T-Mobile v lednu nabídne dvě korunovky, slevy na Xiaomi a tarifní dotace na hardware

V lednu čeká na zákazníky T-Mobilu tarifní dotace na celé portfolio Xiaomi a chybět nebudou ani oblíbené korunovky. Extra dotace se vztahují na T Phone a T Tablet a nadále lze využít tarifní dotace na vybraný hardware a kompletní portfolio Apple včetně iPadů.

Korunovky měsíce ledna reprezentují modely Honor 90 Lite 5G 256 GB a Xiaomi Redmi 10 5G 64 GB dostupné již za 1 Kč. Extra dotací bude podpořený také Honor Magic5 Lite 5G 256 GB dostupný již za 2 999 Kč nebo Xiaomi Redmi Note 12 5G 128 GB, který mohou zákazníci zakoupit také za 2 999 Kč. Tarifní dotace se vztahují na celé portfolio Xiaomi.

I v průběhu ledna mohou zákazníci uplatnit tarifní dotace na vybraný hardware. V nabídce naleznou například notebooky Acer Aspire, televizory Philips nebo oblíbenou herní konzoli Sony Playstation 5 slim, kterou lze zakoupit již za 9 999 Kč.

Extra dotace se vztahují na zařízení T Phone a T Tablet, který lze zakoupit již za 1 999 Kč s tarifem Neomezeně XL s výhodou. Tarifní dotace lze využít také na všechny modely Apple iPhone a Apple Watch a nově také na zařízení iPad.

Již brzy: Baterie smartphonu HONOR Magic6 Lite vydrží po celý den a ještě déle!

Příchod smartphonu HONOR Magic6 Lite se blíží a potěší fanoušky technologií i běžné uživatele. Nejedná se totiž jen o další zařízení na pultech obchodů; s uvedením modelu Magic6 Lite se společnost HONOR chystá nově definovat, co máme očekávat od výdrže baterie chytrého telefonu. Je na čase dát sbohem neustálému hledání zásuvek a přivítat svět, ve kterém je baterie vašeho chytrého telefonu připravena překonat sama sebe a zvládnout i ty nejdelší dny v neustálém provozu.

Jádrem telefonu Magic6 Lite je jeho robustní baterie s kapacitou 5300 mAh, která vás udrží ve spojení a dopřeje vám zábavu a produktivitu mnohem déle než průměrný smartphone – až 2 dny. Nejde jen o výdrž během dne, ale i o fakt, že zařízení udrží krok s vašimi životními nároky, od ranního buzení až po noční scrollování.

Den se smartphonem HONOR Magic6 Lite

Představte si, že začínáte svůj den s plně nabitým smartphonem HONOR Magic6 Lite. Kontrolujete e-maily, posloucháte hudbu při cestě do práce, účastníte se videohovorů, pořizujete fotografie, a když večer končíte, vašemu telefonu stále zbývá spousta energie. Baterie s kapacitou 5300 mAh spolehlivě přežije váš den, zároveň ho s vámi i plně prožije a nově definuje, co máme od baterie smartphonu očekávat.

Bližší pohled na 5300mAh baterii

Vysokokapacitní 5300mAh baterie v modelu HONOR Magic6 Lite je působivá a při reálném používání připomíná malý zázrak. Je navržena tak, aby splňovala požadavky náročných uživatelů a zajistila, že streamování videí ve vysokém rozlišení nebo například intenzivní hraní her nevyčerpá energii příliš rychle.

Pozoruhodnou vlastností této baterie je její schopnost poskytovat dlouhodobý výkon, aniž by zbytečně zvyšovala objem telefonu. Značka HONOR dovedně vyvážila potřebu výkonné baterie s elegantním a lehkým designem, čímž zajistila, že se HONOR Magic6 Lite i nadále pohodlně drží a snadno nosí.

Kouzlo výdrže baterie telefonu Magic6 Lite spočívá v technologickém pokroku společnosti HONOR. Podívejme se na některé klíčové inovace:

Inteligentní správa napájení: HONOR Magic6 Lite je vybaven inteligentním systémem správy napájení, který optimalizuje spotřebu energie na základě chování uživatele. Tato adaptivní technologie zajišťuje efektivní využití energie a snižuje zbytečné vybíjení baterie.

Pokročilé materiály: HONOR použil v konstrukci baterie nejmodernější materiály, které zvyšují její odolnost a účinnost. Tyto materiály pomáhají udržet baterii v dobrém stavu po dlouhou dobu, čímž zajišťují, že HONOR Magic6 Lite nejen vydrží déle na jedno nabití, ale také si udrží svůj výkon po celé roky používání.

Optimalizovaná technologie nabíjení: HONOR Magic6 Lite je vybaven 35W technologií SuperCharge od společnosti HONOR, která umožňuje rychlé nabíjení a také chrání životnost baterie. Tato schopnost rychlého nabíjení zajišťuje, že uživatelé mohou rychle dodat svému zařízení energii, bez obav z dlouhodobé degradace baterie.

Řízení teploty: Často opomíjeným aspektem zdraví baterie je řízení teploty. Společnost HONOR integrovala do zařízení Magic6 Lite pokročilé technologie chlazení, které zajišťují, že baterie a další vnitřní součásti zůstanou na optimální teplotě i při intenzivním používání. To prodlužuje životnost baterie a zvyšuje celkový výkon a bezpečnost zařízení.

Baterie v zařízení HONOR Magic6 Lite není jen součást zařízení, je to prostředek, který vám umožňuje žít si svůj životní styl. Nabízí svobodu a klid uživatelům ve všech oblastech života a vychází vstříc různorodým potřebám a zvyklostem. Ať už jste profesionál, student, nadšenec do sociálních sítí, cestovatel nebo milovník technologií, baterie smartphonu HONOR Magic6 Lite je navržena tak, aby s vámi bez námahy a spolehlivě držela krok.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

Infinix je nejrychleji rostoucím výrobcem telefonů na světě

Značka Infinix ve třetím čtvrtletí 2023 vykázala meziroční nárůst globálních dodávek o 74,8 % a podle analytické společnosti IDC se díky tomu dostala mezi deset největších výrobců telefonů na světě. Na českém trhu už je dokonce v první pětici.

Značka mobilních telefonů Infinix má za sebou rekordní období, když ve třetím čtvrtletí 2023 celosvětově dodala o 4,2 milionu více zařízení než v předchozím roce a meziročně si tak polepšila o 74,8 %, nejvíce ze všech výrobců na trhu. Podle analytické společnosti IDC* se Infinix díky tomuto výkonu zařadil mezi deset největších značek smartphonů na světě z hlediska objemu prodeje.

Infinix, který začínal na rozvojových trzích v Africe a Asii a dnes v rámci pokračující globální expanze působí na 70 trzích po celém světě včetně České republiky a Slovenska, za svůj úspěch vděčí efektivní práci s náklady, díky které může nabízet pokročilé technické parametry v nižších cenových hladinách, a také naslouchání potřebám mladých uživatelů.

„Naší prioritou jsou potřeby mladé generace a naše chytrá zařízení jsou jí šitá na míru,“ uvádí CEO značky Benjamin Jiang. „Díky fúzi špičkových technologií a stylového designu se nám stabilně daří dodávat na trh produkty, které si získávají srdce spotřebitelů. Naše nejnovější modely včetně série Zero 30 sklízejí všeobecný úspěch díky kombinaci cenové dostupnosti, spolehlivého výkonu pro gaming a pokročilé výbavě pro vlogging.“

„Díky inovativní brandingové strategii a spolupráci s vybranými partnery se nám zároveň daří prezentovat se jako atraktivní značka pro mladé lidi. Náš úctyhodný růst ve třetím kvartálu 2023 podtrhuje důraz, který klademe na inovace, efektivitu a spokojenost zákazníků,“ dodává Jiang.

Úctyhodný růst Infinix zaznamenal také na lokálním trhu, kde ve třetím čtvrtletí posílil o 78 %, a to nikoliv meziročně, ale mezikvartálně! Srovnatelné tempo růstu si navíc drží už od počátku svého působení v ČR a SR v létě loňského roku.

„V České republice a na Slovensku působíme teprve od července 2022,“ zdůrazňuje Lukáš Knotte, country manager Infinixu pro CZ/SK. „Během těchto pěti kvartálů jsme vyrostli z nuly na současné čtyři tisíce prodaných kusů týdně, v říjnu 2023 jsme se stali pátou nejprodávanější značkou na trhu a velmi rychle se blížíme k překonání hranice sta tisíc spokojených českých a slovenských uživatelů.”

* IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, 3Q 2023 (prostřednictvím Brand field)

O společnosti INFINIX

Infinix Mobility je rychle se rozvíjející technologická značka, která navrhuje, vyrábí a prodává rozšiřující se portfolio chytrých zařízení po celém světě pod značkou Infinix, která byla založena v roce 2013. Infinix, který se zaměřuje na dnešní mládež s první technologií ve své třídě, vytváří trendy, výkonné a dosažitelné ceny inteligentních zařízení, která přinášejí nejnovější technologie na trhu uživatelům po celém světě v době, kdy je potřebují za cenu, kterou chtějí.

Pro více informací navštivte: http://www.infinixmobility.com/

Oslavy Nového roku provází organizační chaos. Firmy často shánějí výpomoc na poslední chvíli

Množství večírků, koncertů a dalších akcí tradičně provázejí oslavy Nového roku. Pro pořadatele eventů se však jedná o náročný den, který s sebou nese řadu komplikací – hledání dostatku brigádníků komplikují vánoční svátky, nemoci i objednávky na poslední chvíli. Další velkou výzvou je koordinace vícero akcí naráz. Některé společnosti, zajišťující například technický personál, mají v jediný den na place i čtyři desítky pracovníků a pokryjí na 400 hodin práce. Vyplývá to z dat startupu OnSinch, jenž vyvinul platformu na komplexní management nárazové pracovní síly a dobrovolníků.

„Eventový byznys při novoročních oslavách zažívá malý vrchol, po němž přicházejí měsíce naprostého klidu. Ve srovnání s letním obdobím však této události nepředcházejí měsíce příprav a plánování. Naopak, spousta organizátorů shání na poslední chvíli barmany, catering, hostesky a jiné nárazové pracovní síly. Pro ty, co hledají na poslední chvíli přivýdělek, však může být tento čas velmi lukrativní,“ říká David Suslik, CEO a spoluzakladatel startupu OnSinch.

Pro flexibilní pracovníky představuje práce na Silvestra jedinečnou příležitost. Organizátoři akcí jsou připraveni výměnou za práci během svátečního období nabízet personálu atraktivní finanční ohodnocení. Zaměstnavatelé pak dlouhodobě oceňují nasazení a loajalitu pracovníků, díky kterým zvládnou efektivně odbavit akce i v hektických obdobích, čímž upevňují své postavení na trhu a posilují důvěru svých klientů.

Při pohledu do zákulisí dynamiky oslav Nového roku lze vidět, že jsou na organizátory kladeny stále vyšší požadavky na efektivitu plánování a koordinace. Firmy se proto stále více spoléhají na pokročilé technologie a software, které jim pomáhají lépe zvládat nápor velkých akcí a zároveň udržovat kvalitu služeb na vysoké úrovni. Nezbytná je například rychlá a efektivní komunikace, která umožní včasné a přesné rozmístění personálu a možnost reagovat v reálném čase na měnící se potřeby a last minute požadavky.

„Pro organizátory akcí i agentury, které dodávají pracovní síly, se jedná o zatěžkávací zkoušku – hektický čas provázejí objednávky na poslední chvíli i změny. Navíc lidé, kteří během roku berou nárazovou práci, často využívají svátky k odpočinku. Vzniklý chaos ještě podtrhávají oldschoolové agentury, které evidují brigádníky v excelových tabulkách či dokonce na papíře. Na poslední chvíli pak zjišťují, kolik lidí mají vlastně k dispozici,“ popisuje Petr Jaroš, CTO a spoluzakladatel startupu OnSinch.

Náročná koordinace a složitá domluva

Výjimečnost novoročních oslav potvrzuje i fakt, že se v jeden den koná velké množství menších akcí. To je náročné na koordinaci a vyžaduje velkou preciznost a dohled. V tomto ohledu mají velkou výhodu firmy z gig economy, které jsou na takový nápor zvyklé z letní festivalové sezony. Naopak malí organizátoři mohou narazit na nedostatek koordinátorů a pracovních sil a mívají problém zajistit hladké přípravy vícero eventů.

„U všech svých klientů jsme zaznamenali od roku 2021 nárůst počtu naplánovaných akcí i aktivních pracovníků. To dokládá trend, že firmy se správným softwarem mohou snáze škálovat, respektive obsloužit větší množství akcí nejen v průběhu roku, ale i během jediného dne. Obecně platí, že s vyšším objemem práce se pojí násobně vyšší nároky na komunikaci a koordinaci úkolů. V tomto ohledu vnímám pozitivně pokračující digitalizaci, která umožní například elektronické podpisy smluv nebo usnadní účetnictví,“ dodává Petr Jaroš.

Více o OnSinch

Startup OnSinch přináší platformu pro management nárazové pracovní síly, včetně personálního, projektového, finančního a klientského zajištění. Využívají ji firmy a agentury, které zprostředkovávají technický personál pro stavbu a realizaci kulturních akcí, úklidové práce, stavebnictví či pohostinství – například catering či barmany, i neziskový sektor. Platformu využívá přes 80 tisíc uživatelů v 10 zemích, kteří se pohybují v oblasti gig economy. Mezi klienty OnSinch patří organizátoři Formule 1, mistrovství světa ve fotbale FIFA nebo pořadatel eventů pro britskou královskou rodinu. V České republice OnSinch pomáhá zajišťovat personál pro festival Colours of Ostrava nebo dobrovolníky pro Červený kříž. Vedle toho provozuje neziskový projekt Vlna pomoci, který digitalizuje dobrovolnictví a sdružuje přes 25 tisíc lidí, kteří pomáhali během pandemie covidu či po vypuknutí války na Ukrajině.

Tržby Revolutu za rok 2022 dosáhly téměř 1 mld. liber a v tomto roce se očekávají tržby až dvojnásobné

  • Tržby se v roce 2022 zvýšily na 923 milionů GBP, což je o 45 % více z 638 milionů GBP v roce 2021.
  • Počet zákazníků Revolutu loni vzrostl téměř na 10 milionů, a s tím vzrostly i vklady o 71% a počet zákazníků s placenými plány o 55%.
  • Společnost reinvestovala 216 milionů GBP hrubého zisku do budoucího růstu, zdvojnásobila počet zaměstnanců a zvýšila výdaje na uvedení nových produktů a globální expanzi.
  • Očekává se, že Revolut v roce 2023 dosáhne tržeb přesahujících 1,7 miliardy GBP a dvouciferné čisté ziskové marže.

Společnost Revolut dnes zveřejnila roční výroční zprávu ke dni 31. prosince 2022.

Nik Storonsky, generální ředitel, uvedl: „Rok 2022 byl pro Revolut dalším skvělým rokem, kdy jsme se odtrhli od skupiny našich konkurentů. Posílili jsme naši pozici, rozšířili naši zákaznickou základnu, uvedli na trh několik nových produktů, expandovali na nové trhy a posílili naši infrastrukturu v oblasti rizik, dodržování předpisů a řízení.

Do budoucna je našim cílem pokračovat v růstu na všech našich trzích. Kromě toho, že přinášíme aplikaci Revolut na nové trhy zákazníkům po celém světě, stále zůstáváme odhodláni dokončit naši žádost o britskou bankovní licenci. Nedávno počet našich zákazníků překonal 35 milionů po celém světě, a ti dohromady provedou více než půl miliardy transakcí měsíčně. Také jsme spustili Revolut 10, naši dosud nejvýraznější změnu designu a ovládání aplikace. To vše jsou skvělé úspěchy, ovšem my stále neplánujeme zpomalit. Naším cílem je náš úspěch zdesetinásobit, dosáhnout počtu 350 milionů zákazníků a ještě mnohem více.“

Martin Gilbert, předseda, dodal: „Navzdory náročnému makroekonomickému a geopolitickému období byl rok 2022 pro Revolut vynikající. Významně jsme investovali do našich produktů, technologií, rizik, dodržování předpisů a řízení, přičemž jsme dodržovali přísnou disciplínu ohledně našich nákladů. Tato strategie se vyplatila, protože zákazníci používali naše produkty více než kdy předtím, a my jsme tak zaznamenali 71% nárůst vkladů a 55% nárůst zákazníků s placenými plány.

Jsem nadšený a odhodlaný stavět na našich pevných základech a poskytovat služby našim akcionářům. Máme před sebou obrovskou příležitost stát se primárním poskytovatelem finančních služeb pro zákazníky na celém světě a naše ambice, přizpůsobivost a inovace nás povedou k úspěchu a dokud tohoto cíle nedosáhneme.“

Nejdůležitější úspěchy za posledních dvanáct měsíců (do 31. prosince 2022)

Rychlý růst díky diverzifikaci příjmů (viz obrázek 1)

Revolut i nadále potvrzoval sílu svého diverzifikovaného modelu příjmů dalším růstem v oblasti plateb, předplatného a devizových produktů, jakož i zvýšením úrokových výnosů.

  • Tržby skupiny vzrostly v roce 2022 na více než 923 milionů GBP, což je nárůst o 45 % z 638 milionů GBP, a to i přes celotržní pokles maloobchodních investičních aktivit v kryptoměnách a na akciových trzích v roce 2022, z čehož v roce 2021 profitovala jednotka Revolut Jmění.
  • V roce 2022 výnosy z karet a směny měn vzrostly o 105 % na 306 milionů GBP ze 149 milionů GBP v roce 2021.
  • Příjmy z předplatných se v roce 2022 zvýšily o 48 % na 158 milionů GBP ze 107 milionů GBP v roce 2021.
  • Úrokové výnosy z aktiv vzrostly v roce 2022 několikanásobně na 83 milionů GBP z 1,7 milionu GBP v roce 2021, a to díky nárůstu vkladů, zvyšování úrokových sazeb a budování kapacit pokladny.
  • Revolut minulý rok získal rekordní počet zákazníků a přivítal téměř 10 milionů nových uživatelů. Vklady meziročně vzrostly o 71 %, protože zákazníci svěřili Revolutu více svých prostředků a přešli z příležitostných na každodenní uživatele aplikace.

Investice do budoucího růstu Revolutu se zdvojnásobily (viz obrázek 2)

V centru tržního prostředí, kterému dominuje nejistota a váhavost, Revolut nasměroval svůj nadměrný hrubý zisk po provozních nákladech, 215 milionů GBP, především na investice do:

  • Prodeje a marketingu: Společnost investovala více než 120 milionů GBP do marketingu na svých trzích, aby zvýšila doporučení typu peer-to-peer, posílila svou přítomnost na digitálních kanálech a zároveň spustila svoji největší reklamní kampaň ve Spojeném království – „Your Way In“.
  • Nových produktů a globálního růstu: Revolut vyhradil více než 65 milionů GBP na vybudování a spuštění inovativních nových produktů, přičemž se momentálně může pochlubit více než 50 produkty na svých trzích. Revolut také posílil svou pracovní sílu, vedoucí postavení na svých expanzních trzích a položil základy svých služeb v nových lokalitách, jako je Brazílie (v květnu 2023) a Nový Zéland (v červenci 2023).
  • Zkušenosti zákazníků: Revolut zvýšil počet zaměstnanců zákaznické podpory o více než dvojnásobek, 90 % žádostí zákazníků se začalo řešit do dvou minut.

V důsledku této investice jsme zdvojnásobili počet zaměstnanců z přibližně 3 000 na 6 000, a to vše v době, kdy v roce 2022 mnohé jiné technologické společnosti hromadně propouštěly a snažily se snižovat své náklady.

Vyvážený rychlý růst a ziskovost (viz obrázek 3)

Finanční výsledky za rok 2022 prokázaly odhodlání Revolutu budovat udržitelné podnikání, kde jsou rychlý růst a ziskovost v rovnováze.

  • Během celého roku jsme pokračovali v dynamickém budování našeho podnikání díky čtvrtletním příjmům, které se mezičtvrtletně zvýšily o více než 20 %, přičemž ve čtvrtém čtvrtletí jsme dosáhli úrovně hrubého zisku 80 %.
  • Toto zvýšení výnosů postavilo Revolut do pozice udržitelné ziskovosti, přičemž za rok 2022 společnost zaznamenala upravený Zisk před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) ve výši 23 milionů GBP a čistý zisk 6 milionů GBP.

Rok 2023 a výhled do budoucna

Dynamický rozvoj Revolutu pokračoval v prvních třech čtvrtletích roku 2023.

  • Revolut je na dobré cestě dosáhnout v roce 2023 tržeb ve výši 1,7 miliardy GBP a do konce letošního roku zaznamenat dvoucifernou čistou ziskovou marži.
  • Revolut Retail zatím v roce 2023 spustil produkty včetně Společných účtů, služby Zaplatit klepnutím, Zážitků, Pojištění vozidel a dalších.
  • Revolut má nyní více než 35 milionů zákazníků, přes 8 000 zaměstnanců a je nejstahovanější aplikací v kategorii Finance v deseti zemích a mezi prvními třemi v 15 zemích v Evropě.

Stanoviska k účetní závěrce

  • Auditor společnosti Revolut BDO potvrdil, že „záležitost [související s kvalifikací účtů za fiskální rok 2021] byla vyřešena, a proto jsme byli schopni získat dostatečné a vhodné prokazatelné informace týkající se příslušných zůstatků zahrnutých do účetní závěrky k datu a za rok končící 31. prosince 2022. Náš názor je upraven pouze z důvodu možného dopadu této záležitosti na srovnatelnost údajů běžného roku o příjmech a souvisejících zůstatcích a údajů za předchozí rok”.
  • BDO potvrdila, že hodnocení je prováděno „výhradně s ohledem na srovnatelnost údajů běžného roku s údaji z předchozího roku“.
  • S výjimkou této srovnatelnosti účetní závěrka Revolut za fiskální rok 2022 „podává věrný a poctivý obraz o stavu záležitostí Skupiny a mateřské společnosti a o jejím zisku za rok, který poté skončil“.
  • Další podrobnosti jsou uvedeny na str. 77 výroční zprávy.

Nejdůležitější obchodní události roku 2022

  • Překonání hranice 25 milionů retailových zákazníků po celém světě s 55% nárůstem retailových zákazníků využívajících placené plány v roce 2022 a téměř 50% nárůstem aktivních zákazníků měsíčně.
  • Spuštění Revolut Bank ve 30 zemích EHP, a to znamená, že Revolut je nyní pro většinu zákazníků bankou. Tuzemské IBANy byly zpřístupněny také ve Francii (a v roce 2023 také ve Španělsku a Irsku).
  • Zpřístupnění platebních služeb a převodů pro uprchlíky z Ukrajiny, aby ti, kteří byli nuceni se vystěhovat v důsledku ruské invaze, měli rychlý a snadný přístup ke svým financím. Zároveň jsme vybrali více než 10 milionů GBP na podporu obětí války v Ukrajině prostřednictvím příspěvků na výzvu Červeného ukrajinského kříže.
  • Získání povolení od úřadu pro dohled nad finančním trhem (FCA) a Kyperské komise pro cenné papíry a burzy nabízet služby kryptomen ve Spojeném království a EHP.
  • Získání australské úvěrové licence i možnosti makléřského podniku pro úvěry a pojištění Revolutu Australia.
  • Rebranding značky Revolutu <18 a obnovení finanční aplikace Revolutu pro všechny ve věku od 6 do 17 let.
  • Spuštění Revolut chatu, funkce k okamžitému posílání zpráv v rámci aplikace.
  • Zpřístupnění funkce Zaplatit později v Irsku a Polsku.
  • Spuštění služeb komodit a kryptomen v Singapuru a obchodování s akciemi v USA a Austrálii.
  • Uvedení řady nových produktů a služeb pro zákazníky Revolutu Business a osoby samostatně výdělečně činné včetně čtečky karet na místě prodeje (čtečka Revolut Reader), platby jedním klepnutím (Revolut Pay) a služby zaměřené na živnostníky (Revolut Pro).
  • Uvedení naší dosud největší reklamní kampaně: „Your Way In“.
  • Zavedení stipendia k uznání a odměňování nejlepších studentek v Indii (stipendium IRA).

Poznámka: Ne všechny uvedené produkty jsou dostupné na každém trhu, kde Revolut nabízí své služby.

Figure 1: Revenue Composition

Figure 2: Investing in Growth

Figure 3: Quarterly Profitability

O Revolutu

Revolut buduje první skutečně globální finanční superaplikaci na světě, která má lidem pomoci získat ze svých peněz více. V roce 2015 zahájila společnost Revolut ve Spojeném království nabídku převodů a směny peněz. Dnes více než 35 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů Revolut k provádění více než 500 milionů transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a firemních účtů poskytujeme zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a bezproblémově propojujeme lidi po celém světě. www.revolut.com

XXXLutz vybaví bytovým zařízením další rezidenční dům

Prodejce nábytku XXXLutz vybaví bytovým zařízením na míru další rezidenční apartmánový dům v nově vznikající multifunkční čtvrti AFI City. Od ledna do konce dubna 2024 je naplánována realizace 196 bytů. V rámci první etapy vybavil již 181 bytových jednotek ve velikostech od 1+kk do 4+kk, a to ve více než 40 designových variantách. Projekt odstartoval začátkem března 2023 a byl úspěšně ukončen v červnu 2023. Barevné provedení kuchyní, stolů, židlí, skříní, ale i závěsů nebo koberců bylo vybráno v neutrálních tónech tak, aby si nájemce doladil interiér dle vlastního stylu.

Současná doba vysokých úrokových sazeb a zpřísnění podmínek u hypoték se odráží v nízkém zájmu o pořízení nového bydlení. To donutilo řadu developerů změnit strategii. Místo na prodej staví stále více firem byty k pronájmu, což přináší nové příležitosti do byznysu, který dodavatelsky navazuje na developerské projekty. I proto vznikla v rámci XXXLutz speciální divize XXXLutz pro firmy, zaměřující se na dodávky velkým obchodním partnerům. Mezi ně patří mj. mezinárodní investor v oblasti komerčních a rezidenčních nemovitostí AFI Europe, který v ČR zrealizoval již několik projektů. Spokojenost s dosavadní spoluprací tak vede k plánování dalších projektů.

„Dodávky nábytku a bytových doplňků pro nájemní bydlení jsou zaměřené na kvalitu použitých materiálů a nestárnoucí design. Naší výhodou je široký výběr sortimentu, díky kterému jsme schopni uspokojit požadavky i těch nejnáročnějších klientů. Od začátku března do konce června 2023 proběhly závozy a montáže u celkem 181 bytových jednotek v devítipodlažní budově projektu AFI Home Kolbenova. Byty nyní nabízí moderně vybavené nájemní bydlení s kvalitním a elegantním nábytkem světových značek. Nyní se připravujeme na realizaci druhé fáze, která zahrnuje vybavení 196 bytů během čtyř měsíců,“ říká Michal Karcol, obchodní ředitel společnosti XXXLutz. Vedle šíře sortimentu je podle něj při těchto zakázkách rozhodující také dodání a zajištění montáže velkého množství produktů v relativně krátkém čase.

V bytech najdou budoucí pronajímatelé kuchyně značky Novel, vybavené vestavěnými spotřebiči od Dieter Knoll Collection. Mezi další instalovaný nábytek patří stoly, židle, sedačky skříně nebo postele. Zařízení bylo vybrané v souladu s ergonomickými pravidly, přičemž barvy a materiály ladí s použitými povrchy. Z celkových 44 modulů je vždy 22 v teplé a 22 ve studené variantě.

„Projekt na Kolbenově je v pořadí již třetí spoluprací naší společnosti s firmou XXXLutz a jejími odborníky na vybavení nemovitostí. Pilotním projektem byla realizace bytů v AFI Home v Třebešíně. Kooperace s XXXLutz pro nás znamená rychlé a spolehlivé řešení při vybavení bytů v elegantním nadčasovém provedení,“ komentuje Elena Pisotchi, obchodní a marketingová manažerka AFI Europe.

XXXLutz je druhým největším prodejcem nábytku na světě. Firma byla založena v roce 1945 a aktuálně zaměstnává více než 25 tisíc lidí. Skupina provozuje přes 370 obchodů s nábytkem ve 13 evropských zemích. V České republice působí značkou 10 obchodů. Od roku 2013 společnost postupně vybudovala také 24 úspěšných e-shopů. V roce 2021 činil obrat 5,34 mld. EUR.

AFI EUROPE Czech Republic je přední investor a developer v oblasti komerčních a bytových nemovitostí, který se soustředí na střední a východní Evropu. V České republice společnost působí od roku 1997. Dokončila řadu úspěšných projektů, například nákupní centra Palác Flora a AFI Palác Pardubice, rezidenční komplexy Korunní Dvůr, nebo logistický park D8 European Park. Ve výstavbě je aktuálně rozsáhlé portfolio nájemních bytů v multifunkčním areálu AFI City (AFIHOME Kolbenova) na Praze 9.

Air Bank jde v sazbách proti očekávání, od ledna v rámci akčního spoření nabídne na svém spořicím účtu možnost získat úrok až 6 % ročně bez omezení maximální výše vkladu

Klienti Air Bank mohou nově od 1. ledna 2024 v rámci akční nabídky získat u vkladů nad 250 tisíc korun na korunových spořicích účtech bonusovou úrokovou sazbu 6 % ročně. Banka nejenže proti očekávání nabídne možnost získat vyšší bonusovou úrokovou sazbu než doposud, a to dokonce o 2 procentní body, ale vysoký, 6% úrok dává v rámci akční nabídky nově i na vyšší vklady nad půl milionu korun. Vklady do 250 000 tisíc korun jsou v akční nabídce úročeny sazbou 5 % ročně.

„Poprvé po roce a půl se Česká národní banka rozhodla přistoupit ke snížení základní úrokové sazby. V praxi to znamená, že úroky na spořicích účtech začnou po období vysokých úroků napříč trhem postupně klesat. V Air Bank jdeme proti tomuto trendu a nabídneme jednu z posledních možností spořit s vysokým úrokem až 6 % ročně a bez omezení výše vkladu,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank.

Spořicí účty v CZK

(fyzické osoby nepodnikající)

Původní roční bonusová úroková sazba Roční bonusová

úroková sazba

při využití akční nabídky, platná od 1. 1. 2024

Vklady do 250 tisíc korun 5,00 % 5,00 %
Vklady od 250 tisíc korun do 500 tisíc korun 4,00 % 6,00 %
Vklady od 500 tisíc do 1 milionu korun 0,10 % 6,00 %
Vklady nad 1 milion korun 0,00 % 6,00 %

Air Bank zároveň připravuje novou službu, která klientům umožní zajímavě zhodnocovat vyšší úspory dlouhodobě.

„Chceme mít pro klienty pořád ty nejlepší podmínky. Pro konzervativnější zhodnocení vyšších vkladů ještě takovou nabídku ale nemáme, i když na ní už intenzivně pracujeme. Prozatím tak přicházíme s novou akční nabídkou ve formě zvýšeného úroku na spořicím účtu, která do jisté míry potřebu klientů na zhodnocení vyšších vkladů supluje,“ dodává Jiří Suchý.

Akční nabídka platí pro nové i stávající klienty

Výhodnější bonusové úročení na spořicích účtech získá od ledna každý stávající klient na svém nepodnikatelském spořicím účtu, který si ho včas zapne tlačítkem v mailu a v předchozím měsíci provede alespoň pět plateb kartou. Využít ho mohou i všichni noví klienti, kterým Air Bank úročení zapne spolu s včasnou aktivací nového nepodnikatelského spořicího účtu vedeného v korunách. U nově sjednaných spořicích účtů odpadá podmínka 5 plateb kartou v měsíci aktivace účtu a měsíci následujícím. Banka nepodmiňuje akční bonusové úročení například nově založeným účtem ani ho neomezuje jen na nové vklady. Speciální marketingová akce platí do odvolání.

O společnosti Air Bank a.s.

Air Bank, člen skupiny PPF, je moderní a inovativní česká banka s přehledným online bankovnictvím a vlastní pobočkovou sítí. Klientům poskytuje jednoduchá a srozumitelná řešení pro všechno, co se v životě točí kolem peněz. Ceník banky bez absurdních poplatků, hvězdiček nebo malého písma se vejde na jedinou stranu A4. Air Bank také provozuje online P2P platformu pro půjčování a investování Zonky. Vizí Air Bank je být bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Mezi její hodnoty proto patří jednoduchost, odvaha, pravdivost a přátelství.

Více informací najdete na webu www.airbank.cz.

Exit mobile version