Epson přichází s novou řadou cenově dostupných laserových projektorů, které přináší vysoce kvalitní rozlišení 4KE a velkou projekční plochu pro firemní i výukové účely

Společnost Epson přichází se třemi novými, cenově dostupnými projektory s rozlišením 4KE, které přináší vysoce kvalitní a rozměrnou projekční plochu pro firemní, výukové nebo osobní účely. Tyto všestranné projektory poskytují obraz do 500″ s jasem 5200 až 7000 lumenů, dále nevšední funkce projekce z více zdrojů nebo rozšířené možnosti připojení usnadňující nastavení.

Ve srovnání s plochými displeji netrpí běžnými problémy, jako jsou omezené pozorovací úhly, slepá místa, otisky prstů nebo oslňující obrazovka, čímž zaručují pohodlnější projekci pro více diváků.

Matěj Kopecký, Business Account Manager VI ve společnosti Epson Europe CZ & SK, říká: „Tato nová řada projektorů přináší vysoce kvalitní, ale zároveň cenově dostupná zobrazovací zařízení určená organizacím, které chtějí promítat velký škálovatelný obsah při vysoké svítivosti. Mimo to nabízejí působivou škálu projekčních funkcí, které jsou běžně dostupné u dražších modelů, včetně rozdělení projekční plochy, jež umožňuje na jedné obrazovce zobrazit dvě části obsahu, a technologii plynulého Edge Blendingu, která umožňuje projekci jednoho mimořádně velkého obrazu z několika spojených zařízení.“

Společnost Epson je od roku 2001 lídrem na trhu s projektory a tato nová řada přináší luxusní technologická řešení za dostupnější cenu. To znamená, že korporátní a vzdělávací zařízení, kde se hybridně střetávají pracovní a studijní prostředí, mohou využívat profesionální AV vybavení a výhody propojenějšího a kooperativnějšího způsobu práce a výuky. Tento hybridní přístup usnadňuje funkce MTR (Microsoft Teams Room), která umožňuje automatické zapnutí pomocí detekce signálu HDMI.

Jak je u společnosti Epson zvykem, tyto modely vyhovují náročným požadavkům na udržitelnost a společenskou zodpovědnost, takže jejich provoz vyžaduje minimální spotřebu energie.

Další informace o produktu:

  • Laserová zobrazovací zařízení s vysokým jasem, 4KE rozlišením a širokým posunem objektivu
  • Obsah lze zobrazit v různých poměrech stran obrazu do 500″, včetně 21:9
  • Řada nabízí světelný výkon od 5200 do 7000 lumenů
  • Rozšířené možnosti připojení a prémiové funkce pro práci s obrazem, včetně projekce z více zdrojů
  • BYOD s volitelným bezdrátovým nebo kabelovým připojením, HDBaseT a integrovaný přehrávač médií
  • Sledování obrazu bez omezení typu pixelizace, oslnění nebo otisky prstů
  • Technologie Edge Blending a volitelná kamera ELPEC01 s jednoduchými funkcemi stohování a dlaždicování
  • Minimální údržba a 3letá záruka

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

Epson představuje laserové projektory nové generace vycházející vstříc požadavkům propojených tříd a hybridních pracovních prostředí

Propojené třídy a hybridní pracovní prostředí s námi zůstanou už natrvalo, takže zobrazovací technologie musí být stále přizpůsobivější a jednodušší na použití. V reakci na tuto situaci přichází Epson se zařízením EB-810E – projektorem s rozlišením 4KE a svítivostí 5000 lumenů, který má super ultra krátkou projekční vzdálenost s poměrem obrazu 0,16:1 a škálovatelnou velikost zobrazení do 160″.

Nový model EB-810E je prvním projektorem se super ultra krátkou projekční vzdáleností společnosti Epson, který využívá obrazovou technologii 4K Enhancement[1] určenou například do hybridních pracovních prostředí.

EB-810E stačí umístit pouhých několik centimetrů od projekční zdi nebo plochy, na které vytvoří obrovský obraz v rozlišení 4K až do 160″, přičemž veškerý obsah je neskutečně čistý, a představuje mobilní a cenově dostupné projekční řešení s velkým obrazem, pohodlným a rychlým nastavením, stejně jako flexibilitou a přenosností, která jej umožňuje použít téměř kdekoli, kde je dostatečně velká stěna.

Matěj Kopecký, Business Account Manager VI ve společnosti Epson Europe CZ & SK, říká: „Tento projektor se super ultra krátkou projekční vzdáleností je ideální do prostředí, kde není příliš prostoru, například do zasedacích místností. Jedná se o energeticky efektivní řešení s velkým obrazem, které nemusí být permanentně nainstalované v místnosti. Jeho flexibilita uživatelům umožňuje projektor jednoduše přenášet a sdílet mezi místnostmi, čímž je udržována návaznost a spolupráce jak a kde je potřeba, což naplňuje požadavky na pružnou práci.“

Tento nový model pohání tříčipová technologie 3LCD vyvinutá společností Epson, takže projektor umí vytvořit velký a jasný obraz, a dále nabízí nástroje pro pohodlnou spolupráci, stejně jako jednoduché nastavení pomocí nové aplikace Epson Setting Assist (ESA). Jeho ultra široký displej s poměrem stran 21:9 je zárukou, že všichni účastníci konference vidí veškerý obsah, mohou na něj reagovat a zároveň jsou viditelní ostatním – ideální pro použití s hybridními systémy pro konferenční místnosti, jako je Microsoft Teams Rooms Front Row.

K projektoru EB-810E se na výstavě ISE 2023 připojí také nový model Epson EB-770Fi. EB-770Fi zastupující řadu laserových projektorů pro obchodní a výukové účely bude k dostání později v průběhu roku, a kromě ultra krátké projekční vzdálenosti se bude vyznačovat novými funkcemi na bázi prohlížeče, aby zcela vyloučil nutnost použití počítače. Nadcházející model EB780-Fi nabídne vyučujícím okamžitý online přístup k výukovým lekcím v cloudu, online obsahu a oblíbeným aplikacím přímo z projektoru bez nutnosti připojení k počítači.

Epson se do svého portfolia chystá přidat nové projektory EB-760W, EB-770F a EB-775 s ultra krátkou projekční vzdáleností a rozměry obrazu do 150″, což je o 300 procent větší projekční plocha, než má 75″ plochý displej.

Kromě toho budou uvedeny inovované dotykové varianty těchto produktů, jmenovitě EB-760Wi a EB-770Fi, které jsou určeny pro jednoduchou společnou výuku, při které mají vyučující přístup k interaktivní bílé tabuli s flexibilními možnostmi montáže či mohou anotovat prostřednictvím vestavěného pera nebo využít volitelné dotykové funkce.

„Naše konferenční a výukové prostory se značně vyvinuly a začalo být zjevné, že dnešní projektory musí být schopny vyhovět všem potřebám zobrazení, sdílení a interaktivity pro lepší zapojení osobně přítomných i vzdálených účastníků,“ pokračuje Matěj Kopecký. „Do našich nejnovějších projektorů jsme implementovali důležité inovativní prvky, které dokážou zobrazit velké projekční plochy a zajistit bezproblémovou spolupráci a zapojení posluchačů. Najdeme mezi nimi nástroje pro snadnější sdílení mezi dvěma zařízeními nebo možnosti připojení více zařízení.“

Kromě modelů s krátkou a ultra krátkou projekční vzdáleností uvede společnost Epson také řadu standardních modelů EB-L210W, EB-L210SF, EB-L260F a EB-L265F s vysokou svítivostí do 4600 lumenů a velkým živým obrazem do 310 palců s podporou mimořádně široké projekční plochy 21:9, která je dostatečně velká, aby měli jak osobně přítomní, tak vzdálení účastníci dostatečný výhled a zároveň byli dobře viděni.

„Ve společnosti Epson se zaměřujeme na uživatele a správná řešení, která naplňují jejich potřeby. Konferenční prostory vybavené správnou technologií a správnými řešeními pomáhají posilovat týmový duch, produktivitu a kreativní myšlení,“ dodává Kopecký.

Všechny modely budou dostupné od června 2023.

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

  • [1] Obrazová technologie 4K Enhancement posouvá každý pixel, čímž zdvojnásobuje rozlišení Full HD projekce.

LINQ 8in1 Pro Studio je špičkový hub s podporou 8K monitorů, Power Delivery a 2,5Gbit Ethernet portem

Závěrem ledna 2023 vstoupily do prodeje nové notebooky řady MacBook Pro podporující 8K rozlišení externích monitorů. V očekávání tohoto kroku byla dánská společnost LINQ by ELEMENTS připravena, a tak již na podzim roku 2022 představila vlastní 8portový USB-C Hub, který s tak vysokým rozlišením dokáže pracovat. Novinka nabízí nejen špičkové funkční parametry, ale také bezkonkurenční zpracování a kvalitní materiály. Ty jsou přitom získávány způsobem ohleduplným k přírodě.

Kompaktní zařízení, vyrobené ze 100% recyklovaného aluminia, umožní rozšíření schopností jakéhokoli notebooku. Nechybí extrémně rychlé USB 3.2 Gen2 porty umožňující rychlost přenosu až 10 Gb/s, Power Delivery s výkonem 100 W, ani 2,5Gb/s ethernetový port. Samozřejmostí jsou běžné USB porty pro periferie jako je klávesnice či myš a dvojice USB-C portů zajišťující neomezené využití moderních zařízení a dobíjení zároveň. Nepostradatelnou třešničku na dortu pak představuje odolný, nylonem opletený kabel pro spojení s notebookem prostřednictvím USB-C konektoru s podporou Thunderbolt4 a USB4.

To nejlepší pro obraz i datové přenosy

Rozbočovače značky LINQ se pyšní vždy těmi nejvyššími standardy, které jsou dostupné. Jinak tomu není ani v případě LINQ 8in1 Pro Studio hubu. Jeho HDMI 2.1 výstup tak nabízí nejen 8K rozlišení s obnovovací frekvencí 30 Hz, která je ideální pro práci i sledování videí, ale také 4K HDR s frekvencí 60 Hz. Majitele herních notebooků pak nadchne podpora standardu USB-C DisplayPort 1.4 s rozlišením 4K a obnovovací frekvencí 120 Hz, zajišťující úchvatně plynulý obraz i při nejdivočejších herních seancích.

Kromě dvou běžných USB-A portů pro připojení periferií je LINQ 8in1 Pro Studio hub vybaven také sestavou tří portů standardu 3.2 Gen2 v konfiguraci 2x USB-A a 1x USB-C s rychlostí až 10 Gbit/s. Například 20GB zálohu systému tak lze jeho prostřednictvím přenést na externí disk za méně než 20 sekund.

Špičkové specifikace dosahuje i ethernetový síťový port. Rychlost 2,5 Gb/s představuje to nejlepší, co dnes metalické sítě nabízí. Uspokojí tak i ty nejnáročnější uživatele a profesionály, kteří na síti pracují s velkými objemy dat. Pro vysoké rezervy jej ale ocení i ti, kterým záleží na minimální latenci při hraní počítačových her, nebo streamingu obsahu ve vysokém rozlišení. Pro všechny ostatní pak může být jen sympatickým dokladem skvělé připravenosti na budoucnost.

Absolutní pohodlí se 100W Power Delivery

Moderní USB-C huby snadno zastanou i roli dokovací stanice. S jejich pomocí lze zapomenout na zdlouhavé připojování napájení, klávesnice, myši, tiskárny, monitoru a dalších periferií kabel po kabelu. Díky technologii Power Delivery zvládne moderní USB-C port zastat i roli napájení.

S LINQ 8in1 Pro Studio hubem lze vše připojit jediným USB-C konektorem a ihned začít využívat komfort plnohodnotného PC, aniž by byl notebook obklopen změtí kabelů.

Cena a dostupnost

LINQ 8in1 Pro Studio Hub je dostupný v elektronickém obchodě Alza.cz a u vybraných partnerů za cenu 2 989 Kč

O společnosti LINQ by ELEMENTS

LINQ by ELEMENTS je výrobcem prémiových USB-C rozbočovačů a kabelů, které kombinují ty nejlepší specifikace s elegantním dánským designem a špičkovým zpracováním za dostupnou cenu. Jedním z klíčových prvků strategie je důsledné využívání těch nejmodernějších standardů tak, aby na ně mohli zákazníci při výběru klidně zapomenout a soustředit se pouze na to, jaké porty potřebují. Výrobce navíc dbá i na udržitelnost a proto vždy využívá 100% recyklované aluminium a vysoce kvalitní kabely, které zajišťují dlouho životnost jeho produktů.

Únor u T-Mobile: Korunovky od Xiaomi a T Phone do každé kapsy

V únoru mohou zákazníci T-Mobile vybírat z telefonů oblíbené značky Xiaomi, dostupných už od 1 Kč. Pokračuje i zvýhodněná nabídka obou modelů T Phone a prodloužena byla také možnost využít tarifní dotace na nákup televizoru či notebooku.

Značka Xiaomi nabídne i v únoru hned několik výhodných akcí. Při nákupu v e-shopu či aplikaci je možné získat již za 1 Kč hned dva modely: Redmi 10C s tarifem 10BG Plus s výhodou a Redmi Note 11 s tarifem Neomezeně XL s výhodou. 5G telefon Xiaomi Redmi 10 pak zákazníci na digitálních kanálech zakoupí za pouhých 499 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.

Nákup přes e-shop nebo aplikaci se v únoru vyplatí všem zákazníkům, kteří hledají rychlý a cenově dostupný 5G telefon. T Phone od T-Mobile si mohou zakoupit již za 1 Kč u základního modelu s tarifem Neomezeně XL s výhodou, model T Phone Pro je dostupný za pouhých 499 Kč s tarifem Neomezeně 3XL s výhodou.

Tarifní dotace ve výši až 5000 Kč se nadále vztahují na celé Apple portfolio. Mimořádnou nabídku mohou využít zákazníci nakupující přes e-shop, kde na ně čeká například iPhone 13 Mini 256GB za pouhých 18 999 Kč.

Zákazníci, kteří si k hlasovým tarifům nechtějí pořizovat nový telefon, mohou i v únoru využít tarifní dotaci na nákup výhodných televizorů Philips nebo notebooků Acer. Nabídka platí do vyprodání zásob.

Žebříček deseti nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s. Na popularitě získávají spoty ve formě hudebního klipu

Chytlavá hudba a mediálně známé tváře. Tak zní recept na to, jak se se svým reklamním spotem umístit v žebříčku nejzábavnějších reklam YouTube Ads Leaderboard. Ten každý rok srovnává úspěšnost reklamních spotů na základě počtu zhlédnutí a celkové interakce diváků s daným videem. Letošním překvapením je nejen dominance zadavatele McDonald’s, který svými spoty obsadil hned čtyři příčky žebříčku, ale také neobvyklá délka reklam a časté využití formátu hudebního videoklipu. Za hudební stopou nejoblíbenějších spotů loni stáli populární čeští tvůrci Kapitán Demo, Michal David a Pokáč.

Reklamy, které si diváci pouštějí znovu, komentují je nebo si je vzájemně přeposílají – na ty nejúspěšnější z nich se každoročně zaměřuje žebříček YouTube Ads Leaderboard. Mezi opakované držitele předních příček patří značka McDonald’s, která v letošním roce uspěla hned se čtyřmi reklamními spoty, a stala se tak absolutním vítězem tohoto žebříčku. Lákadlem jejích spotů byly známé osobnosti, originální hudba a překvapivě delší stopáž než bývá na YouTube zvykem. Společnost dlouhodobě ukazuje, jak efektivně využít potenciál YouTube a zaujmout své cílové publikum.

Největší ohlas získal vítězný spot Mc’n’Roll, v hlavní roli s šéfkuchařem Přemkem Forejtem, jehož zpracování se ujaly kreativní agentury MSL Czech Republic, Leo Burnett a producent Jiří Burian. Svou tvář i hlas propůjčil značce také písničkář Pokáč ve skladbě Žeru naši planetu, která obsadila hned třetí příčku žebříčku. Čtvrtým nejoblíbenějším spotem žebříčku se stala exkurze Přemka Forejta do výrobny hranolků Přemek u dodavatelů. I v posledním spotu Jak vypadá štěstí vsadila kreativní agentura Follow Bubble na oblíbené tvůrce na YouTube  – Gogomana a Martina Creepa.

„Při tvorbě kreativních kampaní a aktivací máme sice jasně dané komunikační priority, ale spíš než o direktivní řízení se jedná o podporu sdílení nápadů a integraci specifického know-how našich agentur. Skvělým příkladem takového spojení agentur na jednom projektu je série edukačně zábavných videí “Přemek u dodavatelů”, za kterými stojí agentury MSL Czech Republic, Leo Burnett a Follow Bubble. Agentury MSL a Leo Burnett dále stojí za kreativou a realizací PR stuntu Mc’nRoll i Pokáčovou písní Žeru naši planetu. V obou těchto případech jsme spolupracovali i s umělcem Jiřím Burianem. Integrovaná komunikace opakovaně přináší své ovoce a rozhodně v ní proto budeme pokračovat,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s Česká republika a Slovensko.

Druhou příčku žebříčku obsadil obchodní řetězec Penny Market, který v emočně silné Vánoční reklamě 2022 vyzval publikum k sousedské soudržnosti a pomoci druhým. Spot od agentury Inhouse opět překvapuje schopností zaujmout diváka i v rámci delší stopáže. Neméně úspěšný byl i další spot tohoto řetězce Žijeme s vámi 25 let hezky česky, který se dostal na sedmé místo žebříčku. Adaptací písně Non stop v podání samotného Michala Davida vznikla jedinečná a opět pro diváky chytlavá reklama, za níž stojí kreativní agentura Wilhelma Kinga.

Úspěchu loni dosáhl také hudebně laděný spot MéněVíce, který vynesl společnosti Kofola páté místo. O kreativní zpracování se postaral tým agentury WMC Grey, který vsadil na emoce spojené s mladou letní láskou. Opět nechyběla ani chytlavá hudební složka, která zasadila děj do letní festivalové atmosféry.

Oslovit publikum svou nabídkou investičních účtů zvládla Fiobanka prostřednictvím známého komika a herce Štěpána Kozuba, jehož tvář je se značkou opakovaně spojena. Kozub, jako jedna z nejvýraznějších osobností YouTubu posledních let, výrazně přispěl k zisku šesté příčky žebříčku. Za kreativním nápadem klipu Pro všechny světské radosti: Karta, cash, jak to chceš stojí agentura Jinej gang.

„Žebříček YouTube Ads Leaderboard opět ukázal, jak dynamicky se reklamní scéna mění. Překvapením je samotné obsazení hned čtyř příček žebříčku jediným zadavatelem. Všechny vítězné spoty si dokázaly i přes dlouhou stopáž udržet pozornost diváků, a to díky mediálně známým tvářím, chytlavé hudbě a silným emocím. Z výsledků brandliftů vidíme, že delší čas strávený sledováním videa má pozitivní dopad na celkové vnímání značky,“ popisuje Petr Houzar, obchodní ředitel YouTube v Česku a na Slovensku.

Důkazem toho, že i zadavatelé z řad státních institucí dokáží reklamu na YouTube dobře využít, je klip od Státního zdravotního ústavu, který obsadil osmou příčku žebříčku. Ve svém hudebně laděném spotu Antibiotika ztrácejí sílu vsadili tvůrci na pořádnou dávku humoru v kombinaci s hudbou a hlasem populárního Kapitána Dema. Že se kreativní zpracování agentury McCann Prague osvědčilo, se shodli diváci nejen v pozitivních komentářích pod samotným videem.

S videoklipem Hlas Lidlu se do žebříčku dostal také obchodní řetězec Lidl, který podobně jako konkurenční značky využil populární image i hlas v podání Kapitána Dema. Ten pro reklamní spot představil originální píseň o Týdnu značkových slev. Kreativní zpracování i komunikaci měla v tomto případě na starosti agentura Inhouse.

2022 CZ Ads Leaderboard

Pořadí Značka Název videa Kreativní agentura Mediální agentura URL videa
1 McDonald’s

 

Mc’n’Roll – Přemek Forejt feat. McSuroviny (official music video) MSL Czech Republic / Leo Burnett / Jiří Burian Follow Bubble https://www.youtube.com/watch?v=qbgZJGjgwno
2 Penny Market

 

PENNY – Vánoční reklama 2022 Inhouse Knowlimits https://www.youtube.com/watch?v=Q-1BT0T1dfM
3 McDonald’s

 

Žeru naši planetu | POKÁČ PRO NAŠE PROTOŽE | McDonald’s MSL Czech Republic / Pokáč / Jiří Burian Follow Bubble https://www.youtube.com/watch?v=Q-1BT0T1dfM
4 McDonald’s

 

Přemek u dodavatelů: Usmaží Mekáč na hranolkách? MSL Czech Republic / Leo Burnett / Follow Bubble Follow Bubble https://www.youtube.com/watch?v=Ga9Aqz5jZH8
5 Kofola

 

Kofola MéněVíce WMC Grey Mačinga Média https://www.youtube.com/watch?v=MS2EJMT2pyg
6 Fiobanka

 

Pro všechny světské radosti: Karta, cash, jak to chceš | Fio banka Jinej gang Inhouse https://www.youtube.com/watch?v=s_lxkjHudcs
7 Penny Market

 

Žijeme s vámi 25 let hezky česky Wilhelm Kinga Knowlimits https://www.youtube.com/watch?v=wAVb2SFGqTM
8 Státní zdravotní ústav

 

Antibiotika ztrácejí sílu McCann Prague Inhouse https://www.youtube.com/watch?v=0-1Cg_k0UUM
9 McDonald’s

 

Jak vypadá štěstí? Gogo a Creep ti ho ukážou! Follow Bubble Follow Bubble https://www.youtube.com/watch?v=XkI9VFtRLAk
10 Lidl

 

Hlas Lidlu – celý videoklip | Lidl Česká republika Inhouse Inhouse https://www.youtube.com/watch?v=1sFHTMOpRpM

 

První galavečer KSW v České republice na Nova Action a Voyo

Největší evropská MMA organizace KSW míří do České republiky. Galavečer KSW 79 se uskuteční 25. února v Home Credit Areně v Liberci. Přímý přenos odvysílá Nova Action a Voyo. Součástí přenosu bude studio s hosty přímo z místa, exkluzivní rozhovory s bojovníky a mnoho dalšího.

„Pokračujeme v posilování sportovního obsahu na Nova Action. Po mistrovství světa v Kataru a Rally Dakar je KSW v Liberci ideální příležitostí nabídnout na volně dostupném kanálu top událost z dalšího sportovního odvětví,“ říká Dušan Mendel, šéfredaktor sportu TV Nova. Přímý přenos odvysílá i Voyo, které předchozí galavečery KSW nabízelo exkluzivně. „Kdykoliv se v KSW objevilo české jméno, sledovanost byla rázem výrazně vyšší. O galavečer z Liberce očekáváme rekordní zájem, proto chceme přenos udělat co nejdostupnější,“ dodává Mendel.

Galavečeru budou dominovat zápasy v těžké váze. Premiérově se v KSW představí Viktor Pešta, soupeřem mu bude Daniel Omielańczuk, který kontroverzně porazil Michala Martínka na KSW 75 v říjnu 2022. Martínek měl v Liberci také zápasit, kvůli zranění ale nakonec nenastoupí. O česká jména na fight kartě nebude nouze, potvrzená je účast Petry Částkové, Dominika Humburgera a Frederica Komuenhy. V hlavním zápase se představí šampion těžké váhy Phil De Fries, který se pokusí o osmou obhajobu titulu – jeho vyzyvatelem bude Američan Todd Duffee, který v roce 2012 dokázal De Friese porazit na půdě UFC. V souboji kickboxerů a dalších těžkých vah na sebe narazí Arek Wrzosek a Slovák Tomáš Možný, druhým zástupcem slovenské MMA scény bude Matyas Viszlay, který se utká s Komuenhou. Včera KSW oznámila další české jméno, bývalý boxer David Hošek se utká se Švédem Andreasem Gustaffsonem.

KSW plánuje před akcí uspořádat v Praze den pro média s vybranými hvězdami organizace a bojovníky, kteří se představí na galavečeru v Liberci. Datum a další konkrétní informace by měla organizace oznámit v následujících dnech.

SledovaniTV přináší v únoru zdarma artové filmy z celé Evropy

SledovaniTV přináší všem svým uživatelům po celý únor dvě filmové stanice zdarma. Na kanálech Film Europe a Film Europe+ mohou zájemci sledovat festivalové a oceňované snímky z produkce 50 evropských států.

V únoru přinese SledovaniTV svým uživatelům nadílku kvalitní kinematografie. Po celý měsíc najdou všichni zákazníci ve svých aplikacích filmové stanice Film Europe a Film Europe+. Ty se zaměřují na oceňované evropské filmy a snímky z filmových festivalů.

„Každý měsíc našim uživatelům přinášíme prémiové kanály, které jsou dostupné až ve vyšších balíčcích naší služby. Naši zákazníci oceňují zpestření programové nabídky a věříme, že se jim budou líbit i filmové stanice tohoto měsíce. Sledovat na nich mohou oblíbené snímky jako Chlast, Místo splněných přání nebo Nemilovaní, “  říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

Oblíbený dánský snímek Chlast s Madsem Mikkelsenem je doslova ověnčený cenami. Film i samotný hlavní herec získali několik ocenění na různých filmových festivalech. Snímek si vysloužil i sošku Oscara za nejlepší cizojazyčný film, zvítězil i v cenách BAFTA. Příběh se odehrává mezi učiteli a studenty střední školy, kteří se rozhodnou zúčastnit svérázného experimetu. Neustále jsou pod vlivem malého množství alkoholu, který povzbuzuje jejich kreativitu. Jejich chování ale velmi brzy přináší následky.

Každou sobotu ve 20:00 a 22:00 stanice představují premiérový film týdne. Díky zpětnému sledování jsou všechny snímky k dispozici až týden zpětně. Zájemcům o trvalý přístup nabízí SledovaniTV doplňkový balíček s videotékou Edisonline, ve které uživatelé najdou více než 270 prémiových filmů nejen z Film Europe a Film Europe+.

Grafické podklady najdete ve sdílené složce. Využít můžete také náš Press kit.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 600 hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Zachyťte jedinečný jev na noční obloze za pomoci technologie telefonů vivo

Po 50 000 letech proletí kolem Země kometa C/2022 E3 (ZTF), která oblohu rozzáří svým zeleným ohonem. Nejblíže k Zemi bude už 1. února, a protože by měla být pozorovatelná pouhým okem, bylo by škoda si tento zážitek neuchovat na celý život. Společnost vivo proto sdílí tipy, jak tuto neopakovatelnou událost na noční obloze zachytit.

Připravte si nastavení pro focení za nočních podmínek

Protože je kometa nejlépe vidět v noci, jsou u fotoaparátů vivo X80 Pro a X80 Lite k dispozici funkce Super Night Video a OIS Super Night Mode, které umožňují pořizovat vysoce kvalitní nerozmazaná videa a fotografie za nočních podmínek. Fotografický mód zlepšuje kvalitu pořízeného snímku a zajistí, aby obličej i pozadí nebyly přeexponované a aby byl snímek dobře vyvážený z hlediska teplého a studeného kontrastu. 

Zlepšete v noci poměry barev

Aby bylo možné tento jedinečný úkaz na noční obloze zachytit v plné kráse, umožní nastavení HDR (High Dynamic Range) vyvážit jasná světla v tmavých scénách, zobrazit detaily z nejtmavších a nejsvětlejších částí obrazu a snímek celkově barevně vylepšit. Volbou delších časů závěrky lze navíc dosáhnout přirozeně vypadajících jasných a čistých snímků a vytvořit tak specifickou noční atmosféru.

Pořizování snímků v různých barevných variantách

Ti, kdo chtějí zachytit kometu C/2022 E3 (ZTF) opravdu věrně, mohou využít fotoaparát vivo X80 Pro. Profil ZEISS Natural Colour umožňuje zachytit reálné barvy, jako je zelené světlo ohonu komety, automaticky optimalizovat přesnou expozici a zajistit vyvážení bílé. Uživatelé mají k dispozici také dva barevné profily – živý a přirozený. Standardní režim AI navíc k tomu dodá barvám vyšší úroveň jasu a sytosti, a přidá objektům na snímku větší kontrast. Fotoaparát tak dokáže rozpoznat mnoho různých scén a objektů a upravit parametry tak, aby vytvořil krásnější efekty a barvy.

Noční portréty pro zachycení dokonalého okamžiku

Pro všechny, kdo chtějí tento jedinečný zážitek zachytit pomocí selfie, nabízí vivo X80 Lite funkci Super Night Portrait a Bokeh Flare Portrait, které umožní zachytit portréty v místech, kde je v pozadí mnoho bodových zdrojů světla. Fotoaparát vivo X80 Pro je naproti tomu navíc vybaven vlastními algoritmy portrétního bokehu, které replikují několik typických stylů objektivů ZEISS, jako je ZEISS Sonnar Style Bokeh nebo ZEISS Biotar Style Bokeh. Ty dodávají snímkům charakteristické světelné efekty a umožní lépe vytvořit zasněný nádech.

Díky těmto tipům byste měli být o krok blíže k realistickému zachycení komety i za ztížených světelných podmínek. Můžete se jimi inspirovat k zachycení jakýchkoliv nočních okamžiků, ať už jde o komety, meteorické roje, nebo pouze o portrét s pohledem upřeným do nekonečné hvězdné oblohy. Kometa C/2022 E3 (ZTF) bude viditelná jen jednou za život – a to si zaslouží pozornost.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Jak transformovat veřejný sektor: Zvyšování digitálních dovedností zaměstnanců jako základ

Na počátku roku se svět stále nachází v nestabilním ekonomickém prostředí, vlády čelí zvýšeným výdajům a současně tlakům na snižování nákladů. Tím pádem mohou investice do nových technologií, vzdělávacích iniciativ a digitálních dovedností na seznamu priorit klesat. To však nesnižuje jejich důležitost. Ve skutečnosti jsou uvedené aktivity klíčem k digitální transformaci a efektivní funkci státního sektoru. Soukromé společnosti v této oblasti výrazně zvýšily laťku a i státní sektor by měl zajistit, aby služby veřejnosti byly snadno dostupné a využitelné.

Brífink Evropského parlamentu v roce 2019 potvrdil, že „digitální revoluce mění svět nebývalou rychlostí.“ Tato transformace je dnes stále aktuálním procesem, a protože digitalizace a digitální transformace zasahuje také do řízení ekonomiky, prohlubují se mezery v dovednostech a znalostech personálu i v této oblasti. Výsledkem je snížení potenciálu růstu produktivity a nedostatečná schopnost využívat nové technologie.

Oproti soukromému sektoru, ve kterém překročila svůj časový harmonogram přibližně polovina IT projektů, zasáhl tento nešvar více než 80 % projektů veřejného sektoru. Na těchto číslech lze demonstrovat význam řešení mezer v digitálních dovednostech, které jsou pro úspěšné dokončení cílů často klíčové. Pokud veřejný sektor neupřednostní rozvoj digitálně zdatné pracovní síly, jeho cesta digitální transformace bude utlumena ještě více.

Posílení digitálních dovedností veřejného sektoru

Existuje několik strategií, které mohou lídři pracující ve veřejném sektoru uplatnit, aby zlepšili digitální gramotnost svých týmů a postupně odstraňovali mezery v digitálních dovednostech.

Udělejte z talentu prioritu

Nedostatek investic do digitalizace má vliv i na snahu řady veřejných organizací přilákat a udržet si vysoce kvalifikované digitální profesionály ve stále více konkurenčním prostředí. Zajímavé v tomto ohledu je, že jako překážky, které brání realizaci rozsáhlých IT projektů, jsou častěji uváděni spíše lidé a jejich nedostatečné dovednosti než technologické problémy. Logickým závěrem je, že se pro zaměstnavatele a potažmo i pro veřejnost jeví jako výhodné upřednostňovat vhodné talenty.

To ale není samozřejmostí. Průzkum Global Government Forum například zjistil, že každý pátý pracovník veřejného sektoru ve Spojeném království neabsolvoval během posledních 24 měsících žádné školení rozšiřující jeho digitální dovednosti. A to přesto, že více než tři čtvrtiny dotázaných své dovednosti zlepšovat chtěly. Chuť učit se tu tedy je a je třeba překonat propast mezi tím, co zaměstnanci potřebují, a tím, co jej jim skutečně poskytováno. Bez investic nebo upřednostnění potřebného školení pro nové i stávající zaměstnance se ti, kteří jsou digitálně kvalifikovaní, přesunou do nových rolí, a ti, kteří nejsou, nebudou schopni dále růst.

Spolupráce se soukromým sektorem

Digitální dovednosti zaměstnanců veřejného sektoru by se mohly zlepšit také prohloubením spolupráce se soukromým sektorem. Již v minulosti se společné iniciativy ukázaly jako relativně levný způsob, jak úspěšně podpořit digitální zvyšování kvalifikace. Příkladem je DSMS Digital Skills Council. Tento program si s podporou soukromých subjektů klade za cíl propagovat širokou škálu příležitostí ke zvyšování kvalifikace státních zaměstnanců a zvyšovat povědomí o nejlepších dostupných zdrojích.

Díky podpoře těchto odborníků může veřejný sektor rozvíjet programy a iniciativy, které odpovídají potřebám dnešní pracovní síly a ekonomiky. Téměř 70 % státních úředníků uvádí, že jejich digitální schopnosti za soukromým sektorem zaostávají, a proto je možné se hodně naučit od soukromého sektoru, v němž investice umožnily dosáhnout vyšší digitální vyspělosti a pokroku v oblasti digitálních dovedností.

Technologie „Employee first“

Digitální transformace je žhavým tématem již léta, nicméně nyní je třeba zaujmout „people first approach“. Pokud zaměstnanci nemají k dispozici uživatelsky přívětivé a snadno použitelné technologie, snadno ztrácí vůli zlepšovat se. Součástí úvahy na toto téma je navíc potřeba vysoce spolehlivých technologií, které minimalizují potenciální narušení týmové práce. To lze podpořit vytvořením specializovaného IT týmu nebo partnerstvím s externím dodavatelem služeb.

Tím, že jsou zaměstnanci středem technologických rozhodnutí a mohou mít své slovo i při výběru zařízení, jim dává pocit, že jim zaměstnavatel naslouchá a podporuje je v jejich pokroku. I taková zdánlivá maličkost může snížit propast v digitálních dovednostech a zvýšit zapojení zaměstnanců.

Robustní hybridní pracovní model

Největší transformaci v oblasti pracovních postupů posledních let představuje přechod k hybridní práci. Mnozí zaměstnanci na ni přešli, rozvinuli vlastní pracovní styl a našli v ní zalíbení. U zaměstnanců ve veřejném sektoru je méně pravděpodobné, že budou pracovat na dálku, a proto je důležité, aby státní organizace braly v potaz výhody, které může hybridní práce v některých případech přinést i jim. Hybridní práce například podporuje příležitosti ke zvyšování kvalifikace tím, že nabízí flexibilní přístup k učení a poskytuje zaměstnancům mimo shon kanceláře příležitost k tomu, aby se mohli soustředit na budování nových dovedností. Vhodné externí výukové zdroje, ke kterým lze kdykoli přistupovat, ulehčí skloubení zvyšování kvalifikace s každodenním pracovním režimem a zaměstnancům dává možnost přihlásit se do nových školení.

Závěr

Veřejný sektor inovuje a digitalizuje pomaleji než soukromá sféra. To ale neznamená, že nemůže řešit mezery v digitálních dovednostech méně efektivně. Pomocí malých kroků a aktivit může státní sektor postupně zmenšovat mezery v digitálních dovednostech zaměstnanců, zaměřit se na lepší efektivitu a zlepšit služby, které poskytuje veřejnosti.

Tipy na valentýnské dárky pro geeky

Chcete udělat partnerce nebo partnerovi na Valentýna radost a zároveň se vyhnout stereotypu? Co pojmout svátek zamilovaných netradičně a překvapit dárkem, který vydrží mnohem déle než bonboniéra? Věnujte kytici, která nikdy nezvadne, nepřehlédnutelný mikrofon na streamování, chytré sportovní hodinky nebo pořiďte pro oba růžovo modrý pár stylových voděodolných reproduktorů.

Společná zábava na několik večerů

LEGO kytice lučního kvítí  (1 499 Kč)

Krásně barevný puget, který nikdy nezvadne, jen ho budete muset nejdřív společně sestavit. To vám ale poskytne příležitost strávit spolu nejen Valentýna, ale i následující večery jinak než obvykle. LEGO kytice osmi lučních květin je totiž tvořená 939 originálními dílky LEGO. Sestavte, poznávejte a libovolně ve váze naaranžujte chrpu, levanduli, mákovník velšský, kerblík lesní, pérnatec netíkovitý, gerberu, stračku a vlčí bob. Tahle kytice se stane středobodem vaší domácí výzdoby a zdrojem dlouhodobé radosti. 

Nápaditý dárek pro Youtuberku nebo hráčku

Růžový mikrofon pro streamování Arozzi Colonna (2 390 Kč)

Pokud vaše milá natáčí videa na Instagram, TikTok, Youtube nebo jiné kanály, či využívá při hraní her streaming, překvapte ji krásným a praktickým dárkem, který jen tak nezestárne. Arozzi Colonna je mikrofon zvlášť upravený pro pořizování podcastů, nahrávání či streamování her nebo jiného obsahu. Je velmi snadno použitelný, nabízí ovládání hlasitosti a tři režimy – cardioid pro záznam zvuku přicházejícího zepředu, obousměrný, který snímá rozhovory dvou osob, a všesměrový režim. Jedním tlačítkem lze upravit výkonový zisk pro zachycení nejjemnějších zvuků nebo naopak potlačení ruchů v hlučném prostředí.

Pomůže vytrvat v novoročním předsevzetí

Pro ni: Chytré sportovní hodinky Amazfit GTS 4 Mini Pink (2 319 Kč)

Dali jste si s vaší milou společné novoroční předsevzetí a pustili jste se do cvičení? V tom případě ji překvapte na Valentýna krásnými chytrými hodinkami, které si bude moct přizpůsobit vlastnímu stylu a náladě. Díky GPS dokáží monitorovat trasu běhu, inteligentně rozpoznají až 7 druhů sportovních aktivit a nabízí víc než 120 sportovních režimů. Díky monitoringu srdeční frekvence umožňují snadno udržet tu správnou intenzitu aerobního cvičení a nabízí i měření hladiny kyslíku v krvi či míry stresu a spoustu dalších funkcí. 1,65“ FHD AMOLED displej podporuje funkci Always-on Display a je možné na něm nastavit jeden z 50 druhů různě designovaných ciferníků.

Pro něj: Chytré hodinky Amazfit T-Rex 2 Ember Black (2 319 Kč)

Svátek zamilovaných připadá na dobu, kdy se velká část novoročních předsevzetí vytrácí a lidé se vrací k zaběhlému stereotypnímu způsobu života. Pokud si váš partner dal za cíl více pohybu a sportu, motivujte ho k udržení jeho nadšení opravdu odolnými chytrými hodinkami s mnoha praktickými funkcemi a kompletně českým uživatelským prostředím. Amazfit T-Rex 2 s GPS nabízí 150 sportovních režimů, umí měřit tep, kvalitu spánku, počet kroků, hladinu kyslíku v krvi, a dokonce i tlak vzduchu. Zaručují funkčnost až do -30°C a díky odolnosti odpovídající vojenské třídě a vodotěsnosti až do 100 hloubky metrů vydrží opravdu hodně. Při běžném používání je stačí nabít jednou za 24 dní.

Vzpomene si na vás vždycky, když si pustí hudbu

Pro ni, pro něj, pro oba

Nepřehlédnutelný vodotěsný reproduktor BUXTON BBS 4400 (799 Kč)

Bezdrátový Bluetooth reproduktor do nepohody s výkonem 15 W, který vydrží hrát až 11 hodin, vytváří působivé světelné efekty, pro handsfree hovory má integrovaný mikrofon a nerozhodí ho ani pád do vany nebo bazénu (má totiž stupeň odolnosti IPX7). Jeho povrch je pokryt příjemnou prémiovou látkou. Pro ni vyberte růžové provedení, pro něj modré. Nebo co pořídit rovnou pár pro oba? Během dne budete používat každý svůj reproduktor a večer si oba propojíte a s využitím funkce TWS a získáte skutečný stereo zvuk.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která patří do skupiny globální technologické korporace Naspers.

Exit mobile version