Vyhazují realitky peníze oknem? Pouze 3 ze 100 podepisují dokumenty online

Mohou podepisovat dokumenty online a ověřovat identitu klientů pomocí BankID nebo MojeID, přesto se spoléhají na propisku a papír. Ročně tak zbytečně utratí desítky tisíc korun, ztratí spoustu času a riskují porušení zákona proti praní špinavých peněz. Jak vyplývá ze zjištění společnosti ezConvey, která provozuje aplikaci Podpisovna, online podepisování zatím využívá jen minimum realitek.

„Je to zvláštní úkaz. Zatímco firmy z jiných odvětví postupně přechází na online podepisování v podpisových aplikacích, realitní makléři s dokumenty stále jezdí za klienty, nebo je zbytečně skenují a tisknou. Když jsme udělali průměr našich zjištění za poslední měsíce, vyšlo nám, že online podepisování využívají jen 3 realitky ze 100,“ říká spoluzakladatel Podpisovny Michal Bočan.

Kromě vyhozených peněz za tisk či benzín a promrhaného času má klasické podepisování pro realitní kanceláře i další úskalí: jejich klienti jsou při prodeji či pronájmu nemovitosti doslova zahlceni administrativou, což zhoršuje zážitek ze spolupráce s makléřem.

Podepisovat online lze rezervační smlouvy i pracovní dokumenty

Až na výjimky, mezi které patří například finální kupní smlouva na nemovitost, mohou realitní kanceláře podepisovat online prakticky jakékoliv dokumenty – od rezervačních smluv přes různé základní formuláře až po potvrzení o zaplacení rezervačních poplatků. Realitka může online podepisovat také interní pracovní dokumenty a účetní doklady.

„Majitelé realitních kanceláří si často myslí, že online podpisy jsou k podepisování jejich dokumentů nevhodné. Online podpis je ale pro většinu dokumentů z pohledu českých zákonů naprosto dostatečný, je stejně validní jako podpis rukou na papír,” vysvětluje Bočan.

Skenovat občanku je rizikové

Problémový je i zvyk realitních kanceláří nechat si od klientů skenovat osobní doklady. Realitky mají dle tzv. AML zákona povinnost spolehlivě ověřovat identitu svých klientů, ale často to dělají tak, že si zahrávají s ochrannou osobních údajů. Jako právě v situaci, kdy prodávající či kupující naskenují své osobní doklady a následně je pošlou makléři e-mailem. „Toto je bohužel běžná praxe. V případě úniku osobních údajů klientů mohou realitní kanceláři hrozit i vysoké pokuty,“ podotýká Michal Bočan.

Nemluvě o tom, že je skenování dokladů administrativně i časově náročné. Díky online podepisování se spolehlivým ověřením identity se však AML povinnosti dají splnit jednoduše na dálku, tedy kompletně online.

„Když realitní makléř podepíše s klienty dokumenty online (například rezervační smlouvu nebo souhlasy se zpracováním osobních údajů) a ověří identitu klientů pomocí BankID, MojeID nebo Identity občana, nahradí tím osobní setkání. Samozřejmě zcela v souladu s AML zákonem, na rozdíl od skenování dokladů. Ověřovat identitu pro účely AML umí i aplikace Podpisovna,“ uzavírá Bočan.

Realitní kanceláře navíc mají jako tzv. AML povinné osoby tu výhodu, že prostřednictvím státních registrů mohou ověřovat identitu klientů zdarma.

O firmě 

ezConvey je česká společnost sídlící v Praze, která se od roku 2019 zabývá vývojem softwaru v oblasti internetového zabezpečení a online identity osob. Její zakladatelé mají dlouholeté zkušenosti s prací na IT projektech pro korporace, banky i státní správu. V současnosti ezConvey provozuje služby iD Brána a Podpisovna, pomocí kterých instituce, firmy i obyčejní lidé ověřují svou totožnost online a podepisují dokumenty online. Společnost se částečně věnuje také IT poradenství.

Společnosti Comdata a Konecta se spojují pod jednotnou značku

Španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata, která působí rovněž v České republice, jsou od nynějška sloučeny pod společnou značku Konecta. Obě firmy patří mezi významné globální hráče v oblasti outsourcingu zákaznického servisu. Od spojení si slibují posílení své pozice na světovém trhu i možnost efektivnějšího rozvoje nových inteligentních řešení, jež jsou pro úspěch v dynamicky se rozvíjejícím sektoru klientských služeb stále důležitější.

Jedny z předních světových firem v oblasti outsourcingu zákaznického servisu (CX BPO), španělská skupina Konecta a italská společnost Comdata, která působí také v České republice, oznamují sloučení. Nyní budou vystupovat pod společnou značkou Konecta. Ta se tak optikou ročních tržeb stává šestou největší skupinou na světovém trhu v daném oboru.

Sloučení umožní skupině Konecta nabízet služby ve více než třiceti jazycích pro regionální i nadnárodní klienty. Ti pocházejí nejčastěji z koncových odvětví, jako je finančnictví a pojišťovnictví, nové technologie, telekomunikace, maloobchod, veřejné služby, průmysl či zdravotnictví. Součástí klientského portfolia vzniklé skupiny je více než 500 velkých společností z Evropy, Severní a Jižní Ameriky či Afriky.

Společnost se bude opírat o své dominantní postavení v Latinské Americe, Španělsku, Itálii nebo Francii. Významné postavení však má i ve Střední Evropě, včetně České republiky. V tuzemsku spolupracuje kupříkladu s klienty jako O2, Vodafone, Telly, Skylink, mBank, Raiffeisenbank, PPL, Ferrero, ČEZ či E.ON. Provozuje zde též sociálně odpovědné programy, v rámci kterých poskytuje pracovní příležitosti zdravotně postiženým či pomáhá trestaným osobám s opětovným začleněním se do společnosti.

Vzájemné propojení know-how

„Touto transakcí jsme uvedli v život globálního lídra na trhu CX BPO. Pilířem další strategie bude i nadále snaha předvídat vznikající potřeby našich klientů, plnit jejich specifické požadavky v jednotlivých regionech a získávat pro ně nové tržní příležitosti,“ popisuje José María Pacheco, zakladatel a předseda představenstva společnosti Konecta.

„Velmi se těšíme na vstup do zcela nové kapitoly. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s vedením společnosti Konecta, které v uplynulých letech jednoznačně prokázalo neuvěřitelné know-how v našem oboru. Jednotlivé týmy Comdata, jimž bych chtěl za jejich práci velmi poděkovat, jsou rovněž nadšené z vyhlídky na návrat do první ligy CX BPO,“ uvádí Massimo Canturi, generální ředitel společnosti Comdata Itálie a člen představenstva nové skupiny.

O společnosti Comdata

Společnost Comdata je jedním z největších poskytovatelů zákaznického servisu na českém trhu i ve světě. Díky 30leté zkušenosti a působení ve více než 20 zemích dokáže pokrýt potřeby zákazníků v jakémkoliv jazyce. Jako lídr na trhu je dobře zavedená ve všech hlavních odvětvích u nás: maloobchod, telco, utility, logistika, bankovnictví a pojišťovnictví. Mnoho klientů tak tvoří nadnárodní společnosti, kterým Comdata pomáhá úspěšně expandovat do České republiky a sousedních zemí, jako je Maďarsko a Slovensko. Činnosti pro ně zahrnují inbound care-to-sales, telesales, back-office, technickou podporu a další.

O společnosti Konecta

Společnost Konecta byla založena v roce 1999. Své sídlo má v Madridu. Je předním globálním poskytovatelem inovativních služeb v oblasti outsourcingu podnikových procesů na poli zákaznického servisu. Zaměstnává téměř 130 tisíc lidí. Nabízí služby ve 30 jazycích na 4 kontinentech a ve více než 40 zemích světa. V uplynulých letech Konecta úspěšně integrovala řadu různých společností, například brazilskou Uranet a španělskou skupinu Rockethall, čímž posílila vedoucí postavení skupiny v oblasti umělé inteligence, digitálního marketingu a řešení Big Data.

Dovolená navíc a práce z domova. Personalisté vybrali nejatraktivnější benefity

Až 80 % personalistů napříč českými firmami považuje zaměstnanecké benefity za nezbytnou součást odměňování. Je to zhruba o čtvrtinu větší číslo než loni. Dalších 18 % zástupců HR oddělení považuje za důležité alespoň benefity v jejich základní formě, jako jsou stravenky nebo dovolená navíc. Ty jsou spolu s možností práce z domova, kterou poskytuje už 9 z 10 firem, vnímány jako vůbec nejatraktivnější. Vyplývá to z březnového průzkumu Recruitment Academy a společnosti Edenred.[1] Navzdory rozsáhlým škrtům v období koronaviru nabídku benefitů většina firem zachovala, v posledních měsících ji část dokonce rozšiřuje.

Stravenky, pružná pracovní doba, dovolená navíc či práce z domova. To jsou zaměstnanecké benefity, které personalisté podle průzkumu Recruitment Academy a společnosti Edenred považují za vůbec nejatraktivnější. Z průzkumu také vyplývá, že hned 79,5 % dotázaných zástupců HR oddělení českých firem považuje zaměstnanecké benefity za nezbytnou součást odměňování. Dalších 17,9 % uvedlo, že za důležité považují alespoň základní benefity, jako jsou stravenky či dovolená navíc. Proti zaměstnaneckým benefitům se naopak vyslovilo pouhých 2,6 % respondentů.

„Oceňovanou výhodou zaměstnaneckých benefitů je, že se jim velmi úspěšně daří zaměstnance motivovat ke zdravějšímu životnímu stylu. Lidé díky nim více sportují, jedí bohatší a vyváženější stravu, vzdělávají se a dále rozvíjejí své dovednosti po všech stránkách. To je něco, co bychom měli podporovat. Všechny tyto aktivity mají totiž vliv nejen na spokojenost a zdraví zaměstnanců, ale v důsledku i na chod a výkonnost firem,“ upozorňuje Gabriela Šimšová, personální ředitelka společnosti Edenred.

Přesvědčení o důležitosti zaměstnaneckých benefitů mezi zástupci firem rok od roku roste. V roce 2022 je označilo jako nezbytnou součást odměňování 57,4 % personalistů. Meziročně tak došlo k nárůstu o 22,1 procentních bodů. Počet odpůrců zaměstnaneckých benefitů naopak klesl o 7,3 procentní body. Poměr odpovědí se navíc nijak výrazně neliší ani mezi zástupci velkých a malých podniků.

„Na trhu práce spolu firmy v současnosti bojují doslova o každého kvalifikovaného zaměstnance. Roli proto hraje i to, jak dobře dokáží nabízené benefity odkomunikovat. Employer brandingu, tedy komplexní komunikaci směrem k potenciálním zájemcům o práci, se podle našeho průzkumu alespoň v omezené míře věnuje téměř 68 % zaměstnavatelů. Společně s výší finančního ohodnocení se totiž benefity staly jedním z parametrů, které při hodnocení pracovních nabídek zaměstnanci zkoumají nejpozorněji,“ říká Milan Novák, spoluzakladatel Recruitment Academy a CEO společnosti GoodCall. Trend podle něj souvisí i s tím, že na pracovních pohovorech se kandidáti již obvykle neptají, zda nějaké benefity dostanou, ale chtějí ve vší konkrétnosti slyšet, které to budou a v jakém rozsahu.

Pomocná ruka během krize

Během pandemie koronaviru a následujícího období poznamenaného vysokými cenami energií i rekordní mírou inflace prošly zaměstnanecké benefity obtížnou zatěžkávací zkouškou. Vzhledem k obecnému zhoršení finanční situace podniků a všudypřítomnému šetření se očekávalo, že je firmy omezí nebo zcela přestanou hradit. Z průzkumu však vyplývá, že navzdory těmto podmínkám zachovalo stejné složení zaměstnaneckých benefitů jako v předcovidovém období hned 70,5 % dotázaných firem.

„Během pandemie se firmy snažily šetřit všude, kde to bylo možné. Na zaměstnanecké benefity si však valná většina z nich sáhnout nedovolila. Dobře si totiž uvědomovaly, jak důležitou roli hrají právě v těchto náročných obdobích. Zejména v době krize benefity umožňují lidem se realizovat v aktivitách, které by se jinak staly obětmi šetření. V posledních letech je lidé také hojně využívali k pokrytí výdajů spojených s nákupem léků či školkovným, díky čemuž ulevily napjatým rozpočtům domácností. Tento aspekt benefitů nebývá příliš často zmiňován, je ovšem zásadní,“ vysvětluje Gabriela Šimšová, personální ředitelka společnosti Edenred.

Po odeznění pandemie firmy nabídku benefitů naopak dokonce rozšiřovaly. Nejčastěji se změny týkaly nabídky stravenek, sportovních a kulturních akcí a možnosti práce z domova. Právě home office se ze všech benefitů, které získaly popularitu během pandemie, uchytil nejlépe. Průzkum ukázal, že pracovat z domova nyní umožňuje zaměstnancům 9 z 10 firem. Výrazně se však liší podmínky, za kterých tento benefit poskytují. Tři a víc dnů v týdnu umožňuje zaměstnancům z domova pracovat 19,7 % firem, dalších 21,4 % pak nabízí home office dvakrát týdně, 12 % jednou týdně. Až 36,8 % pak poskytuje možnost pracovat doma jen ve výjimečných případech.

O společnosti Edenred CZ

Edenred ČR pečuje o 700 000 každodenních uživatelů z řad zaměstnanců, kterým poskytuje služby v síti 57 000 partnerských provozoven. V oblasti digitalizace patří k lídrům na českém trhu. Stravenky a volnočasové benefity jsou k dispozici na jedné platební kartě Edenred Card. Karta umožňuje platbu mobilními aplikacemi Apple Pay a Google Pay. Čerpání benefitů je možné online díky platformě Edenred Benefity Café.

Edenred je každodenní společník zaměstnanců a poskytovatel přední digitální platformy pro služby a platby spojující přes 52 milionů uživatelů a 2 miliony partnerských provozoven ve 45 zemích prostřednictvím přibližně 1 milionu firemních klientů.

Edenred nabízí specifická platební řešení pro konkrétní použití zaměřená na stravování (stravenky), motivaci (dárkové karty, platformy pro zapojení zaměstnanců), mobilitu (čerpací stanice, údržba, mýtné či parkovné) a firemní platby (virtuální karty).

V souladu se záměrem skupiny „Enrich connections. For good“ umožňují tato řešení zlepšovat pohodu a kupní sílu uživatelů. Zlepšují i atraktivitu a efektivitu společností, oživují trh práce a místní ekonomiku. Rovněž podporují přístup ke zdravějším potravinám, produktům šetrnějším k životnímu prostředí a ekologičtější dopravě.

10 000 zaměstnanců společnosti Edenred usiluje o to, aby se propojený svět práce stal propojeným ekosystémem, který je bezpečnější, efektivnější a zodpovědnější.

V roce 2022 skupina díky svým globálním technologickým aktivům spravovala obchodní objem téměř 38 miliard EUR, a to především prostřednictvím mobilních aplikací, online platforem a karet.

Edenred je zapsán na burze cenných papírů Euronext v Paříži a je součástí indexů CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good a MSCI Europe.

Značky a loga uvedená a použitá v této tiskové zprávě jsou ochrannými známkami registrovanými společností EDENRED S.E., jejími dceřinými společnostmi nebo třetími stranami. Bez písemného souhlasu jejich vlastníka je nelze použít ke komerčním účelům.

VARTA High Speed Charger – Rychlá multinabíječka

Kvalitních USB nabíječek je na trhu málo. Ještě menší počet je skutečně multifunkčních s více porty. Tento problém řeší nová nabíječka VARTA High Speed Charger. Zařízení si poradí nejen s telefony, tablety, ale také například ultrabooky a to díky nabíjení až 65 W skrze USB-C. Nabíječka disponuje třemi konektory. Základem je jeden USB-A s podporou až 30W nabíjení a 2x USB-C zvládající až 65 W. Nabíječka nabízí standard Power Delivery (USB-C) a Quick Charge 3.0 (USB-A) s tím, že pro první technologii (PD) je k dispozici až 65 W a Quick Charge (QC) zvládne max.  30 W. Pro nabíjení jsou k dispozici všechny tři konektory najednou. Není tak problém pokrýt v jednom cyklu potřeby např. celé rodiny. V případě využití všech konektorů je k dispozici dohromady max. 65 W pro sdílené nabíjení. VARTA High Speed Charger využívá technologii GaN (Gallium Nitrid), která umožňuje dosáhnout velkého výkonu při zachování malých rozměrů. S délkou 10,8 cm a šířkou 3,45 cm je menší jak většina nabíječek mobilních telefonů a přesto dokáže „nasytit“ i ultrabook. Zařízení se tak stává ideálním řešením nejen na doma, ale také na cesty, kde pokryje potřebu několika nabíječek.

Samozřejmostí jsou 3 roky záruky.

Rozměry:            108 x 34,5 x 28 mm

Váha:                   137 g

K dispozici např. na mall.cz za 917 Kč

https://www.mall.cz/napajeni/varta-sitova-nabijecka-high-speed-charger-bila-57956101401

www.varta-ag.com/en/consumer

 

Nové 4K projektory BenQ s podporou HDR pro domácí kino

Společnost BenQ, mezinárodně uznávaný dodavatel profesionálních zobrazovacích technologií a digitálních lifestylových zařízení, uvádí na trh W4000i, W2710i a TK860i. Nové projektory pro domácí kino jsou optimalizovány tak, aby poskytovaly bezprecedentní úroveň kvality obrazu v různých domácích podmínkách.

BenQ W4000i, BenQ W2710i a BenQ TK860i jsou vybaveny technologiemi optimalizovanými pro ideální projekci. Vysoký dynamický rozsah barev zajišťuje HDR-PRO pomocí Local Contrast Enhancer. Ta zvyšuje kontrast a odhaluje maximální detaily v jasných i tmavých scénách. Projektory si poradí jak s dedikovanou AV místností, tak s projekcí v běžném obývacím pokoji a nabízí standardní barevný gamut až 100 % DCI-P3.

„Naše nové projektory dalece překonávají hranice ve vlastnostech, jakými jsou rozlišení, pokrytí barevného prostoru a dynamický rozsah, a poskytují tak dokonalý zážitek při sledování filmů v HDR kvalitě,“ říká Conway Lee, prezident BenQ Corporation, a dodává: „Díky kombinaci 4K rozlišení, technologie CinematicColor, včetně pokrytí barevného prostoru Rec.709 a DCI-P3, a vylepšené technologii HDR-PRO tyto projektory předčí konkurenci. O nikdy nekončící zábavu se postará nativní aplikace Netflix běžící na operačním systému Android TV.“

Více než HDR je BenQ HDP-PRO

Další vývoj vlastní technologie HDR-PRO znamená další vylepšení HDR10+/HDR10/HLG obsahu v oblasti hloubky barev. Technologie HDR-PRO vylepšuje celkový dynamický rozsah všech projektorů pomocí Local Contrast Enhanceru a optimálního mapování tónů barev, což umožňuje dosáhnout dokonalých detailů. Local Contrast Enhancer je špičkový algoritmus, který rozděluje každou scénu do více než 1000 zón a optimalizuje hodnoty gama každé zóny nezávisle.

CinematicColor zajišťuje přesně barevné podání

Nové domácí projektory BenQ překonávají konkurenci hyperrealistickým podáním barev. Díky technologii CinematicColor dosahují vynikající vizuální kvality ve 4K rozlišení a barvy pokrývají HDTV standard Rec.709, ale také širší barevné spektrum DCI-P3. Využívají inovované lampy a LED zdroj světla, díky čemuž poskytují projektory ideálně vyvážený jas a barevný výkon. Každý projektor je kalibrovaný přímo z výroby.

BenQ W4000i – pro všechny milovníky filmů

Určený pro filmové nadšence. Svítivost 3200 ANSI lumenů z 4LED světelného zdroje, nechybí technologie CinematicColor a 100% pokrytí DCI-P3.

BenQ W2710i – kvalitní prezentace pro každého v tmavých místnostech

Vynikající HDR detaily, pokrytí 100 % Rec.709 a 95 % DCI-P3, CinematicColor a svítivost 2200 ANSI lumenů předurčují projektor pro jakoukoli zatemněnou místnost.

BenQ TK860i – 4K HDR filmová projekce pro každou místnost

Svítivost 3300 ANSI lumenů, 98% pokrytí Rec.709 a technologie CinematicColor zajistí kvalitní reprodukci i ve světlejší místnosti.

Všechny nově uváděné projektory jsou dodávány s integrovaným operačním systémem Android TV a předinstalovanou aplikací Netflix. Bohatá a komplexní audio/video konektivita a bezdrátové funkce umocňují jejich široké možnosti využití.

BenQ W4000i bude lokálně k dispozici v červnu za doporučenou koncovou cenu 69 990 Kč s DPH v Česku, resp. 2979 euro s DPH na Slovensku.

BenQ W2710i bude lokálně k dispozici v červnu za doporučenou koncovou cenu 44 590 Kč s DPH v Česku, resp. 1899 euro s DPH na Slovensku.

BenQ TK860i bude lokálně k dispozici v červnu za doporučenou koncovou cenu 44 590 Kč s DPH v Česku, resp. 1899 euro s DPH na Slovensku.

O společnosti BenQ Corporation

BenQ Corporation, přední světový dodavatel inovativních řešení a technologií, byla založena s dlouhodobou vizí „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life“). Jejím cílem je zlepšovat a obohacovat všechny aspekty života uživatelů. Zaměřuje se proto na věci, na kterých dnes lidem nejvíce záleží – životní styl, podnikání, péče o zdraví a vzdělání, to vše s vidinou umožnit lidem lépe žít, být efektivnější, zdravější a vzdělanější. Široké portfolio nabízených produktů zahrnuje digitální projektory, monitory, interaktivní velkoformátové displeje, mobilní telefony, reproduktory, digitální fotoaparáty, kamery, mobilní výpočetní zařízení a osvětlení.  V duchu motta “Protože na tom záleží”.

O skupině BenQ Group

BenQ Group je dynamická skupina s ročním obratem přes 20 miliard dolarů. Skládá se z více než 15 nezávislých společností, působících ve 30 zemí světa napříč odvětvími. Celkový počet zaměstnanců přesahuje 100 000. Každá jednotlivá společnost je uznávaným lídrem ve svém oboru, přispívajícím k rozsáhlým zdrojům, výzkumu, vývoji a síle celku. Díky oborové specializaci každé společnosti pokrývající celou škálu produktů napříč odvětvími, disponuje BenQ Group velmi výkonným řetězcem s bezkonkurenční schopností dodávek kritických komponent a řešení světové úrovně v těchto oblastech: TFT-LCD, zelená energie, šetrné chemické prostředky a pokročilé materiály, osvětlení, návrhy integrovaných obvodů, přesné lékařské přístroje a vybavení, systémová integrace, vlastní značkové produkty a služby. BenQ Group se zavázala k ziskovému a udržitelnému podnikání, které sdílí její dlouhodobou vizi „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life”).

Mezi společnosti BenQ Group patří: BenQ Corporation, AU Optronics Corporation (přední světový výrobce velkoplošných TFT-LCD panelů), Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ ESCO Corp., BenQ Materials Corp., BenQ Guru Corp., BenQ Medical Center, BenQ Medical Technology Corp., BriView Co., Ltd., Daxin Materials Corp., Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., Lextar Electronics Corp. a Raydium Semiconductor Corp.

S rozvojem byznysu v oblasti projektorů v Epsonu pomůže Michael Vlček

Společnost Epson rozšířila svůj tým specialistů na projekční řešení. Na pozici Account Manager Visual Projectors nastoupil Michael Vlček, který bude mít na starost portfolio projektorů na českém a slovenském trhu od domácích modelů až po profesionální zařízení. Rovněž se bude věnovat rozvoji partnerské sítě a posilování pozice projektorů Epson jako jedničky na trhu.

Michael Vlček má za sebou bohaté pracovní zkušenosti v technologických společnostech. Mimo jiné řídil prodej audiovizuální techniky pro české a slovenské zastoupení společnosti SONY nebo pracoval v Microsoftu, kde měl na starosti zákazníky v segmentu školství.

Je mi ctí, že mohu být součástí přední světové společnosti, pro kterou jsou na prvním místě nejen potřeby zákazníků a vývoj inovativních řešení, ale rovněž udržitelnost a ochrana životního prostředí. Těším se na práci s týmem skvělých profesionálů a na všechny výzvy, které tato zkušenost přinese,“ dodává Vlček.

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr propojující lidi, věci a informace díky originálním a přesným technologiím o kompaktních rozměrech. Nabídka produktů společnosti Epson sestává z inkoustových tiskáren a digitálních tiskových systémů, projektorů 3LCD, hodinek či průmyslových robotů. Společnost Epson se snaží přinášet inovace a překonávat očekávání zákazníků v oblasti inkoustového tisku, vizuální komunikace, nositelného příslušenství a robotiky. Skupina Epson, vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku, zaměstnává více než 81 000 lidí v 85 společnostech po celém světě a je hrdá na svůj přínos komunitám, ve kterých působí, a na své trvalé snahy o snížení dopadu na životní prostředí.

global.epson.com

Jakub Barcuch se stal novým obchodním ředitelem RIM CZ, zaměří se na strategický rozvoj a expanzi na zahraničních trzích

RIM CZ, přední výrobce ergonomického kancelářského nábytku, oznámil jmenování Jakuba Barcucha do pozice nového obchodního ředitele. Bude zodpovědný za strategické plánování, řízení obchodních operací a růst společnosti na klíčových trzích. I nadále se bude zaměřovat na rozvoj měkkého sezení, které je v souladu s aktuálními trendy a potřebami zákazníků. Zároveň bude pokračovat ve vytváření nových obchodních příležitostí na zahraničních trzích, jako jsou Spojené státy, Spojené Arabské Emiráty a Indie.

„Mou osobní vizí je být dobrým manažerem, ale rád bych zmínil to, čeho chceme dosáhnout společně. Naší dlouhodobou vizí je zpříjemňovat pracovní prostředí. Chceme reagovat na aktuální změnu typologie sedacího nábytku v kancelářích a vyvíjet měkké sezení, které bude odpovídat potřebám moderních pracovišť, která jsou čím dál více domácká a neformální. Rovněž se zaměřujeme na rozvoj našich klíčových trhů v Evropě, jako jsou Německo, Francie, Rakousko a Maďarsko, a pokračovat v expanzi do nových teritorií,“ říká Jakub Barcuch, nově jmenovaný obchodní ředitel společnosti RIM CZ, www.rim.cz.

Od Moravy po svět

Jakub Barcuch se ke společnosti RIM CZ připojil v únoru 2015 a jeho nová role obchodního ředitele představuje další přirozený krok v jeho profesionální kariéře. V průběhu svého působení ve společnosti zastával několik klíčových pozic, začínaje jako Sales Manager pro Moravu. Postupně převzal zodpovědnost za regiony Francie, Benelux a Maďarsko, které se staly jeho hlavními obchodními teritorii. Vedle toho se aktivně podílel na rozvoji dalších trzích, včetně Dánska, Norska, Španělska, a na opačné straně Slovenska, Slovinska a Bulharska. Nadále bude pokračovat v otevírání nových obchodních příležitostí na trzích, jako jsou Spojené státy, Spojené Arabské Emiráty a Indie.

Inovativní design a udržitelná výroba

Kromě vysoké kvality a životnosti výrobků se RIM CZ aktivně angažuje v udržitelném přístupu k výrobě. Zaměřuje se na výrobu z materiálů získaných z recyklace, jako jsou například plasty vylovené z moří. Důležité je také omezení chromové úpravy produktů. S touto odpovědnou a ekologickou filosofií se snaží přispět k ochraně životního prostředí. Společnost se může pyšnit také řadou prestižních ocenění a uznání. Její spolupráce s osobnostmi českého i světového designu je klíčová. Design není pouze otázkou osobního vkusu, ale cestou k vývoji inovativních a úspěšných produktů. Právě spojení technických řešení společnosti s invencí designérů dělá její produkty unikátními a rozpoznatelnými.

O firmě RIM

Společnost RIM CZ a.s. vznikla v roce 1991 s cílem vyrábět vlastní kancelářské židle. Filosofie zdravého sezení a poznatky z vlastního výzkumu v oblasti ergonomie ovlivnily další vývoj společnosti. Slogan „Pro zdravé sezení“ a tomu odpovídající záměr vyrábět a prodávat židle, které přispívají ke kultivaci a oživení kancelářského prostředí se staly hlavním posláním firmy.

Více se dozvíte na www.rim.cz.

TeeTime: 20 let průkopnictví v digitalizaci golfu v Evropě

TeeTime, průkopnická společnost v digitalizaci golfu v Evropě, která která se zasloužila zavedení golfového procesu v jeho dnešní podobě v České republice, se připravuje na novou éru růstu a inovací. Za uplynulých 20 let se TeeTime etablovala jako lídr v oblasti popularizace golfového sportu a stala se expertem na vývoj softwaru pro golfová hřiště i hráče. Golfový průmysl je progresivní a společnost si uvědomuje, že vývoj je klíčový proto, aby se mohli udržet na špici tohoto odvětví.

Vývoj je pro nás klíčový,“ říká Sára Kubelková, CEO společnosti TeeTime a dodává: „Budujeme propracovanou obchodní strategii, jejímž cílem je využít jednoduchou transakci nákupu hry online a přinést hřišti i golfistům něco navíc. Naším cílem je vytvořit soudržnou komunitu, která bude těžit ze své vášně pro golf. Tato komunita bude dokonale propojena se svými oblíbenými hřišti a za svou hru získá odměny od partnerů i od nás.“ 

Silná firma potřebuje silné zaměstnance

Společnost také nedávno prošla změnou ve vedení, což vedlo k výraznému posunu v jejím fungování. TeeTime se teď zaměřuje hlavně na výkon a realizaci a pracuje na tom, aby jejich produkty byly inovativní a kvalitní. „Teď zrovna onboardujeme skvělé šikovné nováčky. I když jsou někteří možná nováčky u nás, v businessu jsou skutečnými a zkušenými odborníky. Hlavně v marketingu nastane velký zlom. Všichni jsou neskutečně schopní a zaměření na výkon a exekutivu,“ říká Kubelková z TeeTime.

Využití technologií, které teď hýbou celým světem

Mimo jiné TeeTime pracuje i na vývoji nového systému, který nahradí stávající OPS1, se svým partnerem Cleevio. Systémy TeeTime nejsou jen aplikace, ale každodenní nástroje pro práci několika stovek lidí. Nový systém bude jedinečný především svou intuitivností. Příkladem může být i fakt, že žádný z jejich konkurentů zatím nedokáže odbavit golfové hřiště od A do Z.

V plánu je při jeho vývoji využít rovněž umělou inteligenci (AI). AI může pomoci například s individuálními potřebami uživatelů, prací s daty a vytvořením personalizované domovské stránky pro každého hráče, aby se mu zobrazilo jen to, co ho skutečně zajímá.

Jsme nadšeni změnami, které jsme provedli a směrem, kterým se ubíráme. Náš cíl je jasný, platforma, která pro golf a volný čas přinese benefity a pohodlí hřištím a hráčům v celé Evropě. Jsme odhodláni vybudovat soudržnou komunitu, která bude těžit ze své vášně pro golf, a věříme, že s podporou našich skvělých hřišť a velkého know-how, které bylo v průběhu let ve společnosti nasbíráno, můžeme tohoto cíle dosáhnout,“ popisuje Sára Kubelková.

O TeeTime SE

Česká firma, která má za sebou více než dvacet let zkušeností, které ji dovedly až k pozici lídra ve vývoji a provozování golfových systémů. Ve svém portfoliu má více než 700 golfových hřišť a 70 000 uživatelů, včetně zahraničních klientů. Dnes je TeeTime především golfová platforma zprostředkující nákup a rezervaci golfových her a dalších produktů většiny golfových hřišť v ČR.

První pomoc hrou. Nový web Českého červeného kříže bude zdarma vzdělávat děti, pomáhají superhrdinové i Tomáš Zonyga

Finanční gramotnost, informační gramotnost, počítačová gramotnost, ale co gramotnost první pomoci? Ta nepatří mezi nejžhavější témata. Přitom ročně na mrtvici zemře přes 8 tisíc lidí, s infarktem je denně hospitalizováno 123 lidí a každoročně dochází k více než 20 tisícům vážných úrazů dětí. ČČK projektem Mladý zdravotník dlouhodobě podporuje znalost první pomoci, i proto nyní přichází s novým webem, který chce hravou formou oslovit zejména děti, ale i rodiče a školy. Děti se tu mohou o první pomoci dozvědět více i díky kvízům a interaktivním hrám. Učitelé zase mají zdarma k dispozici materiály, které jim pomohou oblast dětem lépe přiblížit. Návštěvníci webu zde ale najdou i rozhovory se známými osobnostmi, jako jsou lezec Adam Ondra nebo parkourista Tomáš Zonyga. Cílem kampaně je dostat na web 75 tisíc lidí a oslovit až 5 tisíc škol.

„Děti jsou skupina, u které je znalost první pomoci přirozeně nejmenší, ale zároveň u ní dochází k více než 20 tisícům vážných úrazů ročně. V některých případech nelze čekat na příjezd záchranné služby a znalost první pomoci může být zásadní pro záchranu života. Proto jsme se rozhodli, že mezi dětmi posílíme ‚gramotnost první pomoci‘ a pomůžeme rozšířit potřebné znalosti novou formou. I laická resuscitace zvyšuje šance na přežití až trojnásobně. Osvěta je dnes zásadní také v souvislosti s nárůstem úrazovosti v důsledku pandemie, kdy byly děti spíše doma a příliš se nehýbaly. Navíc přichází období letních prázdnin, kdy k úrazům dochází častěji. Chceme pro oslovení dětí udělat maximum, a proto vznikl zbrusu nový web plný kvízů a interaktivních her,“ říká k projektu Mladý zdravotník Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Nutnost vzdělávat děti novými způsoby potvrzují i čísla. Podle zprávy „EU Kids Online“ se 73 % z nich na internetu nejčastěji dívá na videa a téměř polovinu z nich zajímají i hry. Hravá forma, kterou Český červený kříž pro projekt zvolil, proto klade důraz zejména na vizuální stránku a interaktivitu.

„To, jak nový Mladyzdravotnik.cz vypadá a jak je uspořádaný, vychází mimo jiné z informací, které jsme získali od dětí a učitelů. Než jsme se pustili do programování, udělali jsme si totiž mezi nimi rozsáhlý průzkum, kde jsme se ptali na jejich preference, a zkoušeli, jak je dokážeme co nejlépe oslovit. Webem tak například návštěvníky budou provázet postavičky superhrdinů – mladých zdravotníků,“ popisuje pozadí vzniku nové podoby webu Martin Půlpitel z digitální agentury Ackee.

„Celý projekt je určený hlavně pro děti, zásadní pro osvětu a instruktáž jsou však i učitelé. Právě jim nabízíme na webu zdarma pracovní listy a další výukové materiály, které si mohou bezplatně stáhnout a použít ve školách, kde mají možnost oslovit více dětí najednou a věnovat se i praktickým ukázkám. Proto postupně oslovíme téměř 5 000 škol maily a dopisy s podrobným návodem ke všemu, co na webu najdou. Na tvorbě projektu jsme spolupracovali s agenturou Boomerang Communication, která se za více než 13 let podílela na vzniku většiny digitálních a tištěných materiálů ČČK,“ dodává Miroslava Jirůtková. 

Hry, kvízy i Tomáš Zonyga

Na novém webu se návštěvníci dozvědí, jakou pomoc poskytnout při úrazech nebo neúrazových stavech, jako jsou infarkt, mrtvice nebo epileptický záchvat. Správným postupům se děti mohou učit i pomocí kvízů, které otestují potřebné znalosti například pro situace, kdy dojde k hadímu uštknutí nebo astmatickému záchvatu. Kromě toho zde naleznou i ilustrace a informace o stavbě a funkci lidského těla nebo hry, ve kterých musejí vybírat například správné předměty k ošetření v dané situaci.

„Chceme, aby celý zážitek byl pro děti nejen co nejzábavnější, ale i přínosný. Kromě kvízů a her najdou na webu i rozhovory se známými lidmi, jako je český lezec a olympionik Adam Ondra nebo slavný parkourista Tomáš Zonyga. Pomoci influencerů populárních u dětí, ale i u rodičů a učitelů využijeme rovněž v reklamní kampani. Zároveň zpřístupňujeme web ukrajinským dětem a rodičům, proto byl kompletně přeložen i do ukrajinštiny. Kromě této virtuální formy ČČK samozřejmě nabízí také praktické kurzy první pomoci pro žáky základních škol a Kroužky mladého zdravotníka, kde se děti seznámí se stavbou a funkcí lidského těla a souvisejícími oblastmi,“ doplňňuje Miroslava Jirůtková.

Více o projektu

Jedním z dlouhodobých projektů Českého červeného kříže je Mladý zdravotník, který má za cíl nejen dětem a mladým lidem vysvětlit, jak poskytnout první pomoc a jak se správně zachovat v krizových situacích nebo v ohrožení života. Za účelem oslovení dětí hravější formou se ČČK rozhodl využít svých dlouholetých zkušeností a spustil nový web. Na něm děti, rodiče a učitelé naleznou kvízy a hry i vzdělávací materiály ke stažení zdarma. Přestože primárním cílem projektu je posilovat gramotnost v oblasti první pomoci, mohou lidé na stránkách nalézt také tipy, jak pečovat o své psychické zdraví, nebo rozhovory se zajímavými lidmi.

Informace o kurzech ČČK.

Pipedrive pomáhá obchodníkům lépe prodávat přes online hovory díky pokročilé integraci s CloudTalk a JustCall

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro malé a střední firmy, oznamuje spuštění dvou nových pokročilých integrací se službami CloudTalk a JustCall, jež zefektivňují obchodní komunikaci a hovory. Integrace s řešeními pro volání a zasílání textových zpráv umožňují týmům bezproblémově uskutečňovat a přijímat hovory, spouštět automatické kampaně a automaticky zaznamenávat veškerá data o hovorech (aktivity, textové zprávy, záznamy hovorů a hlasové zprávy) v rámci aplikace Pipedrive. Integrace CloudTalk a JustCall tak pomáhají zvýšit efektivitu prodejního týmu, eliminovat manuální vytáčení, shromažďovat všechna data na jednom místě a zefektivnit prodejní komunikaci pro zajištění maximálního dopadu. Přestože digitální komunikační kanály jsou stále populárnější, telefonní hovory zůstávají důležitým nástrojem prodeje.

Dle globálního průzkumu kontaktních center Deloitte Digital 2023 vzrostlo využití hlasové a textové analýzy z 62 % v roce 2020 na současných 81 %. Podle poznatků společnosti McKinsey and Company, které odlišily špičkové prodejce od těch méně produktivních, byly ve 40 000 zkoumaných obchodech staromódní telefonáty lepší pro upoutání pozornosti lidí.

„Zpětná vazba od našich zákazníků ukazuje, že telefonní hovor je stále mocný nástroj pro uzavírání prodejů. Udržení tempa a následná správná aktivita ve správný čas hrají klíčovou roli v úspěchu prodejní strategie. Přesná znalost toho, kdy je nejlepší čas zavolat nebo poslat zprávu, umožňuje obchodním zástupcům vytvořit s klienty lidský kontakt, dát lidem pocit, že si jich váží a podporují je, a udržet skvělý zážitek z nákupu. Správa veškeré prodejní komunikace v rámci jedné platformy se může ukázat jako nedílná součást obchodního úspěchu založeného na datech,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive. 

Nové pokročilé integrace zahrnují následující funkce:

  • Funkce click-to-call odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Možnost přijímat nebo uskutečňovat hovory odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Okamžité zobrazení podrobností o volajícím, kdy se při příchozím hovoru zobrazí kontaktní údaje ze služby Pipedrive
  • Použití aplikací na počítači nebo v mobilním zařízení
  • Obohacení kontaktů o komentáře a nahrávky
  • Odesílání a přijímání SMS z aplikace Pipedrive

CloudTalk je software nové generace pro obchodní volání pro týmy, které se řídí daty. Propojuje podniky, týmy a zákazníky v cloudu a využívá datovou inteligenci, umělou inteligenci a strojové učení k dokonalému přizpůsobení cesty k zákazníkovi na základě individuálních požadavků firmy. Integrace umožňuje týmům zákaznické podpory a prodeje automatizovat jejich pracovní postupy bez jakéhokoli kódování a manažerům poskytuje přístup k vestavěné analytice, která sleduje ukazatele výkonnosti v reálném čase a identifikuje nové příležitosti k růstu.

„Ve společnosti CloudTalk jsme silně orientovaní na zákazníky. Proto se zaměřujeme na to, abychom jim byli schopni poskytovat stejnou úroveň služeb i pro jejich zákazníky. Partnerství se společností Pipedrive je přirozenou kulminací naší mise, protože naše nástroje přinášejí největší hodnotu, když se spojí dohromady. Je tomu tak nejen díky zlepšení výkonnosti prodejních týmů, ale také díky zajištění kvalitních konverzací, které vedou k lepším vztahům,“ doplňuje Peter Bakos, CPO společnosti CloudTalk.

JustCall je softwarový nástroj, který může výrazně zvýšit produktivitu a efektivitu obchodních zástupců. Díky jeho nativnímu dialeru mohou týmy ušetřit stovky hodin měsíčně, které by jinak strávily manuálním vytáčením. JustCall automaticky přesměruje hovory z kontaktů Pipedrive na příslušného majitele kontaktu, čímž zajistí, že zákazníci budou hovořit se správným členem týmu. To zlepšuje dobu odezvy na volání a celkovou zákaznickou zkušenost.

„Skvělá partnerství jsou nejen dlouhá, ale také kvalitní. Formalizace našeho partnerství se společností Pipedrive je důkazem synergie, kterou jsme vytvořili díky našemu společnému závazku pomáhat statisícům klientů maximálně využít každý hovor, což se v konečném důsledku projevuje ve vyšších prodejích, spokojenějších zákaznících a silnějších výsledcích,“ uzavírá Gaurav Sharma, generální ředitel společnosti JustCall.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Exit mobile version