Odpočítávání do Razerconu 2022 začalo – společnost Razer oznámila datum konání největší herní oslavy

Společnost Razer™, přední světová lifestylová značka pro hráče, dnes oznámila, že její každoroční stěžejní akce RazerCon, digitální oslava všeho herního, se bude konat 15. října, 2022. Generální ředitel společnosti Razer, Min-Liang Tan, ji zahájí vzrušující keynote plnou novinek od značky a poté ji předá moderátorům akce, členům OTK, Richi Campbellovi a Cyrovi. Tuto očekávanou akci sponzoruje společnost Qualcomm a prezentují ji společnosti Intel, Facebook Gaming, Twinkly, Verizon a Displate. Jak se na RazerConu sluší a patří, bude livestream obsahovat exkluzivní novinky, náhled do chystaných her, prvotřídní zábavu, vzrušující dárky a mnoho dalšího.

Společnost Razer nadále nastavuje laťku herního průmyslu a fanoušci mohou od značky a jejích partnerů očekávat další působivou produkci. RazerCon 2022 bude živě přenášen na oficiálních kanálech Razer na Twitchi, Facebooku a YouTube. Předpremiéra začne v 9 hodin ráno PDT, hlavní akce bude probíhat od 10 hodin do zhruba 16 hodin. Jako stěžejní akce značky bude RazerCon 2022 obsahovat následující segmenty:

  • Hlavní keynote generálního ředitele a spoluzakladatele společnosti Razer Min-Lianga Tana plná převratných oznámení značky.
  • Aktuality a zprávy o udržitelnosti, které spotřebitelům i podnikům umožní #GoGreenWithRazer
  • Speciální odhalení nových a připravovaných produktů Razer vedoucími pracovníky.
  • Zajímavé herní ukázky od herních studií, jako jsou Team17, Merge Games, Rogue Games, Thunderful, Notorious Studios, Apogee Entertainment a Hidden Leaf Games.
  • Zábavný obsah a aktivace od letošních prezentujících partnerů Intel, Facebook Gaming, Twinkly a Displate.
  • Speciální vystoupení přátel značky a neuvěřitelná zábava a živá vystoupení.

„RazerCon je naše každoroční stěžejní akce pro naše fanoušky a od svého vzniku se každým rokem zvětšuje,“ říká generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Razer Min-Liang Tan. „Ekosystém Razer se neustále rozrůstá – od špičkového herního hardwaru, herního softwaru, který používá více než 200 milionů hráčů po celém světě, až po služby šité na míru hráčům. Letošní ročník bude naším dosud největším RazerConem a těšíme se, že se s našimi hardcore fanoušky podělíme o celou řadu nových produktů a služeb Razer.“

Aktivace před RazerConem

RazerCon, který se koná již třetím rokem, vznikl jako oslava herní komunity, a jak jinak ji oslavit než s několika dárky? Fanoušci mají možnost vyhrát ceny od společnosti Razer a jejích partnerů od 15. září až do 15. října během livestreamu a od této chvíle se mohou zaregistrovat do Great Raffle na webových stránkách RazerCon.

Kromě tomboly, kterou Razer pořádá každý rok, spolupracuje značka také s partnery, jako jsou Facebook Gaming, Twinkly a Displate, a připravuje pro ně spoustu jedinečných dárků a soutěží před zahájením výstavy. Další informace o tom, jak vyhrát, najdete na https://www.razer.com/razercon.

RazerCon: Pozvednutí digitálních akcí na vyšší úroveň

První RazerCon se konal v roce 2020 a jeho cílem bylo vytvořit nový a inovativní způsob, jak se spojit s komunitou při absenci fyzických akcí. Čím dál tím víc se rozrůstající RazerCon změnil způsob, jakým značky komunikují s hráči, a vytvořil nový precedens pro online akce, včetně uhlíkově neutrálního livestreamingu.

Loňský RazerCon byl vůbec první streamovací akcí pro hráče, která byla uhlíkově neutrální. Živý přenos si naladilo 1,5 milionu diváků, což přineslo více než 375 tisíc hodin sledování a 250 milionů zobrazení na sociálních sítích. Letošní RazerCon bude také uhlíkově neutrální, protože značka využije k napájení akce zelenou energii od společnosti AWS. To je v souladu s dekarbonizačním úsilím společnosti Razer, která se chce do roku 2030 stát společností s nulovou čistou produkcí uhlíku.

Dalším poznávacím znamením RazerConu je reaktivní osvětlení Razer Chroma RGB (přihlášeno k patentování), které celou akci doprovází. Razer Chroma RGB je patentovaný systém technologie osvětlení RGB společnosti Razer s 16,8 milionu barev, který je navržen tak, aby vytvářel nepřetržité dynamické světelné efekty. Diváci, kteří během živého přenosu zapnou svůj hardware od Razeru, budou svědky toho, jak se jejich zařízení s technologií Chroma synchronizují s událostí, zejména během hudebních vystoupení a zábavných segmentů.

Další informace naleznete zde.

O ZNAČCE RAZER

Razer™ je světovým lídrem v oblasti lifestylových produktů pro hráče.

Logo Razeru s tříhlavým hadem je ve světových herních a esportovních komunitách jedním z nejznámějších. Fanoušky této firmy, která navrhla a stvořila největší ekosystém hardwaru, softwaru a služeb pro hráče na celém světě, najdete na všech kontinentech.

Mezi oceňovaný hardware značky Razer patří vysokovýkonnostní herní doplňky a herní notebooky Blade.

Softwarová platforma Razeru má přes 200 milionů uživatelů a zahrnuje Razer Synapse (platforma internetu věcí), Razer Chroma (patentovaný systém technologie RGB osvětlení, který už funguje na tisících zařízení a stovkách her a aplikací) a Razer Cortex (software pro optimalizaci a spouštění her).

Kromě toho Razer nabízí také platební služby hráčům a mladým lidem. Razer Gold je jednou z největších služeb pro herní platby na světě a Razer Fintech poskytuje služby z oblasti finančních technologií na rozvíjejících se trzích.

Hlavní sídlo společnosti Razer, která byla založena v roce 2005, se nachází v Irvine v Kalifornii a její regionální pobočky se nalézají v Hamburku, Šanghaji a Singapuru. Navíc má po celém světě dalších 18 poboček. Je známá jako vedoucí značka pro hráče v USA, Evropě a Číně. Razer je kótovaná na burze v Hongkongu (kód: 1337).

NiSi Swift – Nový flexibilní systém filtrů

Společnost NiSi, známá jako jeden z předních světových výrobců filtrů a optiky, představuje nový inovativní systém filtrů – Nisi Swift System.

Nový systém filtrů je určen pro tvůrce obsahu na cestách. Jde o flexibilní systém, který uživatelům umožňuje přidat až čtyři různé filtry najednou, což může v závislosti na výsledku, kterého chcete dosáhnout, poskytnout až 15 různých efektů.

Nová řada filtrů je založena na stávajícím variabilním ND filtru NiSi True Color 1-5 stop. Najednou lze kombinovat až čtyři filtry. Nová řada filtrů se skládá ze tří nových filtrů; filtr ND 4 Stops, Black Mist 1/4 a UV IR CUT filtr, stejně jako adaptér, který uživateli umožňuje používat druhý filtr bez variabilního ND filtru 1-5 stop.

  • Variable ND 1-5 Stops: Umožňuje snížit rychlost závěrky až o 1–5 stop. Filtr je vybaven oblíbenou technologií společnosti NiSi – True Color, která eliminuje barevné posuny, ke kterým u variabilních filtrů často dochází. Filtr má štíhlý design a lze jej bez jakékoli vinětace použít se 16mm objektivem.
  • ND 4 Stops: Snižuje rychlost závěrky o 4 stopy a při použití s filtrem Variable 1-5 Stops je výsledkem variabilní ND filtr se snížením o 5–9 stop. Filtr je opatřen novou povrchovou úpravou společnosti NiSi – Multi Ti, díky které je odolnější proti poškrábání a odleskům.
  • Black Mist 1/4: Tento filtr dodá vašim snímkům další rozměr a nový charakter. Světlo se ve výrazně nasvícených místech příjemně rozptýlí, ale stíny si přitom zachovají svůj tvar a svou černotu. Filtr snižuje kontrast, zjemňuje vrásky, vyhlazuje drobné vady na kráse a vytváří jemné, pastelové světlo.
  • UV IR CUT: Filtr je určen k poskytování vyvážení barev při pořizování záběrů s ND filtry pro ty fotoaparáty, které nemají IR filtr, jako jsou fotoaparáty BMPCC nebo Red. Filtr eliminuje jak UV paprsky do 390 nm, tak infračervené paprsky nad 700 nm.

Filtry jsou k dispozici v průměrech 67, 72, 77, 82 a 95 mm a dodávají se 3 různé sady podle preferencí uživatele

Hlavní vlastnosti

  • Snadná a rychlá výměna
  • Nový štíhlý a inovativní design
  • Filtr se skvělým optickým výkonem
  • Žádná vinětace pro 20 mm při zkombinování 3 filtrů a prstence adaptéru 

Dostupnost a ceny

  • Nové systémy filtrů budou dostupné v průběhu října/listopadu 2022.
  • Doporučené prodejní ceny naleznete na webu dle konkrétních typů filtrů a velikostí.
Kód FN

Produkt

PN

MOC
CZK s DPH

MOC
EUR s DPH

121343

NiSi Filter Swift System ND16 / 4 stops 67mm SWIFT ND16 67MM

2 190,00

87,9

121344

NiSi Filter Swift System ND16 / 4 stops 72mm SWIFT ND16 72MM

2 390,00

93,9

121345

NiSi Filter Swift System ND16 / 4 stops 77mm SWIFT ND16 77MM

2 490,00

101

121346

NiSi Filter Swift System ND16 / 4 stops 82mm SWIFT ND16 82MM

2 690,00

109

121347

NiSi Filter Swift System ND16 / 4 stops 95mm SWIFT ND16 95MM

3 890,00

155

121348

NiSi Filter Swift System Black Mist 1/4 67mm SWIFT BM 1/4 67MM

3 190,00

126

121349

NiSi Filter Swift System Black Mist 1/4 72mm SWIFT BM 1/4 72MM

3 390,00

134

121350

NiSi Filter Swift System Black Mist 1/4 77mm SWIFT BM 1/4 77MM

3 690,00

147

121351

NiSi Filter Swift System Black Mist 1/4 82mm SWIFT BM 1/4 82MM

3 990,00

159

121352

NiSi Filter Swift System Black Mist 1/4 95mm SWIFT BM 1/4 95MM

4 390,00

176

121353

NiSi Filter Swift System UV IR Cut 77mm SWIFT UV IR CUT 77MM

3 690,00

147

121354

NiSi Filter Swift System UV IR Cut 82mm SWIFT UV IR CUT 82MM

3 990,00

159

121355

NiSi Filter Swift System Adapter Ring 67mm SWIFT ADAPT 67MM

439

17,9

121356

NiSi Filter Swift System Adapter Ring 72mm SWIFT ADAPT 72MM

469

18,9

121357

NiSi Filter Swift System Adapter Ring 77mm SWIFT ADAPT 77MM

519

20,9

121358

NiSi Filter Swift System Adapter Ring 82mm SWIFT ADAPT 82MM

579

22,9

121359

NiSi Filter Swift System Adapter Ring 95mm SWIFT ADAPT 95MM

679

27,9

121360

NiSi Filter Swift System VND Kit 67mm SWIFT VND 67MM

6 890,00

276

121361

NiSi Filter Swift System VND Kit 72mm SWIFT VND 72MM

7 290,00

291

121362

NiSi Filter Swift System VND Kit 77mm SWIFT VND 77MM

7 790,00

313

121363

NiSi Filter Swift System VND Kit 82mm SWIFT VND 82MM

8 390,00

338

121364

NiSi Filter Swift System VND Kit 95mm SWIFT VND 95MM

10 090,00

405

121365

NiSi Filter Swift System Add On Kit 67mm SWIFT ADD ON 67MM

5 190,00

210

121366

NiSi Filter Swift System Add On Kit 72mm SWIFT ADD ON 72MM

5 490,00

221

121367

NiSi Filter Swift System Add On Kit 77mm SWIFT ADD ON 77MM

5 990,00

239

121368

NiSi Filter Swift System Add On Kit 82mm SWIFT ADD ON 82MM

6 390,00

258

121369

NiSi Filter Swift System Add On Kit 95mm SWIFT ADD ON 95MM

7 790,00

313

121370

NiSi Filter Swift System VND / Black Mist Kit 67mm SWIFT VND MIST 67MM

9 090,00

364

121371

NiSi Filter Swift System VND / Black Mist Kit 72mm SWIFT VND MIST 72MM

9 590,00

386

121372

NiSi Filter Swift System VND / Black Mist Kit 77mm SWIFT VND MIST 77MM

10 490,00

423

121373

NiSi Filter Swift System VND / Black Mist Kit 82mm SWIFT VND MIST 82MM

11 490,00

460

121374

NiSi Filter Swift System VND / Black Mist Kit 95mm SWIFT VND MIST 95MM

13 290,00

533

Společnost Mastercard spouští službu Click to Pay

Společnost Mastercard dnes oznámila, že možnost zaplatit prostřednictvím služby Click to Pay je nyní k dispozici všem držitelům karet Mastercard a této služby lze využít u téměř dvaceti procent všech českých e-shopů. Click to Pay nabízí jednoduchý a bezpečný způsob placení, který spotřebitelům umožňuje okamžitý přístup k jejich preferovaným kartám, a to na jakémkoli zařízení. Držitelé platebních karet Mastercard si nyní mohou službu Click to Pay jednoduše aktivovat třemi různými způsoby.

Zvyšující se počet online nákupů a plateb kartou jde ruku v ruce s rostoucí potřebou jednoduchých a intuitivních řešení, které celý proces usnadňují. Společnost Mastercard spouští službu Click to Pay, která zjednodušuje proces placení v internetových obchodech. Zákazník díky ní nemusí v platební bráně zdlouhavě zadávat údaje ze své platební karty – služba Click to Pay je schopna rozpoznat uživatele a následně zobrazit maskované údaje karty v zabezpečeném prostředí platební brány. Uživatel tak nemusí hledat karty ve své peněžence a řešit jejich následné přepisování.

Mastercard Click to Pay je přímou součástí platební brány, což spotřebitelům přináší lepší uživatelský zážitek s menším počtem přerušení a nutného klikání na různá tlačítka. Díky integrované platební platformě v platební bráně lze všechny karty spravovat v jediném zabezpečeném profilu a lze je i automaticky aktualizovat. Spotřebitelům je tak pomocí inteligentního rozpoznávání výrazně usnadněno dokončení nákupu (tzn. vracející se uživatel bude rozpoznán prostřednictvím použití stejného zařízení nebo e-mailu).

Click to Pay zvyšuje úroveň uživatelské přívětivosti a bezpečnosti jednorázových plateb na internetu pomocí mezinárodního platebního standardu Secure Remote Commerce organizace EMVCo. „Tato služba představuje výrazné zjednodušení procesu online placení kartou, jenž uživateli umožňuje bezpečné uložení údajů ze své platební karty přímo u společnosti Mastercard. Odpadá tak nutnost zdlouhavého ručního zadávání údajů,“ říká Luděk Slouka, ředitel digitálních plateb a inovací společnosti Mastercard pro střední Evropu.

Aktivace na pár kliknutí

Oproti ostatním řešením na trhu není Click to Pay svázané s konkrétní značkou zařízení nebo operačním systémem. Výhod řešení je možné využívat na jakémkoliv mobilním telefonu, tabletu nebo počítači. Služba je dostupná všem klientům českých bank a držitel platební karty si ji může aktivovat jedním ze tří způsobů. Buď v průběhu placení u obchodníka, který tuto možnost platby již nabízí nebo na webových stránkách Mastercard.

Třetí a zároveň nejjednodušší způsob registrace mají klienti ČSOB, a to prostřednictvím aplikace mobilního bankovnictví, kde si zvolí, kterou ze svých platebních karet chtějí do Click to Pay přidat. Po potvrzení kontaktních údajů proběhne ověření přes Smart klíč, což následně klienty odkáže na webové stránky Mastercard, kde stačí své údaje zkontrolovat a potvrdit. ČSOB se stala prvním vydavatelem karet v Evropě, který integroval funkci registrace uživatele a jeho karty Mastercard do Click to Pay přímo ze své aplikace na pár kliknutí. Držitelé karet ČSOB si tak mohou aktivovat službu v několika vteřinách,“ uvádí Vladimír Vojtíšek, výkonný ředitel útvaru Daily Banking ČSOB.

Prostřednictvím Click to Pay lze dnes zaplatit již u více než devíti tisíc českých internetových obchodů, kterým platební brány zajištují společnosti Global Payments nebo GoPay. To, že e-shop službu podporuje, pozná uživatel podle jejího loga. Při placení pomocí Click to Pay lze rovněž ušetřit nebo získat mimořádné odměny u několika vybraných obchodníků mezi které patří O2, Datart, Leo Express, MPLA, SuperZOO nebo Sportisimo. Jedná se například o extra kredit u O2, slevu na další nákup u společnosti Datart a Sportisimo, extra kredit u Leo Expressu nebo slevu z ceny parkovného u MPLA.

„Největší výhodou Click to Pay je, že zákazník si bezpečně uloží kartu online a pak už ji při nakupování v e-shopech nebude muset nikdy hledat. Vše se za něj vyplní automaticky. A právě bezpečnost je v tomto případě důležitá – karty jsou proto tokenizované a údaje zůstávají přímo u karetní asociace a neposílají se nikam dál,“ doplňuje provozní ředitel a country manažer Global Payments Robert Mazouch.

“Při placení kartou je klíčové, aby platba byla z pohledu zákazníka co nejpohodlnější a zároveň co nejbezpečnější. Click to Pay toto výborně splňuje. Jsme proto nadšeni, že GoPay obchodníci již mohou Click to Pay nabízet na svých e-shopech, a ještě více tak svým zákazníkům placení zpříjemnit,” dodává ředitel společnosti GoPay Michal Babouček. 

E-commerce v České republice má stále potenciál pro růst

Spotřebitelé stále více diverzifikují své výdaje napříč různými kanály a online nákupy se tak v české společnosti staly za poslední dva roky standardem. Potvrzují to mimo jiné i data z aktuálního reportu Mastercard Spending PulseTM, který měří maloobchodní tržby v obchodech a na internetu napříč všemi formami plateb. Poslední čísla reflektují návrat spotřebitelů do kamenných prodejen po covidových omezeních, nicméně obrat e-commerce podle údajů ze srpna 2022 je stále o 28 % vyšší, než byl v předpandemickém roce 2019.

Český online prodej zaznamenává silný meziroční růst ve všech dostupných měřených odvětvích: prodej elektroniky zaznamenal nárůst o 12,7 % v porovnání se stejným obdobím v roce 2021 (+28,4 % vs 2019), prodej oděvů meziročně vzrostl o 19,1 % (+36,8 % vs 2019), obrat segmentu domácích potřeb vzrostl oproti loňskému roku téměř o třetinu, konkrétně o 32,1 % (+64,5 % oproti roku 2019).

„V datech Mastercard Spending PulseTM je jasně viditelné, že chování spotřebitelů se za poslední roky, především důsledkem covidové pandemie, zásadně proměnilo. Podíl nákupů v online prostředí zůstává stabilní součástí našich každodenních nákupních zvyklostí a v oblasti zákaznického komfortu je pořád prostor pro inovace. Opisování údajů z platební karty mělo být minulostí už dávno,“ dodává generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko Michal Čarný.   

První informaci o službě Click to Pay vydala společnost Mastercard 22. ledna 2022: S Click to Pay k jednodušším a bezpečnějším platbám na internetu.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje apropojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Firemní kultura společnosti a vše, co Mastercard dělá uvnitř i navenek, se řídí firemním kvocientem slušnosti. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

Pro další informace kontaktujte:

Když vám práce dovolí cestovat, nezapomeňte na kvalitní vybavení

Koncept „práce na dálku“ vznikl v Kalifornii už v 70. letech minulého století, v letech posledních se pak dočkal skutečného rozkvětu. Ať už využíváte nově nabytou příležitost pracovat alespoň částečně na home office nebo jste z oboru, který umožňuje práci z kteréhokoli místa na světě (tzv. remote work*), vybavit, respektive zabalit se můžete s YENKEE rychle, kvalitně a hlavně efektivně.

Pro přenášení potřebných věcí je ideální batoh s ochranou proti krádeži, jakou disponuje YENKEE YBB 1501 NOMAD (doporučená MOC 1199 Kč). Moderní design a kvalitní materiály jsou zjevné na první pohled, co ale vidět není jsou zipy a skryté kapsy. Batoh se navíc uzamyká pomocí zámku TSA a je vybaven integrovaným USB konektorem, díky kterému jednoduše připojíte powerbanku uvnitř. Nezbytnou součástí pracovní výbavy jsou sluchátka pro konferenční hovory nebo i poslech hudby. Sluchátka YENKEE Gemini YHP 01BT (doporučená MOC 1199 Kč) jsou kompatibilní se všemi zařízeními iOS i Android a vydrží hrát nepřetržitě 4 hodiny, s nabíjecím pouzdrem se jejich životnost prodlouží o dalších 20 hodin. Pohodlné užívání zajištují dotykové snímače, které naleznete po stranách sluchátek, a funkce potlačující šum zvyšuje kvalitu hovorů.

Pro větší komfort při práci na notebooku je dobré mít po ruce také myš. Při častém cestování a práci na dálku je vhodnou volbou ta nejmenší. YENKEE Valletta YMS 4010SG (doporučená MOC 249 Kč) je miniaturní bezdrátová myš, která se připojuje k počítači pomocí Nano přijímače a funguje až na vzdálenost 10 metrů. Myš je díky svému symetrickému tvaru vhodná pro praváky i leváky. Příjemný bonusem na cesty pak může být i čtečka karet YENKEE YHC 103SR (doporučená MOC 449 Kč), díky které budete do počítače schopni okamžitě nahrát fotografie z pracovních cest. Jde o stylový adaptér pro USB, který kombinuje USB rozbočovač se třemi porty pro externí zařízení a se čtečkou karet včetně USB C připojení mobilního telefonu. Takto vybaveni, respektive zabaleni se můžete vydat na cestu hned.

*V čem jsou zásadní rozdíly? Povinnost chodit každý pracovní den do kanceláře před dvěma roky opadla a plně se už neobnovila. Až 74 %[1] pracovníku bylo spokojeno s prací na dálku a chtějí si tento stav udržet. Proto firmy čím dál častěji v zájmu nalákání nových zaměstnanců a udržení stávajících nabízejí možnost home office. Tedy práci z domova, která ale nemusí nutně být pouze doma. Můžete jít pracovat do oblíbené kavárny nebo odjet na místo, třeba na chatu, kam jste se dříve dostali jen o víkendu. Třetí možností je tzv. remote režim, tedy práce na dálku ze zahraničí. Stále více mladých lidí, povětšinou freelancerů, se staví do pozice digitálních nomádů a vybírají si k práci jakékoliv místo na světe. Jedná se zejména o Asijské země, kdy na Madeiře je tento způsob pracovního závazku dokonce podporován vládou.

[1] https://www.grafton.cz/sites/default/files/2022-09/Vzdálená%20a%20hybridn%C3%AD%20práce.pdf

OPPO slaví 18. výročí a pod heslem „Inspiration Ahead“ buduje budoucnost inteligentního života

Už 17. září oslaví globální společnost OPPO krásných 18 let své existence. Od svého založení v roce 2004 zůstává OPPO věrné svému přístupu k technologiím, které se zaměřují na uživatelsky příjemný zážitek. Zároveň pokračuje v posouvání hranic inovací. Od svých počátků v roli výrobce spotřební elektroniky se OPPO vyvinulo ve společnost poskytující komplexní služby. Svým uživatelům dodává OPPO integrovaná softwarová a hardwarová řešení i služby a je lídrem ve vývoji chytrých zařízení a služeb na trzích po celém světě.

Za uplynulých 18 let dosáhlo OPPO mimořádných výsledků v oblasti výzkumu a vývoje nových technologií i v rámci jejich využití při vytváření špičkových produktů pro zákazníky. Hlavní úsilí značky OPPO se soustředí na zobrazovací technologie mobilních telefonů, záznam fotek a videa ve špičkové kvalitě a rychlost dobíjení mobilních zařízení.

V současné době je OPPO čtvrtou největší značkou chytrých telefonů na světě, která obsluhuje zákazníky ve více než 60 zemích a regionech Evropy, Asie a Tichomoří, Latinské Ameriky, Středního východu a Afriky a udržuje strategická partnerství s více než 80 telekomunikačními operátory po celém světě.

U příležitosti oslav 18. výročí svého založení představuje společnost OPPO řadu nových on-line i off-line služeb a aktivit.

OPPO Global Community

Iniciativa OPPO Global Community se oficiálně spustí 17. září. Komunita bude uživatelům produktů OPPO poskytovat inkluzivní a otevřený ekosystém, který jim umožní dlouhodobě se zapojit, komunikovat a sdílet informace se společností OPPO i mezi sebou navzájem.

Komunita bude také fungovat jako centrum pro řadu různých programů. Patří mezi ně třeba projekt OPPO Product Ambassadors, který uživatelům poskytne příležitost vyzkoušet si nejnovější produkty a inovace společnosti OPPO s předstihem; otevřené fórum O-Chat, kde mohou uživatelé z celého světa volně diskutovat o produktech a technologiích OPPO; a OPPO Lifesetter, vyzývající uživatele, aby se podělili o své vlastní životní příběhy, a pomohli tak inspirovat ostatní. Mimo jiné bude pro uživatele produktů OPPO a pro technologické nadšence otevřená možnost propojení s experty OPPO, kteří budou sdílet své zkušenosti s OPPO službami a produkty.

Společenská odpovědnost OPPO

Kromě poskytování skvělých produktů a služeb společnost OPPO dlouhodobě investuje do čtyř klíčových oblastí, včetně ochrany životního prostředí, posílení postavení mladých lidí, digitálního začlenění a do zdraví a pohody:

  • Ochrana životního prostředí: OPPO se zavázalo do celého životního cyklu svých výrobků začlenit koncept udržitelnosti. Kromě snížení množství plastů používaných v obalech se OPPO snaží také zvyšovat životnost a odolnost svých výrobků. Mezi tyto iniciativy patří i vlastní technologie Battery Health Engine (BHE), která pomáhá bateriím smartphonů udržet více než 80 % jejich původní kapacity i po 1 600 cyklech nabíjení a vybíjení, což je dvakrát více, než je průměr v odvětví.
  • Posílení postavení mladých lidí: Již čtyři roky po sobě běžel OPPO Renovators Emerging Artists Program, jehož cílem je podpořit mladé tvůrce, aby dali volný průchod své kreativitě a prostřednictvím umění představili budoucnost technologií.
  • Digitální inkluze: OPPO věří v technologie a zavazuje se zlepšovat design produktů tak, aby byly lépe přístupné, aby vyhověly specifickým potřebám různých skupin uživatelů. OPPO se jako jedna z prvních společností zaměřila na osoby s poruchou barevného vidění a představila funkci Color Vision Enhancement, která nabízí až 766 profilů zobrazení, aby těmto zákazníkům pomohla vychutnat si přesnější zobrazení barev.
  • Zdraví a pohoda: Sada OPPO Health Research Kit, kterou představila laboratoř OPPO Health Lab, obsahuje kompletní set nástrojů, které pomáhají zdravotníkům shromažďovat a analyzovat data, a usnadňují tak výzkum v oblasti zdraví. OPPO se stará také o duševní zdraví svých uživatelů a představuje proto aplikaci O Relax, která obsahuje řadu relaxačních zvuků a her, které majitelům OPPO smartphonů pomáhají relaxovat zábavnou formou.

Do budoucna bude společnost OPPO pod heslem „Inspiration Ahead“ pokračovat ve vývoji své značky i svého podnikání. Po obchodní stránce se OPPO zaměří na čtyři klíčové budoucí směry: učení pomocí umělé inteligence, efektivní produktivitu, zábavu a inteligentní zdravotnické produkty. Současně bude OPPO pokračovat v investicích do udržitelného rozvoje a v budování lepší budoucnosti pro všechny.

O ZNAČCE OPPO

OPPO je přední světová značka chytrých telefonů. Od uvedení svého prvního mobilního telefonu na trh v roce 2008 se OPPO snaží vytvářet technologie se srdcem a duší. Produkty OPPO kombinují pokročilé technologické možnosti se snadno použitelnými funkcemi v zařízeních s úžasným designem. V současné době působí OPPO ve více než 50 zemích světa a má šest výzkumných ústavů, sedm výzkumných a vývojových center a mezinárodní designové centrum v Londýně. Společnost OPPO se zavázala podporovat rozvoj standardů 5G na celém světě a byla první značkou, která na evropském trhu uvedla komerční smartphone s podporou sítí 5G. Značka spolupracuje s více než 50 předními světovými operátory na urychlení zavádění 5G ve velkém měřítku prostřednictvím svých inovativních technologických řešení.

T-Mobile jako první operátor v ČR spouští službu Rich Business Messaging, zjednoduší komunikaci uživatelů a firem

Snadnější péče o zákazníka, přímý prodej služeb, ale i sledování zásilek nebo řešení reklamací. Společnost T-Mobile spouští jako první operátor v ČR službu RBM Connect, která uživatelům umožní komunikovat s firmami prostřednictvím zabezpečených RCS zpráv, aniž by museli využívat platformy třetích stran. Firmám pak zprostředkuje přímou obousměrnou komunikaci s klienty. Služba byla spuštěna 1.7. a do konce letošního roku by měla být dostupná všem firemním zákazníkům.

Služba RBM Connect podporuje posílání zpráv prostřednictvím RCS chatu mezi uživateli nebo v rámci skupiny uživatelů, kteří mají koncová zařízení připojena k internetu. Ti si přitom nemusí instalovat další software, využívání chatu umožňuje aplikace Zprávy od společnosti Google, která je u většiny zařízení nastavena jako výchozí pro posílání zpráv. Služba je dostupná pro uživatele s operačním systémem Android 5.0 a vyšším.

Přímá komunikace v reálném čase

Zasílání zpráv přes RBM probíhá v reálném čase a díky širokým možnostem přizpůsobení je ideální pro obousměrnou automatizovanou komunikaci mezi zákazníky a firmami. Ty mohou využít možnosti personalizace a nasazení firemní identity přímo v profilu odesílatele. Samotná komunikace pak umožňuje zahrnout nejen texty, ale i videa, rotující nabídky, odpovědní nebo call-to-action tlačítka a další možnosti přizpůsobení včetně interakce s ostatními aplikacemi v telefonu. Díky ověření odesilatele, které probíhá přímo u T-Mobile, jsou navíc v RBM eliminovány jakékoliv pokusy o spam, phishing či jiné podvodné aktivity.

„Zásadním přínosem RBM je zjednodušení komunikace firem s jejich klienty, a to bez nutnosti využívat aplikace třetích stran. Kromě multimediálního obsahu přináší RBM vysokou důvěryhodnost a bezpečnost komunikace díky ověření identity odesílatele operátorem,“ dodává Luboš Lukasík, ředitel segmentu korporátních zákazníků v T-Mobile.

Nový agilní komunikační kanál pro firmy

Díky komunikaci přes RBM mohou firmy oslovit zákazníky či uživatele napřímo a efektivně tak nahradit tradiční komunikační kanály, jakými jsou e-maily či SMS. Zprávy obohacené o multimediální obsah, tlačítka a další prvky lze využít k technické podpoře, informování o sledování zásilky, ale i řešení reklamací či personalizované nabídce. Automatizovaná komunikace usnadní také zákaznické průzkumy, hlasování nebo prodej služeb.

Jednou z prvních firem, která měla možnost v praxi vyzkoušet RBM v síti T-Mobile, je pojišťovna Kooperativa. V rámci pilotního projektu, na kterém se technicky podílel také dodavatel chatbot platformy, česká firma Coworkers.ai, pojišťovna zjišťovala spokojenost klientů po jejich telefonickém hovoru se zákaznickou linkou. Výsledky dotazování potvrdily očekávané vynikající parametry RBM komunikace – 91 % klientů si zprávu přečetlo, 60 % zahájilo konverzaci a 48 % klientů odpovědělo na všechny položené otázky.

„V oblasti zákaznické péče už běžně řešíme časté dotazy klientů pomocí chatbotů, automatizovali jsme i některé procesy pomocí voicebotů s umělou inteligencí. RCS skvěle doplňuje náš mix komunikačních kanálů a nabízí oproti SMS daleko širší portfolio využití. Jeho potenciál potvrdil i úspěšný pilotní projekt za využití automatizační platformy coworkers.ai,“ doplňuje Michal Jirman, vedoucí Odboru metodiky a kontroly Kooperativa.

„V RBM vidíme obrovskou příležitost pro firmy a jejich komunikaci se zákazníky, a proto jsme do naší coworkers.ai automatizační platformy podporující chatboty a voiceboty přidali RCS kanál. Ten jsme ve spolupráci s T-Mobile a Kooperativou jako jedni z prvních otestovali v ostré kampani na zákazníky Kooperativy. Výsledky, open rate a plné dokončení kampaně naprosto předčily naše očekávání a potvrdily potenciál, který RCS přináší,  říká o novém komunikačním kanále Tomáš Lysek, Co-Founder & CEO v coworkers.ai – conversational artificial intelligence.

Komunikaci prostřednictvím RBM je možné jednoduše implementovat do firemní infrastruktury a oslovit s ní novou skupinu zákazníků, která u T-Mobile aktuálně čítá 1,3 milionu aktivních RCS uživatelů. Do konce letošního roku T-Mobile očekává, že se počet RCS uživatelů v jeho síti zdvojnásobí. Pilotní provoz služby byl spuštěn 1. 7., pro zbytek zákazníků by pak měla být dostupná ve čtvrtém kvartálu letošního roku.

O společnosti

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, v současné chvíli svou sítí páté generace pokrývá 30,9 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Vedle naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Sennheiser má špičkový prostorový zvuk, za kterým se i gepard otočí. AMBEO Soundbar Plus jde do prodeje

Společnost Sennheiser dnes oznámila zahájení prodeje svého nejnovějšího soundbaru Sennheiser AMBEO Soundbar Plus. Novinka se pyšní schopností vytvořit v místnosti virtuální sestavu domácího kina v konfiguraci 7.1.4 podporující Dolby Atmos, DTS:X, 360 Reality Audio a MPEG-H. Navíc dokáže do imersního 360° zvuku dopočítat i stereo obsah a filmy, jejichž zvuková stopa má 5.1kanálový zvuk. Na rozdíl od tradičního domácího kina přitom zabere minimum prostoru. Pro plnohodnotný prostorový zážitek tak stačí propojit AMBEO Soundbar Plus s televizorem pomocí moderního HDMI 2.1 eARC konektoru a vychutnat si ty nejmodernější zvukové efekty, které se neomezí na pohyb okolo posluchače, ale budou přicházet i shora.

Kromě milovníků filmu si na své přijdou i fanoušci hudby. Nový soundbar totiž stejně jako jeho předchůdce využívá software AMBEO OS, který umožňuje přímé spojení se streamingovými službami Spotify Connect a TIDAL Connect. Ty si tak posluchač užije skutečně v maximální kvalitě. Nechybí ani podpora Apple AirPlay 2 a Google Chromecast. Skvěle tak zapadne do chytré domácnosti, ať už uživatel preferuje Apple Homekit, Google Home, nebo dává přednost chytré asistentce Alexa společnosti Amazon.

Ohromující zvuk pro film, hudbu i podcasty

Za překvapivě mohutným zvukem nového AMBEO Soundbar Plus stojí kromě revolučního softwaru, vyvinutého ve spolupráci s Fraunhoferovým institutem, také bohatá sestava reproduktorů a zesilovačů ukrytých v jeho elegantním štíhlém těle. Na radosti, kterou posluchači přináší, tak spolupracuje 9 zesilovačů třídy D pohánějících sedm 2″ širokopásmových měničů s aluminiovou membránou doplněných čtveřicí 4″ duálních basových reproduktorů s vysokým zdvihem. Milovníky hudby tak nadchne souhrnný výkon 400 W a frekvenční rozsah 38 Hz – 20 kHz, který dokládá, že skvěle zazní rock, jazz i vážná hudba.

Nejen, že Sennheiser AMBEO Soundbar Plus dokáže perfektně porozumět akustice poslechového prostoru, aby dokonale simuloval všechny virtuální reprosoustavy, pozná i povahu vstupního signálu. Dokáže tak automaticky upravit ekvalizér pro co nejlepší poslech hudby, filmů či mluveného slova. Samozřejmě nechybí ani možnost upravit ekvalizaci ručně dle přání posluchače přímo v aplikaci Sennheiser Smart Control. Zvuk tak může být nejen perfektně věrný, ale také úderný a dynamický, který ocení například milovníci taneční hudby.

Bohatá konektivita i rozšiřitelnost

Sennheiser AMBEO Soundbar Plus není pouze jednoúčelové reprodukční zařízení pro sledování filmů a poslech streamované hudby z online zdrojů. Zastane totiž snadno roli plnohodnotného AV receiveru. Kromě HDMI 2.1 eARC portu totiž nabízí další dva HDMI vstupy například pro připojení herních konzolí, optický vstup pro starší televizory či CD přehrávač, a dokonce nechybí ani analogový vstup, který ocení milovníci gramofonního poslechu. Výrobce navzdory plné podpoře Wi-Fi sítí neopomněl ani spolehlivější kabelové připojení pomocí Ethernetového konektoru a doplnil i USB konektor pro napájení malých externích zařízení. Přítomnost Bluetooth technologie je samozřejmostí.

Výčet dostupných propojení pak uzavírá analogový výstup pro subwoofer, který však zůstane pravděpodobně nevyužitý. Bezdrátově lze totiž soundbar spárovat dokonce se čtyřmi subwoofery AMBEO Sub zároveň a nasytit tak basem i ty největší obývací pokoje. To vše s maximální elegancí a bez propojovacích kabelů.

Cena a dostupnost

Nový Sennheiser AMBEO Soundbar Plus získají milovníci filmů a hudby v elektronickém obchodě distributora www.pantershop.cz a u vybraných partnerů za cenu 37 900 Kč.

Bezdrátový Subwoofer Sennheiser AMBEO Sub bude dostupný v průběhu září za cenu 17 900 Kč. 

O společnosti Sennheiser

Sennheiser staví na více než 70 letech zkušeností, které se v rodinné společnosti předávají již od roku 1945. Řadí se mezi přední výrobce sluchátek, mikrofonů i bezdrátových přenosových systémů. Nyní společnost působí ve více než 50 zemích světa a provozuje vlastní výrobní závody v Německu, Irsku a USA. Od roku 2013 společnost řídí Daniel Sennheiser a Dr. Andreas Senheiser, kteří jsou již třetí generací rodiny zapálené pro dokonalý zvuk.

Meta v Česku spustí na Instagramu nové bezpečnostní funkce pro rodiče a teenagery. Reels uživatelům připomenou, že je čas dát si pauzu

Čeští rodiče a jejich potomci se na Instagramu a ve všech Meta Quest headsetech do konce roku dočkají nových funkcí, které jim mají pomoci vytvořit bezpečnější prostředí. Novinky dnes oznámila společnost Meta, bezpečnostní opatření vznikla ve spolupráci s odborníky a již několik měsíců fungují v USA, teď postupně dochází i k jejich zavádění v Evropě.

Rodiče budou mít nově možnost získat dohled nad instagramovým účtem svého dítěte, a to po přijetí pozvánky, kterou rodič či dítě odešle. Dostanou tak přehled například o tom, koho dospívající uživatel sleduje, kolik času tráví na sociálních sítích nebo mít možnost stanovit přestávky a denní limit používání Instagramu.

Spolu se zmíněnými funkcemi společnost Meta otevírá Rodinné centrum. Jde o vzdělávací stránku, která rodičům pomůže s lepší orientací v online světě a současně poskytne rady, jak se svými dětmi správně hovořit o online tématech.

Nové možnosti získají i samotní teenageři. Aby zefektivnili čas strávený na Instagramu, testuje Meta novou funkci nudge”. Pokud se dospívající uživatel věnuje v online prostoru stále stejnému tématu, tato funkce bude zasílat upozornění s podněty na jiné téma. Dojde také k rozšíření funkce „Připomenutí přestávek”, která už dnes uživatele upozorňuje na nadměrný čas strávený na sociálních sítích. Tato upozornění budou mít podobu Reels, ve kterých budou vystupovat mladí tvůrci.

Veškerý proces probíhá v souladu s Úmluvou OSN o právech dítěte (UNCRC). Zájmy dětí jsou pro společnost Meta zásadní, a proto vedle zajištění bezpečí na internetu také usiluje o zachování jejich digitálních práv. Zmíněné funkce sice dovolují rodičům větší dohled nad dospívajícími, ale současně je zachována jejich autonomie.

Novinky budou od září dostupné ve Velké Británii, Francii a Německu. Během podzimu ji budou moci využít rodiče i teenegaři ve zbytku Evropy.

Další informace o nových funkcích najdete zde.

Nizozemský výrobce hardwaru Trust se „opřel“ do udržitelnosti

Udržitelnost se stala nedílnou součástí společenské odpovědnosti. Mezi společnosti, které jsou si své odpovědnosti k životnímu prostředí a budoucím generacím vědomy, se řadí i výrobce hardwaru Trust. Ten si za své snahy vedoucí k nižší ekologické stopě odnesl prestižní ocenění organizace EcoVadis, která společenskou odpovědnost (ESG) firem hodnotí.

Klimatická krize je bezpochyby jednou z největších výzev, kterým svět čelí. Cesta k udržitelnosti a cirkulární ekonomice je tak přirozenou evolucí moderního průmyslu.  V rámci svých aktivit proto společnost Trust snížila spotřebu obalových materiálů o 34 % a nahradila až 36 % plastů za recyklovatelné kartony.

„Zelená dohoda“ nás posunuje kupředu

Podepsáním „Zelené dohody“ pro Evropu se většina členů EU připojila ke společnému cíli – osvobodit se od stávající závislosti na fosilních palivech, a tak dosáhnout nulových emisí znečisťujících životní prostředí. Tento vzdálený cíl má ale i své milníky, kdy by do roku 2030 společnosti napříč všemi průmyslovými odvětvími měly své emise snížit „alespoň“ o 55 procent.

„Na rozdíl od velkých energetických společností musí výrobci hardwaru a elektroniky nad snížením emisí uvažovat trochu z jiného úhlu. V Trustu jsme napnuli síly směrem ke snížení spotřeby obalových materiálů a optimalizaci logistiky, což meziročně vedlo k třetinové redukci naší uhlíkové stopy,“ vysvětluje Allard Boer, finanční ředitel společnosti Trust.

Trust má v plánu dosáhnout uhlíkové neutrality už v roce 2030, čímž předběhne evropské směrnice o 20 let.

Za přírodě prospěšné změny si odnesla i prestižní ocenění

Za své aktivity získala společnost Trust stříbrnou medaili EcoVadis. Tu uděluje mezinárodní společnost EcoVadis, která je považována za celosvětově nejdůvěryhodnějšího poskytovatele hodnocení udržitelnosti podniků. Organizace hodnotí firmy směřující k udržitelnosti i naplňování dalších ESG cílů týkajících se problematiky pracovních a lidských práv, etiky a udržitelného zadávání veřejných zakázek.

„Jsme odhodláni neustále snižovat naši ekologickou stopu a usilujeme o nastolení principů cirkulární ekonomiky. Proto úzce spolupracujeme s organizacemi jako je EcoVadis na začlenění principů ESG. Chceme lidem nabídnout cenově dostupnou ekologickou alternativu,“ dodává Dorothee de Backer, produktová manažerka společnosti. Podle ní bude Trust hodnocení EcoVadis používat jako základní metriku v oblastech, které je třeba zlepšit.

Ekologický herní pionýr

Herní headset Trust Thian je prvním zástupcem produktů, kterými společnost demonstruje ekologický přístup k výrobě příslušenství. Kromě balení z recyklovaného papíru s certifikací FSC (Mix) jsou i konstrukce a plasty headsetu Thian z certifikovaného recyklovaného plastu. Tento krok je jedním z řady, jímž chce společnost Trust v roce 2030 dosáhnout klimatické neutrality.

Na českém trhu je herní headset Trust GXT 391 Thian dostupný za cenu 1 799 Kč / 69 Euro (SK trh).

Vhodná pro každého

Ve stejném duchu Trust připravil i novou řadu power-bank Primo s kapacitami 5, 10, 15 a 20 tisíc mAh. Každá z nich nabídne svým uživatelům nabíjení zařízení skrze všechny standardně využívané porty – USB-A, USB-C a micro USB. Stejně jako ostatní zástupci této iniciativy se mohou pochlubit nejen novým balením, ale zcela novým složením výrobních materiálů.

  • Na českém trhu je powerbanka Trust Primo ECO 20.000 mAh dostupná za cenu 749 Kč / 29.99 Euro (SK trh).
  • Na českém trhu je powerbanka Trust Primo ECO 15.000 mAh dostupná za cenu 619 Kč / 24.99 Euro (SK trh).
  • Na českém trhu je powerbanka Trust Primo ECO 10.000 mAh dostupná za cenu 499 Kč / 19.99 Euro (SK trh).
  • Na českém trhu je powerbanka Trust Primo ECO 5.000 mAh dostupná za cenu 379 Kč / 14.99 Euro (SK trh). 

Kancelářský pomocník

Každý kancelářský pracovník se ve svém životě dostal do momentu, kdy musel svůj notebook přesouvat z místa na místo, aby se „neuškvařil“. Přehřívání je docela běžný jev, i proto přišla společnost Trust s chladící podložkou Exto, která díky 18 cm větráku udrží váš notebook bez zahřátí po celou pracovní dobu. I u něj byli využity recyklovatelné materiály.

Na českém trhu je chladící podložka Exto ECO dostupná za cenu 869 Kč / 34.99 Euro (SK trh).

Trust a ESG

Společnost Trust má ve své kultuře vtisknuty principy ESG – Environmental, Social, and Corporate Governance, tedy řízení založené na zásadách ekologické i sociální udržitelnosti. K těm se ve spojitosti s Pařížskou dohodou o klimatu hrdě hlásí a v roce 2030 chce společnost Trust dosáhnout klimatické neutrality. Pro zájemce nabízíme k přečtení Zprávu o ekologickém dopadu 2020-2021 na webové adrese Trust.com/sustainability

O značce Trust

Nizozemský Trust, založený v roce 1983, je značka zaměřená na výrobu praktických digitálních doplňků pro stolní počítače, notebooky, tablety a smartphony. V rámci širokého portfolia jsou produkty vyvíjeny s důrazem na jednoduchost použití, praktický design a ideální poměr příznivé ceny a výkonu.

Novinky ve Facebook Messengeru. Komunitní chaty umožní nové formy konverzací ve skupinách i v Messengeru

Společnost Meta začala mezi uživateli testovat možnost vytváření komunitních chatů v aplikaci Messenger. Nová funkce umožní lidem ve skupinách zakládat hromadné chaty i hovory a zvát ostatní uživatele, aby se ke skupině a jejím konverzacím připojili.

Komunitní chaty poskytnou možnost budovat ve skupinách silnější vazby a diskutovat o tématech v různých formátech – textově, zvukově či pomocí videa. Novinka spojuje to nejlepší z Messengeru a facebookových skupin, aby se uživatelé mohli spojit kdy, kde a jak chtějí.

Lidé budou moci díky novince zahájit konverzaci na určité téma a získat odpovědi v daném okamžiku, místo aby čekali, až se ostatní vyjádří k jejich příspěvku. Ve facebookové skupině půjde chaty uspořádat do kategorií, aby ostatní členové skupiny snadno našli to, co je nejvíce zajímá. Například skupina fanoušků kapely může mít kategorii „Nejnovější zprávy“ s chaty věnovanými vydání nových alb, termínům turné a dalším aktivitám skupiny.

Správci budou moci spustit otevřený chat s libovolným členem skupiny, chat o událostech pro výlety nebo setkání, chat pro administrátory určený pouze k prohlížení a oznamování aktualizací v rámci celé skupiny a chat určený pouze pro administrátory pro spolupráci s administrátory a moderátory. Správci mohou také vytvářet audio kanály, aby členové skupiny mohli sdílet živé komentáře k události nebo přijímat podporu v reálném čase. V současné době se může do audio kanálu najednou připojit až 30 lidí a účastníci mají možnost zapnout video.

Například správce facebookové skupiny pro studenty chemie může vytvořit audio kanály pro studijní skupiny v období závěrečných zkoušek a účastníci mohou zapnout video pro živé doučování. Komunitní chaty jsou přístupné pouze členům skupiny.

Vzhledem k veřejnější povaze komunitních chatů Meta vyvinula širokou sadu nástrojů, které správcům pomáhají snadno spravovat chat i audio. Patří sem možnosti moderování, jako je blokování, ztlumení nebo pozastavení členů skupiny a odstranění členů nebo zpráv, a také funkce Admin Assist, která správcům umožňuje nastavit vlastní kritéria, která automaticky pozastaví uživatele, odstraní nahlášené zprávy a zastaví odesílání zpráv od nezpůsobilých autorů nebo obsahujících obsah porušující pravidla. Členové komunitních chatů mohou také kdykoli nahlásit zprávy správcům skupiny nebo společnosti Meta, zablokovat uživatele nebo chat opustit.

Chcete-li se dozvědět více o tom, jak používat komunitní chaty, podívejte se na Facebook Community Blog.

Exit mobile version