Dříve celodenní úkol má dnes Black Mixture díky GeForce RTX hotový za hodinu

Tento týden RTX AI Garage představuje mediální společnost Black Mixture založenou tvůrčím duem Nate a Chriselle Dwarikovými.
Čekání na pomalý hardware nebo cloud je pro kreativní iteraci hlavní překážkou. Aby to vyřešili, přesunuli Nate a Chriselle práci na PC s GeForce RTX 4090. Výsledkem je obrovské zrychlení: obrázek, který na Macu M3 Ultra trvá přes dvě minuty, je na jejich RTX stroji hotový za méně než 12 sekund. Z celodenního renderingu se tak stane úkol, který zabere méně než hodinu, a dává svobodu neustále experimentovat.

Pomocí pracovního postupu založeného na RTX může tým Black Mixture:

  • Pomocí rozhraní ComfyUI založeného na uzlech tvořit s neuvěřitelnou rychlostí.
  • Využít nové generativní modely, jako je FLUX.1 pro rychlou iteraci a kreativní flexibilitu a Stable Diffusion 3.5 s kvantizací FP8 pro 40% snížení potřeby VRAM a téměř dvojnásobný výkon.
  • Zachytit pracovní postupy náročné na zdroje pomocí OBS Studio a specializovaného enkodéru NVIDIA (NVENC), který udržuje špičkovou kvalitu kódování, aniž by zpomaloval generativní úlohy AI.
  • Dokončit úpravy s asistencí AI v aplikaci Adobe Premiere Pro pomocí funkcí akcelerovaných RTX, jako je Enhance Speech, před rychlým exportem finálních souborů pomocí NVENC.

„Generování standardního obrázku 1024×1024 v ComfyUI trvá na mé RTX 4090 2-3 sekundy. Při dávkovém generování stovek assetů je to rozdíl mezi hodinou nebo celým dnem či více,“ říká Nate Dwarika.
Aktualizace NVIDIA Broadcast

NVIDIA Broadcast 2.0.2 je nyní k dispozici: Nejnovější aktualizace přináší 15% zvýšení výkonu na NVIDIA GeForce RTX řady 50 a NVIDIA RTX PRO Blackwell. Aktualizace také vylepšuje oblíbenou funkci Eye Contact. Ta nyní přináší větší stabilitu barvy očí a obsahuje vylepšení uživatelského rozhraní pro snadnější navigaci.

Wilo se stává dalším dodavatelem technologií pro úspory energií v řadách APES

Asociace poskytovatelů energetických služeb (APES) přivítala v polovině roku nového člena – společnost WILO CS, s.r.o., českou pobočku světového výrobce čerpadel. Wilo na českém trhu působí od roku 1994 a udržuje si silnou pozici díky špičkové technologii založené na 150 letech zkušeností.

Německý rodinný koncern Wilo SE patří k nejvýznamnějším výrobcům čerpací techniky na světě, ostatně jeden ze zakladatelů firmy je vynálezcem oběhového čerpadla. Na českém trhu patří značka Wilo k nejrozšířenějším a je vnímána jako lídr v oblasti inovací.

„Naše společnost je mimořádně invenční, a také proto nám nestačí orientovat se pouze na výrobu. Naším cílem je přinášet zákazníkovi přidanou hodnotu. Pokud neporozumíte záměru zákazníka a budete dodávat jen technologii, neuspějete,“ vysvětluje Jan Cidlinský, ředitel společnosti Wilo CS. „Proto jsou součástí naší nabídky také služby v oblasti energetické účinnosti – a právě zde se s APES velmi dobře doplňujeme,“ dodává.

Wilo CS není na poli energetických služeb se zárukou úspor (EPC) žádným nováčkem. Její čerpadla zefektivňují nakládání s energiemi například v Obecním domě, Rudolfinu, Psychiatrické nemocnici Bohnice nebo ve věznicích Valdice a Pankrác.

Vstup Wilo CS je přínosem pro APES také z toho ohledu, že se jedná o mimořádně progresivní společnost v oblasti ESG – její výrobní závod v Dortmundu je CO2 neutrální a o totéž usiluje i česká pobočka. „Dalším důvodem je možnost sdílení zkušeností s využíváním čerpadel, která dnes tvoří nedílnou součást EPC projektů,“ připomíná Miroslav Marada, předseda APES.

Wilo se stává 35. členem APES a rozšíří tak sekci technologických partnerů asociace, mezi něž patří například Colmark, Hoval, Lamberga a Systherm.

O společnosti Wilo:

Wilo je nadnárodní technologická skupina, která patří k předním světovým výrobcům čerpadel a čerpacích systémů pro zařízení budov, vodní hospodářství a průmyslový sektor. Společnost byla založena roku 1872 v Dortmundu, v průběhu své dlouhé a úspěšné historie se rozvinula do podoby významného globálního hráče. V současnosti zaměstnává více než 8 900 lidí po celém světě. Skupina Wilo věnuje zvláštní pozornost globálním trendům jako je urbanizace, změna klimatu, řešení nedostatku vody a zvýšení energetické soběstačnosti, stejně jako technologickému pokroku a digitalizaci. Wilo je členem České rady pro šetrné budovy, která se zaměřuje na snižování negativních dopadů budov na životní prostředí.

Fortinet posiluje zabezpečení Code-to-Cloud vylepšením CNAPP a rozšiřuje dostupnost řešení na AWS Marketplace

PRAHA, ČR / SUNNYVALE, Kalifornie, 23. července 2025 – Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a průkopník konvergence sítí a zabezpečení, představila nové inovace Lacework FortiCNAPP a rozšířenou dostupnost řešení v AWS Marketplace, které poskytují ochranu životního cyklu aplikací, detekci a reakci na hrozby. Vylepšení usnadňují zabezpečení aplikací a nasazení v hybridních a multicloudových prostředích.

„Společnost Fortinet je odhodlána urychlit bezpečnou transformaci cloudu pro své zákazníky,“ říká Nirav Shah, senior viceprezident pro produkty a řešení ve společnosti Fortinet. „Zpřístupněním většího počtu našich služeb v AWS Marketplace a vylepšením předních cloudových řešení, jako jsou Lacework FortiCNAPP a FortiAppSec Cloud, usnadňujeme organizacím chránit každou cloudovou úlohu, aplikaci i síť.

Chytřejší ochrana, rychlejší reakce a náprava

Řešení Lacework FortiCNAPP bylo vylepšeno, aby poskytlo ještě silnější ochranu cloudových aplikací v celém jejich životním cyklu. Aktualizace posilují FortiCNAPP jako přední cloudovou bezpečnostní platformu navrženou tak, aby nabízela rychlejší detekci, hlubší přehled a zjednodušené operace ve velkém měřítku.

  • Upozornění CloudTrail v reálném čase – Umožňuje téměř okamžitou detekci kritických aktivit, jako jsou kompromitované přihlašovací údaje nebo anomální chování API, snížením latence upozornění AWS CloudTrail z 24 hodin na méně než 15 minut.
  • Průzkumník (Security Graph) – Poskytuje vizuální, interaktivní zobrazení vektoru útoku a vztahů mezi prostředky, což usnadňuje identifikaci a analýzu zranitelností, například těch dostupných z internetu.
  • Bezagentové skenování systému Windows – Podporuje skenování pracovních zátěží Windows v libovolném cloudu, identifikuje zranitelnosti a přístupové údaje bez nutnosti nasazení softwaru, což je ideální pro rozšíření viditelnosti a dodržování shody s předpisy s minimálními náklady.
  • Správa prostředků – Poskytuje podrobný přehled o inventáři agentů, jejich stavu a nasazení v rozsáhlých prostředích, což pomáhá týmům monitorovat pokrytí a optimalizovat zabezpečení cloudu.

Dále Fortinet rozšiřuje své cloudové služby pro webové aplikace a API zavedením nových balíčků služeb, které zahrnují dynamické testování bezpečnosti aplikací (DAST), CDN a SoC-as-a-Service, a to nad rámec detekce, analýzy a nápravy hrozeb zero-day na bázi umělé inteligence (AI), které chrání webové aplikace a API.

Kompletní ochrana je nyní k dispozici v AWS Marketplace

Společnost Fortinet rozšířila dostupnost svého portfolia cloudového zabezpečení v AWS Marketplace. Zákazníci Amazon Web Services (AWS) tak mají možnost zjednodušit nákup a správu více produktů a služeb Fortinetu v rámci svého AWS Marketplace účtu. Nasazením řešení v rámci AWS usnadňuje Fortinet zákazníkům nasazení ochrany, zefektivňuje nákup a uplatňuje závazky v rámci programu AWS Enterprise Discount Program (EDP).

Mezi služby, které jsou nyní k dispozici na AWS Marketplace, patří:

  • FortiAppSec Cloud – Jednotná ochrana webových aplikací a API (WAAP) s webovým aplikačním firewallem (WAF), správou botů, zabezpečením API a zmírňováním DDoS.
  • FortiMail Workspace Security – komplexní ochrana SaaS napříč e-maily, prohlížeči a nástroji pro spolupráci, která zastaví pokročilé hrozby v platformách jako jsou Microsoft 365, Google Workspace, Slack a Teams – integrovaná nepřetržitě řízená služba reakce na incidenty, která urychluje potlačení hrozeb a snižuje zátěž týmů SOC.
  • FortiNDR Cloud – detekce hrozeb řízená AI optimalizovaná pro distribuovanou cloudovou infrastrukturu.
  • FortiSIEM – škálovatelná správa logů a reakce na incidenty pro komplexní prostředí.

Společnost Fortinet získala specializaci AWS Security Incident Response, která potvrzuje, že Fortinet poskytuje zjednodušené řešení reakce na incidenty podporované odborníky na bezpečnost AWS prostřednictvím AWS Security Incident Response.

Specializované týmy Fortinet Cloud Consulting a FortiGuard Incident Response Services pomáhají zákazníkům AWS posílit jejich cloudové zabezpečení. Služby Fortinet Incident Response Services jsou nyní k dispozici v AWS Marketplace a nabízejí odbornou podporu podpořenou hlubokou integrací s AWS a Fortinet Security Fabric. To podtrhuje závazek společnosti Fortinet podporovat zákazníky komplexními odbornými znalostmi v oblasti bezpečnosti – od proaktivního vyhodnocování rizik až po rychlé řešení incidentů – podpořenými sjednocením s nativními nástroji AWS a informacemi o hrozbách FortiGuard.

Strategický posun směrem k jednotnému zabezpečení cloudu

Novinky posilují závazek společnosti Fortinet zjednodušit zabezpečení cloudu konsolidací roztříštěných, neintegrovaných řešení do jednotné platformy. Namísto izolovaných produktů poskytuje Fortinet integrovaná řešení napříč aplikační, síťovou a uživatelskou vrstvou – navržená tak, aby zjednodušila správu a efektivně se rozšiřovala v jakémkoli prostředí.

Sjednocením funkcí, jako jsou WAAP, detekce a reakce na sítě (NDR), správa bezpečnostních informací a událostí (SIEM), platforma pro ochranu nativních cloudových aplikací (CNAPP) a zabezpečení pracovního prostoru pod jednoho dodavatele a model nasazení, získávají organizace komplexní ochranu cloudu spolu s vyšší rychlostí, efektivitou nákladů a přehledností provozu.

O společnosti Fortinet

Fortinet je hnací silou vývoje kybernetické bezpečnosti a konvergence síťových a bezpečnostních technologií. Jejím posláním je zabezpečit uživatele, zařízení a data na všech místech. Poskytuje tak kybernetickou bezpečnost všude tam, kde ji uživatelé potřebují, a to díky nejrozsáhlejšímu a nejucelenějšímu portfoliu řešení zahrnujícímu více než 50 produktů podnikové třídy. Řešením společnosti Fortinet, která patří k nejrozšířenějším, nejčastěji patentovaným a nejlépe ověřeným na trhu, důvěřuje přes půl milionu zákazníků. Fortinet Training Institute, jeden z největších a nejširších školicích programů v oboru, se snaží všem zpřístupnit vzdělání v oblasti kybernetické bezpečnosti a nové kariérní příležitosti. Spolupráce s respektovanými organizacemi z veřejného i soukromého sektoru, včetně CERT, vládních subjektů a akademické obce, je základním aspektem závazku společnosti Fortinet zvyšovat kybernetickou odolnost v celosvětovém měřítku. FortiGuard Labs, elitní výzkumná organizace společnosti Fortinet, vyvíjí a využívá špičkové technologie strojového učení a umělé inteligence s cílem poskytovat zákazníkům včasnou konzistentní ochranu nejvyšší úrovně spolu s informacemi o hrozbách, na něž mohou okamžitě reagovat. Další informace naleznete na stránkách https://www.fortinet.com, v blogu společnosti Fortinet a na stránkách laboratoří FortiGuard Labs.

VÝZKUM SPOLEČNOSTI PANASONIC TOUGHBOOK ZDŮRAZŇUJE NALÉHAVOST MIGRACE NA WINDOWS 11

Organizace kritické infrastruktury čelí rostoucím rizikům v oblasti zabezpečení, kompatibility, výkonu, nákladů a souladu s předpisy, pokud odloží přechod na Windows 11.

Společnost Panasonic TOUGHBOOK zveřejnila průzkum, který poukazuje na výzvy a obavy organizací v souvislosti s ukončením podpory Windows 10 a migrací na operační systém Windows 11. Vzhledem k tomu, že podpora Windows 10 končí 14. října 2025, průzkum ukazuje, že organizace, které ještě migraci nedokončily, se obávají bezpečnostních rizik, nákladů a problémů s kompatibilitou spojených s nepodporovaným softwarem.*

Bílá kniha Panasonic „Navigating the Shift: The Business Case for Upgrading to Windows 11“ se rovněž věnuje rozsahu hardwarových změn potřebných pro podporu systému Windows 11 a zmiňuje obavy z možných výpadků zařízení během aktualizačních cyklu.

Nečinnost představuje významná bezpečnostní rizika a může mít dopad na nakłady

Jednou z největších výzev, kterým čelí dotazované organizace, je bezpečnostní riziko spojené s nečinností nebo odkladem migrace na Windows 11. Devadesát osm procent dotázaných organizací uvedlo, že pravděpodobně investují do rozšířených bezpečnostních aktualizací (ESU) od Microsoftu, pokud do října nedokončí přechod na Windows 11.

Více než polovina (58 %) respondentů si není jistá, že dokážou spravovat zabezpečení zařízení bez dokončení migrace nebo investice do ESU. Obávají se, že pokud nepřejdou na nový systém nebo si ESU nezakoupí, vystavují se vyššímu riziku ransomwaru a malwaru (94 %), únikům dat (93 %), absenci záplat na nové bezpečnostní hrozby (91 %), riziku nesouladu s předpisy (89 %) a negativnímu dopadu na reputaci firmy (88 %).

Náklady jsou dalším znepokojivým faktorem pro organizace, které odkládají migraci na Windows 11 po říjnu 2025. Dvě třetiny očekávají, že celkové náklady porostou, přičemž 55 % předpokládá zvýšené výdaje na kybernetickou bezpečnost. Společnost Microsoft uvádí, že podnik s 1 000 zařízeními může za tři roky podpory ESU zaplatit přibližně 320 000 GBP, což činí náklady spojené s odkladem reálnými a okamžitými.[1].

Dalšími faktory jsou také očekávané zvýšené náklady na podporu (48 %), rizika přerušení kontinuity podnikání s finančními dopady (46 %), rostoucí náklady na údržbu (40 %) a náklady na hardware (38 %).

Aktualizace softwaru si vyžádá výměnu hardwaru a snížení produktivity

Dotazované organizace provozují v průměru 4 000 zařízení a odhadují, že u 62 % z nich již proběhla, nebo teprve proběhne výměna či upgrade, aby byla zajištěna kompatibilita s Windows 11. V organizacích s více než 5 000 zaměstnanci tento podíl stoupá na 76 %.

Téměř polovina (45 %) respondentů vnímá jako problém ztrátu produktivity kvůli výpadkům během upgradu zařízení. Z tohoto důvodu 75 % organizací volí postupný přístup. Čtvrtina (25 %) odkládá aktualizace softwaru tak, aby se časově shodovaly s výměnou zařízení. Problémy s kompatibilitou aplikací a podnikového softwaru představují další výzvu při migraci – tuto překážku uvedlo 47 % respondentů.

Upgrady budou realizovány kombinací vzdálených (46 %) a osobních (54 %) zásahů, přičemž 64 % organizací očekává, že se bude výrazně spoléhat na podporu výrobce zařízení.

Přínosy migrace převažují nad riziky zpoždění

Respondenti, kteří v současné době migrují na Windows 11, očekávají důležité výhody v oblasti zabezpečení a ochrany (44 %), výkonu a výpočetní kapacity (36 %) a ekosystému zařízení připraveného pro budoucnost (36 %). Také chtějí využívat funkce umělé inteligence, jako je Microsoft Copilot nebo Bing AI (34 %), a využívat schopnosti Edge AI přímo v terénu (29 %).

Chris Turner, Head of Go-to-Market, Panasonic TOUGHBOOK Europe, k tomu říká: Organizace mají možnost provést dobře naplánovaný, promyšlený a nákladově efektivní přechod na Windows 11 a začít využívat jeho výhod. Nákladová, bezpečnostní a rizika týkající se výkonu spojená se zpožděním se s blížícím se termínem ukončení životnosti neustále zvyšují, což je obzvláště znepokojivé v kritických sektorech, které jsme zkoumali, včetně záchranných služeb, terénních služeb, veřejných služeb a obranných organizací.

Organizace, které ještě nezačaly s migrací na Windows 11, potřebují podporu, aby zajistily, že jejich implementace nebude příliš uspěchaná a riskantní. Panasonic TOUGHBOOK poskytuje zákazníkům komplexní podporu během přechodu, aby zákazníkům zajistil hladký průběh migrace, udržel produktivitu a odstranil nejistotu spojenou s tímto procesem. Pokud podniky začnou jednat nyní, mohou se vyhnout nákladům i rizikům, kterým by čelily po říjnu 2025, dodává Turner.

Chcete-li si stáhnout bílou knihu Panasonic TOUGHBOOK „Navigating the Shift: The Business Case for Upgrading to Windows 11“, klikněte zde: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/whitepapers/navigating-shift-business-case-upgrading-windows-11

Další informace o tom, jak může nabídka Mobile-IT as-a-Service od společnosti Panasonic pomoci vaší organizaci při migraci na Windows 11, získáte kliknutím zde: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/toughbook/Mobile-IT-As-A-Service

*Metodologie výzkumu Společnost

Společnost Panasonic zadala v březnu 2025 průzkum mezi 200 rozhodovateli z Velké Británie a Německa (po 100 v každé zemi). Respondenti se podílejí na rozhodování o nákupech a pracují pro organizace s více než 1 000+ zaměstnanci, v sektorech terénních služeb a veřejných služeb, obrany, pohotovostních služeb, automobilového průmyslu, dodavatelského řetězce a logistiky a výrobního sektoru.

O skupině Panasonic

Společnost Panasonic Group, založená v roce 1918 a dnes globální lídr ve vývoji inovativních technologií a řešení pro širokou škálu aplikací v odvětvích spotřební elektroniky, bydlení, automobilového průmyslu, průmyslu, komunikací a energetiky po celém světě, přešla 1. dubna 2022 na systém provozních společností, přičemž společnost Panasonic Holdings Corporation slouží jako holdingová společnost a pod její záštitou je umístěno osm společností. Skupina zaznamenala konsolidované čisté tržby ve výši 54,12 miliardy EUR (8 496,4 miliardy JPY) za fiskální rok končící 31. března 2024. Další informace o skupině Panasonic naleznete na: https://holdings.panasonic/global/

O společnosti Panasonic Connect Europe

Společnost Panasonic Connect Europe zahájila svou činnost 1. října 2021 a vytvořila novou agilní organizaci zaměřenou na obchodní vztahy (Business-to-Business). S více než 400 zaměstnanci a pod vedením generálního ředitele Shusuke Aokiho si podnik klade za cíl přispívat k úspěchu svých zákazníků pomocí inovativních produktů a integrovaných systémů a služeb – to vše je navrženo tak, aby naplnilo jeho vizi Změnit práci, Pokročit ve společnosti a Připojit se k zítřku.

Společnost Panasonic Connect Europe má sídlo ve Wiesbadenu a skládá se z následujících obchodních jednotek:

  • Obchodní divize Mobile Solutions pomáhá mobilním pracovníkům zvyšovat produktivitu pomocí řady odolných notebooků, firemních tabletů a kapesních počítačů Toughbook.
  • Obchodní divize Media Entertainment zahrnující řešení vizuálních systémů, která nabízejí řadu vysoce jasných a spolehlivých projektorů, stejně jako vysoce kvalitní displeje; a Broadcast & ProAV nabízející řešení Smart Live Production z komplexního portfolia sestávajícího z PTZ a systémových kamer, videokamer, platformy Kairos IT/IP, přepínačů a robotických řešení, která jsou široce používána pro snímání živých událostí, sportovní produkci, televizi a studia xR.
  • Obchodní a průmyslová řešení poskytující technologická řešení na míru zaměřená na maloobchod, logistiku a výrobu. Navrženo tak, aby zvyšovalo provozní efektivitu a zlepšilo zkušenosti zákazníků a pomáhalo podnikům podávat co nejlepší výkony každý den.
  • Panasonic Factory Solutions Europe prodává širokou škálu inteligentních továrních řešení, včetně řešení pro výrobu elektroniky, robotických a svařovacích systémů a inženýrských softwarových řešení.

Pro více informací navštivte: https://eu.connect.panasonic.com

Navštivte stránku Panasonic Connect Europe na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/panasonic-connect-europe/

  1. https://learn.microsoft.com/en-us/windows/whats-new/extended-security-updates

Pecka.TV reaguje na zpětnou vazbu a zdvojnásobuje počet zařízení

Pecka.TV zjednodušuje správu zařízení a párovacích kódů na základě přání svých zákazníků. Připravila zásadní novinku, která výrazně usnadní každodenní používání služby.

Všechny změny přímo v Pecka účtu

Nově mohou zákazníci spravovat všechna svá zařízení a párovací kódy přímo ve svém Pecka účtu na pecka.tv/ucet.
Na základě požadavků klientů byla celá správa zpřehledněna a sjednocena – již není potřeba složitě hledat potřebné informace nebo zdlouhavě nastavovat nové zařízení.

Co je nově v Pecka účtu?

  • Přidat nové zařízení – během několika vteřin lze vygenerovat párovací kód pro novou televizi, mobilní telefon či jiné zařízení.
  • Vygenerovat nový párovací kód pro stávající zařízení – zákazníci si mohou kdykoliv obnovit párovací kód pro již používané zařízení, například při opětovné instalaci aplikace nebo výměně zařízení.
  • Odebrat zařízení jedním klikem – kdykoliv lze rychle a pohodlně odhlásit konkrétní zařízení z účtu bez nutnosti kontaktovat podporu.
  • Odebrat všechna zařízení najednou – tato funkce umožňuje hromadné odhlášení všech zařízení, například v případě ztráty nebo prodeje staré elektroniky, a byla často poptávána zákaznickou podporou.
  • Přehled o všech spárovaných zařízeních – zákazníci mají v účtu jasně zobrazený seznam všech zařízení, která jsou aktuálně propojena s jejich Pecka.TV účtem.
  • Přehled počtu spárovaných zařízení a limitu – v účtu jsou vždy dostupné informace o aktuálním počtu spárovaných zařízení i o maximálním možném limitu pro daný účet.
  • Informace, na kolika zařízeních je možné sledovat TV vysílání současně – zákazníci mají přehled o tom, na kolika zařízeních mohou sledovat Pecka.TV najednou, podle svého aktivního balíčku.

Zvýšení počtu spárovatelných zařízení

Další velkou novinkou je zdvojnásobení maximálního počtu spárovatelných zařízení z 4 na 8. Díky tomu může celá rodina využívat Pecka.TV na více televizích, mobilních telefonech i tabletech, bez nutnosti neustále některá zařízení odpojovat a připojovat.

Počet současně sledovaných zařízení dle balíčku

To, na kolika zařízeních mohou zákazníci sledovat Pecka.TV současně, záleží na konkrétním předplaceném balíčku:

  • 1 zařízení – Pro nenáročné
  • 2 zařízení – Zlatá střední, Plná palba (a také starší typy balíčků: Pecka, Velká Pecka, Mega Pecka)
  • 3 zařízení – Pro tři
  • 4 zařízení – Pro čtyři
  • 6 zařízení – Pro šest

Veškeré změny byly připraveny s cílem maximálně zjednodušit správu služby Pecka.TV a zpříjemnit každodenní používání. „Naší prioritou je dělat službu Pecka.TV co nejjednodušší a nejpohodlnější pro každého uživatele. Nová správa zařízení vznikla přímo na základě požadavků našich zákazníků – nasloucháme jejich zpětné vazbě a snažíme se reagovat na to, co jim v praxi nejvíce pomůže. Věříme, že díky těmto změnám bude správa Pecka.TV zase o kus jednodušší a celá rodina si ji bude moct užít naplno,“ říká Matěj Čičák, marketingový ředitel Pecka.TV.

Projekt pleasevolvofixthis ukazuje chyby v systémech Volvo EX30 a nabízí řešení

Český softwarový architekt vytváří databázi chyb v infotainmentu Volva EX30

Moderní auta čím dál víc spoléhají na software – a právě ten se často ukazuje jako jejich nejslabší článek. Softwarový architekt Petr Homoky z Velimi proto spustil web pleasevolvofixthis.com, kde detailně mapuje problémy v infotainmentu jednoho
z nejprodávanějších elektroaut Evropy – Volva EX30. Za tři týdny testování našel přes 50 konkrétních chyb, ke kterým navrhl i řešení.

Automobilky se předhánějí v elektromobilitě, designu i výkonu. Jenže stále častěji se ukazuje, že to, co dělá moderní auto skutečně skvělým, není jen baterie nebo koně pod kapotou,
ale také software a uživatelská zkušenost. Podle studií J.D. Power a Consumer Reports patří infotainment systémy dlouhodobě k nejčastějším důvodům, proč si majitelé nových aut stěžují – ať už kvůli zamrzajícím obrazovkám, výpadkům připojení nebo špatně fungujícímu hlasovému ovládání.

Infotainment obecně tak zůstává jednou z nejbolavějších částí moderních vozů. Přitom zásadně ovlivňuje nejen komfort, ale i bezpečnost jízdy a rozhoduje, jestli auto působí jako promyšlený celek, nebo ne. Proto vznikl projekt www.pleasevolvofixthis.com, za kterým stojí Petr Homoky, softwarový architekt z Velimi. Ten se rozhodl detailně zmapovat infotainment v jednom z nejpopulárnějších elektroaut Evropy – Volvu EX30. Auto láká
na skvělý poměr ceny a výkonu, minimalistický skandinávský design a výbavu běžně dostupnou spíš v prémiovém segmentu. V Česku patří mezi nejdostupnější elektromobily
s dojezdem přes 400 km.

Jenže právě v jeho softwaru našel Petr během tří týdnů testování řadu problémů. Na webu
už detailně popsal přes 50 konkrétních chyb – od drobných UX přešlapů až po systémové záseky, které ovlivňují komfort nebo bezpečnost jízdy. „Model EX30 je za tyhle peníze skvělé auto a může to být model, na který budou ostatní automobilky muset reagovat. O to víc mě mrzí, že software v jinak skvělém autě kulhá,“ říká Petr. „Rozhodl jsem se chyby nejen pojmenovat, ale taky navrhnout, jak by šly opravit. Ten projekt není jen o tom kritizovat, ale
i nabídnout pomocnou ruku a ukázat, jak by se to dalo dělat jinak
.“

Web si rychle získal pozornost komunity na Redditu, kde se pod příspěvkem rozjela živá diskuze mezi dalšími majiteli. Někteří zaměstnanci Volva už web zaznamenali, a pražský prodejce EX30 ho dokonce přeposlal dál v rámci interní komunikace. „Nechceme se
s projektem zastavit jen u jednoho modelu ani u jediné značky. Podobné problémy má spousta infotainmentů napříč značkami. Jako softwarový architekt mám k technologiím blízko a baví mě hledat, co by šlo dělat líp – ať už jde o ovládání auta, nebo o způsob, jak vůbec automobilky tyhle týmy staví
,“ dodává Petr.

Platforma pleasevolvofixthis.com je konstruktivní pohled odborníka, který by stejně důkladně dokázal rozebrat i jakýkoli jiný infotainment.

CMF by Nothing představuje Watch 3 Pro: Chytřejší cesta k pohybu

CMF Watch 3 Pro přinášejí komplexní sledování zdravotního stavu, tréninky poháněné umělou inteligencí a působivý design. Jsou tak ideálním společníkem pro každodenní nošení, fitness tracking, ale i pro sebevyjádření.

Praha, 22. července 2025 – CMF by Nothing, dceřiná značka londýnské technologické společnosti Nothing, dnes oznámila své dosud nejpokročilejší chytré hodinky – CMF Watch 3 Pro. Watch 3 Pro jsou určeny pro každodenní nošení a příležitostné sportovce. Kombinují přesné sledování zdravotního stavu, tréninky poháněné umělou inteligencí a odvážný design.

„Watch 3 Pro jsme navrhli tak, aby byly ideálním výchozím bodem pro každého, kdo začíná svou cestu za zdravím a lepší kondicí,“ řekl Andrew Freshwater, vedoucí marketingu chytrých zařízení ve společnosti Nothing. „Ať už začínáte s běháním, budujete si lepší návyky, nebo jen chcete hodinky, jaké budou na vašem zápěstí skvěle vypadat, Watch 3 Pro přinášejí chytré a stylové řešení, které vám usnadní udržet se na správné cestě, aniž by to bylo příliš komplikované.“

Trénovat. Učit se. Zopakovat to.
Ať už běžíte svůj první pětikilometrový závod nebo si jen tak jdete projít město, Watch 3 Pro se přizpůsobí vaší kondici díky novému dvoupásmovému pěti systémovému GPS nastavení pro rychlejší a přesnější sledování trasy v jakémkoliv prostředí. Jedná se o velký skok vpřed oproti předchozím Watch 2 Pro, který přináší silnější stabilitu signálu a lepší přesnost vaší polohy.

Vyberte si ze 131 sportovních režimů a zůstaňte na správné cestě s personalizovaným běžeckým trenérem, který sestavuje a upravuje plány na základě vaší kondice. Nový čtyř kanálový snímač srdečního tepu nabízí vylepšenou přesnost pro všechny odstíny pleti a intenzity cvičení. S funkcí Active Score získáte pak jednoduchý přehled o svém týdenním úsilí pomocí MET údajů. To vám pomůže zůstat konzistentní a počítat každý pohyb.

Hlubší přehled, chytřejší regenerace
Po tréninku získáte souhrny poháněné umělou inteligencí, které rozebírají váš výkon a poskytují užitečné rady ohledně doby regenerace, tréninkové zátěže, a dokonce i predikce vytrvalosti pro 5 km/10 km běh. Hodinky také automaticky detekují sedm základních aktivit, tak že nikdy nepřijdete o záznam svého tréninku.

Kromě srdečního tepu a spánku přinášejí Watch 3 Pro pokročilé nástroje pro sledování zdraví, jako je monitorování okysličení krve (SpO₂), sledování stresu, řízená dechová cvičení, připomenutí hydratace a neaktivity nebo podporu ženského zdraví. To vše vám nabízí komplexní přehled o vaší pohodě každý den.

Váš chytrý společník na zápěstí
S integrací ChatGPT můžete klást otázky, získávat fakta nebo nastavovat připomínky, to vše pomocí hlasových pokynů v přirozeném jazyce. Vestavěný hlasový záznamník s automatickou transkripcí pomáhá zachytit poznámky nebo nápady přímo za chodu. Nástroj Essential News poté přináší denní souhrny zpráv podle vašich zájmů.

Bluetooth volání, zkratky gesty a rychlé odpovědi s maximem 140 znaků doplňují chytrý a intuitivní zážitek, který s vámi drží krok. Nově byl také přidán dodatečný mikrofon pro zlepšení kvality hovorů.

Vyjádřete svůj styl
Dostupné v tmavě šedé, světle šedé a oranžové barvě, Watch 3 Pro se pyšní precizně frézovaným kovovým tělem, silikonovými řemínky příjemnými na dotek a živým 1,43″ AMOLED displejem s ultra tenkými rámečky a podporou funkce Always-On Display. Displej má také 10% nárust poměr obrazovky k tělu oproti Watch 2 Pro.

S více než 120 vlastními ciferníky, včetně možností vide, fotografií a možností generovaných umělou inteligencí prostřednictvím Watch Face Studio, se hodinky stávají skutečným rozšířením vašeho osobního stylu. Uživatelé si také mohou přidat celoplošné nebo mini widgety pro fitness, počasí, hudbu nebo připomenutí.

Spolehlivé a připravené
Watch 3 Pro mají stupeň krytí IP68 proti vodě a prachu a jsou tak připravené na jakoukoli činnost za jakéhokoliv počasí. Při běžném používání vydrží na baterii až 13 dní, což je o dva dny více než CMF Watch 2 Pro. S intenzivnějším fitness sledováním vydrží 11 dní a se zapnutým Always-On poté přibližně 4 až 5 dnů. Plné nabití z 0 % na 100 % zabere pouhých 99 minut. Vylepšené je také monitorování a sledování pohybu. Hodinky jsou vybaveny šestiosým akcelerometrem – ve srovnání s CMF Watch 2 Pro jde o 50% nárůst.

Nothing X: Nové ovládací centrum
Všechny chytré hodinky CMF – včetně Watch Pro a Watch Pro 2 přecházejí na aplikaci Nothing X, která nabízí lepší stabilitu, nové uživatelské rozhraní a chytřejší nástroje pro zdraví, fitness a personalizace. Uživatelé tak nyní mohou spravovat své hodinky a audio zařízení na jednom místě s podporou aplikací Strava, Apple Health a Google Health Connect. Více informací o tomto přechodu naleznete na nothing.community.

Dostupnost a ceny
Watch 3 Pro jsou k dispozici za 2 499 Kč. Do prodeje jdou již zítra 23. července od 10:00 u vybraných prodejců a na nothing.tech jsou v prodeji už nyní.

Vizuály, kompletní specifikace a další materiály naleznete na nothing.tech a v media kitu. Pro nejnovější informace nezapomeňte sledovat CMF by Nothing na Instagramu, TikTok a X.

O CMF by Nothing
CMF, dceřiná značka společnosti Nothing, je londýnská značka spotřební elektroniky, jejímž cílem je zpřístupnit skvělý design za atraktivní cenu. CMF byla uvedena na trh v září 2023 a zaměřuje se na nabízení krásných a funkčních produktů, které kladou důraz na základní funkce bez kompromisů. Více informací naleznete na stránkách nothing.tech.

DLSS 4 v Killing Floor 3 a WUCHANG: Fallen Feathers i dalších hrách

Tento týden DLSS 4 s funkcí Multi Frame Generation znásobí výkon v Killing Floor 3 a WUCHANG: Fallen Feathers a dalších. Vycházejí také nové Game Ready ovladače, které lze stáhnout prostřednictvím NVIDIA App nebo na GeForce.com.

    • Killing Floor 3 od Tripwire Interactive je dalším dílem legendární kooperativní akční hororové FPS série. Vychází 24. července s DLSS 4 a funkcemi Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, Reflex a také nabídne DLAA pro maximalizaci kvality obrazu.
    • WUCHANG: Fallen Feathers:, kterou celosvětově vydává 505 Games a vyvíjí společnost Leenzee, je akční RPG, které také vychází 24. července. Od vydání bude možné využívat DLSS 4 s Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution a NVIDIA Reflex. Při rozlišení 4K a maximálním nastavení dokáže kombinace Multi Frame Generation a DLSS Super Resolution navýšit snímkovou frekvenci v průměru 5,9×.
    • The First Descendant:Breakthroughvychází 7. srpna a odstartuje 3. sezónu hry. Ukázka ale bude k dispozici už 24. července a s novou aktualizací přibude DLSS 4 s funkcí Multi Frame Generation, které doplní stávající sadu DLSS Super Resolution, Ray Reconstruction, DLAA, Reflex a několika ray-tracingových efektů.
    • Wildgate od Moonshot Games a Dreamhaven je PVP střílečka pro více hráčů, která kombinuje taktické souboje mezi loděmi s rychlou akcí z pohledu první osoby. Vychází 22. července s funkcí DLSS Super Resolution využívající nejnovější model transformer AI model.
    • Valorant bude 29. července v rámci nové aktualizace hry upgradován na Unreal Engine 5 a přinese další obsah i změny. Instalací nových ovladačů budou hráči připraveni na novou verzi hry, která bude i nadále obsahovat podporu NVIDIA Reflex.

NVIDIA App obsahuje spoustu funkcí pro vylepšení her, a jedním z nejnovějších přírůstků je možnost přidat do her a aplikací podporu DLSS 4 s Multi Frame Generation a vylepšené AI modely pro DLSSI. Od předchozích GeForce Game Ready ovladačů přibyla, nebo byla aktualizována, podpora této funkce zvané Override pro 11 her. Pro úplný seznam můžete zamířit sem.

Inovace, na kterou trh čekal: Roborock Saros Z70, první sériově vyráběný vysavač s „robotickým ramenem“ a umělou inteligencí, přichází do České republiky

Praha, 22. července 2025 – Společnost Roborock, přední výrobce chytrých domácích robotů, uvedla 4. července na český trh robotický vysavač Saros Z70, který přináší revoluci do oblasti chytrého úklidu. Roborock Saros Z70 jako první sériově vyráběný robotický vysavač řízený umělou inteligencí s robotickým ramenem OmniGrip posouvá domácí automatizaci na novou úroveň. Díky AI technologii rozpozná a zvedne předměty, přizpůsobí úklid individuálním potřebám a nabídne zcela bezúdržbový provoz. Ideální řešení pro ty, kteří chtějí mít uklizeno i během náročných dní.

„Jsme rádi, že můžeme českým zákazníkům představit model Saros Z70, který přináší novou éru v oblasti chytrého úklidu. Díky inteligentnímu robotickému rameni a pokročilé umělé inteligenci jsme schopni nabídnout řešení, které nejen reaguje na potřeby i náročných uživatelů, ale dokáže se jim aktivně přizpůsobit. Věříme, že tento model nastavuje nový standard v domácí automatizaci a přináší skutečnou svobodu – úklid, který se postará sám o sebe,“ řekl Quan Gang, ředitel společnosti Roborock.

Mechanické rameno OmniGrip – vidí, myslí, jedná

Saros Z70 je prvním sériově vyráběným robotickým vysavačem na světě s inteligentním skládacím robotickým ramenem OmniGrip[1], které je umístěno v ultratenkém (7,98 cm) těle vysavače. Rameno disponuje pěti osami pohybu, kamerou, senzory a LED osvětlením, které mu umožňují přesně identifikovat a manipulovat s drobnými předměty, jako jsou například ponožky, papírové kapesníky nebo boty do hmotnosti 300 g. Jemný úchop a integrovaný snímač hmotnosti zajišťují bezpečnou manipulaci bez rizika poškození. Rameno je navíc uživatelsky přizpůsobitelné a lze jej aktivovat dle individuálních potřeb. Funkce ramena jsou ve výchozím nastavení vypnuté a uživatelé si je mohou aktivovat podle svých specifických požadavků prostřednictvím Roborock aplikace. Uživatelé si v této aplikaci mohou nastavit, s jakými objekty má OmniGrip interagovat, definovat oblasti, kde má být aktivní, a přizpůsobit jeho fungování domácím podmínkám. Pro větší bezpečnost je vysavač vybaven dětskou pojistkou a bezpečnostním tlačítkem stop, které umožňuje okamžité vypnutí v jakékoli situaci. Tato kombinace síly, přesnosti a šetrnosti z něj činí základ pro budoucí generaci inteligentních domácích pomocníků.

Autonomní systém StarSight™ 2.0: Průkopnická AI technologie pro navigaci, detekci překážek a jejich odstraňování

Nový Roborock Saros Z70 představuje pokročilý autonomní systém StarSight™ 2.0, který kombinuje duální 3D ToF senzory a RGB kamery podporované umělou inteligencí. Ve srovnání s tradiční laserovou navigací (LDS) nabízí StarSight™ 2.0 až 21krát[2] vyšší vzorkovací frekvenci, což přináší mimořádně přesné mapování domácnosti, lepší orientaci v prostoru a spolehlivou detekci překážek. Díky umělé inteligenci dokáže systém rozeznat až 108 různých objektů[3], včetně ponožek, hraček či kabelů, a inteligentně reagovat pomocí ramene OmniGrip.

VertiBeam™ Lateral Obstacle Avoidance – Úklid kolem kabelů

Inovativní technologie VertiBeam™ Lateral Obstacle Avoidance kombinuje přední i široký vertikální laser, což výrazně rozšiřuje zorné pole vysavače. Saros Z70 proto snadno a přesně uklidí i v obtížně přístupných místech, jako jsou zákoutí s kabely nebo nepravidelné stěny a nábytek.

Sací výkon 22 000 Pa: Maximální výkon při vysávání a mopování

Se sacím výkonem 22 000 Pa a pokročilým systémem proti zamotávání vlasů, který kombinuje hlavní kartáč FreeFlow™ a automaticky výsuvný boční kartáč FlexiArm Riser, Saros Z70 efektivně odvádí nečistoty do sběrného koše. Dvojitý rotační mop se při úklidu dokáže zvednout až o 2,2 cm[4], což zajišťuje lepší cirkulaci vzduchu, zabraňuje přenosu nečistot na již vyčištěná místa a napomáhá rychlejšímu vysychání povrchů. Kompaktní konstrukce s výškou pouhých 7,98 cm, nejnižší mezi robotickými vysavači na trhu, navíc umožňuje snadný přístup pod nízký nábytek. Adaptivní podvozek AdaptiLift™ pak zvyšuje schopnost vysavače snadno překonávat i koberce se středně dlouhým a dlouhým vlasem.

Přizpůsobení pomocí umělé inteligence a zjednodušené uživatelské prostředí s vylepšenou aplikací Roborock

Zásadní inovací Saros Z70 je právě personalizace řízená umělou inteligencí. Uživatelé mohou díky AI technologii definovat a označit až 50 vlastních objektů v aplikaci, čímž se zvyšuje flexibilita a adaptabilita zařízení. Vysavač si tak dokáže zapamatovat polohu předmětů a nabídnout skutečně chytrý a proaktivní úklid.[5] Zcela nová a vylepšená aplikace Roborock zlepšuje uživatelskou zkušenost pomocí technologie SmartPlan™ 2.0, která využívá umělou inteligenci k automatické úpravě a přizpůsobení nastavení týkajících se trasy vysávání, sacího výkonu a množství vody na základě údajů o prostředí a historie používání. Dokáže snížit sací výkon během klidných hodin, a dokonce vysavači přikáže, aby po úklidu kuchyně a koupelny okamžitě umyl mopy. Nabízí všestranné uživatelské režimy, které lidem poskytují více možností přizpůsobení jejich preferencím a plánům úklidu.

Multifunkční dokovací stanice 4.0

Saros Z70 rovněž přichází s pokročilou multifunkční dokovací stanicí, která nabízí kompletně hands-free údržbu. Stanice 10v1 v sobě spojuje deset funkcí: automatické vyjmutí mopu, 2,5hodinové rychlonabíjení, mopování horkou vodou při 80 °C, samočištění doku horkou vodou při 80 °C, chytré opakované čištění a mopování, automatický dávkovač čistícího prostředku, doplňování zásobníku teplé vody, automatické vyprazdňování prachu, sušení mopů teplým vzduchem při 55 °C a odnímatelnou základnu doku. Roborock tak posouvá hranice pohodlí v oblasti chytrého úklidu.

Inteligence přizpůsobená domácím mazlíčkům

Prostřednictvím kamery zabudované v rukojeti OmniGrip, která rozšiřuje možnosti využití vysavače o nové funkce s videem, mohou uživatelé vzdáleně kontrolovat své domácí mazlíčky, a dokonce pro ně plánovat projížďky. Technologie rozpoznávání mazlíčků automaticky zastaví hlavní kartáč a včas upraví směr pohybu, aby mazlíčky nevyplašila. Vysavač také umí pořizovat snímky domácích mazlíčků (Pet Snaps) nebo je vyhledat v domácnosti pomocí funkce Search for the Pet. Saros Z70 přitom klade vysoký důraz na soukromí – žádné snímky se neukládají.

Hlasová aktivace a meziplatformní protokol Matter

Hlasové ovládání vysavače je jednoduché. Stačí vyslovit příkaz „Hello, Rocky!“, který umožňuje snadno spustit nebo zastavit úklid. Zařízení již při uvedení podporuje asistenty Amazon Alexa, Apple Siri Shortcuts a Google Home. Díky budoucí aktualizaci OTA s protokolem Matter 1.4 se Saros Z70 propojí také s dalšími systémy chytré domácnosti, včetně Apple Home. Bude také podporovat Launcher Widgets, což umožní přístup k vlastním úklidovým rutinám jedním klepnutím, a k dispozici bude také aplikace pro Apple Watch, která umožní rychlé spuštění úklidu i kontrolu stavu.

Cena a dostupnost

Roborock Saros Z70 je k dispozici za doporučenou maloobchodní cenu 47999 CZK. Současně je v rámci stejné série dostupný také model Saros 10R, který nabízí cenově dostupnější alternativu.

Výzkum, vývoj a továrna

V roce 2024 byla společnost Roborock uznána za světovou jedničku mezi robotickými vysavači. Toto prvenství společnost podporuje dlouhodobým úsilím o inovace a investuje více než 280 milionů dolarů do vlastních výzkumných a vývojových kapacit. Vlastní továrna společnosti Roborock hraje klíčovou roli při podpoře jejích technologických inovací. Továrna disponuje 7 testovacími zónami a 11 místnostmi pro hodnocení hardwarových funkcí. Dále je vybavena 234 testovacími stanicemi, které simulují různé typy podlah a uspořádání domácností pro komplexní hodnocení životnosti. Díky přísným protokolům kvality tak zajišťuje nejvyšší standardy výrobků.

O společnosti Roborock

Roborock je přední značka inteligentního úklidu proslulá svými inteligentními úklidovými řešeními. S vytrvalým odhodláním stát se předním světovým hráčem na poli chytrých spotřebičů obohacuje Roborock životy svou inovativní řadou robotických a bezdrátových vysavačů, kombinovaných vysavačů s funkcí vytírání a také praček se sušičkou. Řešení založená na výzkumu a vývoji jsou uživatelsky orientovaná a uspokojují nejrůznější potřeby v oblasti úklidu ve více než 15 milionech domácností ve více než 170 zemích. Společnost Roborock se sídlem v Pekingu a strategickými dceřinými společnostmi na klíčových trzích, včetně Spojených států, Japonska, Nizozemska, Polska, Německa a Jižní Koreje, usiluje o zvýšení své přítomnosti na trhu po celém světě. Další informace naleznete na adrese https://roborock.cz/.

Tel: 605 866 724

  1. Společnost Roborock byla první v oboru robotických vysavačů, která tuto technologii začala sériově vyrábět, a uvedla ji na trh v lednu 2025.
  2. Na základě interních zkoušek provedených výrobcem podle metody výpočtu četnosti odběru vzorků LDS.
  3. Na základě interních testů provedených výrobcem dokáže Saros Z70 vidět a obejít objekty o šířce 2 cm a výšce 2 cm. Přesnost rozpoznávání se může lišit v závislosti na okolních podmínkách.
  4. Na základě interního testování provedeného výrobcem. Skutečný výkon se může lišit v závislosti na okolních podmínkách. Skutečná strategie softwaru pro tuto funkci se může změnit bez předchozího upozornění v důsledku aktualizací.
  5. Funkce rozpoznávání řízená umělou inteligencí bude poskytována prostřednictvím aktualizací OTA. Definice překážek musí být před použitím zadána do aplikace Roborock.

 

ComSource a IdStory: Nové partnerství chce změnit pravidla pro bezpečnou digitální identitu na českém trhu

PRAHA, 22. července 2025 – Společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, oznámila uzavření strategického partnerství s BCV solutions, výrobcem platformy IdStory. Společným cílem je urychlit digitální transformaci českých firem a institucí a nabídnout jim bezpečné, flexibilní a snadno implementovatelné řešení pro správu identit a přístupů – oblast, která se stává klíčovou pro fungování moderních organizací. ComSource tak významně posiluje svůj expertní tým, který ve spolupráci s odborníky IdStory umožní zákazníkům rychlejší implementaci a nasazení technologie do provozu. Tým zároveň zajistí dostatek lidských zdrojů pro provozní podporu řešení v rámci dlouhodobé udržitelnosti.

„Smysluplné partnerství podle nás vzniká tehdy, když technologie a know-how dohromady vytvoří řešení, které má skutečný dopad na každodenní fungování organizace. S IdStory jsme schopni přinést zákazníkům systém, který nejen zvyšuje bezpečnost, ale také šetří čas a odlehčuje IT týmům,“ říká Štěpán Bouda, obchodní ředitel ve společnosti ComSource.

V době rostoucích kybernetických hrozeb, složitých regulací a tlaku na efektivitu je identity management zásadní součástí IT architektury každé organizace. Platforma IdStory, vyvinutá v Česku, přináší vysokou míru automatizace, přehlednost a snadnou integraci do prostředí zákazníka. ComSource pak zajišťuje implementaci a odborné poradenství, které umožňuje zákazníkům přejít na moderní správu přístupů bez zbytečných komplikací. Ochrana identit je dnes základní a nezbytnou komponentou zodpovědné kybernetické bezpečnosti.

Pro uzavření partnerství s IdStory se ComSource rozhodl na základě obchodních zkušeností a vyhodnocení aktuálně dostupných platforem na trhu. Výhodami IdStory je především komplexnost, snadnost implementace a škálovatelnost „na míru“ potřebám zákazníka.

Spolupráce mezi ComSource a BCV solutions není jen obchodní – je založena na sdílené vizi o tom, jak má vypadat digitálně vyspělá a bezpečná organizace. Obě společnosti věří, že správně nastavená správa identit je jedním ze základních stavebních kamenů kybernetické bezpečnosti i udržitelného rozvoje IT prostředí.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010, od roku 2023 se soustředí i na oblast datové analytiky. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Brně, Písku a v Bratislavě.

O IdStory (BCV solutions)

IdStory je platforma pro správu digitálních identit vyvinutá českou společností BCV solutions. Umožňuje automatizaci přístupových práv, správu uživatelů a jejich životního cyklu napříč systémy organizace. Díky modulární architektuře a vysoké míře flexibility je IdStory vhodná pro firmy všech velikostí i pro veřejný sektor.

Exit mobile version