Fitness a motivační mobilní aplikace, která začátečníkům i pokročilým poskytne cvičební plány našlapané desítkami let zkušeností Arnolda Schwarzeneggera v kombinaci s moderními poznatky o posilování, stravování a zdravém životním stylu. To je nová aplikace The Pump, kterou Schwarzenegger spustil pro první testovací uživatele na začátku května. Za aplikací nestojí hollywoodská hvězda sama, spolupracuje na ní s týmem, ve kterém jsou i známá jména, například nutriční specialista Adam Bornstein nebo Daniel Ketchell, který Arnolda provází už od dob jeho guvernérství. Pro vytvoření své první oficiální fitness aplikace si sám Schwarzenegger vybral český tým designérů a vývojářů STRV, který má na kontě již několik vlastních i klientských fitness a healthtech aplikací.
Posilování je pro každého. Tak zní Schwarzeneggerova vize, se kterou sdílí své know-how se všemi, kdo chtějí žít ve zdravém, silném těle. Na začátku roku začal vydávat newsletter Arnold’s Pump Club s tipy pro zdravější cvičení, stravování, ale i spánek a psychickou pohodu. V dubnu poprvé zmínil připravovanou aplikaci The Pump a krátce nato rozeslal exkluzivní pozvánky prvním uživatelům. Ti dostali přístup do aplikace spolu s pozvánkou na osobní setkání s Arnoldem na závodech Arnold Classic 2024 a limitovaným tričkem „Pump Club Founder“. Minulý týden pak aplikaci z dílny českého STRV začali testovat další uživatelé, kteří od těch předchozích získali referral kód.
„Začalo to zprávou od Adama Bornsteina. Oslovil nás s nespecifikovaným projektem aplikace na cvičení, ale brzy se ukázalo, že to bude velké a bude v tom namočený i Arnold. Byla to jedna z těch nabídek, které nejde odmítnout. Několikrát jsme se s Arnoldem nad aplikací setkali a byli jsme s jeho týmem v pravidelném kontaktu, aby aplikace byla přesně podle jeho představ. Design a vývoj The Pump nám zabral osm měsíců intenzivní práce, přičemž poslední dva měsíce jsme aplikaci ladili. Výsledek je ale naprosto skvělý a zpětně to celé vnímám jako splněný sen. Arnie totiž není jen fenomén sám o sobě, je to profesionál ve všem, na co sáhne, což se během naší spolupráce potvrdilo,“ popisuje průběh spolupráce spoluzakladatel a CEO STRV Lubo Smid.
The Pump je fitness mobilní aplikace, která nabízí vše, co k aktivnímu a zdravému životu potřebují začátečníci i pokročilí. Ti na jednom místě najdou cvičební plán s videoukázkami cviků, stopky, zdravé recepty, nutriční plány, návody na regeneraci i motivaci a další fitness obsah. Aplikace obsahuje komunitní fórum, kde každý může pokládat otázky, na které sám Arnold pravidelně odpovídá. Aplikaci lze vyzkoušet na sedm dní zdarma, přičemž v nabídce je úvodní tréninkový program na celé tělo v hubnoucí (Get Shredded) nebo nabírací (Get Big) variantě a ve třech obtížnostech. Další plány, mezi kterými je i očekávané vzpírání, se uživatelům zpřístupní po absolvování 90denního úvodního cvičení. Roční předplatné činí 99,99 dolaru.
Design spojuje digitální éru se zlatými léty kulturistiky
Aplikace je dostupná jak pro Androidu, tak iOS, nyní pro první testovací uživatele s referral kódem. Zpřístupnění aplikace veřejnosti je plánováno později tento rok. Mezi nejzmiňovanější momenty v recenzích patří úvodní videohovor, kterým Arnold v aplikaci vítá nováčky, a také jeho osobité odpovědi na otázky uživatelů. Design celé aplikace včetně loga využívá prvky zlaté éry kulturistiky a obléká je do moderního hávu. Originální vizuální zpracování stejně jako vývoj aplikace přitom vzniklo v pražském Karlíně pod dohledem Barbory Dostálové, produktové designérky STRV.
„Klient po nás netradičně chtěl společně s aplikací připravit i celý brand. Vystavět značku kolem tak známé osobnosti byla neskutečná výzva, ale zároveň skvělá příležitost. Vypracovala jsem několik návrhů, které si tým kolem The Pump zamiloval. Výsledný vzhled se inspiruje prvky ze 70. let, kdy kulturistika zažívala zlatá léta – surový brutalismus, monolitické bloky, odvážné fonty, to vše sladěné s aktuálními grafickými trendy a jednoduchým UX. Primární barvou se stala červená, Arnoldova oblíbená. Design jsme společně s ostatními designéry v STRV dlouho pečlivě ladili, abychom dokázali zachovat nezkreslený Arnoldův odkaz. To je pro nás, kdo se zajímáme o fitness, tou největší výzvou,“ popisuje velikost úkolu Dostálová.
Pro české STRV, které designuje a vyvíjí digitální produkty zejména pro americké klienty a zkouší možnosti současných technologií na vlastních projektech, se nejedná o první významný zářez v kategorii fitness aplikací. V roce 2021 například spustilo fitness aplikaci pro globální síť posiloven The Barry’s a loni vydalo vlastní aplikaci Float pro dechová a mindfulness cvičení. V posledních letech STRV významně posiluje své designové kapacity a jím navržená aplikace Rebel Girls z loňského roku dokonce získala ocenění v Apple Design Awards. Rozšiřování řad designérek a designérů je pro český tým prioritou i v letošním roce.
Více o STRV
STRV je český tým designérů a vývojářů tvořících špičkové digitální produkty. Od roku 2004 uvedlo na trh stovky softwarových řešení ve spolupráci s klienty Microsoft, Barry’s, The Athletic nebo Barnes & Noble. Pod značkou STRV Labs firma vyvinula řadu vlastních úspěšných aplikací v čele s LGBTQ+ dating aplikacemi Cosmic Latte nebo web3 ticketing platformou Enter. Hranice technologií v STRV posouvá více než 200 talentovaných lidí, kteří jej hodnotí 4,8 hvězdami na portálu Glassdoor. Firma pečuje o rozvoj české technologické scény organizováním meetupů pro designéry a vývojáře a akcí STRV Talks pro širší startupovou a technologickou komunitu.
Fotografie a vizuály k tiskové zprávě naleznete zde.
Press kit STRV naleznete zde.
Předchozí tiskové zprávy
- Příběhy úspěšných žen inspirují nové generace dívek. Rebel Girls zazářily v letošních Apple Design Awards, na své aplikaci spolupracovaly s českým STRV
- Leze vám Valentýn krkem? Vypněte si ho. STRV testuje prototyp ad blockeru nové generace
- STRV vychovává příští generaci tvůrců digitálních produktů. V loňském roce jejich akademií prošlo téměř 140 lidí