Platební a nákupní služba Klarna navázala partnerství s přední polskou módní značkou Tatuum, která se již 25 let specializuje na prodej dámského stylového oblečení. Čeští zákazníci tak nyní mohou za svůj nákup na e-shopu zaplatit ve třech bezúročných platbách díky službě „Pay in 3“.
Značka Tatuum byla založena v Lodži a již 25 let navrhuje kolekce inspirované ženami a jejich každodenními potřebami. Od svého vzniku je značka Tatuum součástí trendu slow fashion. Klade důraz na precizní krejčovinu a zodpovědný výrobní proces, díky kterému mohou zákazníci nakupovat univerzální, praktické a vysoce kvalitní oblečení, které jim bude dlouho sloužit.
Celkový nákupní zážitek nyní Tatuum posouvá na další úroveň zavedením platební možnosti „Pay in 3“ od společnosti Klarna, která zákazníkům přináší větší flexibilitu a kontrolu nad nákupy, správou plateb a vrácením zboží. To vše přímo v mobilní aplikaci Klarna.
Tatuum a Klarna se navíc hezky doplňují ve své snaze učinit nákupy udržitelnějším. Pomocí nástroje na sledování emisí CO2 v aplikaci Klarna nyní zákazníci získají jasný přehled o emisích uvolňovaných v každém kroku výrobního cyklu výrobku, což jim umožní nakupovat chytře a zodpovědně.
„Naše nejnovější spotřebitelská data potvrzují, že více než 50 % českých spotřebitelů nakupuje oblečení a obuv online, a na internetu zároveň nachází 68 % z nich také nákupní inspiraci. Tatuum přináší svým zákazníkům skvělý nákupní zážitek a pomáhá jim najít to, co mají rádi. Těší nás, že nyní společně s námi vychází Tatuum vstříc očekáváním zákaznic a nabízí jim možnost platit jednoduše a bezpečně,“ říká Tereza Obrtáč, Country Manager pro Českou republiku ve společnosti Klarna.
„Už od roku 1997 se naše aktivity zaměřují především na zákaznice a jejich potřeby. Snažíme se naplňovat jejich očekávání, být jim blíže a přizpůsobovat se globálním změnám, které se odehrávají v módním průmyslu. Proto jim chceme umožnit také větší flexibilitu při placení a zavádíme do našeho internetového obchodu flexibilní možnost platby od společnosti Klarna. Funkce bude dostupná jak v polském, tak v českém e-shopu Tatuum,“ dodává Dagmara Ollesz-Miącz, ředitelka e-commerce v Tatuum.
O společnosti Klarna
Společnost Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 460 000 globálních maloobchodních partnerů, včetně společností, jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na http://klarna.com/.
O společnosti TATUUM
Zaměřujeme se na klienta, člověka. Oblečení by mělo odpovídat jeho životnímu stylu a potřebám a mělo by vydržet alespoň několik sezón. Oblečení žije s lidmi, doprovází je v práci i doma během důležitých, krásných a obtížných okamžiků. Měly by podporovat majitele v každodenním životě, poskytovat pohodlí, komfort a dodávat sebevědomí. Chceme vám usnadnit sestavení té vaší správné stylizace, tak abyste mohli kombinovat oblečení z letošní kolekce s oblečením před rokem, dvěmi nebo třemi lety.
Značka Tatuum je celistvá. Naším cílem je, aby byl oděv pohodlný a přizpůsobený různým postavám. Formy Tatuum jsou přiléhavé k tělu, ale zajišťují pohodlí při nošení díky volnosti, kterou vkládáme do každého modelu. Navrhujeme modely, které zvýrazní přednosti různých křivek. V dámské kolekci jednou otevřeme výstřih, někdy odhalíme ramena nebo zvýrazníme pas. Díky tomu si každá dáma může najít něco, v čem se bude cítit výjimečně. Šité modely měříme na polských ženách.