Nejlepší reproduktor k vodě? Vydrží i ponoření a když spadne do vody, vyplave: Bose SoundLink Flex

Těšíte se k bazénu, rybníku nebo k moři a neobejdete se bez pořádné porce muziky? Pak je pro vás jako dělaný bezdrátový reproduktor Bose SoundLink Flex, o který se nemusíte bát, dokonce ani když vám vypadne z jachty do moře. Nejen že je absolutně prachu i vodě odolný a neuškodí mu ani úplné ponoření, ale když do vody opravdu spadne, vyplave ihned zpátky na hladinu, a to poutkem nahoru! Kromě toho nabídne zvuk hodný značky Bose, která proslula vynikajícím poměrem kvality zvuku i hlasitosti v porovnání s rozměry reproduktorů. Při rozměrech jen asi 20 x 5,3 x 9,1 cm a hmotnosti něco přes 450 gramů ozvučí skvěle venkovní party a automaticky optimalizuje reprodukci podle toho, jestli stojí, leží, nebo visí. Speciální vlastní technologie minimalizuje zkreslení při vysoké hlasitosti a vestavěná lithium-iontová baterie poskytuje dostatek energie až na 12 hodin poslechu – dost na to, aby zajistil zábavu během celého dne. V nabídce jsou tři barevná provedení – černá, kouřová bílá a kamenná modř a jeho doporučená cena je 4 390 Kč. 

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

Aplikace DoKapsy od ČSOB přináší novou službu Výlety

Prázdninové cestování zpříjemní další novinka v multifunkční aplikaci DoKapsy od ČSOB, která je zdarma přístupná klientům všech bank. Jde o novou službu Výlety, která zatím obsahuje přes 200 zajímavých tipů po celé České republice. Banka plánuje nabídku rozšiřovat a aktualizovat.

„Na základě aktuální polohy (nebo dle zadaného kraje) aplikace uživateli nabídne několik tipů na výlet po nejbližším okolí s polohou a krátkým popisem místa. Pro přehlednost jsou symboly na mapě rozlišeny podle kategorie (Příroda, Památky, Kultura atd.). Je možné také využít nejrůznější filtry podle časové náročnosti, dle zmíněné kategorie nebo podle toho, co dotyčný hledá (Pro cyklisty, Pro seniory, S kočárkem apod.),“ uvádí Michaela Lhotková, členka představenstva ČSOB zodpovědná za Inovace, Digital a Data.

Záměrně se banka v aplikaci nesoustředí jen na notoricky známá místa, která s vysokou pravděpodobností již každý zná. Aplikace se zaměřuje především na méně známé tipy či dokonce rarity. K nim patří například soutěska Koryto v údolí řeky Doubravy či Ranská jezírka ve Žďárských vrších.

DoKapsy od ČSOB je lifestylová mobilní aplikace, která unikátním způsobem integruje bankovní a nebankovní produkty. Aktivovalo si ji už více než 80 000 uživatelů. Mezi nejoblíbenější funkce se řadí vedle plateb za jízdenky a parkování věrnostní a slevové kartičky, aplikace taky obsahuje exkluzivní akční nabídky z programu Světa odměn. Její součástí je i virtuální asistentka Kate.

Skupina ČSOB

je vedoucím hráčem na bankovním trhu v České republice. Naše motto „Digitálně a s lidmi“ nejlépe vyjadřuje probíhající investice do inovací a digitalizace, díky nimž neustále zjednodušujeme a zkvalitňujeme obsluhu našich klientů v online prostředí i na pobočkách. Naše služby jsou k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Stavíme na unikátním bankopojišťovacím modelu, který nabízí pod jednou střechou vše pro řešení finančních potřeb – od bankovních služeb pod značkou ČSOB či Poštovní spořitelna přes pojištění od ČSOB Pojišťovny, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Asset Management, ČSOB Factoring a Patria Finance. Své služby poskytujeme všem typům zákazníků – fyzickým osobám, malým a středním podnikům i korporátní a institucionální klientele. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především v Belgii a v regionu střední a východní Evropy.

Chytrý odvlhčovač Tesla Smart Dehumidifier XL pomůže zlepšit ovzduší v domě

Příliš vlhký vzduch je živnou půdou plísní škodlivých pro naše zdraví. Společnost Witty proto doplnila do své nabídky zařízení inteligentní domácnosti odvlhčovač Tesla Smart Dehumidifier XL, který pomůže v boji proti vlhkosti a plísním v domech i bytech. Díky řadě chytrých funkcí se navíc o samotné odvlhčování nemusíte příliš starat.

 

Tesla, která se zaměřuje na produkty chytré domácnosti, přidala do svého portfolia chytré odvlhčovače vzduchu. Rozšířila tak svou produktovou kategorii péče o vzduch.

Chytrý odvlhčovač vzduchu Tesla Smart Dehumidifier XL je se svým maximálním odvlhčovacím výkonem 12 litrů za den vhodný i do prostor s velmi vysokou relativní vlhkostí vzduchu. Nová technologická vychytávka zbaví vlhkosti místnosti s plochou až do 40 m2. Zásobník na vodu pojme vodu až do objemu 3,2 litru. Jakmile dojde k naplnění nádržky odvlhčovače, zařízení automaticky zastaví kompresor i ventilátor a indikátorem na ovládacím panelu nebo v aplikaci dává vědět, že je nutné vodu vylít. Pokud je zajištěný odvod vody vypouštěcí hadicí, může odvlhčovač pracovat nepřetržitě, resp. bez přerušení podle nastaveného časového plánu.

Zásadní předností chytrého odvlhčovače Tesla Smart Dehumidifier XL je možnost jeho ovládání nejen prostřednictvím přehledného ovládacího panelu s displejem, ale také přes mobilní aplikaci Tesla Smart, která je k dispozici pro telefony s Androidem a iPhony. S pomocí aplikace Tesla Smart se zvlhčovač připojí k domácí Wi-Fi síti a k internetu, takže je možné zařízení ovládat a kontrolovat jeho stav kdykoli a odkudkoli. K ovládání odvlhčovače lze využít i hlasové asistenční služby Google Assistant a Amazon Alexa.

Tesla Smart Dehumidifier XL nabízí tři úrovně intenzity odvlhčování a také tři režimy ventilátoru. Díky vestavěnému filtru je ze zařízení vyfukován nejen odvlhčený, ale také čistý vzduch. Filtr je nutné vyměnit po každých 2200 hodinách provozu, na což upozorní indikátor na ovládacím panelu i oznámení v aplikaci Tesla Smart. Odvlhčovač Tesla Smart Dehumidifier XL také pravidelně kontroluje únik chladiva, opožděným startem chrání kompresor před nadměrným opotřebením a pokud by snad došlo k zamrznutí výparníku, teplotní čidlo zajistí jeho automatické odmrazení.

Se svým jednoduchým designem zapadne Tesla Smart Dehumidifier XL do každé domácnosti, kde bude spolehlivým pomocníkem pro zachování zdravého ovzduší. Výrobce myslel i na rodiny s dětmi, proto je odvlhčovač vybavený dětskou pojistkou, která zabrání nechtěnému přepínání.

Proč je nadměrná vlhkost špatná

Optimální míra relativní vzdušné vlhkosti je mezi 40 až 60 % – sušší ani vlhčí vzduch není pro lidský organismus příznivý. Příliš suchý vzduch ztěžuje dýchání a způsobuje kašel či pálení očí, zatímco vlhký vzduch podporuje tvorbu plísní a má destruktivní vliv na nábytek a další vybavení domácnosti. Plísně ohrožují především děti a starší lidi, jejichž organismus se jim nedokáže účinně bránit.

Technické specifikace

funkce Odvlhčování a filtrování vzduchu, automatické vypnutí při naplnění nádržky, automatické odmrazování, připomenutí výměny filtru
příkon 158 W
kapacita nádržky na vodu 3,2 l
Odvlhčovací kapacita až 12 l / den
vhodná velikost místnosti 18–30 m2, max. 40 m2
Připojení k internetu Wi-Fi 2,4 GHz IEEE 802.11b/g/n
APLIKACE Tesla Smart pro Google Android a Apple iOS
ROZMĚRY a hmotnost 295 × 295 × 560 mm, 12 kg
doporučená cena 5 999 Kč

 

Chytrý odvlhčovač Tesla Smart Dehumidifier XL lze zakoupit na e-shopu Tesla Smart, stejně jako u vybraných partnerů, a to za doporučenou cenu 5 999 Kč.

O Tesle a chytré domácnosti

V roce 2020 rozšířila značka TESLA své portfolio o doplnila ho o novou řadu produktů konceptu chytré domácnosti. Jejím cílem je, aby se chytrá domácnost stala běžnou součástí domovů, ať už se jedná o byty, domy, nebo chaty. Tesla chce produkty chytré domácnosti zpřístupnit široké veřejnosti, a to jak fakticky, tak i z hlediska povědomí. V současné době funguje na českém trhu. Ve svém portfoliu se zaměřuje na kamerové systémy, chytré produkty pro domácí mazlíčky nebo produkty z kategorie péče o vzduch. Značka produktů chytré domácnosti Tesla kompletně spadá do portfolia společnosti Witty s.r.o.

SAZKAmobil spouští speciální letní promo

SAZKAmobil připravil speciální letní akci balíčků zvýhodněných dat. Uživatelům předplacenek přináší mobilní internet zdarma s dvojnásobným objemem dat za dobití, datový balíček 5 GB za zvýhodněnou cenu a tarifním zákazníkům výhodné datové balíčky nad rámec tarifu.

Speciální letní promo probíhá po celé prázdniny, od 1. července do 31. srpna 2022. „Každý zákazník potřebuje v létě více dat. Abychom vyšli vstříc všem našim zákazníkům, připravili jsme pro ně speciální letní datovou nabídku. Tu jistě ocení během dovolené u vody, na chalupě, nebo kdekoliv na cestách,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel SAZKAmobilu.

Odměna za dobití mobilní internet zdarma

Předplacená SIM karta nabízí v rámci letní akce odměnu za dobití formou mobilního internetu zdarma s dvojnásobným objemem dat. Každý zákazník, který si v létě během akce dobije kredit v hodnotě alespoň 300 Kč, obdrží místo původních 1 GB nově 2 GB dat. Podmínkou je dobití SIM karty v online prostředí. Ať už na webových stránkách SAZKAmobilu, v internetové samoobsluze, anebo prostřednictvím mobilní aplikace.

5 GB dat za zvýhodněnou cenu

Zákazníci předplacenek si mohou během léta pořídit 5 GB datový balíček za zvýhodněnou cenu 290 Kč. Původní cena tohoto balíčku je 350 Kč, a je možné jej získat zakoupením v internetové samoobsluze, v mobilní aplikaci či na zákaznické lince.

Speciální datové balíčky pro tarifní zákazníky

V průběhu léta si zákazníci s paušálním tarifem mohou zakoupit zvýhodněné dokupové datové balíčky nad rámec svého tarifu. Původní 1 GB balíček bude navýšen na dvojnásobek. Zákazník tak získá 2 GB za původní cenu 100 Kč. V případě dokoupení 5 GB datového balíčku zaplatí stejně jako předplacenky zvýhodněnou cenu 290 Kč. Oba dokupové balíčky lze aktivovat v internetové samoobsluze, v mobilní aplikaci, nebo na zákaznické lince.

Nové proměny malby v digitálním světě: z NFT socha ve 3D

Svou druhou kolekci digitálního obrazu, nazvanou NFT 202206, představila známá česká malířka Lu Jindrák Skřivánková společně se svým partnerem Janem Alexem Jindrákem v exkluzivním prostoru nově zrekonstruované budovy WPP Campusu, bývalých holešovických Elektrických podniků. Zároveň uvedli další formu jejich prvního digitálního díla, které doslova vtiskli ve spolupráci s PrusaLabem novou 3D podobu. Umělkyně tímto nachází další možnosti a rozměry své tvorby. Digitalizace nemusí být konečným projevem uměleckého díla, může být předstupněm svého zhmotnění v úplně nové podobě.

Virtuální realita je pro mnohé stále dost vzdálená a svět NFT umění existuje dosud vlastně jen pro hrst zapálených fanoušků a investorů. Na tomto poli se letos vedle několika českých umělců objevila i česká malířka Lu Jindrák Skřivánková společně se svým partnerem, režisérem a producentem Janem Alexem Jindrákem. Malířka vystudovala design v Opavě a v roce 2009 absolvovala na AVU ateliér Michaela Rittsteina. Její abstraktní díla na plátně jsou známá především výraznou pastelovou barevností i kontrasty struktur. Kromě malby tvoří i murály, malby na velkých plochách ve veřejném prostoru. Co ji vedlo ke vstupu do nehmotného světa obchodování s uměním v kryptoměně?

První impuls přišel právě od mého manžela, který se o kryptoměny zajímá. Digitální obrazy jsme tvořili společně,“ svěřuje se umělkyně. Spíše jako zkouška možnosti umění v digitálním prostředí a ozvláštnění tvorby tak vzniklo první ucelené NFT dílo, které představili s manželem letos v dubnu pod názvem NFT 202204. Bylo prvním z plánované pětidílné kolekce. „Kolekce NFT umění zachycuje vlastně transformaci z reálného uměleckého díla do díla digitálního. Vzniká tak ucelená kolekce obrazů a animovaných uměleckých NFT videí,“ komentuje nový umělecký počin v tandemu Jan Alex Jindrák.

28. června v WPP Campusu, nově zrekonstruovaných funkcionalistických prostorech bývalých Elektrických podniků, představili společně další digitální kolekci, označenou jako NFT 202206, ke které vznikla čtyři unikátní animovaná videa a stejný počet statických digitálních obrazů. Díla byla rovnou na vernisáži k zakoupení i v podobě tzv. AR printů, tedy obrazů, které se rozpohybují vstupem do mobilní aplikace a snímáním objektu mobilním zařízením.

Vstup do světa virtuálních galerií otevřel malbě Lu Jindrák Skřivánkové ještě další možností, jak s digitálním dílem pracovat. První NFT 202204 totiž nezůstalo pouze obrazem v internetovém prostoru, ale dalo základ myšlence vtáhnout dílo zase do skutečného světa, ovšem v nové podobě. Ve 3D. „Vzniknul tak 3D digitální model jednoho daného obrazu. Posunuli jsme s mým mužem obraz do další jiné formy vizuálního pojetí, a to jak v použití materiálů, forem pohybu či použitých partiklů, které nám tento derivát transformují do nového rozměru. Procesem defragmentace díla se dostáváme zpět do reálného světa v podobně hmatatelného prostorového objektu,“ komentuje Lu Jindrák Skřiváková reálnou „sochu“, kterou si mohli hosté prohlédnout právě v budově WPP Campusu v pražských Holešovicích při příležitosti prvního dropu druhého NFT díla 202206. Na vzniku 3D podoby původního abstraktního obrazu se podílela svou technikou zpracování společnost PrusaLab. Umělkyně pak předmět vytištěný na 3D tiskárně kolorovala barvami reálného obrazu.

Autorská dvojice manželů Jindrákových tedy maximálně experimentuje s formou původního díla. Malba na plátně převedená do virtuálního prostředí a zhmotněná do 3D modelu je v Česku velkou novinkou. „Rádi se podílíme na projektech, které mají oproti klasickému 3D tisku nějaký zajímavý přesah. Zhmotnění dalších uměleckých konceptů jsme určitě otevřeni i v budoucnu. Sami často žasneme nad tím, kolik dalších využití 3D tisk může mít,“ uvádí Jiří Tyl, projektový manažer PrusaLab.

Na uzavřené vernisáži byly k vidění i ostatní díla Lu Jidrák Skřivánkové, rozmístěné po celé budově, stejně jako originál obrazu, na základě kterého vzniklo NFT.

Tvorbu Lu Jindrák Skřivánkové můžete sledovat zde:

Zážitek podobný Tour de France? Zkuste indoor-cycling ve fitcentru Gymstory v OC Šestka

Přírodní scenérie v podobě horských horizontů francouzských Alp nebo pláží v Miami, neopakovatelná atmosféra při každé lekci, perfektní vzduchotechnika a jedinečná technologie, kterou u nás jinde nenajdete. V Obchodním centru Šestka u Letiště Václava Havla bylo otevřeno fitness centrum „vytuněné“ unikátním indoor-cycling sálem. Každá jeho návštěva vás vystřelí do výšin. Slovy těžko popsatelné, musí se to prožít. Sky is the limit.

Moderní technologie pronikají do všech oblastí našeho života, výjimkou samozřejmě není ani sport. I díky nim můžeme prožívat něco, co se dříve mohlo zdát jako sci-fi. Důkazem je třeba velký indoor-cycling sál v Gymstory, nedávno otevřeném fitcentru v OC Šestka. Nabízí skvělou alternativu k jízdě na kole v terénu víceméně kdekoliv na světě.

„Naše lekce indoor-cyclingu vás nadchnou komplexním zážitkem. Jako jediní u nás disponujeme technologií ICG® Connect, která patří v této oblasti ke světovým lídrům, ve spojení s modely kol IC7. Díky ní jste prostřednictvím plátna jednou ve francouzských Alpách, takže si můžete připadat jako na Tour de France, příště zase v Pyrenejích téměř jako na Vueltě a jindy podél sicilského pobřeží. Celkem je k dispozici více než 500 tratí z celého světa. Video vás vtáhne do jedinečné přírodní scenérie nebo do závodního oválu,“ popisuje Václav Rázl z Gymstory v OC Šestka.

Ať už je lekce postavená jako závod, nebo jako regenerace, vždy je bezdotykově monitorována tepová frekvence, intenzita, kadence. Cílem je mít co největší prožitek s ohledem na zdravotní stav, jde tedy o spojení zábavy s velmi intenzivní formou tréninku. Díky technologiím (zejména Coach by Color) má každý okamžitý přehled o efektivitě tréninku v reálném čase. Prostřednictvím zobrazení může klient či instruktor ihned reagovat na potřebu upravit intenzitu zátěže.

Součástí benefitů technologie jsou také motivační koncepty, přičemž stěžejním motivátorem a odborným garantem celé lekce zůstávají instruktoři. Dokonalý zážitek totiž přináší symbióza kvalitní technologie a schopnost živého instruktora s nimi pracovat.

„Instruktoři Gymstory prošli základním seznámením s programem ICG a neustále se v něm školí, protože vzdělávací systém ICG je mnohaúrovňový. Závisí na každém, jaké úrovně vzdělání dokáže dosáhnout,“ vysvětluje Miroslav Jirčík ze společnosti 3D FITNESS, která do Gymstory dodává stroje a technologie. „Je správné, že lekci vede živý instruktor, což je pojící a zároveň dynamický prvek. Právě on rozhoduje, jakou formu lekce podle typu klientů bude realizovat. Čeká vás třeba regenerační hodinka či soutěž jednotlivců anebo týmů proti sobě. Instruktor může definovat pravidla a v závěru lekce odměnit.“

Projekt indoor-cycling sálu byl navrhován a následně budován s cílem neopakovatelného prožitku z každé jízdy, což dotváří též nastavitelná světla jak barvou, tak intenzitou svítivosti. Skvělý pocit z jízdy umocňuje i výborný zvuk a špičková vzduchotechnika.

„Inspiraci jsme hledali většinou virtuálně v rámci 3D FITNESS i Life Fitness a po celém světě – od Norska až po Jihoafrickou republiku a od Tokia až po Los Angeles. Cílem bylo vytvořit jedinečné fitness centrum se světovými parametry, kde není efektivní trénink jenom o drilu, ale především o zábavě,“ dodává Miroslav Jirčík.

Více se dozvíte na https://www.gymstory.cz/indoor-cycling-s-nejmodernejsi-technologii.

Vodafone rozdává odměny školákům za vysvědčení a zároveň spouští dětský tarif. Stojí méně než 300 korun

Rodiče, kteří hledají vhodný mobilní tarif pro děti, mohou ode dneška sáhnout po novince od Vodafonu. Nabízí dostatek dat i volných minut pro běžné spojení, navíc díky službě Flexistrop dává jistotu, že částka na faktuře koncem měsíce nikoho nepřekvapí. Připravená je i sleva na telefon a odměna za vysvědčení.

Každé dítě, které donese nejpozději do poloviny srpna na pobočku Vodafonu své vysvědčení, dostane jako dárek neomezená mobilní data i jejich rychlost na měsíc zdarma. Stačí mít u Vodafonu jakýkoliv alespoň minimální měsíční datový balíček v tarifu nebo na dobíjecí kartě. Protože jsou telefonní čísla dětí většinou vedena na rodiče, bude nejlepší přijít na pobočku s nimi. Detaily k odměně najdete tady.

Pro děti a rodiče má Vodafone i další novinku – dětský tarif. Obsahuje 130 minut volání do všech sítí, neomezené SMS do všech sítí, 3 GB dat a stojí 299 korun měsíčně. Kdo bude mít s pořízením tarifu zájem o nový mobilní telefon, dostane na něj zvýhodnění 500 korun, v případně kombinované nabídky 1000 korun.

„Dnes řada rodičů pro své děti volí řešení v podobě předplacených karet, protože tak mají pocit lepší kontroly nad útratou. Jenže sazby na předplacených kartách jsou vyšší a realita často vypadá tak, že rodič musí i několikrát měsíčně kartu dobíjet, protože bez kreditu by dítě nemohlo rodinu kontaktovat. S novým dětským tarifem přinášíme mnohem praktičtější a efektivnější řešení,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.

Účet pod kontrolou a přitom jistota, že se dítě může ozvat

U Vodafonu je možné si ke každému telefonnímu číslu nastavit funkci Flexistrop, která pohlídá útratu. Pokud například tarif stojí 299 korun, Flexistrop je na hodnotě 300 korun a dítě dosáhne této částky, není už možné utrácet nad rámec tarifu, ale dítě stále může dočerpat volné minuty nebo data. Konkrétně u dětského tarifu s neomezenými SMS tedy může kdykoliv dát vědět, že dorazilo v pořádku domů nebo že potřebuje kontakt.

„Z našeho výzkumu také vyplývá, že porce 3 GB dat je pro potřeby dítěte v praxi dostatečná a že jde zároveň o objem, který motivuje k tomu, aby dítě nemělo telefon v ruce příliš často, ale věnovalo se i jiným aktivitám,“ doplňuje Zohar Weitz. Dětský tarif je prozatím v limitované nabídce do 15. srpna. Další informace k tarifu jsou ZDE .

A nejen děti, ale i studenti až do věku 26 let si mohou dál vybrat také ze studentských tarifů #jetovtobě. Neomezený tarif pro studenty stojí 599 korun.

Vyhrajte dovolenou v hodnotě 40 000 korun

K letním prázdninám patří i cestování a dovolené, a proto nyní zákazníci v mobilní aplikaci Můj Vodafone, v sekci Nabídky partnerů, aktuálně najdou soutěž o dovolenou v hodnotě 40 000 korun. Stačí si během léta sjednat přes odkaz v aplikaci cestovní pojištění od společnosti AXA. Zákazníci Vodafonu získají slevu 50 % na pojištění a automaticky budou zařazeni do slosování. Akce trvá do 15. září. 

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 48 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. březnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a přes 150 milionů připojených IoT zařízení.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Hackeři číhají na sociálních sítích, pozor na 4 nejčastější chyby

Sociální sítě používá více než polovina světa. Pro 4,62 miliardy lidí jsou sociální sítě součástí každodenního života a často na nich tráví více času, než by si přáli. Přestože mohou být tyto platformy zábavné a usnadňují sdílení zážitků s přáteli, představují také hrozbu.

Na jaká rizika si musíte dávat pozor a jakých nejčastějších chyb se dopouštíme? 30. června je světový den sociálních sítí a Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), přední světový poskytovatel kyberbezpečnostních řešení, u této příležitosti upozorňuje na čtyři hlavní chyby, kterých je potřeba se vyvarovat při používání sociálních médií.

  1. Nesdílejte osobní údaje: Jedná se o velmi častou a nebezpečnou chybu, která se na sociálních sítích děje každý den. Kyberzločinci se v první řadě snaží ukrást vaše osobní údaje. Pokud získají cenná data, mohou je využít ve phishingových kampaních a například vás okrást o peníze. Navíc většina lidí používá stejné přihlašovací údaje pro různé platformy, aplikace a služby, takže krádež jedněch přihlašovacích údajů umožňuje hackerům přístup k vašim dalším účtům. Je proto nezbytné nesdílet osobní údaje a používat různá hesla, abyste minimalizovali škody, pokud se stanete obětí útoku.
  2. Pozor na nevyžádané e-maily s instrukcemi pro změnu hesla: V současné době existuje tolik sociálních platforem, že úniky dat a bezpečnostní incidenty nejsou ničím ojedinělým, čehož mohou hackeři využít. Pokud vám přijde e-mail s výzvou ke změně hesla, i když jste o to nepožádali, tak řada lidí na odkaz automaticky klikne a heslo resetuje. Ale kyberzločinci tak mohou získat přístup k vašemu účtu. Pokud chcete heslo resetovat, neklikejte na odkaz ve zprávách a vždy navštivte přímo stránky dané sociální sítě a heslo změňte napřímo. Pokud máte podezření na nějaký únik dat, totéž udělejte u dalších stránek a služeb, kde jste používali stejné heslo.
  3. Neklikejte na odkazy bez přemýšlení: Kyberzločinci často přesměrovávají uživatele na škodlivé stránky pomocí podvodných odkazů. Podobné odkazy mohou být ve zdánlivě nevinně vypadajících e-mailech nebo SMS zprávách. Pokud takový odkaz obdržíte, neklikejte na něj a navštivte danou stránku napřímo a zkontrolujte, jestli neobsahuje nějaké nové zprávy.
  4. Zkontrolujte si URL adresu: Další trik, který útočníci používají ke krádeži údajů, je napodobování URL adres. Pomocí této techniky mohou hackeři přimět uživatele, aby navštívili webovou stránku, kterou považují za důvěryhodnou, například Facebook. Uživatel je následně vyzván ke změně nebo zadání hesla, čímž se ho útočníci zmocní. Ze zprávy výzkumného týmu Check Point Research vyplývá, že nejčastěji napodobovanou značkou při phishingových podvodech je LinkedIn. Je důležité si vždy zkontrolovat URL adresu, jestli navštěvujte opravdu pravé stránky a jestli stránka používá bezpečnostní certifikát SSL. V adresním řádku by mělo být písmeno „s“ a měli byste tam tedy vidět https://. Díky této technologii jsou veškeré důvěrné informace přenášené mezi dvěma systémy chráněny, takže se kyberzločinci nedostanou k přenášeným údajům a osobním informacím.

„Sociální sítě hrají v našem každodenním životě důležitou roli, ale je potřeba si také dávat pozor. Sociální sítě jsou totiž jedním z nejoblíbenějších cílů kyberzločinců. Pokud se chcete chránit před triky hackerů, měli byste znát techniky, které používají. Den sociálních sítí je ideální příležitostí, kdy upozornit uživatele a varovat je před riziky a útoky na těchto platformách,“ říká Miloslav Lujka, Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Dovolená se blíží, jak pořídit nádherné kvalitní fotky i na mobilní telefon?

Dovolenková sezóna je v plném proudu. Jak fotit jako profík i na mobilní telefon? Těžkým zrcadlovkám odzvonilo a válcují je mobilní telefony se stoupající kvalitou profi výbavy na focení i natáčení, která mnohokrát předčí výbavu standardního zrcadlového fotoaparátu. Jak pořídit krásné kvalitní fotky i na váš mobilní telefon? Mrkněte na pár tipů, jak fotit na poslední horkou novinku sezóny značky HONOR, prémiový mobilní telefon HONOR Magic4 Pro.

Začínající fotografové mají často pocit, že výkon a technické parametry jsou jediným faktorem, který má vliv na kvalitu fotky. I když záleží na hardwaru, nakonec rozhoduje mnohem víc.

1) Zachyťte správný moment

Základem dobré fotky je správný moment a dobrá kompozice. Světoznámí fotografové rádi říkají, že nejlepší fotka je taková, kterou ještě nepořídili. Tímto tématem, tedy narůstajícímu trendu pořizování profi fotek a videí na mobilní telefon se také zabývala poslední panelová diskuze výzkumné agentury Counterpoint, kde nechyběl také ředitel pro vývoj fotografie DXOMARK, Herve Macudzinski. „Pro fotografy je velmi důležité, aby dokázali identifikovat tu nejlepší scénu a moment. Kromě jiných výhod mobilních telefonů oproti klasickým zrcadlovkám kromě nízké váhy i malé velikosti jsou také chytré funkce, které nám můžou s výslednou kompozicí šikovně pomoct. Většina chytrých telefonů dnes disponuje při fotografování mřížkou, díky které jednodušeji vystihnete svůj záběr. Nechybí ani funkce automatického ostření na objekty nebo tváře na fotce. A některé chytré telefony jdou v možnostech funkcí pro fotografování nebo natáčení ještě dál. Např. poslední prémiová novinka značky HONOR, vlajková loď HONOR Magic4 Pro díky funkci AI Magic Take udělá fotky ve velmi vysoké kvalitě ve stejnou chvíli, kdy pořizujete video stejné scenérie.“

2) Zkuste super širokoúhlý záběr

Dokázali jste si představit záběr, na který se vejdou všichni vaši kamarádi nebo rodina? A ještě k tomu zachytíte krásné prostředí kolem vás? Zkuste opravdu ultra širokoúhlý záběr. Mobilní telefon HONOR Magic4 Pro poskytuje až 122° široký úhel záběru, nemusí se opravdu bát, že by vám na fotce něco chybělo. Navíc díky spolupráci s dalšími fotoaparáty se vyhnete i zkreslení fotky, jako známe z levnějších kompaktních fotoaparátů.

3) Krásné vzpomínky díky časosběru

Už jste zkoušeli časosběr? Krásná možnost, jak zachytit ve vzrychleném videu vzpomínky z jednoho dne nebo z celé dovolené. Pomůže vám kvalitní fotoaparát, ale dnes to zvládnete i díky mobilnímu telefonu. Najděte si vaši scenérii, upevněte mobil na stativ a nastavte časosběrné snímání. Na HONOR Magic4 Pro navíc můžete vytvářet videa ve velmi vysoké 10bitové kvalitě ve 4K, v rozlišení 60fps, to je vůbec poprvé, kdy můžete na mobilním telefonu dosáhnout takové kvality.

4) Dolaďte fotku k dokonalosti díky hollywoodským režimům podbarvení fotky

Jak dotáhnout fotky nebo videa k dokonalosti? Zkuste některý z profesionálních filmových modů navrhnutých hollywoodskými koloristy. Díky vestavěné technologii IMAX Enhanced na HONOR Magic4 Pro si vyberete až z 8 různých režimů podle nálady scenérie.

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Hewlett Packard Enterprise přináší ještě více „geniality“ do esport platformy organizace Evil Geniuses

Společnost Hewlett Packard Enterprise dnes oznámila partnerství s Evil Geniuses (EG), jednou z nejstarších a nejikoničtějších profesionálních esportových organizací na světě. Cílem spolupráce je organizaci poskytnout špičkovou technologii, která ji posune ještě více vpřed. Několikaletá dohoda umožní americkému Evil Geniuses rozšířit svou vlastní platformu pro analýzu dat o špičkové technologie HPE. Tím dojde ke zrychlení a rozvinutí hráčských talentů a identifikaci vítězných herních strategií díky umělé inteligenci (AI), pokročilých poznatků a hloubkové analýzy dat. Časem dojde v tomto projektu také k integraci schopností HPE GreenLake edge-to-cloud a poradenské služby, které podpoří další pokročilé inovace AI zaměřené na výkon hráčů a zvýšení rychlosti, agility a konkurenčního postoje Evil Geniuses.

„V esportu je klíčem k vítězství získávání poznatků z dat. Pak je možné jednat rychleji,“ říká Jim Jackson, marketingový ředitel společnosti Hewlett Packard Enterprise a dodává: „Naše partnerství umožní inovativní esportové organizaci Evil Geniuses ponořit se hlouběji do dat, která jim vznikají hraním her, což ji umožní snadněji identifikovat a zdokonalit vítězné strategie.“

Organizace Evil Geniuses má na kontě více než 24 milionů dolarů a její tým League of Legends nedávno získal první trofej v jarním finále LCS 2022. Toto nové partnerství se společností HPE pomůže EG pokračovat v jejím trvalém odhodlání uspět v esportech prostřednictvím poznatků založených na datech a řešeních HPE edge-to-cloud.

„Počínaje rokem 2019 organizace EG výrazně investovala do potenciálu analýzy dat v esportech. Tato investice vyvrcholila naším prvním šampionátem EG LCS,“ uvádí Nicole LaPointe Jameson, generální ředitelka Evil Geniuses a doplňuje: „Partnerství se společností HPE nám umožní být i nadále o krok napřed před naší konkurencí a vyvolá revoluci ve způsobu, jakým se datová analytika používá v herní oblasti, při vyhledávání talentů a definování strategií. Jsme hrdí na to, že využíváme HPE technologie k posunu našeho fungování na další úroveň.“

Technologie sdílených dat umožní Evil Geniuses urychlit:

  • Objevování talentů: Využitím pokročilých datových řešení HPE, organizace EG získá vyšší hodnotu herních dat bez ohledu na to, kde se budou nacházet. Po jejich shromáždění a analýze bude snadněji docházet k identifikaci nových herních talentů.
  • Rozvoj talentů: Vylepšením tréninkových modulů dojde k lepšímu rozvoji sportovců a týmů EG.
  • Herní strategii: AI a strojové učení bude navrhovat vítězné strategie.

„Evil Geniuses je značka se vzrušujícími vyhlídkami. Proto jsme nadšeni z toho, že můžeme využít naši technologii k tomu, abychom v šampionátech pomohli vybudovat náskok, a navíc naši značku spojit se špičkou v esportu,“ řekla Cyndie Wang, viceprezidentka pro Global Sponsorships & Brand Experience společnosti Hewlett Packard Enterprise.

O společnosti Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise je globální společností poskytující edge-to-cloud platformu jako službu, která firmám pomáhá zefektivnit podnikání využitím všech jejich nashromážděných dat, ať jsou kdekoliv. Společnost HPE staví na desetiletích vývoje a inovací s cílem nabídnout nejlepší možnosti, jakými společnosti mohou podnikat. HPE poskytuje jedinečná řešení s dlouholetou zkušeností v cloudových platformách a se zpracováním IT úloh na koncových bodech, které pomáhají zákazníkům rozvíjet nové obchodní modely a celkově zvýšit jejich provozní výkon. Pro více informací navštivte: www.hpe.com.

O Evil Geniuses

Evil Geniuses je jedna z původních a nejuznávanějších profesionálních organizací v esportu, byla založena před více než 21 lety na víře, že vášeň, odhodlání a inovace mohou přeměnit milovaný zájem na globální fenomén. Dnes stejný elán a odhodlání slouží jako základ legendární organizace. Od špičkových esportových týmů až po technologie měnící se v odvětví, cílem vždy bylo – a bude – budovat šampiony.

Exit mobile version