Do Česka přicházejí prémiové a stylové chytré hodinky HONOR Watch GS 3 s vylepšeným a velmi přesným měřením srdečního tepu

Právě dnes startuje prodej horké novinky v kategorii chytrých hodinek, elegantní a stylové HONOR Watch GS 3 s nadčasovým designem, 8kanálovým procesorem za podpory umělé inteligence (AI) s pokročilým měřením srdečního tepu. Nechybí široký výběr měření sportovních výkonů, zdravotních funkcí nebo rychlé nabíjení.

Prémiový design a konstrukce

Chytré hodinky HONOR Watch GS 3, perfektní pro všechny zátěžové sportovní aktivity, ale také dokonale padnoucí i pro formální události, se pyšní stylovým 10,5 mm[1] ultra tenkým design vyrobeným výhradně z leštěné nerezavějící oceli 316L. Váží pouhých 44 g.[2] Po celý den se tak můžete spolehnout nejen na perfektní pokročilý monitoring, ale hodinky jsou při nošení také zcela komfortní.

HONOR Watch GS 3 mají 3 D zaoblené sklíčko kolem ciferníku a 1,43“ AMOLED dotykový displej, který je navíc rezistentní proti otiskům prstů. Displej při 1 000 nitech dodává maximum jasu a těšit se můžete na kvalitu rozlišení 326 PPI, to znamená perfektní čitelnost i na přímém slunci. Navíc díky pěkně zpracovanému designu se opravdu hodí k jakékoli příležitosti.

Zákazníci si mohou vybrat z několika možných stylů, které se nejlépe hodí k jejich každodennímu oblečení a pro jakoukoli příležitost.

Pokročilý monitoring zdraví

Díky práci výzkumných a vývojových laboratoří HONOR, jsou chytré hodinky HONOR Watch GS 3 také vůbec první hodinky se zabudovanými 8kanálovými PPG senzory pro měření tepu, které dokážou zachytit ještě více optických signálů. Senzory využívají několik propojených algoritmů, které pak zachytávají přesnější data a akcelerují čas zpracování s nižší ztrátou spotřeby baterie. Integrací softwaru a hardwaru hodinky HONOR Watch GS 3 výrazně zvyšují přesnost monitorování srdeční frekvence na více než 97 %[3], máte tak velmi přesné údaje o srdeční frekvenci a fyzické kondici prakticky okamžitě[4].

HONOR Watch GS 3 také samozřejmě disponují měřením okysličení krve (SpO2)[5], které vám může velmi rychle pomoci rozeznat první příčiny dýchacích potíží nebo ohrožení života. Nechybí ani monitoring stresu a příp. dechová cvičení.

Široké portfolio monitoringu sportů

Dokonalý parťák pro kondiční i extrémní sporty. HONOR Watch GS 3 přichází s více jak 100 předinstalovanými sportovními režimy a automatickou detekcí 6 různých sportovních aktivit. Velmi jednoduše si tak zaznamenáte nebo později zobrazíte všechny podrobnosti. Pro ještě přesnější trasování aktuální polohy při outdoorových sportech mají hodinky ve výbavě dvoufrekveční pásmo GNSS. Mimo to zvládnou bez problémů intenzivní teploty od -20 °C do 45 °C, navíc jsou voděodolné do hloubky 50 m[6].

Využít také můžete 12 předinstalovaných fitness kurzů s celkem až 44 ukázkami cvičení. Workout tak zvládnete hravě doma anebo třeba o polední pauze v kanceláři.

Ultra dlouhá výdrž baterie[7] a super rychlé nabíjení

Díky novým a vylepšeným senzorům a zabudovanému algoritmu inteligentního ukládání vám bez potíží chytré hodinky HONOR Watch GS 3 vydrží při běžném používání až 14 dní[8]. Při větší zátěži, např. zapnuté GPS, hodinky na 1 nabití zvládnou až 30 hodin[9].

Díky super rychlému nabíjení navíc za pouhých 5 minut hodinky dobijete až na celý den[10]. Kdykoli si navíc můžete displej přepnout do režimu „Always-on“, tedy stále rozsvíceného anebo naopak tuto funkci vypnout a prodloužit si tak dobu, kdy budete muset znovu hodinky dobít.

Chytré rozhraní

Kromě sledování sportovních výkonů, na HONOR Watch GS 3 můžete využít také hudební přehrávač s kapacitou až 500 skladeb. Nechybí upozornění na zprávy, nastavení budíku, předpověď počasí nebo možnost přijmout příchozí hovor na spárovaném mobilním telefonu.

Dostupnost a Cena

Chytré hodinky HONOR Watch GS 3 ode dneška koupíte u všech českých prodejců v barevném provedení Midnight Black jen za 5 490 Kč.

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

  • [1] 10,5 mm je výška v nejtenčím bodě (od povrchu po vnější strukturu, vyjma oblasti senzorů).
  • [2] 44 g je váha pouze těla hodinek bez pásku.
  • [3] Data pocházejí z laboratoří HONOR. Přesnost při 10bpm je více něž 97 % při sezení, čtení, rychlejším tempu, venkovním běhání, při procházení se a jízdě na kole. Přesnost určitých funkcí se může lišit, díky individuálním rozdílům, zvykům při používání a faktorů, které se týkají životního prostředí.
  • [4] Tento produkt nemá terapeutickou funkci. Měřená data a výsledky jsou pouze pro osobní posudek, neslouží však k určení diagnóz nebo léčení.
  • [5]Dostupnost monitoringu okysličení krve (SpO2) se může v různých zemích lišit. Produkt není navržen jako lékařské zařízení a není určen k utváření diagnóz, léčení a prevenci jakýchkoliv onemocnění. Všechna data a měření by měla být použita pouze pro osobní využití.
  • [6] HONOR Watch GS 3 má voděodolnou schopnost 5ATM (50 metrů) pod ISO standardem 22810:2010, a je vhodný pro plavecké bazény, plavání na břehu moří a další aktivity v plytké vodě. Není vhodný pro potápění, teplé sprchy, sauny, horké prameny, a další prouzdaliště nebo aktivity ve velké hloubce s vodními prameny o vysoké rychlosti. Voděodolná funkce není permanentní a může být snížena nošením při jakékoli kontaktu s vodou.
  • [7]Všechna data výše jsou na základě testů v interních laboratořích HONOR. Data se mohou lišit mezi produkty a mohou být jiná podle kondice zařízení a konkrétního používání hodinek.
  • [8] Data pocházejí z laboratoří HONOR. Výsledky se mohou lišit na základě okolního prostředí, používání a dalších faktorů. Typické používání: Bluetooth hovor 30 minut týdně, pouštění hudby 30 minut týdně, stále zapnutý detektor srdečního tepu, cvičení 90 minut týdně (GPS zapnutá), umožnění notifikací (50 zpráv, 6 příchozích hovorů, 3 budíky denně), zvýšení jasu 200krát denně. Skutečná výdrž baterie se liší podle používání hodinek.
  • [9] Data pocházejí z laboratoře HONOR. Výsledky referují k výdrži baterie hodinek na 1 nabití, které mají nezávislou časovou polohu. Výsledky při skutečném používání se mohou lišit podle okolního prostředí, zvyků uživatele a dalších faktorů.
  • [10] Data ohledně nabíjení pocházejí z laboratoře HONOR. Při teplotě 25℃ a relativní vlhkosti 45 % až 80 %, nabíjecí adaptérem s výkonem 5V-1A a výše, spolu s originální základnou a originálním kabelem, nabíjí adaptérem od 3 %, když je displej vypnutý. Výkon a data se mohou lehce lišit podle různorodosti produktů, podle toho, jak je s produktem nakládáno a podle okolního prostředí.

Společnost OPPO se již počtvrté stala globálním partnerem Wimbledonu. Společně oslaví 100. výročí centrálního kurtu

Společnost OPPO, globální partner Wimbledonu 2022, pokračuje ve svém závazku inspirovat své zákazníky po celém světě a připojuje se k oslavám 100 let centrálního kurtu pod novým heslem „Inspiration Ahead“. OPPO představuje svůj nejnovější zážitek v rozšířené realitě využívající technologii OPPO CybeReal 2.0 a své nejnovější vlajkové zařízení v podobě smartphonu OPPO Find X5 Pro.

Společnost OPPO, která je globálním partnerem Wimbledonu již čtvrtý rok po sobě, se snaží posílit zážitky tenisových fanoušků pomocí své pokročilé zobrazovací technologie v rámci rozšířené reality (AR). U příležitosti stého výročí wimbledonského centrálního kurtu vytvořila společnost OPPO nový zážitek v rozšířené realitě, který představuje dynamickou historii Wimbledonu. Lidé si mohou do prostředí AR pustit vybrané ikonické tenisové hvězdy napříč desetiletími. Fanoušci tak budou moci zažít nejinspirativnější momenty historie Wimbledonu, jednoho z největších a nejoblíbenějších tenisových turnajů na světě.

„Účast na sportovních událostech je pro společnost OPPO fantastická. Umožňuje nám předávat vzájemně inspirativního ducha a zprostředkovávat zkušenosti s technologickými inovacemi společnosti OPPO našim příznivcům po celém světě,“ oznámil William Liu, viceprezident a prezident globálního marketingu společnosti OPPO.

AR stojí na technologii OPPO CybeReal 2.0., která dokáže rekonstruovat rozsáhlá a dynamicky složitá prostředí. Tato technologie spojuje fyzický a virtuální svět a přináší řadu kreativních možností, které jsou poháněné nejnovějšími pokroky společnosti OPPO v oblasti prostorových výpočtů a lokalizace. CybeReal 2.0 dokáže zajistit vysoce přesné určování polohy a orientaci ve fyzickém prostředí při nízké spotřebě energie pomocí zařízení, jako je například vlajková loď společnosti, smartphone OPPO Find X5 Pro.

Pokročilý zobrazovací systém OPPO Find X5 Pro dokáže věrně zachytit také to, co se děje přímo na kurtu. Smartphone Find X5 Pro, poháněný vlastním zobrazovacím NPU MariSilicon X, přináší v oboru uznávaný zobrazovací software, který posiluje schopnost bezchybně zachytit jakoukoliv akci.

Širokoúhlý fotoaparát smartphonu s rozlišením 50 Mpx je také vybavený prvním pětiosým systémem OIS svého druhu, který se s každým použitím zdokonaluje v boji proti tresu rukou, snižuje šum a ostří scény – což tenisovým fanouškům zaručuje dokonalou čistotu a ostrost záběrů. Zachycení působivých scén Wimbledonu v celé jejich šíři je díky 50Mpx ultraširokoúhlému fotoaparátu telefonu snadné.

O ZNAČCE OPPO

OPPO je přední světová značka chytrých telefonů. Od uvedení svého prvního mobilního telefonu na trh v roce 2008 se OPPO snaží vytvářet technologie se srdcem a duší. Produkty OPPO kombinují pokročilé technologické možnosti se snadno použitelnými funkcemi v zařízeních s úžasným designem. V současné době působí OPPO ve více než 50 zemích světa a má šest výzkumných ústavů, sedm výzkumných a vývojových center a mezinárodní designové centrum v Londýně. Společnost OPPO se zavázala podporovat rozvoj standardů 5G na celém světě a byla první značkou, která na evropském trhu uvedla komerční smartphone s podporou sítí 5G. Značka spolupracuje s více než 50 předními světovými operátory na urychlení zavádění 5G ve velkém měřítku prostřednictvím svých inovativních technologických řešení.

Jak efektivně pracovat s reklamní slepotou a zaujmout publikum?

Denně k nám promlouvají tisíce reklamních nosičů v různých formách a na různých platformách. Dlouhodobě se bavíme o regulaci reklamního smogu ve veřejném prostoru. V online prostředí jsme si zvykli využívat všemožných nástrojů pro blokování reklam. Vedle toho je lidský mozek atakován řadou dalších informací, ať už prostřednictvím televize, rozhlasu, internetu či podcastů. Je naprosto přirozené, že se člověk snaží vyhnout přetížení z množství podnětů. A tak vědomě či podvědomě selektuje informace, které přijímá. V prostředí marketingu mluvíme o reklamní slepotě.

Reklamní slepota se týká všech typů reklam. Často je to z důvodu, že média jsou naplňována obsahem, který nebere ohled na to, kde se nachází. Také častou chybou je, že obsah nereflektuje, co jsou v aktuálním čase lidé zrovna schopni vnímat nebo pochopit. Například na dálnici k řidiči nemohu mluvit dlouhými složitými větami. A více ho oslovím a zaujmu, pokud se sdělení nějak dotýká třeba právě řízení nebo místa, kterým projíždí,“ říká Mario Poór, kreativní ředitel EFFE Prague, www.effead.com.

Obsah se musí přizpůsobit médiu a prostoru

Množství informací, které by měla reklama obsahovat, je také omezeno formátem. V opačném případě si potenciální zákazník neodnese žádnou informaci. Je však neoddiskutovatelné, že zadavatel reklamu na svůj produkt, nebo službu potřebuje. Existuje několik možností, jak lze nepříznivý stav způsobený reklamní slepotou korigovat. Dnes už nestačí kampaň jen rozformátovat, ale je třeba obsah vždy přizpůsobovat médiu a prostoru, ve kterém na zákazníka komunikuje. Marketéři stále více využívají poznatky z psychologie a pracují s nejnovějšími technologiemi. V online prostoru je to o něco jednodušší, protože data umíme získávat poměrně rychle, a tak umíme i pružně reagovat. Dobrým nástrojem, jak se přesvědčit, zda reklama funguje je A/B testování, které nám prozradí, na kterou ze zvažovaných reklam čtenář reaguje lépe. Dalším nástrojem jsou např. heatmapy. Ty majiteli webu ukážou, kudy se pohyboval kurzor čtenáře,“ doplňuje Mario Poór, kreativní ředitel EFFE Prague.

Můžeme bojovat proti reklamní slepotě?

Důležitým faktorem je výběr média a relevance obsahu. V onlinu umíme na zákazníka reklamu mířit docela přesně. Vzhledem k jednoduchosti nasazení reklamy, umíme velmi dobře reagovat i na aktuální témata a dění. Efektivním způsobem boje proti reklamní slepotě je např. využívání nativní reklamy. Ta může být na webu zobrazena formou celého článku s odkazem na prezentovaný produkt nebo službu, nebo může být součástí jiného nativního obsahu (video, newsletter, sociální média…).

Zapojení chytrých technologií

Poněkud složitější je to ve veřejném prostoru. Zde však také umíme fenomén reklamní slepoty docela dobře korigovat. V prvním kroku hraje významnou roli výběr nosiče. Ten předurčuje způsob komunikace na daném místě. Snažíme se co nejlépe (vtipně, efektně atd.) oslovit potenciálního zákazníka. V ideálním případě by prostor, ve kterém se nosič nachází, neměl být příliš zahlcen jinými podněty. „V současnosti se nabízí mnoho možností využívání nejmodernějších interaktivních obrazovek či billboardů pro zatraktivnění obsahu. Mnohé nosiče dokáží dnes využívat rozšířenou realitu, hologramy či jiné smart technologie,“ představuje možnosti Mario Poór, kreativní ředitel EFFE Prague.

Díky zkoumání a hledání lepších a relevantních umístění pro daná reklamní sdělení, prolínání reklam do zbytku stránky a pečlivému testování těchto předpokladů, budou marketéři snáz vytvářet nové a neotřelé zážitky, které přitahují pozornost zákazníků.

Shrnutí

Ve zkratce bych shrnul na závěr, že je důležité, aby zadavatel i marketéři dávali pozor na kontext. Zásadní je také objem informací a nakonec určitě kreativní pojetí a originalita. Chce to jen trochu otevřít hlavu při vymýšlení kontentu a zajímat se o nejnovější trendy,“ dodává Mario Poór, Creative Director EFFE Prague, www.effead.com.

Výměna generací ve společnosti se nezdařila – co teď?

Rodinné podniky představují až 80 % všech podniků v EU. Dříve či později je vlastník postaven před otázku: Kdo podnik převezme v další generaci? Pokud se nenajde žádný nástupce, zbývá bohužel pouze odprodej či zrušení podniku. To se týká až jedné pětiny rodinných firem. Důležitou oporou při rušení provozu přitom mohou být obchodníci s použitými stroji, jako společnost Surplex.com.

Rodinný podnik − základ ekonomiky

Sdružení European Family Businesses (EFB) uvádí působivá čísla: cca 17 milionů firem v EU, což odpovídá podílu 80 %, řídí rodiny. Čísla se liší podle definice: Rodinou řízená znamená, že většinu podílů ve společnosti ovládá přehledný počet osob (obvykle dvě) a/nebo jejich rodinní příslušníci. Ve společnosti vedené rodinou jsou majitelé také ve vedení společnosti.

Se 100 miliony pracovních míst v soukromém sektoru, což je více než polovina všech pracovních míst, jsou rodinné podniky páteří evropské ekonomiky. Obzvláště časté jsou ve stavebnictví a v obchodě. Základní pravidlo: čím menší podnik, tím větší podíl rodinných podniků.

Obr. 2 Rušení podniků patří do rukou profesionálů. Kromě prodeje použitých strojů nabízí Surplex také kompletní realizaci zrušení dílny. (© Gorodenkoff / Shutterstock.com).

Změna vlastníka

Podle studie Kreditanstalt für Wiederaufbau (KfW) z roku 2017 odejde jen v Německu do roku 2023 do důchodu více než 500 000 rodinných podnikatelů. S tímto vývojem se potýká i mnoho dalších evropských zemí. Hledání nástupce trvá až pět let. Hledá se buď v rodině, ve firmě nebo mimo firmu. Pokud se hledání nezdaří, musí být společnost zrušena. Tento osud potká až jednu pětinu rodinných podniků hledajících nástupce. Důvody jsou různé. Potenciální nástupce odrazuje především ekonomicky nejistá situace. Vyhýbají se rizikům spojeným s převzetím. Zrušení provozu se pak týká především malých a ekonomicky méně úspěšných firem.

Různé cesty, společné hodnoty

Při rušení podniku čelí majitel mnoha výzvám. Nastává propouštění personálu a plnění úředních povinností, jako je odhlášení zaměstnanců. Je třeba vyklidit firemní prostory, vyprázdnit sklady a odborně zlikvidovat objemný odpad. Objeví se přitom spousta prodejných zásob, technologií a použitého strojního vybavení.

Při prodeji použitých strojů kvůli zrušení podniku se vyplatí využít pomoci odborníka. Ten převezme časově náročnou práci – od ocenění strojů, přes jejich prodej a přepravu. Kromě toho se u použitých strojů docílí vyšší prodejní hodnoty. Přitom nelze podceňovat lidskou výzvu, kterou představuje zrušení dílny. Často je na prodej celoživotní dílo, do kterého jeho majitel investoval všechny své síly.

Jedním z těchto specialistů na rušení firem je průmyslový aukční dům Surplex, jehož prostřednictvím každoročně změní majitele 55 000 použitých strojů (především z kovoprůmyslu, dřevozpracujícího průmyslu a stavebnictví). Průmyslové zboží se buď draží na aukční platformě, nebo společnost Surplex převezme veškerý inventář za pevně stanovenou cenu a nabízí jej na vlastní účet. Poté, co si zákazníci vyzvednou své nákupy ze zrušeného podniku, se uklizená prázdná budova předá majiteli. Rušení rodinného podniku je komplexní výzvou, při níž společnost Surplex může za majitele vyřídit mnoho úkolů. To vytváří prostor pro nové perspektivy a otevírá nové možnosti.

Hraní přes GeForce NOW je na SHIELD TV ještě pohodlnější, nativní podpora na TV Samsung a plány ve službě na červenec

Poslední červencový GFN Thursday přináší kromě obvyklého rozšíření knihovny také několik novinek pro majitele SHIELD TV a vybraných TV Samsung.

SHIELD TV vylepšuje zážitek z cloudového hraní

Na SHIELD TV představoval skvělou volbu pro hraní prostřednictvím GeForce NOW např. díky možnostem využívat 4K HDR, prostorový zvuk 7.1 nebo široký výběr ovladačů. Hráči také mohou streamovat na Twitch a komunikovat skrz hlasový chat. Nejnovější aktualizace pro SHIELD s názvem „Software Experience Upgrade 9.1“ přináší další možnosti.

Při hraní her nebo během videokonferencí bude na TV nabízejících automatický režim nízké latence streamer automaticky zapínat „herní režim“ a při přehrávání filmů nebo streamování televizních pořadů televizi zase vrátí do předchozího nastavení. Odpadá tak nutnost mnohdy těžkopádného nastavování režimů.

Další novou funkcí je režim nočního poslechu, který uživatelům umožňuje streamovat hry nebo sledovat filmy v noci, aniž by rušili ostatní. SHIELD automaticky upraví úroveň hlasitosti zvuku od výbuchů po tiché dialogy tak, aby poskytl konzistentní zážitek z poslechu bez ohledu na nastavení hlasitosti.

Součástí aktualizace jsou také oznámení pro mikrofon, která pomáhají identifikovat aktivní mikrofon, pokud je připojeno více zařízení.

Nativní podpora na TV Samsung

S uvedením Samsung Gaming Hub tento týden přináší GeForce NOW nativní podporu na vybraných televizorech Samsung. Není třeba stahovat, instalovat ani si pořizovat konzoli – členové služby mohou okamžitě hrát největší hry z GeForce NOW přímo ze svého gauče.

Samsung Gaming Hub je nyní k dispozici na podporovaných televizorech v USA, Velké Británii, Brazílii, Kanadě, Francii, Itálii, Německu a Španělsku. Členové v dalších službou podporovaných regionech mohou také streamovat své PC hry přes aplikaci GeForce NOW pro chytré televizory Samsung.

Členové GeForce NOW mohou také získat novou odměnu v podobě 20% slevy na všechny ovladače Steel Series na stránkách výrobce. K dispozici je do konce srpna.

V červenci celkem 13 her

GFN Thursday tento týden uzavírá červen se šesticí titulů přidaných do knihovny, mezi něž patří i první ve službě podporované hry od vydavatele Motorsport Games – NASCAR 21: Ignition a KartKraft. Zároveň oznamuje plány pro červenec se seznamem čítajícím 13 jmén.

Členové také najdou řadu podporovaných her ve velké letní slevové akci na Steamu. Podporu ve službě lze snadno ověřit na stránkách GeForce NOW.

Tento týden nově v knihovně:

  • Alaloth – Champions of The Four Kingdoms (Novinka, Steam)
  • Disgaea 6 Complete (Novinka, Steam a Epic Games Store)
  • Card Shark (Steam a Epic Games Store)
  • KartKraft (Steam)
  • Hotline Miami (Steam)
  • NASCAR 21: Ignition (Steam)

Během července je plánováno přidat do knihovny následující tituly:

  • Matchpoint-Tennis Championships (Novinka, Steam, 7. 7.)
  • Sword and Fairy Inn 2 (Novinka, Steam, 8. 7.)
  • Loopmancer (Novinka, Steam, 13. 7.)
  • Stones Keeper: King Aurelius (Novinka, Steam, 14. 7.)
  • Endling – Extinction is Forever (Novinka, Steam a Epic Games Store, 19. 7.)
  • Grimstar: Welcome to the Savage Planet (Novinka, Steam, 19. 7.)
  • Sweet Transit (Novinka, Steam, 28. 7.)
  • Panzer Arena: Prologue (Novinka, Steam, 20. 7.)
  • Hell Pie (Novinka, Steam, 21. 7.)
  • Turbo Sloths (Novinka, Steam, 27. 7.)
  • Arma Reforger (Steam)
  • Dungeon Defenders: Going Rogue (Steam)
  • rFactor 2 (Steam)

V červnu oproti původnímu plánu do knihovny přibyly tyto hry:

  • Car Mechanic Simulator 2018 (Epic Games Store)
  • The Cycle: Frontier (Novinka, Steam and Epic Games Store)
  • Genshin Impact (Native Launcher)
  • It Takes Two (Steam and Origin)
  • Mass Effect Legendary Edition (Steam and Origin)
  • Skeleton Crew (Steam)
  • Supraland (Epic Games Store)

Mimořádná kvalita: Samsung prodlužuje záruku na digitální invertorový motor chladniček na 20 let

Dvojnásobně delší záruku na digitální invertorový motor vybraných typů chladniček začíná poskytovat společnost Samsung. Dosavadní desetiletá záruční lhůta se u nově zakoupených chladniček počínaje 1. červencem 2022 prodlužuje na 20 let. Přehled chladniček, jichž se prodloužená záruční doba týká, společnost zveřejnila na svém webu.

Digitální invertorový motor nepřetržitě reguluje teplotu v chladničce prostřednictvím změny rychlosti. Nezapíná se a nevypíná nárazově, ale pracuje nonstop a oproti klasickým motorům je mnohem tišší. Chladničky vybavené tímto motorem jsou vysoce energeticky úsporné, uchovají potraviny déle čerstvé a neruší svým chodem ani při spánku.

„Digitální invertorový kompresor pracuje na jiném principu než běžné motory chladniček a díky tomu výrazně omezuje vibrace a nárazy. Motor se tak pomaleji opotřebovává a vyznačuje se vysokou spolehlivostí všech svých částí. Výrazně šetří životní prostředí, je energeticky méně náročný a zákazníci na něm rozhodně ocení jeho tichý chod,“ říká Ondřej Valkony, produktový manažer ve společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak.

Jak funguje digitální invertorový motor chladniček? Jakmile se uvnitř spotřebiče změní teplota, motor upraví svoje otáčky a tím zamezí kolísání teploty i vlhkosti. Teplotu v chladničce tak udržuje stále co nejblíže nastavené teplotě a zachovává svěžest potravin. Digitální invertorový kompresor citelně snižuje hluk chladničky až na hodnotu 35 dB. Tato hodnota zařazuje chladničky Samsung do nadprůměrné kategorie B podle nových energetických štítků.

Přehled všech modelů chladniček s digitálním invertorovým motorem, na které se vztahuje záruka 20 let, naleznete ZDE.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Samsung je podle žebříčku Interbrands z roku 2021 pátou nejhodnotnější značkou světa s hodnotou 74,6 miliardy dolarů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.

5 způsobů, jak může motorola edge 30 pro zlepšit váš výkon

Žijeme v rychlém světě, který většinou vyžaduje, abychom podávali co nejlepší výkony – ať už v pracovním nebo osobním životě. Cílem motorola edge 30 pro je, umožnit vám být vždy nejlepší, bez ohledu na to, kde na světě se nacházíte.

Edge 30 pro od společnosti Motorola je nabitý výkonnými funkcemi, které odemknou novou dimenzi produktivity a efektivity, včetně mobilní platformy Snapdragon® 8 Gen 1 – nejrychlejším a nejpokročilejším procesorem Qualcomm Technologies.

Tady je našich 5 způsobů, jak vám motorola edge 30 pro může pomoci zlepšit váš výkon, abyste byli vždy o krok napřed:

1. Změňte pohled na hybridní práci s Ready For

V dnešním světě hybridní práce hledáme všechny způsoby, jak zlepšit náš výkon a produktivitu. Ready For vám umožní bezproblémový přechod na práci z domova tím, že vám pomůže převzít kontrolu nad vašimi zařízeními, jako je TV nebo externí monitor, přes USB nebo Bluetooth. Soubory mezi zařízeními můžete okamžitě přesouvat s maximálním pohodlím a efektivitou, díky čemuž zůstanete produktivní a udržíte krok s úkoly, i když budete pracovat z pohodlí domova.

Pokud jde o pracovní hovory, Ready For vám umožní přeměnit váš chytrý telefon na webkameru s rozlišením Full HD, která bude kompatibilní se všemi aplikacemi s podporou webkamery. Zároveň můžete mít všechny své pracovní aplikace a aktuální úkoly na svém druhém monitoru. Díky tomu s vaší pracovní prezentací zabodujete.

2. Vyšší rychlost a rychlejší výsledky

Chcete-li podat co nejlepší výkon, musíte být na vrcholu své hry. To vyžaduje rychlost, přesnost a nulové zpoždění – vstupte do motorola edge 30 pro. S tímto zařízením se můžete cítit silnější, a to vše díky mobilní platformě Snapdragon 8 Gen 1. Jde o nejrychlejší a nejvýkonnější procesor od Qualcommu, s bleskovou rychlostí 5G a nejrychlejším AI enginem vůbec.

Čeho díky tomu můžeme dosáhnout? Představte si 3-4x rychlejší výkon ve všech vašich aplikacích, kdy při přechodu z jedné aplikace do druhé nedochází ke zpoždění. Jednoduše procházejte aplikacemi a zažijte bleskovou rychlost. Díky funkci nabíjení TurboPower dosáhnete více než 50% nabití již za patnáct minut a už nemusíte zdlouhavě čekat, až se vašemu telefonu doplní „šťáva“.

3. Staňte se nejlepším fotografem

Chcete-li zlepšit své fotografické dovednosti, motorola edge 30 pro se může pochlubit nejintuitivnějším uživatelským rozhraním fotoaparátu (UI). S režimem duálního snímání můžete současně nahrávat video nebo pořizovat fotografie libovolnými dvěma fotoaparáty, takže vám už nic neunikne. Díky dvěma 50Mpx fotoaparátům můžete zachytit neuvěřitelné detaily za jasného denního světla, od ultraširokoúhlých záběrů až po extrémní detaily.

Chcete-li se stát spíše kameramanem, zvládnete to bez námahy. 8K videozáznam zachytí rozlišení více než 26 milionů pixelů, což je nejvyšší možné rozlišení videa.

Fotoaparát motorola edge 30 pro má své výhody i při práci z domova nebo v kanceláři. Přepnutím do režimu skenování dokáže přeměnit vaše papírové dokumenty na digitální soubory. Váš fotoaparát bude schopen rozpoznat obrys jakéhokoliv dokumentu a poté jej uložit jako JPEG nebo PDF – co může být jednodušší?

4. Výkonný i po dlouhém dni

Po dlouhém dni psaní na obrazovce vyzkoušejte inteligentní dotykové pero motorola, které vám pomůže zbavit se tlaku na unavené ruce. Je stále na dosah a připraveno vždy, když jej potřebujete. Dotykové pero vám pomůže zvýraznit a  upravit text nebo jiný obsah obrazovky a stane se vaším spolehlivým asistentem při plnění jakéhokoliv úkolu vyžadující dokonalou přesnost. Kromě toho, můžete pomocí dotykového pera ovládat fotoaparát svého telefonu, nebo jej použít jako dálkové ovládání při práci s Ready For.

5. Vystupte z davu s Moto akcemi

Nadzvednutím odemknete či překlopíte, pokud nechcete být rušeni – to jsou dvě z funkcí Moto akcí na motorola edge 30 pro, které jsou perfektně umístěny tak, aby vám usnadnily život a pomohly provádět každodenní úkoly bez námahy. Jen několika jednoduchými gesty můžete snadno odemknout telefon, bleskově získat přístup k fotoaparátu a zapnout baterku ve chvíli, kdy vás zastihne tma. Podívejte se, jak tyto akce jednoduše aktivovat a jak vám pomohou dosáhnout lepšího výkonu tím, že si je vyzkoušíte v Moto Actions ještě dnes.

Schütt, bum, prásk! Schüttflix přichází do české republiky!

Německý start-up Schüttflix vstupuje na český trh: digitální objednání štěrku, písku a kameniva a jejich snadné doručení bude odsýpat i v České republice. V druhé polovině roku bude možné objednávky sypkého materiálu vyřídit v on-line aplikaci – od porovnání cen až po přípravu nabídek a vyúčtování. Z nákladů na přepravu a materiál vypočte aplikace optimální částku a okamžitě zobrazí, kdo je včas schopen dodat požadované množství – a za jakou cenu. V aplikaci stačí jednoduše zadat, kde, kdy a v kolik hodin má být materiál složen. Schüttflix garantuje včasné dodání (včetně sledování průběhu zakázky) a vyložení přesně na daném místě. A další dobrá zpráva zejména pro poskytovatele materiálu a přepravce: jejich škvára bude vyplacena v jednotkách dnů přímo společností Schüttflix. Garantováno. Bez čekání. Bez vystavování faktur. Klidně i s fotkou dodaného materiálu na místě vykládky on-line.

Schüttflix zve poskytovatele sypkých materiálů a přepravce k registraci na platformě Schüttflix (https://schuettflix.com/cz/cs/register). Objednávky budou vyřizovány výhradně přes aplikaci Schüttflix pro chytré mobily i PC, a ta je zdarma pro všechny účastníky trhu. Stačí čapnout zakázku.

Martin Hovora řídí rozvoj Schüttflix na českém trhu. „Jsem velmi rád, že Martin je s námi na palubě a řídí náš růst pro stavby v Česku. Už dříve jasně prokázal, že má přímý tah na bránu,“ okomentoval Christian Hülsewig, zakladatel a generální ředitel společnosti Schüttflix.

„České stavebnictví je silné a inovativní, poradí si s rostoucím objemem staveb, a v jiných oblastech už ukázalo, že dokáže využít výhody digitalizace. To jsou prima podmínky pro náš růst. Do konce roku chceme etablovat Schüttflix jako přední logistickou digitální platformu v Česku a dlouhodobě se podílet na digitalizace branže,“ vyjasňuje Martin Hovora své cíle pro nejbližší měsíce.

„I ve stavebnictví v Česku je obrovský tlak na náklady, důležitá je i udržitelnost. Obě tyto oblasti jsou pro firmu rozhodně důležité a zlepšíme je,“ vysvětluje expanzi do Česka Hülsewig. „Optimálně jsme propojili všechny hráče v hodnotovém řetězci sypkých materiálů a zjednodušili nákupní proces. Poskytovatelům a odběratelům sypkých materiálů to uspoří spoustu času a peněz. A tento model navíc prostě umožňuje přepravcům získat nové zakázky – jednoduše.“

Na domácím německém trhu tuto platformu využívá více než 9 000 zákazníků a partnerů. Od jejího spuštění v roce 2018 bylo jejím prostřednictvím zobchodováno téměř 5 milionů tun materiálu. S rychlým růstem o 300 % mezi roky 2020 a 2021 je Schüttflix jedním z nejúspěšnějších evropských start-upů ve stavebnictví a tento úspěch je základem pro jeho mezinárodní expanzi. Česká republika, Polsko a Rakousko jsou trhy, které se Schüttflix rozhodl dobýt po etablování se v Německu. Složité papírování a komplikované procesy zahltily stavebnictví na středoevropských trzích – a to se teď díky Schüttflix změní. 

O společnosti Schüttflix – digitální on-line logistická platforma pro stavebnictví

Schüttflix je první digitální logistická platforma pro stavebnictví, která propojuje podnikatele ve stavebnictví, dodavatele sypkých stavebních materiálů (jako jsou písek, štěrk, drcený nebo štípaný kámen) a přepravce prostřednictvím jednoduché a intuitivní aplikace. Podnikateli stačí porovnat ceny a objednat sypké hmoty na pár kliknutí v aplikaci – přímo i s přepravou. To ušetří dodavatelům a příjemcům materiálů spoustu času a peněz a umožňuje dodavatelům                          a přepravcům rozšiřovat řady svých zákazníků. Schüttflix umožňuje spolupracujícím přepravním společnostem optimalizovat jejich trasy a redukovat počet prázdných jízd, a tak přispívá k cílům v oblasti životního prostředí a udržitelného rozvoje. Kromě toho Schüttflix pomáhá stavebním firmám optimalizovat a digitalizovat jejich procesy díky datům nutným pro analýzu elektronických dokumentů v reálném čase (faktury, dodací listy, vážní lístky).

Společnost byla založena v Německu v roce 2018 a v roce 2021 vygenerovala tržby ve výši 50 milionů EUR a v současností má na své platformě více než 9 000 zákazníků a partnerů. V roce 2022 Schüttflix expanduje do České republiky, Polska                            a Rakouska. První objednávky budou realizovány přímo v mobilní aplikaci v průběhu letošního roku. Platforma a aplikace Schüttflix budou k dispozici všem účastníkům trhu zdarma.

Nejlepší reproduktor k vodě? Vydrží i ponoření a když spadne do vody, vyplave: Bose SoundLink Flex

Těšíte se k bazénu, rybníku nebo k moři a neobejdete se bez pořádné porce muziky? Pak je pro vás jako dělaný bezdrátový reproduktor Bose SoundLink Flex, o který se nemusíte bát, dokonce ani když vám vypadne z jachty do moře. Nejen že je absolutně prachu i vodě odolný a neuškodí mu ani úplné ponoření, ale když do vody opravdu spadne, vyplave ihned zpátky na hladinu, a to poutkem nahoru! Kromě toho nabídne zvuk hodný značky Bose, která proslula vynikajícím poměrem kvality zvuku i hlasitosti v porovnání s rozměry reproduktorů. Při rozměrech jen asi 20 x 5,3 x 9,1 cm a hmotnosti něco přes 450 gramů ozvučí skvěle venkovní party a automaticky optimalizuje reprodukci podle toho, jestli stojí, leží, nebo visí. Speciální vlastní technologie minimalizuje zkreslení při vysoké hlasitosti a vestavěná lithium-iontová baterie poskytuje dostatek energie až na 12 hodin poslechu – dost na to, aby zajistil zábavu během celého dne. V nabídce jsou tři barevná provedení – černá, kouřová bílá a kamenná modř a jeho doporučená cena je 4 390 Kč. 

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

Exit mobile version