Limitovaná nabídka potěší zejména datově náročnější předplacenkáře. S balíčkem od Vodafonu mohou každý měsíc získat až 11 GB dat i neomezené SMS v síti, a to pouze za polovinu běžné ceny. Protože cenové zvýhodnění platí celých šest měsíců, balíček mohou zákazníci naplno využít nejen během jara, ale také při letní dovolené. Otálet se rozhodně nevyplatí, akci lze využít pouze do konce dubna.

Nabídka je určena pro stávající i nové zákazníky, stačí si do 30. dubna balíček aktivovat na speciální stránce v samoobsluze Můj Vodafone. V rámci balíčku poté zákazníci získají neomezené SMS v síti Vodafone a především 11 GB dat, z nichž si 5 GB mohou každý měsíc v Můj Vodafone vyzvednout. Místo standardní ceny 349 Kč nyní zaplatí jen 175 Kč a padesátiprocentní zvýhodnění jim zůstane celých šest měsíců.

„S jarním obdobím začínají lidé žít aktivněji. Nové zážitky pak často sdílí s ostatními a mobilní data se jim tedy hodí dvojnásob. Vzhledem k pozitivním ohlasům na naši vánoční kampaň jsme se rozhodli zopakovat jeden z adventních dárků a nabídnout zákazníkům datový balíček 11 GB jen za polovinu ceny na půl roku. Jeden gigabyte v tuto chvíli tedy vyjde na pouhých 16 korun,“ říká Josef Bína, manažer segmentu předplacených karet ve Vodafonu.

Aby byl proces co nejjednodušší a zákazník nemusel nic dalšího řešit, obnoví se balíček každý měsíc automaticky. Více informací je k dispozici v podmínkách na webových stránkách.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Napsat komentář