Stát se muzikantem, porodit prezidentku nebo pomáhat druhým. Vodafone ve své vánoční kampani inspiruje lidi k tomu, aby si dovolili snít a svá skutečná přání sdíleli s těmi nejbližšími. Nyní ale za pomoci moderních technologií pošle jejich nejniternější touhy až tam, kde bude největší šance, že se nakonec splní. Přes satelit je totiž vystřelí ke hvězdám, na oběžnou dráhu. Ne náhodou se totiž říká, že když po něčem opravdu toužíme, celý vesmír se spojí, aby nám to pomohl uskutečnit.

Není potřeba čekat na padající hvězdy, aby se přání plnila. Od začátku prosince je možné na speciální webové stránce Vodafonu vyplnit to své a jednoduchým kliknutím ho poslat doslova na vyšší místa. Server Vodafonu v ten samý okamžik zajistí komunikaci se satelitním přípojným bodem Starlink a pokud se vše podaří, satelit obratem zašle uživateli přímo na stránku potvrzení, že přání dorazilo v pořádku na místo určení. Každé se zdrží ve vesmíru zhruba 0.00367 vteřiny.

Technologie jsou naše budoucnost a umožňují bořit bariéry tam, kde se nám o tom ještě před pár lety ani nesnilo. Zatímco naše nejmodernější síť obvykle běží rychle a spolehlivě po optických kabelech nebo vzduchem, nyní s její pomocí pronikneme až do vesmíru. Chceme ukázat, že lidské sny a touhy nemají žádné hranice, a to i díky technologiím, které nám umožňují posouvat se stále dál,“ vysvětluje Barbora Kožíšková, ředitelka komunikace značky Vodafonu.

Přání a jejich vesmírnou odyseu mohou lidé sdílet také s ostatními. Na stránce si svou tužbu virtuálně zabalí do vánočního hávu, stáhnou a mohou pohodlně sdílet dál skrze sociální sítě. Inspirují tak ostatní, aby se nebáli plnit si sny. Zákazníci, kteří mají pocit, že nic nepotřebují a vše důležité už mají, vánoční inspiraci najdou i v prodejnách Vodafonu. Právě zde se mohou přes QR kód ke speciální stránce připojit a zamyslet se nad svým nejniternějším přáním. Ve vybraných pobočkách si dokonce mohou nechat napovědět od unikátní interaktivní platformy.

S Vodafonem může každý rozdávat radost i ostatním

Pro řadu lidí je během vánočních svátků zásadní potěšit ostatní a rozdávat okolo sebe radost. I s tím Vodafone v letošním roce pomůže. Příležitost rozzářit oči dětí a ulehčit osamělým sólo rodičům nabízí Strom přání, který vznikl ve spolupráci s organizací Klub svobodných matek. Na charitativní e-shopu tak může kdokoliv pořídit konkrétnímu dítěti to, o co v dopise prosil samotného Ježíška, ať už se jedná o plyšovou hračku, deskovou hru nebo třeba mikroskop pro malého vědce.

U Vodafonu samozřejmě zákazníci také letos mohou pořídit dárky pro své nejbližší. V nabídce najdou třeba chytrou elektroniku s výraznými slevami nebo třeba repasované prémiové iPhony, které udělají radost nejen obdarovaným, ale i peněžence a planetě. Neomezený tarif Super + se dá pořídit o více než 240 korun levněji a u předplacených karet jsou připraveny až 2 týdny neomezených dat zdarma. Zkrátka nepřijdou ani diváci Vodafone TV nebo studenti.

Více informací o vánoční nabídce je k dispozici na webu www.vodafone.cz/vanoce.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Napsat komentář