Platební a nákupní služba Klarna navázala spolupráci s největším českým módním e-shopem ZOOT.cz. Čeští zákazníci ZOOTu díky tomu mohou nově využít možnost rozložení úhrady za nákup do tří plateb. Nové globální partnerství Klarny se společností ZOOT zahrnuje i další klíčové trhy, na kterých ZOOT působí, včetně německého a nedávno otevřeného rumunského.
Spolupráce společností Klarna a ZOOT nabídne zákazníkům flexibilnější způsoby placení a poskytne jim lepší kontrolu nad financemi. S Klarnou si budou moci svou úhradu rozložit do tří měsíčních plateb bez úroků. Zákazníci budou mít jistotu, že nezaplatí za zboží plnou cenu dříve, než si budou jisti, že si objednali správnou velikost a že jim vše dobře padne. Součástí služby je navíc i ochrana kupujícího v případě, že výrobek nedorazí včas, je vadný nebo jednoduše neodpovídá očekávání. ZOOT a Klarna tak společně dále odbourávají možné obavy zákazníků z online nákupů zejména v segmentu módy a módních doplňků.
„Společnost ZOOT patří k největším hráčům v oblasti módy a zároveň je pro zákazníky dlouholetým lovebrandem. Spolupráce je proto pro nás velkým milníkem. Věřím, že zákazníci ocení možnosti, které platba s Klarnou přináší, a jejich nákupní zážitek se díky tomu posune opět o něco dál. Spolupráce navíc hezky podtrhuje hlavní propozici Klarny – být lokálním značkám spolehlivým partnerem při expanzi do zahraničí a přinášet s nimi možnost flexibilního placení všem jejich zákazníkům,“ dodává Tereza Obrtáč, Country Manager Czech Republic společnosti Klarna.
Klarna spojením s módní značkou ZOOT dále posiluje svou pozici v oblasti BNPL (buy-now-pay-later) plateb ve střední a východní Evropě, kde se chce i nadále zaměřit na spolupráci s nejsilnějšími domácími i mezinárodními brandy. S Klarnou již mohou čeští zákazníci platit ve stovkách e-shopů, mezi nimiž nechybí značky jako Pilulka.cz, Footshop, Humanic nebo eObuv.
„Hledali jsme platební metodu, která umožní našim zákazníkům objednat si zboží a plně za něj zaplatit až v momentě, kdy si budou jisti, že vybrali správně. V Německu a obecně na západě je tato služba velmi populární a čím dál větší poptávka je po ní i u nás. Zákazník si díky flexibilní možnosti placení dokáže lépe plánovat svoje výdaje a pohodlněji hospodařit. Velkou výhodou Klarny je, že se jedná o globální značku, se kterou můžeme expandovat, takže placení s Klarnou momentálně nabízíme nejen v Česku, ale také Německu a Rumunsku a brzy plánujeme i další země v Evropě. Věříme, že nám partnerství na nových trzích pomůže se rychleji etablovat a prohloubit důvěru mezi námi a zákazníkem,“ doplňuje Martin Souček, Chief Growth & Customers ve společnosti ZOOT.
Klarna a ZOOT u příležitosti zahájení spolupráce spouštějí také společnou marketingovou kampaň, která je zaměřena primárně na český a rumunský trh. Kampaň běží napříč vlastními kanály ZOOTu, na Facebooku i s využitím marketingových nástrojů Googlu a Seznamu. Do kampaně jsou zapojeni také influenceři.
O společnosti Klarna:
Klarna si od roku 2005 klade za cíl urychlit obchodování, jehož středobodem jsou potřeby spotřebitelů. S více než 150 miliony aktivních uživatelů po celém světě a 2 miliony provedených transakcí denně přináší společnost Klarna férová, udržitelná a umělou inteligencí poháněná platební a nákupní řešení, která přinášejí revoluci ve způsobu, jakým lidé nakupují a platí online a umožňuje spotřebitelům při nákupech efektivněji využívat čas i finance. Inovativní technologie a marketingová řešení společnosti Klarna využívá více než 500 000 globálních maloobchodních partnerů včetně společností jako H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group a Nike. Další informace naleznete na http://klarna.com/.
O společnosti ZOOT:
Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti ZOOT.kabinek nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. ZOOT působí současně v propojení se značkou Bibloo by ZOOT celkem na 10 evropských trzích.