprávy a hromadné neboli marketingové zprávy. Schémata významně zvyšují šanci, že transakční zprávy budou doručeny do primární složky a marketingové zprávy do hromadné složky, i když to nelze stoprocentně garantovat,“ zdůrazňuje specialistka z Mailkitu. „Děláme vše pro to, aby e-maily byly správně zařazeny, a implementace schémat je jedním z nejúčinnějších nástrojů, který k tomu můžete využít,“ dodává.

Lepší uživatelský komfort pro zákazníky

V konkurenčním prostředí e-commerce je zákaznická zkušenost klíčovým faktorem. Schémata umožňují zákazníkům rychleji a pohodlněji interagovat s vaším obsahem. Typickým příkladem je, když zákazník vidí stav své objednávky nebo číslo zásilky bez nutnosti otevřít celý e-mail.

Díky schématům může navíc zákazník jedním kliknutím přidat událost přímo do svého kalendáře, například při koupi jízdenek, nebo připojit lístky na kulturní akci rovnou do své virtuální peněženky.

Univerzální využití napříč všemi typy e-mailů

Častým mýtem je, že schémata jsou užitečná pouze pro transakční e-maily. Ve skutečnosti je lze využít prakticky ve všech typech komunikace, které e-shop se svými zákazníky vede.

„Mnoho e-shopů implementuje schémata pouze do potvrzení objednávek nebo informací o doručení. To je ale jen zlomek potenciálu, který schémata nabízejí. Stejně efektivně fungují i v pravidelných newsletterech nebo prodejních kampaních,“ vysvětluje Josephine Skinner.

Dobročinný projekt společnosti Canon na podporu neziskových organizací se vrací již podeváté. Kopírka opět hledá své místo – novou kancelář, kde bude moci pomáhat dál.

PRAHA, 15. 5. 2025 – Společnost Canon opět nabízí pomocnou ruku. Projekt Kopírka hledá kancelář, jehož cílem je podpořit neziskové organizace moderní kancelářskou technikou, vstupuje do dalšího ročníku. Již desítky organizací z celé republiky díky němu získaly potřebné vybavení – nyní mají příležitost další.

Canon dlouhodobě podporuje myšlenku cirkulární ekonomiky. Projekt Kopírka hledá kancelář, proto nachází nové uplatnění pro repasovaná zařízení, která zůstávají plně funkční. Namísto recyklace tak nacházejí smysluplné uplatnění v neziskových organizacích, které často čelí omezeným technickým možnostem, přestože jejich práce má obrovský společenský dopad.

Do projektu Canon věnuje multifunkční zařízení – kancelářskou techniku, která v sobě kombinuje funkce kopírky, tiskárny a skeneru. Nejčastěji se jedná o modely z řad imageRUNNER nebo i-SENSYS, které dříve spolehlivě sloužily u firemních zákazníků. Před předáním novým uživatelům prochází každý přístroj kompletním odborným servisem, aby mohl dále bezchybně fungovat v náročném provozu neziskových organizací.

Podmínkou účasti v projektu je zaslání tzv. kreativní přihlášky na adresu jitka.stedronova@canon, s předmětem „Kopírka hledá kancelář – přihláška“. Její forma je zcela volná – klíčové je, aby organizace oslovila multifunkční zařízení Canon v první osobě a přesvědčila jej, proč by se mělo „nastěhovat“ právě k nim.

„Máme radost z každého přihlášení. Velký zájem o projekt potvrzuje, že podpora neziskových organizací má smysl – a Canon tuto roli přijímá s respektem a nadšením.“ říká Jitka Štědroňová, koordinátorka projektu. Uzávěrka je stanovena na 10. června 2025.

V uplynulých ročnících putovala repasovaná zařízení Canon do desítek neziskových organizací nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Polsku, kde nadále spolehlivě slouží.
Více o projektu Kopírka hledá kancelář včetně podrobných informací k přihláškám najdete na webu zde.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13.200 lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

www.canon-europe.com

Exit mobile version