Představujeme své různorodé iniciativy, které se zaměřují na využití a podporu kreativity prostřednictvím technologie
Společnost Sony Group (dále jen „Sony“) bude vystavovat na veletrhu CESⓇ 2024, který se koná v Las Vegas v Nevadě od úterý 9. ledna (SEČ). Ústředním tématem bude „Podpora kreativity prostřednictvím technologií“.
Kenichiro Yoshida, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Sony Group Corporation, vystoupil na tiskové konferenci společnosti Sony, která se konala v pondělí 8. ledna před zahájením výstavy pro veřejnost. Úvodem konstatoval, že společnost Sony jako kreativní zábavní společnost vždy považovala lidi za středobod kreativity a zavázala se být hybnou silou dobra posílením možností tvůrců. Připojila se k němu plejáda různých přednášejících a společně představili iniciativy na podporu tvůrců napříč hudební, filmovou a televizní produkcí společnosti Sony, nová řešení pro vizuální produkci a tvorbu prostorového obsahu, zapojení fanoušků v komunitách, jako jsou anime, sport a hry, a iniciativy v oblasti zábavy a bezpečnosti, které mají za cíl pokročit v oblasti mobility. Prezentace představila také různé technologie, které stojí za těmito iniciativami. Závěrem tiskové konference zdůraznil, že společnost Sony přijímá nápady lidí a povznáší jejich příběhy, protože pokračuje v podpoře kreativity pomocí technologií.
Tiskovou konferenci společnosti Sony na veletrhu CES 2024 můžete shlédnout na oficiálním kanálu YouTube:
Řečníci na tiskové konferenci (podle pořadí)
・Kenichiro Yoshida (předseda představenstva a generální ředitel společnosti Sony Group Corporation)
・Jon Platt (předseda představenstva a generální ředitel společnosti Sony Music Publishing)
・Neal Manowitz (prezident a provozní ředitel společnosti Sony Electronics Inc.)
・Katherine Pope (prezidentka, Sony Pictures Television Studios)
・Toshihiro Mibe (prezident a výkonný ředitel společnosti Honda Motor Co., Ltd.)
・Izumi Kawanishi (zástupce ředitele, prezident a provozní ředitel společnosti Sony Honda Mobility Inc.)
・Jessica Hawk (viceprezidentka společnosti, Microsoft)
Stánek společnosti Sony
Termín: 9. ledna (úterý) až 12. ledna (pátek) 2024
Místo konání: Las Vegas Convention Center, stánek # 21800
Hlavní vystavené exponáty
Od technologie podporující tvorbu přes zapojení fanoušků až po rozšiřující se prostor pro Kando – výstava se zaměřuje na to, jak společnost Sony rozšiřuje možnosti tvůrců, aby mohli víc objevovat a tvořit, a to prostřednictvím inovativních technologií pro vyprávění příběhů, zábavu a další oblasti. Ukáže také nové cesty, které umožní naplnit svět emocemi.
Společnost Sony se také snaží snížit dopad své expozice na životní prostředí tím, že znovu využívá materiály z loňského roku a používá uspořádání, které snižuje nutnost stavby velkých konstrukcí. Kromě toho jsou informační panely ve stánku vyrobeny z „Original Blended Material*“, papírového materiálu vyvinutého společností Sony.
* Ekologický papírový materiál vyrobený z bambusu, cukrové třtiny a recyklovaného papíru s ověřeným původem.
- Rozšiřujeme kreativitu: Pomáháme přinášet nové produkční příležitosti prostřednictvím inovativních technologií
- Nové zařízení pro pokročilou vizualizaci společnosti Sony Pictures Entertainment (SPE): Torchlight
Společnost Sony představuje Torchlight, nový přelomový pokročilý vizualizační prostor s nejnovějšími vlastními technologiemi společností skupiny Sony ve spolupráci s Unreal Engine společnosti Epic Games, nejotevřenějším a nejpokročilejším 3D nástrojem na světě pro práci v reálném čase. Torchlight umožňuje filmařům vytvářet digitální scény ještě před hlavním natáčením, a to v praktickém virtuálním prostředí s využitím Unreal Engine a virtuálních kamer, včetně sady virtuálních produkčních nástrojů, která plynule propojuje virtuální prostředí s produkcí na place s využitím digitální filmové kamery Sony VENICE. Kromě toho budou mít tvůrci přístup k různým patentovaným technologiím Sony včetně mobilního systému snímání pohybu „mocopiTM“. Tyto a další technologie jsou začleněny do pracovního postupu v Torchlight a podporují tvůrce, aby mohli v reálném čase popustit uzdu své kreativitě.
* Další podrobnosti naleznete v tiskové zprávě: https://www.sonypictures.com/corp/press_releases/2024/0104
- Budoucnost tvorby obsahu – virtuální produkce
Společnost Sony podporuje rozvoj virtuální produkce (Virtual Production), nové formy tvorby obsahu, a to od technologického vývoje až po poskytování produkčních řešení. V této oblasti společnost Sony kombinuje pokroky ve svých zobrazovacích, snímacích a zobrazovacích technologiích a využívá vykreslování v reálném čase pomocí herních enginů. Společnosti Pixomondo, Sony PCL a SPE poskytují komplexní kreativní služby a scénickou infrastrukturu po celém světě, aby pokryly celý výrobní proces, od předprodukce, přes natáčení na place s využitím virtuální produkce až po postprodukci.
- Zapojení fanoušků: Díky integraci reálných a virtuálních zážitků pro fanoušky
- Produkty a hry pro PlayStationⓇ5
Společnost Sony Interactive Entertainment představuje nejnovější řadu hardwaru PlayStation 5, která zahrnuje inovativní produkty, jako je nová konzole PlayStation 5 v menším provedení, ovladač PlayStation PortalTM, bezdrátová sluchátka Pulse ExploreTM, ovladač AccessTM a připravovaná bezdrátová náhlavní souprava Pulse EliteTM. K vidění bude také kolekce stylových kovových krytů na konzoli PS5Ⓡ Deep Earth a bezdrátové ovladače DualSenseⓇ. Účastníci si na stánku mohou také vyzkoušet Gran Turismo 7Ⓡ na PS5 i PlayStationⓇVR2 (PS VR2) v pohlcujících závodních boxech a také si prohlédnout zbrusu nový režim No Return ve hře The Last of UsTM Part II Remastered od Naughty Dog, která vychází 19. ledna.
- Nové zapojení fanoušků s pomocí technologií a zábavy
Společnost Sony rozvíjí iniciativy zaměřené na zapojení sportovních fanoušků. Společně s fotbalovým klubem Manchester City v současné době společnost Sony provádí testování konceptu (PoC – „proof of concept“), jehož cílem je poskytovat nové služby, které vytvoří globální online komunitu fanoušků. Beta verze služby bude pro fanoušky spuštěna později v tomto roce. Uzavřené testování již začalo a fanoušky projekt zaujal a nadchl. Na stánku si návštěvníci mohou prohlédnout nový obsah z virtuálního stadionu Etihad a zapojit se do zážitků a sdílet svou vášeň pro tým a hráče.
Divize společnosti Sony zaměřené na sport představují společné iniciativy s několika významnými sportovními společnostmi po celém světě, které spojují optické sledování Hawk-Eye Innovations, technologii vizualizace dat Beyond Sports a odborné znalosti společnosti Pulselive v oblasti zapojení fanoušků, aby vytvořily dosud nevídané zážitky pro fanoušky zaměřené na různorodé publikum, včetně mladších generací.
- Pohlcující hudební zážitky nové generace
Společnost Sony Music vytváří nové příležitosti pro umělce, jak prostřednictvím herních platforem a dalších prostředí určených pro zábavu rozšířit jejich kontakt s fanoušky s využitím technologií tvorby na herním enginu a technologií virtuální produkce. Návštěvníci stánku si mohou vyzkoušet tři aplikace nové generace pohlcujících hudebních zážitků. Expozice představí využití virtuálních produkčních možností Sony a Unreal Editor for Fortnite (UEFN) od Epic Games při tvorbě videoklipu k písni „Jericho“ od umělkyně Iniko z Columbia Records a také Journey Through Jericho, doprovodného ostrova Fortnite založeného na tomto videu. Návštěvníci stánku si budou moci vyzkoušet také Nitewave, nový ostrov pro Fortnite zaměřený na hudbu, který byl vytvořen s pomocí UEFN. Kromě toho si budou moci zahrát AVNU: Where Music Meets, hudební destinaci pro Roblox zaměřenou na hraní her souvisejících s hudbou, výzvy a sbírání virtuálního zboží s hudbou od talentů Sony Music včetně Paula Russella, umělce z Arista Records.
- Sony Pictures Virtual Reality
Společnost Sony Pictures Virtual Reality (SPVR) představuje svou nejnovější multiplatformní VR hru Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord, rozšíření světa oblíbených Krotitelů duchů. V rámci expozice se představí technologie sledování očí a zpětná vazba headsetu PS VR2, nejnovější generace náhlavní soupravy pro virtuální realitu PS5, spolu s adaptivními spouštěči ovladače PS VR2 Sense. SPVR rozšiřuje využití duševního vlastnictví společnosti SPE tím, že poskytuje pohlcující zábavu prostřednictvím výroby a distribuce VR her a zážitků po celém světě ve všech spotřebitelských kanálech, včetně zábavy v domácnostech a na nejrůznějších místech.
- Poutavé vyprávění příběhů: Vytváření hmatatelných, vizuálních zážitků, které rozšiřují IP v reálném světě prostřednictvím zábavy založené na lokaci
Společnost Sony ve snaze poskytnout tvůrcům nové možnosti vyjádření a rozšířit hodnotu duševního vlastnictví obsahu podporuje prostřednictvím spolupráce v rámci celé skupiny PoC pro pohlcující zážitky, které využívají její snímací a interaktivní technologie. Během této ukázky si návštěvníci mohou vyzkoušet pohlcující svět Krotitelů duchů s využitím jedinečné haptické technologie Sony, snímání pohybu bez markerů a mobilního systému snímání pohybu „mocopi™“.
Kromě toho se společnost SPE zaměřuje na zábavu v různých lokalitách po celém světě, včetně thajského parku Columbia Pictures Aquaverse, který byl televizní společností CNN vybrán jako jeden z nejlepších nových zábavních parků na světě. Tato výstava představuje video z těchto iniciativ, včetně první vlastní provozované zábavní destinace Wonderverse, kterou studio otevírá v lednu tohoto roku v oblasti Chicaga.
- Nové tvůrčí prostory: Budoucnost definuje více prostorů pro okamžiky podle filosofie kando Kando Moments – proměna mobility
- Snímací technologie pro zvýšení bezpečnosti mobility
„Safety Cocoon“ je koncept, který má zvýšit bezpečnost vozidla tím, že sleduje prostor kolem vozidla v rozsahu 360 stupňů v různých situacích každodenního provozu a umožňuje řidiči včas reagovat a vyhnout se riziku. Na stánku se návštěvníci mohou seznámit s různými snímacími technologiemi společnosti Sony, které tento koncept pomáhají realizovat. Prostřednictvím rozlišení a citlivosti, které překonávají lidské oko, si snímací technologie společnosti Sony kladou za cíl zvýšit bezpečnost tím, že budou sloužit jako oči pro systém mobility a přispívat k poskytování nových zážitků z mobility.
O Sony Corporation
Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/