Sluchátka Huawei FreeBuds Pro 3 a smart hodinky Watch GT 4: dokonalá kombinace pro jednodušší život

Chytré technologie jsou v dnešní době neoddělitelnou součástí nás všech. Většina z nás je majitelem minimálně dvou chytrých zařízení, jako jsou smartphone, chytré hodinky, sluchátka či počítač. Jde totiž o skvělé parťáky, kteří se vzájemně doplňují a dokáží nám značně ulehčit pracovní i soukromý život. Šikovnými smart pomocníky jsou i sluchátka Huawei FreeBuds Pro 3 a chytré hodinky Huawei Watch GT 4, kteří byli stvoření k tomu, aby vám pomohli v jakékoli situaci během dne.

Sportujte s volnýma rukama

Po těžkém dni v práci je potřebný nejen psychický, ale také fyzický oddych. V rámci psychohygieny je proto dobré vyrazit si zaběhat na čerstvý vzduch nebo do fitness centra. A telefon můžete jednoduše nechat v kapse nebo zamknout do skříňky. Díky možnosti propojení sluchátek FreeBuds Pro 3 a hodinek Huawei Watch GT 4 přímo přes Bluetooth tak máte přístup k tomu nejdůležitějšímu – hodinky zobrazují veškeré notifikace v reálném čase a přes sluchátka jednoduše přehrajete oblíbenou hudbu přímo z hodinek. Navíc můžete s hodinkami a sluchátky přijímat i telefonické hovory.

Na hodinkách si lze vybrat z více než 100 sportovních režimů a pustit si hlasového asistenta, který vám během cvičení podává informace o vašem výkonu a dává další doporučení.

Během sportovních výkonů se nemusíte také bát, že vám sluchátka vypadnou z uší. Vybrat si můžete rovnou ze čtyř velikostí silikonových nástavců. Huawei nově přidal i velikost XS, jež se přizpůsobí uživatelům s menšíma ušima, které doposud trápilo neustálé vyklouzávání sluchátek.

Zefektivněte svůj pracovní výkon

S dvojicí Huawei FreeBuds Pro 3 a Watch GT 4 se můžete naplno soustředit bez zbytečného rušení. Sluchátka disponují aktivním potlačením hluku, díky čemuž vám umožní zaměřit se pouze na práci, aniž by vás rušil okolní hluk, například když pracujete z kavárny, open–space kanceláře nebo dopravních prostředků. Hodinky Watch GT 4 vás budou upozorňovat na nové zprávy, e-maily či příchozí hovory, které můžete s jejich pomocí rovnou zvednout. Abyste docílili plnohodnotného a ničím nerušeného hovoru, využijte připojení hovoru na sluchátka.

Sluchátka Huawei FreeBuds Pro 3 jsou vybavena technologií Pure Voice 2.0[1], která přináší 2,5krát[2] lepší snímání hlasu během hovorů a zajišťuje, že váš hlas bude zřetelně slyšet i v tom nejhlučnějším prostředí.

Design, se kterým zazáříte

Nové chytré hodinky Huawei Watch GT 4 i sluchátka FreeBuds Pro 3 představují odvážný krok vpřed v oblasti módy a přichází s vynalézavými a stylovými prvky. Ty dokonale podtrhnou jakýkoli outfit. Uživatele potěší i dlouhá výdrž baterie, která je u sluchátek až 6,5 hodiny na jedno nabití a 31 hodin v kombinaci s nabíjecím pouzdrem. Pokud jde o hodinky, v pánské verzi vydrží až 2 týdny bez nabíjení a v případě dámské verze až 7 dní.

Sluchátka FreeBuds Pro 3 jsou dostupné ve třech stylových variantách – tradiční bílé, elegantní stříbrné a decentní zelené. V případě hodinek si můžete vybrat ze sedmi provedení – třech dámských a čtyřech pánských verzí, ze kterých si zaručeně vybere každý.

Obě zařízení jsou nejen technologickými inovacemi, ale i módními doplňky, které vyniknou v každé situaci a doplní každý outfit. Vyzkoušejte například kombinaci pánských 46mm hodinek s černým páskem a stříbrných sluchátek. Dámy milující eleganci ocení například kombinaci dámských 41mm hodinek s bílým řemínkem spolu s bílými sluchátky. Tato dokonalá dvojka je jednoznačně kombinace, která pod stromečkem potěší třeba vašeho partnera či partnerku.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  1. Hlas volajícího lze rozpoznat i v hlučném prostředí, aby bylo zajištěno jasné volání v takovém prostředí. Tato funkce se automaticky aktivuje při zjištění změny okolního hluku. Není nutné žádné ruční nastavení. Skutečný zážitek z hovoru se může mírně lišit v závislosti na zvyklostech při používání, faktorech prostředí a možnostech aplikace. K dispozici pouze v případě, že obě připojená zařízení podporují technologii LDAC™. LDAC a logo LDAC jsou ochranné známky společnosti Sony Corporation.
  2. Snímání hlasu je 2,5x lepší než u HUAWEI FreeBuds Pro 2. Data pocházejí z Huawei laboratoří.

 

Nejméně se obávají o střechu nad hlavou, největší strach mají z finanční újmy a ohrožení zdraví

ČSOB Pojišťovna v unikátním průzkumu zjišťovala, jak se lidé cítí v České republice v bezpečí z pohledu nejběžnějších negativních událostí, které je mohou v životě potkat jako ztráta bydlení, ohrožení zdraví, finanční újma, krádež, ztráta příjmu a poškození majetku. Z pohledu pocitu bezpečí jsou Češi dle Indexu jen těsně nad polovinou.

„Index bezpečí je v podstatě sonda do české populace, která nám ukazuje, z čeho mají lidé největší nebo naopak nejmenší obavu, jak se proti těmto hrozbám chrání a do jaké míry to všechno má vliv na jejich osobní život. Kombinace těchto faktorů nám ukazuje, že největší strach mají Češi z finanční újmy a ohrožení nebo poškození zdraví. Naopak nejméně starostí si dělají s tím, že by mohli přijít o střechu nad hlavou,“ popisuje principy Indexu a hlavní zjištění Jiří Střelický, generální ředitel ČSOB Pojišťovny.

Rozsáhlého průzkumu, který se uskutečnil v polovině tohoto roku, se zúčastnilo více než dva tisíce lidí z celé ČR různého věku, vzdělání, sociálního zázemí… „Díky průzkumu jsme zjistili i celou řadu dílčích zajímavostí. Ve kterém kraji se lidé cítí nejbezpečněji, jak se ke hrozbám staví lidé z hlediska svých příjmů či vzdělání. Zda se cítí být v bezpečí spíše mladší nebo starší lidé a v jakých konkrétních oblastech,“ popisuje jen některé dílčí poznatky Petr Gajdušek, expert na finanční výzkum z agentury STEM/MARK, která se na realizaci Indexu bezpečí s ČSOB Pojišťovnou podílela.

Které hrozby Index mapoval

  • ztráta bydlení
  • ztráta pravidelného příjmu
  • vážné ohrožení nebo poškození zdraví
  • značná finanční újma
  • zničení či poškození majetku
  • odcizení majetku
  • Co je Index bezpečí ČSOB Pojišťovny

Index bezpečí měří rozsah zabezpečení populace proti vybraným hrozbám, a to v souvislosti s pravděpodobností vzniku těchto událostí a s mírou jejich dopadu na osobní životní situaci. Kombinací těchto faktorů se Češi cítí být na škále od 0 do 100 v tomto roce na úrovni 52,7 bodů s tím, že 0 znamená, že se cítí být v absolutním nebezpečí a 100, že se cítím být v absolutním bezpečí.

Lidé s vysokými příjmy z Královéhradeckého kraje

Nejvyšší hodnotu Indexu bezpečí najdeme u lidí s příjmy nad 50 000 Kč (61,5) a dále u Čechů, kteří spoléhají na pojištění v každé situaci, tedy jak co se týče rizik spojených s majetkem, tak i se zdravím (60,1).

Pohled do krajů České republiky říká, že nejvyšší Index mají lidé v Královéhradeckém kraji (57,4), následuje Liberecký kraj (55,7) a Jihočeský kraj (55,1). Nejnižší Index bezpečí vyšel ve Zlínském kraji (49,8), Plzeňském kraji (50,2) a ve Středočeském kraji (50,4). Pravděpodobně nepřekvapí, že Index bezpečí vychází lépe u respondentů, kterým se dějí nehody a negativní události spíše výjimečně (57,6).

Češi a riskování

U respondentů průzkumu obecně převládá racionální až opatrný přístup k hrozbám/rizikům, která se mohou v životě přihodit. Celkem 52 % dotázaných míru prevence přizpůsobuje míře rizik. V této skupině významně převládají muži ve věku 40 – 55 let s alespoň maturitním vzděláním a příjmem 20 – 50 000 Kč. Jsou tu také častěji zastoupeni studenti a zaměstnanci. Opatrných, kteří se snaží být připraveni na vše, je ve společnosti 34 % a jde především o ženy, o lidi starší 71 let, dále o lidi bez maturity, respondenty s příjmem do 20 000 Kč a tuto odpověď častěji uváděli i důchodci, lidé v domácnosti a nezaměstnaní.

Zejména mladší respondenti do 40 let a podnikatelé se řadí do kategorie bezstarostní, jež rizika příliš neřeší a spoléhají se na štěstí. Jde o 11 % Čechů. Zbylá 4 % najdeme v kategorii riskujících, kteří si myslí, že nebezpečí k životu patří. Risk mají významně radši muži, lidé do 40 let, respondenti bez maturity, zaměstnanci a podnikatelé.

Češi a rizika: Jak se k nim stavíme a čeho se nejvíce bojíme

Většina Čechů je přesvědčena, že se na ně nehody a negativní události příliš nelepí. Výjimečně nebo občas se s nimi setkává zhruba polovina dotázaných a stejně často jako jiným se dějí 44 % respondentů. Zhruba každý desátý dotázaný však odpověděl, že se mu nehody dějí častěji než ostatním. Oproti tomu dotázaným, co rádi riskují, se podle jejich slov nehody častěji, než ostatním vyhýbají. Smůlu pak mají více invalidní důchodci, nezaměstnaní a lidé s měsíčním příjmem do 20 000 Kč.

Nejpravděpodobnější je úraz, nejméně ztráta práce

A jaká rizika vnímáme jako nejpravděpodobnější? Na prvním místě je jednoznačně vážné ohrožení nebo poškození zdraví. Hned 53 % respondentů odpovědělo, že je pravděpodobné, že se jim vážné zdravotní komplikace nevyhnou. Na druhém místě skončilo zničení či poškození majetku, které považuje za pravděpodobné 51 % Čechů. Na dalších pozicích je odcizení majetku (48 %), značná finanční újma (40 %), ztráta pravidelného příjmu (38 %) a ztráta bydlení (23 %). Většinu událostí považují za pravděpodobnější lidé s nižšími příjmy či bez maturitního vzdělání.

Průzkum ale zkoumal také vztah mezi vnímáním pravděpodobnosti jednotlivých rizik a tím, jak by ovlivnily náš život. Zde jednoznačně vede vážné ohrožení či poškození zdraví. Za ním skončily s podobným ohodnocením značná finanční újma a ztráta pravidelného příjmu. Ztráta bydlení by život respondentů ovlivnila významně, za pravděpodobnou ji nicméně nepovažují. Naopak zničení, poškození či odcizení majetku považujeme za pravděpodobné.

Úraz očekávají dva ze tří Čechů

Co se detailních rizik týče, jako nejpravděpodobnější vnímáme úraz, takto odpovědělo 67 % respondentů. Šest z deseti dotázaných vnímá jako pravděpodobnou vážnou nemoc s následky, následuje dopravní nehoda (58 %), živelná katastrofa (49 %) a napadení soukromí prostřednictvím internetu (49 %). Jako nejméně pravděpodobnou naopak Češi vnímají ztrátu zaměstnání (32 %), škody a úrazy vzniklé při cestách do zahraničí (34 %) a krádež auta (40 %). Nutné je rovněž říci, že jsou určitá rizika, jež považují za pravděpodobnější spíše mladí lidé (ztráta zaměstnání, ztráta peněz přes internet či škody a úrazy při cestování), jiná rizika naopak více očekávají senioři (vážná nemoc, živelná katastrofa, vykradení bytu).

„Zde je velmi zajímavé, jak na tato vnímání populace odpovídají naše čísla. Zatímco podle průzkumu vnímá vážnou nemoc s následky jako druhou nejpravděpodobnější událost, naše statistiky ukazují, že z hlediska míry pravděpodobnosti byla tato situace až na devátém místě,“ doplnil Jiří Střelický s tím, že představa lidí o tom, jak často se jim mohou některé negativní události stát velmi často neodpovídá skutečnosti podložené statistikami (více viz slide číslo 10 v přiložené prezentaci)

Češi a prevence: proti jakým rizikům se (ne)chráníme dostatečně

Průzkum Index bezpečí se v další části zaměřil na preventivní kroky, které podnikáme, aby k dané negativní situaci nedošlo. Nejvíce z nás se snaží přijímat opatření proti vážnému ohrožení nebo poškození zdraví, kladně odpovědělo 77 % respondentů. Odcizení majetku se snaží předcházet 73 % Čechů a v této skupině převládají lidé starší sedmdesáti let. Prevenci před ostatními riziky jako zničení či poškození majetku, značná finanční újma či ztráta bydlení nejčastěji nezanedbávají dotázaní ve věku 40 – 55 let.

I při podrobnějším zkoumání jednotlivých rizik vyhrálo zdraví – nejvíce kroků děláme, abychom se vyhnuli úrazu, následují ale opatření proti vykradení domu či bytu. Na opačném konci žebříčku skončila rizika v podobě ztráty zaměstnání (44 %), zničení či poškození majetku vandalismem (51 %) a vykradení a krádež auta (54 %). Zároveň platí, že čím vyšší vzdělání dotázaní měli, tím více se věnovali prevenci.

Na pojištění se spoléhá 7 z 10 Čechů

Jednou z možností, jak hrozbám či rizikům čelit nebo alespoň mírnit jejich následky, je pojištění. Tři z deseti respondentů odpověděli, že se na něj vůbec nespoléhají, protože si člověk musí poradit sám. Stejný počet dotázaných uvedl, že má pojištěn pouze majetek a 15 % účastníků výzkumu odpovědělo, že má kryté pouze zdravotní záležitosti. Zbylá čtvrtina Čechů odpověděla, že se na pojištění spoléhá v každé situaci a že věří, že mu v případě potřeby pomůže.

Králem pojištění je majetek

V případě pojištění jednotlivých rizik vede opět majetek. Největším strašákem, kvůli kterému chodíme do pojišťovacích domů, je živelná katastrofa v podobě ohně, větru nebo požáru. Proti nim se chrání 61 % respondentů. Jen o dva procentní body zaostává vykradení domu a bytu a také dopravní nehoda. Prvním životním pojištěním, které se v žebříčku objevilo, je úraz na čtvrtém místě, jež si smlouvou s pojišťovnou jistí 55 % dotázaných. Co se pojištění týče, u mnoha položek je samozřejmě klíčové, jaký majetek respondent vlastní. Lidé s vyššími příjmy tak mají sjednaná pojištění na více událostí a jsou také vlastníky lepšího pojištění než lidé s nižšími příjmy. Bez jakéhokoliv pojištění jsou také mnohem častěji dotázaní bez maturity.

Na chvostu žebříčku pojištění jednotlivých rizik skončila ztráta zaměstnání (19 %), napadení soukromí přes internet (26 %) a zcizení peněz přes internet (31 %). Jedním z důvodů, proč se proti těmto rizikům lidé chrání méně, může být také to, že nevědí, že i pro tyto případy existuje pojištění.

Nezapomínejme na prevenci

Letošní Index bezpečí ukázal, že i když se nejvíc obáváme zdravotních rizik spojených s vážnou nemocí či těžkým úrazem, nejčastěji saháme po pojištění majetku. A to i přesto, že si uvědomujeme, že by náš život ovlivnil víc vážný úraz a těžká nemoc než ztráta, zcizení či znehodnocení majetku.

„Existuje celá řada faktorů, které mohou náš komfort a pocit bezpečí zvýšit. V první řadě je to finanční gramotnost, díky níž můžeme předcházet celé řadě nebezpečí spojených s financemi. Zásadní je ale také finanční rezerva, každý by ji měl mít v objemu minimálně tří až šesti měsíčních příjmů. Díky dobré informovanosti se můžeme připravit na celou řadu rizik, jednak ale třeba i ušetřit, pokud například při rekonstrukci využijeme dotace. Prevencí v podobě kontrol se můžeme vyhnout nehodám a haváriím na majetku, zdravý životní styl zase napomáhá k pevnějšímu zdraví. S pocitem bezpečí ale v první řadě pomáhá kvalitní pojištění, což vyplynulo i z tohoto výzkumu – jeden z nejvyšších indexů mají lidé, kteří si pojištěním chrání jak majetek, tak i zdraví,” uzavírá Jiří Střelický z ČSOB Pojišťovny.

Výzkum Index bezpečí byl realizován agenturou STEM/MARK. Rozhovorů se v květnu a červnu zúčastnilo 2109 respondentů starších osmnácti let a cílová skupina byla reprezentativně rozdělena dle pohlaví, věku, vzdělání, regionu a velikosti místa bydliště. Použita byla metodika CAWI na bankovním panelu Dialog.

Skupina ČSOB

je vedoucím hráčem na bankovním trhu v České republice. Naše motto „Digitálně a s lidmi“ nejlépe vyjadřuje probíhající investice do inovací a digitalizace, díky nimž neustále zjednodušujeme a zkvalitňujeme obsluhu našich klientů v pobočkách i online prostředí. Naše služby jsou k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Stavíme na unikátním bankopojišťovacím modelu, který nabízí pod jednou střechou vše pro řešení finančních potřeb – od bankovních služeb pod značkou ČSOB či Poštovní spořitelna přes pojištění od ČSOB Pojišťovny až po úvěry na bydlení od Hypoteční banky či ČSOB Stavební spořitelny, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Asset Management, ČSOB Factoring a Patria Finance. Své služby poskytujeme všem typům zákazníků – fyzickým osobám, malým a středním podnikům i korporátní a institucionální klientele. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy.

Přesvědčivý pohled do budoucího spojení lidí a posiloven

Dnes se píše nová kapitola ve světě fitness v České republice. Zakladatel Richard Souček, s úsměvem sdílí, jak Membros.cz, pilotní projekt spuštěný v Praze, mění způsob, jakým lidé přistupují k posilování a zdravému životnímu stylu: „Membros.cz není jen o zprostředkování členství v posilovnách. Je to o vytváření míst, kde se lidé mohou setkat, motivovat a překonávat předsudky spojené s posilováním.“

Souček, který je sám vášnivým osobním trenérem, přichází s vizí, která přesahuje běžné představy o fitness. „Chceme dát lidem nejen fyzické, ale i online spojení s posilovnami, podporu ve cvičení a pomoci zbavit je mylných názorů, že posilovny jsou jen pro určitý typ lidí,“ přesvědčivě tvrdí Souček.

Projekt, který začal v Praze, plánuje od roku 2024 expanzi po celé České republice a do sousedních států. „Naše ambice jsou velké, ale věříme, že naším přístupem k zdraví a fitness dokážeme inspirovat široké spektrum lidí,“ říká Souček a dodává: „V posilovnách není jen o zvedání činek, je to o budování komunity, o osobním rozvoji a o pocitu, že patříme.“

Membros.cz, které nabízí snadný online přístup k výběru posiloven a členství, již přitahuje pozornost mnoha cvičících v Praze. Souček je odhodlán rozšířit tento model dále: „Krok za krokem chceme rozšířit tento úspěšný model po celé republice a do okolních zemí. Jsme připraveni ukázat, že fitness je pro každého.“

Vize Zakladatele

Richard Souček, sám osobní trenér a myslitel v oblasti zdraví a fitness, věří, že klíčem k dosažení vyváženého života je integrace pohybu do každodenní rutiny. S touto myšlenkou vytvořil Membros.cz jako prostředek, jak lidem usnadnit cestu k aktivnímu životnímu stylu, a zároveň podporovat lokální posilovny a jejich komunity.

Jak To Funguje

Membros.cz spojuje uživatele s rozsáhlou sítí partnerských posiloven po celé České republice. Nabízíme dva hlavní typy členství – flexibilní měsíční předplatné a výhodnější roční členství s možností snadného online spravování. Naše platforma umožňuje snadno vyhledávat, porovnávat a zvolit nejvhodnější posilovnu, vše s pohodlím několika kliknutí.

Společenský Dopad

Membros.cz se zaměřuje nejen na posilování těla, ale i na podporu komunit. Každé členství přispívá nejen ke zdraví jednotlivce, ale i k prosperitě místních fitness center a jejich zaměstnanců. Richard Souček a jeho tým jsou hrdí na to, že mohou pomáhat lidem žít aktivněji, zároveň podporujíce malé podniky a nadšence pro fitness.

Budoucnost Je Teď

Membros.cz, vize Richarda Součka, není jen dalším fitness portálem. Je to manifest našich snů o lepší, zdravější a více propojené společnosti. S dnešním spuštěním přinášíme více než jen přístup k fitness; přinášíme možnost pozitivní změny v životech lidí. Přidejte se k nám a staňte se součástí této vzrušující cesty.

MoroSystems spouští značku Orchestra. Firmy provede kulturní, procesní a technologickou změnou pro mimořádné výsledky

Tým Atlassian v technologické společnosti MoroSystems prošel transformací a bude vystupovat pod novou značkou MoroSystems Orchestra. Reaguje na dlouhodobý stav, kdy mnohé organizace plýtvají časem a schopnostmi svých zaměstnanců, protože mají nevhodně nastavené procesy a chybně implementované nástroje, které neumějí používat naplno. MoroSystems Orchestra vidí ve firmách stále velký potenciál pro digitalizaci a efektivnější spolupráci lidí v týmech, což vede k lepším výsledkům, rychlejším inovacím a vyšší konkurenceschopnosti. V této oblasti chce Orchestra udávat trend. Výraznou motivací byly také změny ve světě technologií, kdy spousta organizací sice investuje do nejmodernějšího softwaru, ale neumí jej využívat naplno.

„Přestože je rok 2023 a mohlo by se zdát, že firmy jsou plně digitalizované, opak je pravdou. Firmy plýtvají lidským kapitálem, energií a časem při manuálních činnostech. Brzdí je neefektivně vedené procesy bez adekvátní nástrojové podpory, v nespolupracujících týmech a prostředích. To vede ke stagnaci, nízké produktivitě práce a ztrátě konkurenceschopnosti. MoroSystems Orchestra je odpovědí na tyto problémy, jež jsou ve firmách stále hojně rozšířené. Za 17 let na trhu jsme si mnohokrát ověřili, že za správným fungováním společnosti nestojí jen nástroje, ale také firemní kultura, přístup, ochota spolupracovat a správně nastavit procesy, tak aby se vše vzájemně harmonicky propojilo,“ říká Tomáš Páral, CEO MoroSystems.

„V MoroSystems Orchestra věříme, že efektivní a smysluplná spolupráce vede k vyšší angažovanosti a odpovědnosti zaměstnanců, lepším výsledkům a rychlejším inovacím. Existují firmy, které se zaměřují na implementaci digitálních nástrojů. Jiné provázejí týmy změnou přístupu a způsobů práce. My se zaměřujeme na obě polohy. Ze zkušenosti víme, že způsoby práce, spolupráce a nástrojová podpora spolu velmi úzce souvisejí a pro skutečně efektivní spolupráci není možné pracovat pouze na jedné straně téže mince. Pro naše zákazníky chceme nástroje, které jim skutečně pomohou. Proto se specializujeme na průmyslový standard v oblasti spolupráce, nástroje od společnosti Atlassian,“ vysvětluje Radek Petr, innovation architect v MoroSystems.

Za neefektivní fungování firem nemůže pouze nevhodný software

V MoroSystems Orchestra vidí velký prostor pro digitalizaci a také to, kolik firem plýtvá časem a penězi. Návodem na efektivní fungování nejsou podle nich pouze dobře implementované nástroje, ale také efektivně nastavené procesy a ochota lidí ke spolupráci. To vše dohromady vede k rychlému odbavení rutinních činností a vzniku většího prostoru pro inovace. Při implementaci nástrojů proto MoroSystems Orchestra vždy klade důraz na zmapování reálných potřeb zákazníků. I těch, které nejsou na první pohled patrné nebo o nich zákazníci nechtějí hovořit a otevřeně je pojmenovat. Práce s jejich skutečnými potřebami – ať už jsou na úrovni digitálních nástrojů, správně nastavených procesů či v ochotě lidí spolupracovat – vnímá jako klíč k úspěšným a dlouhodobě udržitelným řešením.

MoroSystems působí na trhu jako implementační partner firmy Atlassian již téměř 14 let a disponuje nejvyšším počtem certifikovaných Atlassian expertů v Česku a na Slovensku. Více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Vyladit spolupráci, procesy a implementovat správné nástroje pro spolupráci pomáhá zákazníkům jako Sazka, T-Mobile, Sodexo, Yunex Traffic nebo Česká spořitelna. To chce nyní provádět pod samostatnou značkou.

„Orchestra vznikla jako startup či sociální experiment z původního týmu Atlassian. Ukázalo se, že se sami musíme transformovat, abychom se mohli věnovat evangelizaci a udávání trendů na trhu v oblasti efektivní a smysluplné spolupráce. V rámci MoroSystems proto vystupujeme samostatně, ačkoli máme stále sdílené zázemí, kanceláře i hodnoty, stejně jako vlastní strategii a hospodářské výsledky,“ uzavírá Radek Petr.

Více o MoroSystems Orchestra

MoroSystems Orchestra je součástí přední české technologicko-konzultační společnosti MoroSystems. Její experti zastávají roli konzultantů a průvodců změnou ve firmách. Těm pomáhají projít kulturní, procesní i technologickou transformací vedoucí k efektivnější a smysluplnější spolupráci. Provázejí lidi a týmy změnou mindsetu, ladí procesy a implementují špičkové nástroje od Atlassianu. Zároveň jsou nejvýznamnějšími partnery této globální společnosti v CEE regionu. Experti MoroSystems Orchestra pomáhají firmám vnitřně sladit týmy a lidi, aby fungovali harmonicky a dosáhli tak lepších výsledků. Jejich posláním je udávat trendy v oblasti spolupráce a vést tím klienty k lepším výsledkům, rychlejším inovacím a vyšší konkurenceschopnosti.

Více o MoroSystems

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí aplikace, systémy a portály na míru, ať už se jedná o platební systémy, věrnostní programy, nebo bankovní, finanční či monitorovací aplikace. K dosažení maximálního přínosu si firma zakládá na vývoji na míru s přidanou hodnotou, jehož principy popisuje ve vlastní iniciativě No Paskvil Agile. Tou chce změnit způsob, jakým na trhu softwarového vývoje funguje spolupráce mezi dodavateli a klienty. Pod značkou MoroSystems Orchestra provází firmy změnou přístupu a způsobů práce a implementací nástrojů Atlassian. Disponuje nejvyšším počtem certifikovaných Atlassian expertů v Česku a na Slovensku a více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Nově se také v rámci partnerství se startupem Tatum věnuje blockchainu a NFT projektům. Mezi klienty MoroSystems patří fintechová platforma AEVI, globální internetové tržiště eBay, dále UNIQA, Benefit Plus, AstraZeneca a další.

Kyberhygiena jako nástroj boje proti hrozbám a zranitelnostem kybernetické bezpečnosti

Chránit sebe a svá data v rámci kybernetické bezpečnosti musíme po celý rok, ne pouze v měsíci říjnu, který je vyhlášen Evropským měsícem kybernetické bezpečnosti. U této příležitosti říjnové osvěty se podívejme na nástroj, který nám pomůže bezpečnostním zranitelnostem čelit: kybernetická hygiena. Pokud jí věnujeme čas, můžeme se hrozbám dostatečně bránit. Studie společnosti Microsoft ukazuje, že základní kybernetická hygiena může zabránit 98 % útoků.

Co si pod pojmem kybernetická hygiena představit?

Podstatou kybernetické hygieny je naučit se aktivně přemýšlet o vlastní kybernetické bezpečnosti, což nám pomůže odolávat hrozbám a možným problémům v online světě. Jedná se o metaforu, která připodobňuje tento přístup ke každodenní osobní hygieně. Tak jako člověk dodržuje určité postupy, aby si udržel dobré zdraví a pohodu, mohou i návyky bezpečného chování a dodržování bezpečnostních pravidel zajistit jeho bezpečnost v digitálním prostředí. Kybernetická hygiena v konečném důsledku pomáhá udržovat správnou funkčnost používaných zařízení a chránit je před vnějšími útoky, například malwarem, který může narušit jejich funkčnost.

„Mezi nejčastější aspekty, na které se kybernetická hygiena zaměřuje, patří narušení bezpečnosti, tedy hrozby ze strany útočníků v podobě phishingu, malwaru a různých virů, a ztráta dat, která hrozí mimo jiné například díky nedostatečně zálohovaným cloudovým úložištím a pevným diskům, které tak mohou být náchylnější k útokům hackerů nebo poškozením,“ upozorňuje Michal Řezáč, ředitel sekce bezpečnosti a informačních technologií ve společnosti Gordic. „Patří sem ale i zastaralý software a neaktualizované bezpečnostní a antivirové programy, které činí zařízení zranitelnější vůči útokům a jsou méně účinné z pohledu ochrany před nejnovějšími kybernetickými hrozbami.“

Pro zajištění dostatečné osobní kybernetické hygieny doporučují odborníci společnost Gordic, předního českého tvůrce a dodavatele informačních systémů, následující kontrolní seznam:

Hesla

Nikdy nepoužívejte stejná hesla pro různé účty a pravidelně hesla aktualizujte. Používejte hesla dlouhá alespoň 12 znaků, která obsahují kombinaci velkých a malých písmen, symbolů a číslic, a při jejich tvorbě nepoužívejte zjevné fráze, např. pořadová čísla nebo osobní, snadno dohledatelné údaje. „Vždy měňte výchozí hesla přidělená výrobcem zařízení nebo služby či aplikace, do které se registrujete, a hesla si nikdy nezapisujte ani nesdílejte s dalšími osobami. Pro snadnou správu hesel používejte aplikaci pro správce hesel,“ doporučuje Michal Řezáč.

Vícefaktorové ověřování

U všech svých účtů, tedy například e-mailu, sociálních médií nebo bankovních aplikací, mějte nastavenou ochranu vícefaktorovým ověřováním (MFA) pomocí aplikace, jako je například Google Authenticator nebo Authy, a záložní kódy MFA ukládejte do aplikace pro správce hesel.

Pravidelné zálohování dat

Všechny vaše datové soubory chraňte před ztrátou dat zálohováním v režimu off-line, a to buď na externím pevném disku, nebo v cloudu.

Zajištění soukromí

Na sociálních sítích nezveřejňujte soukromé informace, jako jsou například adresa vašeho bydliště nebo zaměstnání, soukromé fotografie, telefonní čísla nebo čísla kreditních karet. Pravidelně si kontrolujte nastavení soukromí na sociálních sítích a zde se také vyhýbejte kvízům, hrám nebo průzkumům, které vyžadují zadání citlivých osobních údajů. Buďte ostražití ohledně všech oprávnění, která přijímáte nebo odsouhlasujete pro aplikace, které používáte. V neposlední řadě zajistíte svou bezpečnost i tím, že počítač, telefon a další elektronická zařízení budete mít uzamčeny heslem nebo kódem PIN.

Použití veřejné Wi-Fi

Při používání veřejné Wi-Fi sítě si dávejte pozor na to, abyste nezveřejňovali soukromé informace a citlivé údaje. Zajistit vaše soukromí při použití veřejné Wi-Fi vám pomůže použití virtuální privátní sítě (VPN). Dávejte pozor na to, aby všechny vaše online transakce probíhaly prostřednictvím zabezpečených webových stránek, jejichž adresa začíná https://, nikoli http://, a které mají na levé straně adresního řádku ikonu visacího zámku.

Aktualizace aplikací a softwaru

Pravidelně aktualizujte aplikace, webové prohlížeče, operační systémy i firmware, abyste měli jistotu, že používáte nejnovější verze, které odstranily nebo opravily potenciální bezpečnostní chyby. Pokud je to možné, nastavte si automatické aktualizace softwaru a odstraňujte aplikace, které již nepoužíváte. S tím souvisí i instalace pouze ověřených aplikací – stahujte pouze aplikace z renomovaných nebo oficiálních zdrojů.

Za každých okolností používejte kvalitní antivirový software, který vyhledává a odstraňuje počítačové viry a další škodlivý software o udržujte jej aktualizovaný.

Předcházení útokům sociálního inženýrství

Vyhýbejte se klikání na odkazy, které ve vás vzbuzují podezření. Nikdy neotevírejte e-maily, které vypadají podezřele, a nestahujte či neotevírejte přílohy z e-mailů a textových zpráv, které neočekáváte. Nikdy neklikejte na reklamy, které slibují příliš výhodné slevy, výhry nebo snadný výdělek.

Zabezpečení sítě a šifrování zařízení

Vždy změňte výchozí název domácí sítě Wi-Fi, uživatelské jméno i heslo vašeho domácího routeru, a ujistěte se, že router nabízí šifrování WPA2 nebo WPA3, která chrání soukromí informací odesílaných přes vaši síť. Používejte bránu firewall, abyste zabránili přístupu škodlivého softwaru do vaší sítě, potažmo počítače a dalších zařízení v síti přes internet, a dbejte na to, aby byl firewall správně nakonfigurován.

Všechna svá zařízení a média, která obsahují citlivá data – včetně notebooků, tabletů, chytrých telefonů, vyměnitelných disků, záložních pásek a cloudových úložišť také šifrujte.

Vymazání pevných disků

Před fyzickou likvidací nebo prodejem počítače, tabletu nebo chytrého telefonu zajistěte vymazání pevného disku, abyste zabránili cizím osobám v přístupu k vašim osobním údajům.

„I přesto, že aktéři kybernetických hrozeb neustále vyvíjejí své taktiky a techniky a jejich činnost je stále sofistikovanější, stále platí, že základní úkony kybernetické hygieny – zapnutí MFA, uplatňování zásad nulové důvěry, aktualizace a používání moderního antimalwaru a ochrany dat – zabrání až 98 % útoků,“ připomíná Michal Řezáč ze společnosti Gordic.

LINQ USB4 PRO je nekompromisní USB C datový kabel s širokým využitím

Kvalitní, špičkový datový kabel nabízí široké možnosti využití od nabíjení telefonu, tabletu nebo notebooku maximálním výkonem, ultrarychlého přenosu velkých souborů, připojení externí grafické karty či přenosu až 8K obrazu.

Velkým tématem posledních let v mobilní elektronice bývá jak rychlost nabíjení nového telefonu či jiného mobilního zařízení, tak zároveň i v jakém maximálním rozlišení a formátu dokážou tyto nové vlajkové lodě známých výrobců natáčet. Málokdo se ovšem ale zamyslí nad tím, že pro dosažení maximálních udávaných hodnot je zapotřebí kvalitní a rychlý kabel, který disponuje navíc i všemi známými certifikacemi. Právě pro dosažení maximální rychlosti a kvality představuje výrobce LINQ by ELEMENTS nový prémiový USB C datový kabel LINQ USB4 PRO. Představuje ideálního partnera pro rychlé nabíjení i využití nejnovějších technologií telefonů, notebooků i další moderní elektroniky. Například telefony řady Apple iPhone 15 Pro s ním budou schopny naplno využít možnosti záznamu videa ve vysokém rozlišení přímo na externí úložiště i maximálních rychlostí nabíjení. LINQ USB4 PRO je tak díky těmto vlastnostem připraven i na dlouhá léta dopředu.

Konektivita bez kompromisů

S datovým kabelem LINQ USB4 Pro lze poznat rychlost nové generace. Tento rychlý a zároveň odolný kabel přijde vhod zejména pro připojení externích pevných disků a pro připojení až 8K Ultra HD monitorů do notebooku. Využití má ale ještě daleko širší. Lze snadno použít pro nabíjení zařízení maximálním výkonem nebo pro přenos velkých video souborů z nových telefonů řady iPhone 15. Kabel obsahuje dále E-mark čip pro vynikající stabilitu přenosu dat a bezpečné 240W nabíjení PD3,1 EPR. Díky textilnímu opletu je kabel navíc pevný, a přitom velmi flexibilní.

Chtějte jen to nejlepší

Technologie USB 4 poskytuje nejnovější a nejrychlejší komunikační protokoly, což v kombinaci s integrovaným čipem e-Mark znamená vyšší účinnost a lepší správu šířky pásma pro stabilní přenos dat. S tímto kabelem tak získáte optimalizované připojení pro zařízení, jako jsou externí pevné SSD siky, externí grafické karty, zařízení s Thunderbolt 3 a 4 nebo monitory.

Nabíjení nové generace

Technologie Power Delivery 3.1 EPR dokáže ve spojení s odpovídajícím adaptérem dodat zařízením výkon až 240W. Kabel LINQ USB4 PRO tak poskytuje nejen vynikající rychlost přenosu dat, ale také dokáže špičkově nabíjet.

Úchvatný 8K Ultra HD obraz

LINQ USB4 PRO plně podporuje rozlišení 8K Ultra HD a je tak schopný poskytnout 4x více pixelů než 4K rozlišení. Díky 2x vyššímu rozlišení v kombinaci s 60Hz obnovovací frekvencí umožňuje plynulé a ostré sledování obsahu s vysokou rychlostí. Rozlišení 4K s 144Hz frekvencí poté umožnuje ještě rychlejší pohyb obrazu, který je ideální pro sledování sportu, akčních filmů nebo hraní nejnovějších her.

Kabely LINQ jsou udržitelné

Společnost LINQ se zavázala k odpovědnosti za lepší a ekologičtější budoucnost. Proto své produkty navrhuje tak, aby jejich životní byl co nejdelší. Při výrobě používá recyklované materiály, v tomto případě například hliník, sofistikované výrobní procesy a v neposlední řadě ekologická balení.

Klíčové vlastnosti datového kabelu LINQ USB4 PRO:

  • Ideální pro propojení notebooku s SSD diskem, monitorem či mobilním zařízením
  • Konektory: 2x USB C/Thunderbolt 4(M)
  • Rychlost přenosu dat až 40 Gbps (USB 4)
  • 240W nabíjení PD3.1 EPR
  • Maximální rozlišení 8K@60Hz/4K@144Hz
  • Odolné konektory hliníku
  • Pevný a zároveň flexibilní opletený kabel
  • Délka: 0,3m/1m

Cena a dostupnost

Nový datový kabel LINQ USB4 PRO je již nyní v prodeji ve variantě 0,3 metru za cenu 990 Kč a ve variantě 1 metr za cenu 1290 Kč.

O společnosti LINQ by ELEMENTS

LINQ by ELEMENTS je výrobcem prémiových USB-C rozbočovačů a kabelů, které kombinují ty nejlepší specifikace s elegantním dánským designem a špičkovým zpracováním za dostupnou cenu. Jedním z klíčových prvků strategie je důsledné využívání těch nejmodernějších standardů tak, aby na ně mohli zákazníci při výběru klidně zapomenout a soustředit se pouze na to, jaké porty potřebují. Výrobce navíc dbá i na udržitelnost a proto vždy využívá 100% recyklované aluminium a vysoce kvalitní kabely, které zajišťují dlouho životnost jeho produktů.

Český servis se po dokončení transformace přejmenovává na iBusiness Thein

Společnost Český servis, spadající do investiční skupiny Thein Tomáše Budníka, pokračuje ve své transformaci a v souvislosti s novým zaměřením se definitivně přejmenovává na iBusiness Thein.

iBusiness Thein představil Český servis v březnu tohoto roku coby samostatnou značku pro nové portfolio produktů a služeb na bázi portfolia Apple. Kromě prodeje produktů Apple při té příležitosti firma představila také službu DaaS (Device as a Service). V souvislosti s budováním řady obchodních i technických kompetencí souvisejících se získáním prodejní autorizace Apple (B2B Apple authorized reseller) se původně čistě na servis zaměřená firma postupně zcela transformovala.

“Potvrzením správného směru se pro nás stalo partnerství pro exkluzivní projekt Mac@Dev přímo s Applem, který je zaměřen na zvýšení penetrace Maců v prostředí českých vývojářských týmů a firem,” říká Jana Studničková, CEO iBusiness Thein, a doplňuje: “Servis v celém portfoliu postupně zastával stále menší roli a do konce října jej postupně ukončujeme. Logické je tak i legální přejmenování celé firmy podle dominantního směru na iBusiness Thein. Kromě samotného portfolia produktů Apple, DaaSu a zaměření na vývojáře se nyní soustředíme zejména na budování týmu techniků – konzultantů, kteří firmám poskytují komplexní podporu při přechodu na Macy.”

O iBusiness Thein

iBusiness Thein je nejmladší B2B autorizovaný reseller Apple v Česku a nový projekt skupiny Thein. Pro B2B zákazníky přináší možnost pořízení produktů značky Apple, a to jak přímo, tak formou služby. Její součástí je také záruční a pozáruční servis, prodloužená záruka, pojištění, náhradní zařízení v případě jeho poškození nebo ztráty a na konci tříletého cyklu pak garantované smazání dat a případná ekologická likvidace.

O skupině Thein

Thein je investiční skupina založená zkušeným manažerem a investorem Tomášem Budníkem, která se zaměřuje na rozvoj technologických společností v oboru lCT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0. Pomocí fondů Thein Private Equity SICAV a J&T Thein SICAV chce ve svém portfoliu propojovat zajímavé projekty a poskytovat jim byznysovou a infrastrukturní expertízu. Hlavní filosofií skupiny Thein je hledání nové synergie mezi jednotlivými projekty a udržení českého know-how v českých rukách.

Výrobky značky HONOR jsou nyní k dostání za Black Friday ceny

Smartphony i tablety HONOR jsou díky Black Friday nabídce k dostání za ceny až o 7 000 Kč nižší. Akce běží od 30. 10. u prodejců Alza, Datart, Mobil Pohotovost, Space a Planeo a platí až do 26. 11. Slevy se vztahují jak na prémiové modely, tak i na produkty za dostupnou cenu.

Vlajková loď pro fajnšmekry

Špičkový fotomobil HONOR Magic5 Pro

Vlajková loď HONOR Magic5 Pro a její oceňovaný špičkový systém tří fotoaparátů umí zachytit neskutečně kvalitní snímky, a to i ve tmě nebo v rychlém pohybu. Modelu nechybí ani technologie IMAX Enhanced Movie Master pro videa ve filmové kvalitě. Ocenění letos sbíral i jeho šetrný 6,81“ zaoblený displej s vylepšenou kvalitou obrazu. Pod luxusním designem se ukrývá super velká baterie o kapacitě 5100 mAh, takže fotit, filmovat, hrát hry a brouzdat po internetu je s ním možné bez problémů po celý den bez nabíjení. Díky Black Friday nabídce je jeho cenovka o 7 000 Kč nižší.

Nyní za speciální předvánoční cenu: 20 990 Kč

Původní cena: 27 990 Kč

Prémiové funkce za cenu střední třídy

HONOR 90 12GB / 512GB

V akci Black Friday je také smartphone HONOR 90 se svým skvělým 200Mpx fotoaparátem, který fotí dokonale bez ohledu na okolní podmínky, takže jasné a detailní fotky pořídí i třeba za šera. Zaoblený, k očím šetrný 6,7“ displej ohromí až miliardou barev a díky vysokému jasu HDR 1600 nitů je jasně zřetelný i na ostrém slunci. Velkým plusem je i slot na 2 Nano SIM karty, perfektní výkon a velká baterie. HONOR 90 má zkrátka funkce, které jsou obvyklé spíše u prémiových zařízení. S Black Friday nabídkou je HONOR 90 levnější o 3 000 Kč.

Nyní za speciální předvánoční cenu: 11 990 Kč

Původní cena: 14 990 Kč

Kvalita pro každý rozpočet

Magic5 Lite 6GB / 128GB

Tento krásný, lehounký a tenký smartphone pohání velká 5100mAh baterie, takže zvládne až 2 dny brouzdání po sociálních sítích nebo přehrávání videí, aniž by se musel nabíjet. Zadní stranu zdobí elegantní prstenec, ve kterém jsou zasazeny tři výkonné fotoaparáty. Hráče her nadchne tento šikula svižnou odezvou displeje s obnovovací frekvencí 120 Hz. Nechybí ani pokrokové funkce na ochranu očí. Díky Black Friday nabídce je jeho cenovka nižší o 1 200 Kč.

Nyní za speciální předvánoční cenu: 5 990 Kč

Původní cena: 7 190 Kč

HONOR 90 Lite

Chytrý telefon HONOR 90 Lite je stylový parťák s působivým 100Mpx fotoaparátem a 16Mpx přední kamerou pro oslnivá selfie. Díky paměti 8 GB s 256GB úložným diskem pojme desetitisíce souborů. Velkou předností je i jeho velká výdrž baterie s kapacitou 4500 mAh. Bezrámečkový 6,7palcový displej podporuje funkce ochrany očí. K dostání je buď v modrém odstínu Cyan Lake, nebo v elegantní černé Midnight Black, s Black Friday o 1 000 Kč levněji.

Nyní za speciální předvánoční cenu: 5 490 Kč

Původní cena: 6 490 Kč

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.hihonor.cz

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

V digitálním světě jsou sociální sítě mostem k vašim klientům

V posledních letech se komunikace na sociálních sítích stala nezbytnou součástí moderní cesty k zákazníkovi, a proto jim podnikatelé firem věnují stále větší pozornost. Zároveň je potřeba si říct, že spoléhat na organický dosah příspěvků nestačí a ve většině případech je nutné zapojit i placené kampaně. V dnešní době mají neplacené reklamní příspěvky dosah v průměru pouhých 5-10 %. Článek přináší klíčové poznatky a nástroje pro účinnější komunikační strategie v prostředí sociálních médií.

Neplacený dosah slouží pouze jako doplnění

Povaha sociálních médií nabízí v reálném čase jedinečnou příležitost pro sledování a analyzování cílových skupin včetně strategie konkurence. Je to také způsob, jak firmy navazují kontakt se svými zákazníky na osobnější úrovni. Spoléhat ovšem na organický dosah příspěvků šířených na internetu nestačí. Ptáte se proč? „Tvořit pouze obsah a očekávat to, že jej uvidí nějaké zásadní číslo uživatelů je již dlouhou dobu zcela irelevantní. Organické dosahy bez podpory jsou v průměru na úrovni 5-10%, tzn. budete-li vyrábět průměrný obsah, tak vás jistě bude jeho tvorba stát daleko více než vám přinese,“ říká Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto.

Cílovou skupinu definují algoritmy

Algoritmy na sociálních sítích definují cílovou skupinu tak, že analyzují interakce a chování uživatelů na platformě. Tyto algoritmy sledují, co uživatelé „lajkují,“ sdílejí a komentují, a na základě těchto informací určují obsah, který jim bude prezentován. Tím se vytváří personalizovaný zážitek pro každého uživatele a zvyšuje se pravděpodobnost, že jim vyskočí příspěvky a reklamy relevantní pro jejich zájmy. „Sociální sítě nejsou bezvýznamné zábavné platformy pro mladé, ale důležité médium, na kterém lidé tráví denně hodiny a získávají skrze něj informace o světě. Jen na Facebooku má nyní účet více než 7 milionů Čechů,“ říká Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors.

Každá sociální síť je charakterizovaná určitou skupinou uživatelů

Každá sociální síť má své vlastní publikum, a proto je důležité mít předem nadefinovanou cílovou skupinu na kterou budou směřovat reklamní příspěvky, jinými slovy, Facebook je zdrojem informací, na Instagramu pramení inspirace z nových trendů, na TikTok chodí lidé za zábavou a na LinkedIn pro networking. „Komunikační strategie nezačína, ale naopak končí volbou platformy,“ dodává Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors. „Vždy klientům říkáme, že sociální síťě je potřeba vybírat dle cílové skupiny. Nemá smysl například dělat aktivity na TikToku, pokud cílíme na osoby starší 40 let. Každá soc. síť má svá specifika a publikum. Podle produktu nebo služby je potřeba zvolit takovou strategii a kanály, které ideálně osloví mou cílovou skupinu,“ doplňuje Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio.

Newsletter a placené kampaně jsou dvě odlišné věci

Je důležité neplést si funkce newsletteru a placených kampaní. Newsletter je zpravidla forma periodického elektronického zpravodaje, kterou odebírají uživatelé, aby dostávali aktuální informace, novinky, rady, nebo jiný obsah od konkrétního vydavatele. „Pokud máte produkt, který se hodí takto promovat, je dobré newsletter zahrnout do svého marketingového mixu,“ říká Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio. Placená inzerce, na druhou stranu, je forma reklamy, kdy se platí za umístění reklamního obsahu na určité platformě nebo médiu s cílem oslovit širší spektrum lidí. „Pokud jste značka a chcete se sociálními sítěmi pracovat strategicky, bez placených kampaní se neobejdete,“ doplňuje Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors.

Revolut představuje v České republice Obchodování Pro: výkonnou sadu nástrojů pro pokročilé obchodníky

  • Revolut spustil nové předplatné Obchodování Pro výkonnou sadu nástrojů a postřehů navrženou pro pokročilé obchodníky, kteří chtějí posunout způsob, jakým obchodují, na novou úroveň.
  • S doplňkem Obchodování Pro získají obchodníci slevu na provize a vyšší limitní pokyny pro americké a evropské akcie a ETF.
  • Uživatelé Obchodování Pro mohou využívat Obchodní terminál – desktopový nástroj pro pokročilé analýzy portfolií, aby byla jejich rozhodnutí založená na datech.
  • Revolut nabízí všem uživatelům prodloužené hodiny pro obchodování s americkými akciemi.

Revolut, finanční superaplikace s více než 35 miliony zákazníků po celém světě a s více než 600 tisíci zákazníků v České republice, představil Obchodování Pro — výkonnou sadu nástrojů a postřehů pro pokročilé obchodníky, kteří chtějí posunout způsob, jakým obchodují, na novou úroveň. Nové předplatné poskytuje Revolut Securities Europe UAB a může být přidáno ke stávajícím plánům Revolut (s výjimkou plánu Ultra, který již Obchodování Pro obsahuje zdarma).

S Obchodováním Pro mohou aktivní investoři využít zlevněné provizní poplatky za pouhých 0,12 % (namísto 0,25 %) na obchody, které přesáhnou limit pro obchody zdarma[1] jejich stávajícího plánu Revolut a navíc neplatí žádný minimální poplatek pro zemi. Mohou se však platit jiné poplatky.

Obchodování Pro také nabízí přístup k vyšším limitním pokynům pro americké a evropské akcie a Fondy obchodované na burze (ETF). Běžní uživatelé mají přístup k 10 000 USD na pokyn. Uživatelé s Obchodování Pro až 1 500 000 USD na pokyn u amerických akcií a 1 500 000 u akcií EHP a ETF, přičemž maximum je 50 000 akcií na jeden obchod.

Uživatelé Obchodování Pro získají přístup k pokročilým analýzám portfolií, včetně výkonnostního měřítka, sledování realizovaného výkazu zisků a ztrát, přemístění portfolií a další, aby tak mohli učinit rozhodnutí podložená daty.

Obchodování Pro také obsahuje Obchodní terminál (dostupný skrze trade.revolut.com), kde si aktivní obchodníci mohou nastavit pracovní prostor na míru, monitorovat obchodní trendy a provádět obchody efektivně – to vše na jedné obrazovce, která zprostředkuje ten nejlepší zážitek.

Rolandas Juteika, Head of Wealth and Trading (EHP):

„Obchodování Pro bylo vytvořeno tak, aby splňovalo jednotlivé potřeby pokročilých obchodníků. Nabízí jim sadu nástrojů navrženou s cílem zlepšit jejich obchodní schopnosti. Narůstá počet zákazníků s vyššími hodnotami portfolií, kteří používají Revolut k velkým obchodům, a potřebují tak hlubší analýzy portfolií a desktopové nástroje. Vytvořili jsme Obchodování Pro, abychom tento problém vyřešili. Stále pracujeme na tom, abychom otevřeli prostor jmění a obchodování širšímu spektru zákazníků a další na našem seznamu jsou služby robo poradce, podílové fondy a dluhopisy.“

Nový předplatitelský plán Obchodování Pro je nyní dostupný v zemích EHP za měsíční poplatek 15 EUR, s možností zkušební verze na první měsíc zdarma. Na předplatné Obchodování Pro mohou v aplikaci Revolut upgradovat pouze uživatelé, kteří mají obchodní účet.

Revolut také nabízí všem svým uživatelům prodloužené obchodní hodiny pro obchodování s americkými akciemi. Aby měli zákazníci větší flexibilitu, rozhodl se Revolut prodloužit možnost obchodování s americkými akciemi z 6,5 hodin na 16 hodin denně. Uživatelé Revolutu mohou nyní obchodovat mezi 4:00 EST (10:00 CET) do 20:00 EST (2:00 CET). Během prodloužených obchodních hodin budou dostupné pouze limitní pokyny a obchodování s celými akciemi.

Obchodování během prodloužených hodin podléhá dalším nebo vyšším rizikům v porovnání s obchodováním během běžných obchodních hodin. Zákazníci by se před provedením jakékoli investice měli seznámit s případnými riziky v dokumentu s popisem rizik Revolutu, který je dostupný na webových stránkách.

V říjnu spustil Revolut svůj dosud největší update – Revolut 10, s významnými úpravami designu a rozvržení aplikace. Změny byly navrženy tak, aby co nejvíce usnadnily každodenní správu peněz, především narůstajícímu počtu zákazníků, kteří aplikaci používají jako svůj hlavní účet. Klíčové produkty a funkce Revolutu jsou nyní rychle dostupné z domovské obrazovky a nástroje k navýšení jmění, prozkoumání spoření a investování a využití lifestylových služeb a nabídek jsou přístupné pouhým klepnutím.

Revolut nabízí zákazníkům přístup k více než 2 200 společnostem obchodovaným na americkém trhu, více než 70 akciím kótovaným v Evropě a více než 150 ETF – to vše prostřednictvím aplikace Revolut. Investiční služby v EHP poskytuje společnost Revolut Securities Europe UAB.

Revolut Securities Europe UAB je investiční společnost povolená a regulovaná Litevskou centrální bankou.

Informace zde obsažené nejsou osobním doporučením, investičním poradenstvím ani pobídkou k jakémukoli investičnímu rozhodnutí. Jako u všech investicí platí investiční riziko. Hodnota investic může stoupat i klesat.

Pro více informací se prosím podívejte na Obchodní podmínky a ujednání, nejčastější dotazy týkající se poplatků, a popis rizik.

O Revolutu

Budujeme první skutečně globální finanční superaplikaci na světě. V roce 2015 začala společnost Revolut ve Spojeném království nabízet převody a směny peněz. Dnes více než 35 milionů zákazníků po celém světě používá desítky inovativních produktů Revolutu k provedení více než 500 milionů transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a firemních účtů pomáháme zákazníkům zlepšit jejich finanční zdraví, dáváme jim větší kontrolu a bezproblémově spojujeme lidi po celém světě.

  1. Zákazníci mohou provést 1 (Standard), 3 (Plus), 5 (Premium) nebo 10 (Metal a Ultra) obchodů bez provizního poplatku za měsíc.
Exit mobile version