Hackerské skupiny na Telegramu, Signalu a dark webu podporují protesty v Íránu

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, objevil v souvislosti s íránskými protivládními protesty po smrti Mahsy Amíníové několik hackerských skupin, které pomáhají demonstrantům obejít přísná pravidla vynucená režimem. Na Telegramu, Signalu a dark webu jsou skupiny podporující protesty, zaměřují se například na úniky a prodej dat, včetně telefonních čísel a e-mailů úředníků a map citlivých míst. Hackerské skupiny také umožňují lidem v Íránu vzájemně komunikovat a sdílet zprávy o dění v ulicích, čemuž se vláda ve snaze potlačit protesty snaží zabránit.

  • Skupiny na Telegramu mají od 900 do 12 000 členů.
  • Několik skupin poskytuje seznam proxy serverů a VPN, které pomáhají obcházet cenzuru v Íránu.
  • Další skupiny pomáhají protestujícím s přístupem na sociální sítě.

Stejně jako v ostatních případech i zde existují hackerské skupiny, které se snaží na situaci vydělat a informace o Íránu a režimu prodávat.

„Vidíme, že skupiny na Telegramu, dark webu a ‚běžném‘ webu pomáhají protestujícím obejít restrikce a cenzuru, což je v současné chvíli způsob, jak se íránský režim snaží vypořádat s protesty. Skupiny se začaly objevovat zhruba den po propuknutí protestů. Cílem je podpora demonstrací i snaha umožnit lidem v Íránu vzájemně komunikovat a sdílet zprávy o situaci,“ říká Daniel Šafář, Area Manager CEE regionu z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Zaměřují se na úniky protirežimních dat, včetně telefonních čísel a e-mailů úředníků a map citlivých míst. Snaží se také prodávat „soukromé“ informace o IRGC. Nabízí i seznam služeb, které pomohou obejít cenzuru v Íránu.

V současnosti se zaměřují na zprávy z protestů, reportáže a videa z ulic a informace o stavu internetu v Íránu. Nabízí otevřené VPN servery k obcházení cenzury.

V rámci hackerského webu hide01.ir uveřejňují rozhovory a návody na hackování počítačů a softwaru. V současnosti pomáhají demonstrantům obcházet cenzuru a připojit se k sociálním sítím.

Signal je komunikační aplikace vyvinutá neziskovou organizací Signal Foundation. Uživatelé mohou posílat individuální a skupinové zprávy, včetně souborů, hlasových zpráv, obrázků a videí, a uskutečňovat hlasové i videohovory. Signal se také rozhodl připojit k úsilí a podpořit protesty v Íránu a pomáhá lidem nastavit proxy servery, které lze použít k obejití cenzury. https://signal.org/blog/run-a-proxy/

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Portfolio bezpečnostních řešení Check Point Infinity chrání podniky a veřejné organizace před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Infinity se skládá ze čtyř základních pilířů, které poskytují nekompromisní zabezpečení a prevenci hrozeb V. generace: Check Point Harmony pro vzdálené uživatele, Check Point CloudGuard pro automatické zabezpečení cloudů, Check Point Quantum pro ochranu síťových perimetrů a datových center, které jsou řízeny nejkomplexnější a nejintuitivnější jednotnou správou zabezpečení, a Check Point Horizon, bezpečnostní platforma zaměřená na prevenci a bezpečnostní operace. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

vivo se stává oficiálním sponzorem a oficiálním smartphonem mistrovství světa ve fotbale v Kataru

vivo, přední světová technologická společnost, se stává jediným oficiálním smartphonem a oficiálním sponzorem v oblasti chytrých telefonů letošního mistrovství světa ve fotbale v Kataru. O podporu při přípravě a pořádání akce se organizátorům díky technologii skládacího displeje v kombinaci s balíčkem office postará nový model vivo X Fold+.

vivo věří, že sport a technologický vývoj sdílí podobnou filozofii – umožňují lidem žít kvalitnější život prostřednictvím neustálé snahy o lepší výsledek. vivo by i proto rádo vyzvalo uživatele a fanoušky po celém světě, aby zaznamenávali okamžiky této významné události a šířili je mezi svými blízkými. Očekává se, že nejvýznamnější sportovní událost roku bude sledovat až 5 miliard diváků.

vivo a mezinárodní federace FIFA podepsali v roce 2017 šestiletou sponzorskou smlouvu a letošní akce v Kataru bude už druhým mistrovstvím světa, které značka sponzoruje.

Fotbal je jedním z nejstarších sportů a je nesmírně populární po celém světě. Ztělesňuje týmovou práci a snahu o dosažení jednoho cíle. Bez ohledu na rasu, pohlaví a věk má fotbal vždy sílu spojovat lidi z různých kulturních prostředí a vytvářet tak pevná pouta, která boří bariéry.

Společnost vivo zahájila svou cestu k celosvětové expanzi v roce 2014 a nyní pokrývá více než 60 zemí a regionů. Vždy se orientovala výhradně na spotřebitele a snažila se využívat vlastních technologií k poskytování kvalitních služeb uživatelům na celém světě. Během šampionátu vivo poskytne své vlajkové smartphony organizátorům, aby dokončili přípravy za pomoci nejmodernější technologie a zajistili tak úspěšné konání mistrovství světa.

V průběhu mistrovství bude spuštěna kampaň #vivogiveitashot s cílem obnovit vzpomínky a ukázat odvahu lidí, kteří se nebojí překonávat výzvy. vivo věří, že kampaň dá lidem po celém světě sílu vyjádřit se prostřednictvím své lásky k fotbalu.

vivo jako oficiální sponzor šampionátu poskytuje zákazníkům v Česku při nákupu nového smartphonu X80 Lite fotbalový míč vivo jako dárek. Uživatelé se tak mohou připojit k oslavám fotbalu a užít si radost ze hry s přáteli.

Model X80 Lite je do 2. října k dostání za 9 999 Kč. Poté bude u prodejců k dispozici za standardní cenu 10 999 Kč.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Logitech představuje pestré portfolio myší a klávesnic z kolekce „Designed for Mac“

Společnost Logitech dnes představila novou kolekci produktů „Designed for Mac“, které jsou vytvořeny tak, aby spolehlivě a bez problémů spolupracovaly s počítači Mac v nejrůznějších podmínkách. Nová kolekce obsahuje klávesnici MX Mechanical Mini for Mac, myš MX Master 3S for Mac, myš Lift for Mac a BluetoothⓇ klávesnici K380 for Mac v nové borůvkové barvě Blueberry.

„Víme, že uživatelé produktů Apple oceňují estetiku konzistentního designu svých firemních i osobních zařízení a že potřebují myši a klávesnice, které fungují napříč jejich ekosystémy,“ řekla Delphine Donné, viceprezidentka a generální ředitelka divize Creativity and Productivity ve společnosti Logitech. „Vytvořili jsme sadu stylových nástrojů, které usnadní a urychlí jejich práci díky rozšířeným funkcím, přizpůsobitelnosti a komfortu. Víme, že jeden produkt nemůže vyhovovat všem, a proto byla tato kolekce navržena, vyvinuta a zkonstruována tak, aby uspokojila různorodé potřeby příznivců značky Apple.“

Klávesnice MX Mechanical Mini for Mac

První mechanická klávesnice Logitech optimalizovaná pro počítače Mac, která je k dispozici v odstínech šedi Space Gray a Pale Gray, má rozložení kláves charakteristické pro počítače Mac s možností přizpůsobení klávesových zkratek a urychlení kreativní práce pomocí aplikace Logi Options+. Klávesnice MX Mechanical Mini for Mac je vybavena nízkoprofilovými spínači Tactile Quiet a chytrým podsvícením Smart Backlighting, aby se dala používat za jakýchkoli světelných podmínek. Můžete k ní připojit až tři různá zařízení Apple se systémy macOS, iPadOS nebo iOS pomocí technologie Easy-Switch nebo ji nabíjet kabelem USB-C i během práce.

Myš MX Master 3S for Mac

Myš MX Master 3S for Mac vznikla přepracováním svého ikonického vzoru pro potřeby pokročilých uživatelů počítačů Mac. Je dodávána v odstínech šedi Space Gray a Pale Gray a kombinuje to, co už jste si oblíbili, s novými funkcemi pro maximální pohodlí, efektivitu a plynulost práce. S elektromagnetickým rolovacím kolečkem MagSpeed prosvištíte 1 000 řádků během jediné sekundy a můžete si nastavit také citlivost snímání polohy v rozmezí 1 000 až 8 000 DPI pro přesnou práci na jednom nebo více monitorech s vysokým rozlišením. MX Master 3S for Mac je vybavena tichými tlačítky, dokáže fungovat i na skleněném povrchu, dá se rychle dobíjet kabelem USB-C i během používání a díky technologii Easy-Switch k ní lze připojit až tři různá zařízení Apple se systémy macOS nebo iPadOS.

Myš Lift for Mac

Myš Lift for Mac je vertikální ergonomická myš, které je ideální pro lidi s malou až středně velkou rukou a splňuje požadavky na celodenní pohodlnou práci. Byla vyvinuta a otestována v laboratoři Logitech Ergo Lab a díky sklonu v úhlu 57° bude vaše ruka v poloze umožňující pohodlné držení a snadnou manipulaci s myší. Zápěstí je tak během celého dne méně namáháno a ruka i horní část těla zůstávají v přirozenější poloze. 

Bluetooth® klávesnice pro více zařízení K380 for Mac (Blueberry)

Moderní minimalistická klávesnice pro více zařízení K380, která připomíná klávesnici notebooku, se perfektně integruje do vaší sestavy Apple a bez problémů funguje na všech zařízeních tohoto výrobce. Lehká a prostorově úsporná klávesnice v nové barvě Blueberry má vyduté klávesy, což podporuje pohodlné, plynulé a mimořádně tiché psaní jak za pracovním stolem, tak na cestách. Klávesnice se dá připojit k MacBooku, iPadu nebo iPhonu pouhým stisknutím tlačítka pomocí technologie Easy-Switch.

Přístup společnosti Logitech k udržitelnému rozvoji

Výrobky Logitech, včetně kolekce „Designed for Mac“, jsou navrženy tak, aby uspokojily uživatele nejen po funkční a estetické stránce, ale také s ohledem na dopad na životní prostředí a společnost. Plastové díly v periferiích MX for Mac a Lift for Mac obsahují certifikované recyklované plasty, které dávají druhý život plastům z vyřazené staré spotřební elektroniky. Jejich podíl činí:

  • 47 % u MX Mechanical Mini for Mac v barvě Space Gray,
  • 36 % u MX Mechanical Mini for Mac v barvě Pale Gray,
  • 27 % u MX Master 3S for Mac v barvě Space Gray,
  • 22 % u MX Master 3S for Mac v barvě Pale Gray,
  • 54 % u Lift for Mac.

Všechny produkty Logitech jsou certifikovány jako uhlíkově neutrální. Jejich čistý uhlíkový dopad snižujeme tím, že je navrhujeme s ohledem na udržitelnost a využíváme obnovitelné zdroje energie všude, kde je to možné. Náš zbytkový dopad kompenzujeme také nákupem kvalitních certifikovaných kompenzačních produktů z oblasti lesního hospodářství nebo obnovitelných zdrojů energie a od komunit zasažených klimatickými změnami.

Cena a dostupnost

Produkty „Designed for Mac“ budou v České republice k dostání od září 2022 u tradičních partnerů a na Logitech.com a u dalších globálních prodejců za tyto doporučené maloobchodní ceny:

  • MX Mechanical Mini for Mac: 4 390 Kč
  • MX Master 3S for Mac: 3 190 Kč
  • Lift for Mac: 1 190 Kč
  • K380 for Mac: 1 349 Kč.

O společnosti Logitech

Společnost Logitech pomáhá všem lidem realizovat jejich touhy nabídkou technologií, které umožňují každému tvořit, být úspěšnější a užívat si více života. Navrhuje a vytváří produkty, které spojují lidi prostřednictvím počítačů, her, videa, hudby nebo streamování a tvorby obsahu. Mezi značky společnosti Logitech patří Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird a Blue Microphones. Společnost Logitech International byla založena v roce 1981 a je registrována ve Švýcarsku; její akcie se obchodují na švýcarské burze SIX Swiss Exchange (LOGN) a na americké burze Nasdaq Global Select Market (LOGI). Více informací o společnosti Logitech můžete získat na webových stránkách www.logitech.com, firemním blogu, Facebooku nebo na Twitteru s hashtagem @Logitech.

Logitech a další značky Logitech jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Logitech Europe S.A. a/nebo jejích přidružených společností ve Spojených státech a dalších zemích. Veškeré ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Více informací o společnosti Logitech a jejích produktech můžete získat na webových stránkách společnosti na adrese www.logitech.com.

České organizace nejčastěji ohrožuje zlodějský malware, krade přihlašovací údaje a sleduje stisknuté klávesy

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, zveřejnil Celosvětový index dopadu hrozeb, podle kterého byl v srpnu nejrozšířenějším malwarem FormBook. Na čele žebříčku nahradil dlouhodobou jedničku Emotet.

FormBook je zlodějský malware, který krade přihlašovací údaje, pořizuje snímky obrazovky, monitoruje a zaznamenává stisknuté klávesy a stahuje a spouští soubory podle příkazů z řídícího serveru (C&C). Na hackerských fórech je prodáván relativně levně coby MaaS (malware jako služba) a využívá řadu pokročilých technik, aby se vyhnul odhalení.

V srpnu jsme viděli také nárůstu útoků malwaru GuLoader, který se používá ke stahování a instalaci trojských koňů pro vzdálený přístup a zlodějských malwarů, jako jsou Netwire, FormBook a AgentTesla. Šíří se prostřednictvím masivních e‑mailových phishingových kampaní, které lákají oběti ke stažení a otevření škodlivého souboru.

Check Point varuje také před útoky mobilního malwaru Joker. Jakmile se dostane do zařízení, může krást SMS zprávy, seznamy kontaktů a informace o zařízení, může dokonce přihlásit oběť k placeným prémiovým službám. Nárůst útoků částečně souvisí i s nedávno odhalenými kampaněmi, při kterých číhal na uživatele v některých aplikacích na Google Play.

Výzkumný tým zároveň upozorňuje, že největšímu množství kyberútoků čelí nadále vzdělávací a výzkumné instituce. Následují vládní a vojenské subjekty a na třetím místě jsou nově zdravotnické organizace, což je znepokojivý trend.

Vydán byl i žebříček zemí, které jsou nejčastěji terčem kyberútoků. Česká republika se v srpnu lehce posunula mezi bezpečnější země a patřila jí celosvětově 34. pozice. Slovensko se po neklidném červenci také posunulo o 8 míst směrem k bezpečnějším zemím a patřilo mu 68. místo. První, tedy nejnebezpečnější, místo obsadilo znovu Mongolsko.

„Srpen přinesl řadu změn. Viděli jsme pád dříve dominantního Emotetu a také vzestup Jokera, který je třetím nejrozšířenějším mobilním malwarem. Je to znovu důrazná připomínka, jak rychle se prostředí hrozeb může změnit a jak důležité je sledovat nejnovější hrozby a trendy. Zásadní je proto prevence napříč sítěmi, koncovými body i cloudem,“ říká Tomáš Růžička, SE Team Leader z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Top 3 – malware:

Škodlivým kódům nejčastěji použitým k útokům na podnikové sítě vévodil v srpnu FormBook, který měl v globálním měřítku dopad na 5 % organizací Na druhé příčce se umístil AgentTesla s dopadem na 4 % společností a XMRig na třetím místě ovlivnil celosvětově 2 % organizací.

  1. ↑ FormBook – FormBook krade přihlašovací údaje z webových prohlížečů, vytváří snímky obrazovky, monitoruje a zaznamenává stisknuté klávesy a může stahovat a spouštět soubory na základě pokynů z C&C serveru.
  2. ↑ AgentTesla – AgentTesla je pokročilý RAT, který krade hesla a funguje jako keylogger. Známý je od roku 2014. Agent Tesla může monitorovat a zaznamenávat stisknuté klávesy na počítači oběti, systémovou schránku, dělat snímky obrazovky nebo krást přihlašovací údaje z různých programů (včetně Google Chrome, Mozilla Firefox a e-mailového klienta Microsoft Outlook)
  3. XMRig – XMRig je open-source CPU mining software využívaný pro těžbu kryptoměny Monero. Poprvé byl detekován v květnu 2017.

Top 3 – mobilní malware:

Škodlivým kódům nejčastěji použitým k útokům na podniková mobilní zařízení vládl AlientBot, následovaly Anubis a Joker.

  1. ↔ AlienBot – AlienBot je malware jako služba (MaaS) pro zařízení se systémem Android, který vzdálenému útočníkovi umožňuje vložit škodlivý kód do legitimních finančních aplikací, čímž útočník získá přístup k účtům obětí a nakonec zcela ovládne infikované zařízení.
  2. Anubis – Anubis je bankovní trojan, určený pro mobilní telefony se systémem Android. Postupně je vylepšován, včetně funkcí pro vzdálený přístup, sledování stisknutých kláves, nahrávání zvuku a ransomwarových schopností. Byl odhalen už ve stovkách různých aplikací dostupných v obchodě Google.
  1. Joker – Android spyware, který se často ukrývá v aplikacích v Google Play a krade SMS zprávy, seznamy kontaktů a informace o zařízení. Navíc skrytě přihlašuje oběti k placeným prémiovým službám.

Top 3 – zranitelnosti:

Check Point také analyzoval nejčastěji zneužívané zranitelnosti. Kyberzločinci se pro útoky na podnikové sítě snažili zneužívat především zranitelnost „Apache Log4j Remote Code Execution” s dopadem na 44 % organizací. Těsně v závěsu následovala zranitelnost „Web Server Exposed Git Repository Information Disclosure“ s podobným dopadem na 42 % společností, Top 3 pak uzavírá zranitelnost „Web Servers Malicious URL Directory Traversal“ s dopaden na 39 % organizací.

  1. Apache Log4j Remote Code Execution (CVE-2021-44228) – Úspěšné zneužití této zranitelnosti může vzdálenému útočníkovi umožnit spuštění libovolného kódu na postiženém systému.
  2. ↓ Web Server Exposed Git Repository Information Disclosure – Úspěšné zneužití této zranitelnosti by mohlo umožnit neúmyslné zveřejnění informací o účtu.
  3. ↔ Web Servers Malicious URL Directory Traversal (CVE-2010-4598, CVE-2011-2474, CVE-2014-0130, CVE-2014-0780, CVE-2015-0666, CVE-2015-4068, CVE-2015-7254, CVE-2016-4523, CVE-2016-8530, CVE-2017-11512, CVE-2018-3948, CVE-2018-3949, CVE-2019-18952, CVE-2020-5410, CVE-2020-8260) – Úspěšné zneužití umožňuje vzdáleným útočníkům získat přístup k libovolným souborům na zranitelném serveru.

Check Point analyzoval i malware útočící na podnikové sítě v České republice. Emotet měl v uplynulých měsících dominantní pozici a byl jasnou jedničkou, ovšem v srpnu následoval propad, čehož využil zlodějský malware FormBook, který se posunul na čelo žebříčku. Botnet Cutwail sice celosvětově není nijak výrazný, ale pro české organizace se jedná o nebezpečnou hrozbu. Riziko špionáže a krádeže dat zvýrazňuje na druhém místě Snake Keylogger a na čtvrtém AgentTesla.

Top malwarové rodiny v České republice – srpen 2022
Malwarová rodina Popis Dopad ve světě Dopad v ČR
FormBook FormBook je škodlivý kód, který krade informace a zaměřuje se na operační systém Windows. Poprvé byl detekován v roce 2016 a je prodáván na nelegálních hackerských fórech. I když je jeho cena relativně nízká, má velmi dobré maskovací schopnosti. FormBook shromažďuje přihlašovací údaje z různých webových prohlížečů, vytváří snímky obrazovky, monitoruje a zaznamenává stisknuté klávesy a může stahovat a spouštět soubory na základě pokynů z C&C serveru. 5,10 % 12,64 %
Snake Keylogger Snake je modulární .NET keylogger, který byl poprvé detekován koncem listopadu 2020. Mezi jeho hlavní funkce patří zaznamenávání stisknutých kláves, krádeže přihlašovacích údajů a odesílání ukradených dat útočníkům. Snake představuje hrozbu pro soukromí a online bezpečnost uživatelů, protože může krást prakticky všechny druhy citlivých informací a není snadné ho odhalit. 1,00 % 6,32 %
Cutwail Botnet Cutwail rozesílá nevyžádané e-maily. Malware je šířen trojanem Pushdo. Boti se připojují přímo k C&C serveru a dostávají pokyny o rozesílaných e-mailech. Po dokončení úkolu nahlásí boti spammerům přesné statistiky o počtu doručených e-mailů a hlášených chybách. Cutwail mohou hackeři využít také k DDoS útokům. 0,00 % 5,49 %
AgentTesla AgentTesla je pokročilý RAT, který krade hesla a funguje jako keylogger. Známý je od roku 2014. AgentTesla může monitorovat a zaznamenávat stisknuté klávesy na počítači oběti, systémovou schránku, dělat snímky obrazovky nebo krást přihlašovací údaje od různých programů (včetně Google Chrome, Mozilla Firefox a e-mailového klienta Microsoft Outlook). AgentTesla se prodává jako legitimní RAT a zákazníci platí 15–69 dolarů za uživatelskou licenci. 4,70 % 4,12 %
Remcos Remcos je RAT (Remote Access Trojan) poprvé detekovaný v roce 2016. Remcos se šíří sám prostřednictvím škodlivých dokumentů Microsoft Office, které jsou připojeny k e-mailovému spamu. Navíc dokáže obejít UAC zabezpečení systému Microsoft Windows a spouštět malware s pokročilými právy. 1,00 % 3,85 %
GuLoader GuLoader je downloader, který je masivně používán od prosince 2019. Na začátku byl vytvořen zejména pro stahování škodlivého kódu Parallax RAT, ale následně se používal k šíření i dalších trojanů a malwarů, jako jsou Netwire, FormBook a Agent Tesla. 2,10 % 2,20 %
GhOst Backdoor.Win32.Ghost je škodlivý backdoor, který se zaměřuje na platformu Windows. Malware umožňuje útočníkům vzdáleně ovládat infikovaný počítač. 0,00 % 1,92 %
Emotet Emotet je pokročilý modulární trojan, který se může sám šířit. Emotet byl využíván jako bankovní trojan a nyní se používá především pro šíření dalšího malwaru a škodlivých kampaní. Šířit se může i prostřednictvím phishingových e-mailů se škodlivou přílohou nebo odkazem a využívá řadu technik, jak se vyhnout detekci. 2,10 % 1,92 %
Tofsee Tofsee je backdoor trojan, který byl poprvé odhalen v roce 2013. Tofsee je víceúčelový nástroj, který lze použít k DDoS útokům, rozesílání spamu nebo třeba těžbě kryptoměn. 1,00 % 1,92 %
AZORult AZORult je trojan, který shromažďuje a odesílá data z infikovaného systému. Jakmile je malware v systému nainstalován (obvykle je šířen nějakým exploit kitem, jako třeba RIG), může odesílat uložená hesla, lokální soubory, kryptopeněženky a informace o profilu počítače na vzdálený C&C server. 0,00 % 1,37 %

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Focus Nordic zařazuje distribuci filmových objektivů Tokina v ČR a SR

Společnost Focus Nordic s hrdostí oznamuje, že byla vybrána jako distributor filmových objektivů Tokina v České republice a na Slovensku. Stále více se zaměřujeme na video a společnost Tokina je světově uznávaným výrobcem profesionálních filmových objektivů. Je to značka, která dokonale zapadá do našeho kreativního portfolia vybavení pro tvůrce filmů – říká Matej Sumka, Country manager pro Českou republiku a Slovensko.

Filmové objektivy Tokina představují vzrušující řadu moderních ultra rychlých filmových objektivů, univerzálních zoomových objektivů a makro objektivů, které se vyznačují dokonalou optickou konstrukcí pokrývající všechny snímače velkoformátových filmových kamer. Objektivy se vyznačují prakticky nulovým dýcháním při zaostřování, výjimečným bokehem, měkkými odlesky a poskytují výkon výrazně překračující všechna očekávání. Objektivy jsou k dispozici v široké škále ohniskových vzdáleností a možností bajonetů určených pro všechny úrovně produkčních potřeb.

Většina objektivů je k dispozici v provedení bajonetů PL, Sony E, LPL, EF a MFT.

Jejich oblíbená řada Vista je také vybavena výměnnými bajonety, které umožňují měnit bajonet, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Výměna bajonetů je snadná a vyžaduje minimum práce. Tato funkce vám umožní používat objektivy na více fotoaparátech buď pro účely pronájmu, nebo pro budoucí ochranu vaší investice v případě, že se váš vybraný fotoaparát změní.

Všechny objektivy jsou k dispozici.

Pro více informací prosím kontaktujte matej.sumka@focusnordic.cz

Klíčové vlastnosti filmových objektivů Tokina

  • Vhodné pro 8K video
  • Velmi příjemný charakter obrazu v celém rozsahu clony i při široce otevřené cloně
  • Téměř nulové dýchání objektivu při zaostřování
  • Konzistentní délka objektivu při zaostřování
  • Žádný posun obrazu při zaostřování
  • Přirozeně vypadající bokeh
  • Robustní konstrukce
  • Stupnice ostření a clonových čísel na obou stranách

Singapurský fintech hi a MasterCard přicházejí s první platební kartou s individuálním NFT designem na světě

Fintechová společnost hi, kombinující mj. investiční, bankovní i platební služby v oblasti fiat měn a kryptoměn, uvedla ve spolupráci s Mastercard první platební kartu na světě, jejíž design si může klient upravit s použitím svého NFT avatara. Líc karty mohou klienti nově individualizovat pomocí prokazatelně vlastněného „tokenizovaného“ avatara a kartu následně používat u více než 90 milionů obchodníků, kteří karty Mastercard přijímají.

„Nejenže karty s NFT vypadají skvěle, ale umožňují svým vlastníkům ukázat, do jaké online komunity patří, a to i v reálném světě,“ komentuje spoluzakladatel hi Sean Rach. „Možnost platit státními neboli fiatovými měnami, stablecoiny nebo i jinými kryptoměnami – a dostávat za to navíc atraktivní odměny – podle nás přinese revoluci na trhu.“

„S ohledem na rostoucí zájem o kryptoměny a NFT chceme nabídnout dostupné způsoby placení všem, kdo je chtějí používat. Oceňujeme pokračující spolupráci s hi, která přináší na trh inovace a jejímž výsledkem je nová platební karta s vlastním designem a ochranou a zabezpečením na úrovni, kterou byste očekávali od Mastercard,“ říká Christian Rau, seniorní viceprezident pro oblast kryptoměn a fintech společnosti Mastercard.

Debetní karta hi je k dispozici v šesti variantách s nejrůznějšími výhodami dle úrovně členství. Možnost individuálního designu je k dispozici pro majitele zlatých a vyšších karet, kteří prokazatelně vlastní NFT avatara (s podmínkou, že splňuje standardy designu karet společnosti Mastercard).   Členství je možné získat „uložením“ neboli stakingem tokenu HI v minimální ekvivalentní hodnotě 10 eur.

Kartou lze platit státními měnami, stablecoiny nebo jinými kryptoměnami u kteréhokoliv obchodníka, který přijímá karty Mastercard kdekoliv na světě. V rámci nabízených výhod lze získat až 10 % útraty zpět nebo využít nabídky slev až na 20 digitálních předplatných či záruky nejlepších cen a dalších výhod u partnerských pětihvězdičkových hotelů na celém světě. Kartu lze okamžitě dobít eury nebo britskými librami prostřednictvím sítě SEPA nebo FPS pomocí IBAN osobního účtu u hi.

Spojení Mastercard a společnosti hi přináší českým klientům další možnost, jak svou kartu individualizovat k obrazu svému. Stáváme se tak prvními společnostmi na trhu, které poskytují tento naprosto ojedinělý platební zážitek, jenž zároveň přináší i řadu výhod,“ říká generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko Michal Čarný.

Jak získat debetní kartu hi

Zájemce si stáhne aplikaci hi a vybere si úroveň členství, aby mohl o debetní kartu požádat. hi má šest úrovní, které umožňují používat platební kartu: Basic, Black, Silver, Gold, Platinum a Diamond, přičemž každá z nich kromě toho nabízí různé finanční a lifestylové výhody.

Debetní kartu hi budou v prvotní fázi moci využívat členové hi v nejméně 25 členských státech EHP (včetně České republiky) a ve Velké Británii. Členové zlaté a vyšší úrovně hi mohou využít možnosti nechat si vyrobit kartu se svým NFT avatarem, přičemž možné sbírky jsou omezené a zahrnují mimo jiné CryptoPunks, Moonbirds, Goblins, Bored Apes nebo Azukis. Majitelé avatarů žádající o vlastní design musejí prokázat, že daný nezaměnitelný token skutečně vlastní. Debetní karty hi bude vydávat společnost Moorwand. 

O hi

hi buduje nejpraktičtější a uživatelsky nejpřívětivější aplikaci na světě pro kryptoměny a státní měny. Svým členům poskytuje komplexní spořicí, investiční a platební služby, doplněné o funkce směny kryptoměn a bankovní služby nové generace, to vše s nejrůznějšími lifestylovými výhodami. hi má v současné době téměř 3,5 milionu členů z více než 190 zemí a její aplikace zaznamenala přes 2 miliony stažení. Buďte s hi na Telegramu, Twitteru, Instagramu, LinkedIn nebo na naší webové stránce hi.com. hi je držitelem certifikátu Payment Card Industry Data Security Standards (PCI DSS). 

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Firemní kultura společnosti a vše, co Mastercard dělá uvnitř i navenek, se řídí firemním kvocientem slušnosti. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

Klarna vstupuje na český trh. Spotřebitele chce naučit efektivnějšímu zacházení s financemi, obchodníkům pomůže s růstem i expanzí

Klarna, přední světová společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky. Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Ta jim umožní efektivně a přehledně spravovat finance a nákupy a šetřit čas. Možnost flexibilních plateb společnosti Klarna již využívá více než 450 000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.

„Ačkoliv e-commerce v České republice roste ohromujícím tempem, nákupní proces je zde stále komplikovaný a plný nejistot. Čeští zákazníci si zboží objednané online chtějí před zaplacením prohlédnout a osahat, ale jejich možnosti jsou omezené na zastaralé platby na dobírku či na využívání drahých kreditních karet,” říká Sebastian Siemiatkowski, CEO a spoluzakladatel společnosti Klarna. „Díky bezúročné službě Pay in 3, kterou Klarna nabízí, nově českým zákazníkům poskytneme možnost jednoduché platby na jedno kliknutí, která jim umožní nakupovat flexibilněji a s větší jistotou. Kromě samotné platby umožňuje aplikace Klarna nakupujícím bezproblémově sledovat vlastní objednávky, postarat se o vrácení zboží a kontrolovat svůj rozpočet, čímž zefektivňuje celý nákupní proces.”

Díky službě Pay in 3 mohou zákazníci, kteří si při nákupu na e-shopech vybraných partnerských prodejců tuto službu zvolí, rozdělit svůj nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Zákazníci si tak mohou své náklady na nákup rovnoměrně rozložit a výrobek obdržet dříve, než zaplatí celkovou částku.

Podobně rozdělení platby u těchto partnerů funguje přímo skrz aplikaci Klarna. Ta má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí

Možnost rozložení platby na tři splátky pomůže také českým obchodníkům, kterým díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti přinese nové zákazníky. Reprezentativní výzkum společnosti Klarna, jehož se účastnilo více než 1 000 českých spotřebitelů, ukázal že 70 % zákazníků vnímá možnost rozdělení online nákupů na bezúročné měsíční platby jakou užitečnou. Téměř polovina respondentů dále uvedla, že by nákup v obchodě, který tuto variantu nabízí, preferovala nad jiným. Je tedy patrné, že implementace nástroje Klarna má potenciál zvýšit konverzi i četnost nákupů. Kromě platebních služeb společnost Klarna svým maloobchodním partnerům nabízí také marketingové služby, díky nimž pomáhá partnerům oslovit a udržet si zákazníky.

„Nabídka flexibilních plateb, které zákazníkům umožňují rozložení nákladů na nákup i vyzkoušení zboží ještě před samotnou transakcí, je zejména pro prodejce módy, jako je Footshop, silnou konkurenční výhodou. Služby, jako je Pay in 3 společnosti Klarna, nám mohou pomoci uspokojit rychle se vyvíjející požadavky zákazníků. Díky výhodnému balíčku marketingových služeb a dosahu k více než 150 milionům zákazníků, který Klarna nabízí, je tak pro nás ideálním partnerem pro expanzi na evropských trzích,” komentuje Peter Hajduček, CEO Footshop.cz.

Tereza Obrtáč, ředitelka společnosti Klarna pro Českou republiku, dodává: „Díky naší rychle rostoucí síti partnerů se nám podařil úspěšný vstup na český trh. Věříme, že nadcházející vánoční sezona tento trend potvrdí. Naším cílem je pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a díky naší schopnosti oslovit nové zákazníky napříč celou Evropou se tak stát jejich hlavním motorem růstu.”

O společnosti Klarna

Společnost Klarna mění standardy v oblasti retailového bankovnictví již od roku 2005. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně Klarna vychází vstříc měnícím se zákaznickým požadavkům a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Zároveň také přispívá k lepší informovanosti a snazší správě výdajů. Inovativní technologii společnosti Klarna, která poskytuje bezproblémové nakupování v online i offline prostředí, již po celém světě integrovalo více než 460 000 globálních maloobchodních partnerů, včetně společností, jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Společnost Klarna v současnosti působí na 45 světových trzích a zaměstnává více než 5 000 pracovníků. Další informace naleznete na Klarna.com.

Společnost HMD Global oznamuje dostupnost telefonu Nokia G60 5G na tuzemském trhu

Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila dostupnost modelu Nokia G60 5G na tuzemském trhu.  Nokia G60 5G je telefon střední třídy s výkonným procesorem Qualcomm Snapdragon 695 5G, novým 50MP fotoaparátem a ekologicky udržitelnou konstrukcí. Nové výrobní procesy, použité materiály, pravidelné a dlouholeté aktualizace nebo rozšířená záruka na tři roky tak jen potvrzují závazek HMD Global být ohleduplnou společností k životnímu prostředí.

Nokia G60 5G – ekologicky udržitelný model s vysokým výkonem za dostupnou cenu

Hlavní dominantou nové Nokie G60 5G je prostorný 6,58” FullHD+ displej s obnovovací frekvencí 120 Hz. Na zadní straně se nachází soustava fotoaparátů, přičemž hlavní snímač nabídne rozlišení 50 MP, podporu umělé inteligence a pokročilý noční režim druhé generace. Stejně jako v případě modelu Nokia X30 5G je i zde přítomná nová technologie Capture Fusion, která spojuje fotky z hlavního a ultra širokoúhlého fotoaparátu do jednoho snímku.

Nokia G60 5G nabídne rámeček z 60 % z recyklovaného plastu a unikátně zpracovaný zadní kryt, který je 100% z recyklovaného plastu. Do řady G pak přináší to nejlepší z řady X. Telefon pohání výkonný procesor Qualcomm Snapdragon 695 5G, který doprovází 6GB operační paměť. Novinka se tak nezalekne ani náročnějších mobilních her. Ochranu telefonu proti vodě a prachu zajišťuje certifikace IP52. O přísun energie na celé dva dny se stará vestavěná baterie o kapacitě 4 500 mAh.

Nokia G60 5G je navíc první telefon řady G, který dostane tři roky hlavních aktualizací, tři roky pravidelných bezpečnostních aktualizací a tři roky záruky. 

Cena a dostupnost

Nokia G60 5G je již v prodeji v černé barevné variantě ve verzi 6/128 GB za doporučenou cenu 8 499 Kč.

Ukrajinská IT firma Parimatch Tech otevírá v Praze výzkumné a vývojové centrum. Donutila ji k tomu invaze Ruska

Je to pět měsíců, co společnost Parimatch Tech otevřela v Praze své evropské centrum. Jde o mezinárodní produktovou společnost, která vyvíjí technologická a marketingová řešení pro online zábavní průmysl a vlastní značku Parimatch. Hlavním cílem v Praze je vytvořit výkonné výzkumné a vývojové centrum (R&D), které bude pracovat na rostoucím portfoliu B2B řešení společnosti. Nový tým se už nyní rozrostl o více než 30 členů a stále nabírá nové zaměstnance.

„Česká republika je jedním z významných evropských IT klastrů, má pověst bezpečné a komfortní země a nabízí vysoký potenciál pro rozvoj podnikání. Podle údajů Techloop zde v současné době pracuje v IT sektoru více než 316 000 lidí. V příštích dvou letech plánujeme rozšířit české R&D centrum na 200 vývojářů, proto v současné době aktivně najímáme vysoce kvalifikované odborníky z České republiky a do české pobočky také přemisťujeme zahraniční experty, ”říká Tatiana Davydova, Chief Talent Officer, Parimatch Tech.

Společnost Parimatch Tech otevřela evropské centrum v Praze 1. května. Toto rozhodnutí, učiněné uprostřed ruské agrese na Ukrajině, přispělo k celosvětové obchodní expanzi společnosti. Zároveň poskytlo zaměstnancům, kteří byli nuceni opustit zemi, stabilní a známé pracovní prostředí. Nyní v české pobočce trvale pracuje více než 30 lidí, třikrát více než v květnu. A protože zároveň funguje jako centrum pro všechny zaměstnance dočasně přemístěné do Evropy, může počet lidí v kanceláři v dosahovat až 50.

Talentová ředitelka společnosti Tatiana Davydova zdůrazňuje, že pražská kancelář umožní společnosti Parimatch Tech vytvořit a zorganizovat pohodlné pracovní podmínky pro týmy a stát se sjednocujícím centrem pro všechny zaměstnance v celé Evropě.

„Od samého počátku svého působení ve společnosti Parimatch Tech jsem byl velkým fanouškem živé, nebyrokratické a odborně zaměřené komunity, která se ve společnosti vytvořila. Jsem rád, že dnes máme příležitost přilákat do této komunity v pražské pobočce další silné odborníky a vytvořit mezinárodní výzkumné a vývojové centrum, které se stane zdrojem výkonných technologických řešení pro iGamingové společnosti z celého světa,“Artur Ashyrov, CTO at Parimatch Tech, https://parimatch.tech/.

Nábor mezi místními odborníky je v plném proudu

Parimatch Tech má v plánu se aktivně podílet na dění v českém IT. Jako sponzor a řečník se 24. září zúčastní veletrhu Jobspin Multilingual Job Fair Prague a 20. října bude společnost sponzorovat akci Tech Dating in Prague. Vlastní událost plánuje na 6. října, kdy pořádá ‚Tech Breakfast‘, kterou povede technický ředitel společnosti Parimatch Tech Artur Ashyrov. Na této akci se účastníci budou moci dozvědět více o společnosti Parimatch Tech, o hlavních oblastech, softwarech a řešeních používaných při práci, o výhodách práce ve společnosti a také o tom, jaké specialisty chce Parimatch Tech vidět ve svém týmu.

O PARIMATCH TECH

Sídlo společnosti se nachází v Limassolu na Kypru. Před válkou na Ukrajině se největší výzkumné a vývojové centrum společnosti Parimatch Tech nacházelo v Kyjevě, ale po ostřelování hlavního města bylo přetransformováno do několika coworkingů na západní Ukrajině. Na Ukrajině jsou také dvě coworkingové kanceláře – v Kyjevě a ve Lvově.

Společnost Parimatch Tech patří k mezinárodně uznávaným lídrům v oboru. Jen v roce 2022 se společnost dostala do užšího výběru 4 prestižních oborových ocenění:

  • SBC Awards (kategorie ‚Platforma roku‘ a ‚Lídr roku‘ (Kateřina Biloruská, spolumajitelka společnosti Parimatch Tech, členka dozorčí rady));
  • EGR Operator Awards (kategorie ‚In-house produkt‘);
  • Woman in Tech Excellence Awards (kategorie ‚Role Model of the Year‘ (Katerina Biloruska));
  • Global Regulatory Awards (kategorie ‚Chief Compliance Officer roku‘ (Yurii Shevchuk, Parimatch Tech Head of Compliance & Regulations)).

Více na: https://parimatch.tech/ a https://parimatch.tech/vacancies/

Hello Bulls! Společnost Motorola představila oficiální partnerství s basketbalovým týmem Chicago Bulls

Společnost Motorola s nadšením oznamuje nový přírůstek do svého portfolia sportovních partnerství v Severní Americe, a to přímo v jejím rodném městě: Chicago Bulls! Společnosti Motorola a Lenovo dnes oznámily víceleté partnerství s basketbalovým týmem Chicago Bulls, které přinese ikonické „netopýří“ logo společnosti Motorola na levé rameno všech edicí dresů Bulls počínaje sezonou 2022-2023.

Nové týmové dresy budou mít premiéru v prvním přípravném zápase Bulls proti týmu New Orleans Pelicans, který se uskuteční v úterý 4. října ve sportovní aréně United Center. Motorola bude rovněž prezentujícím partnerem týmových dresů City Edition a prvního domácího zápasu Bulls v dresech z edice City Edition v pátek 18. listopadu proti Orlandu Magic 

„Zasmečovaná“ dohoda

Společnost Motorola je nejen vůbec prvním oficiálním partnerem týmu Bulls se sídlem v Chicagu, ale také jeho oficiálním globálním partnerem a oficiálním partnerem pro chytré telefony. To znamená, že pořizování a zveřejňování obsahu na sociální sítě týmu bude po celou sezonu probíhat exkluzivně se zařízeními společnosti Motorola.

Cílem dohody je upevnit spojení značek Motorola a Lenovo s fanoušky Bulls a NBA na celém světě. Motorola v rámci partnerství získá hlavní prezentaci značky ve sportovní aréně United Center a ve vysíláních Bulls v průběhu hracích dní. Logo značky Motorola s motivem netopýřích křídel se bude viditelně zobrazovat na palubovce prostřednictvím funkcí a záznamů výsledků ve hře, na platformách sociálních médií Bulls prostřednictvím značkového digitálního obsahu, na oficiálních webových stránkách týmu a při komunikaci s fanoušky. 

Poselství od vedení společnosti Motorola

„Chicago je město, které jsme dlouhé roky nazývali domovem, a basketbalový tým Bulls byl organizací, kterou jsme po celé toto období respektovali a fandili jí,“ řekl Rudi Kalil, prezident společnosti Motorola pro Severní Ameriku. „Společnost Motorola sdílí s basketbalovým týmem Bulls nejen obrovskou hrdost na rodné město, ale také vášeň pro spojování lidí prostřednictvím jedinečných spotřebitelských zážitků. Jsme nadšeni, že můžeme obě naše značky spojit a naši společnost a všestranné produktové portfolio naplnit ještě větším množstvím pulzující energie města i fanoušků týmu Chicago Bulls a NBA na celém světě.“

„Bulls a společnost Motorola mají silné vazby k našemu společnému rodnému městu Chicago, které sehrálo důležitou úlohu při budování základů našeho vztahu,“ řekl prezident Bulls, Michael Reinsdorf. „Vzájemně jsme spolupracovali již před několika lety a je vzrušující vidět, že jsme učinili tento významný krok k novému, rozšířenému partnerství, které bude mít lokální, národní i globální dosah.“

Sledujte další dění

Díky tomu, že je společnost Motorola oficiálním partnerem týmu v oblasti chytrých telefonů, budou účty Bulls na sociálních sítích po celou sezonu pořizovat a zveřejňovat obsah výhradně ze zařízení Motorola. Nezapomeňte sledovat dění na sociálních sítích Facebook, Twitter, InstagramTikTok nebo prostřednictvím hashtagu #hellobulls.

Prohlášení o odmítnutí odpovědnosti

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Referenční číslo PANTONE a design čipu PANTONE jsou používány se souhlasem společnosti Pantone LLC na základě licence. © Pantone LLC, 2022. Všechna práva vyhrazena. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem jejich příslušných vlastníků. ©2022 Motorola Mobility LLC.

Společnosti Lenovo a Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globální technologická firma s obratem 70 miliard USD, která figuruje v žebříčku Fortune Global 500 a slouží zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřuje se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjet technologie měnící svět, které každý den pohánějí (prostřednictvím zařízení a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Koncern Lenovo Group Holdings převzal společnost Motorola Mobility LLC v roce 2014. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností koncernu Lenovo a je zodpovědná za vývoj a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značek Moto a Motorola. Více informací naleznete na https://www.lenovo.com nebo si přečtěte aktuální zprávy na portálech StoryHub a Motorola Global Blog.

Exit mobile version