Samyang rozšiřuje svou filmovou řadu objektivů Xeen CF

Řada XEEN CF byla poprvé představena koncem roku 2019 v produktové řadě skládající se z modelů 24, 50 a 85 mm, u všech se světelností T1.5. Od té doby se řada rozrostla a dnes společnost Samyang představuje nový objektiv Xeen CF 135 mm T2.2.

Zkratka „CF“ znamená kompaktní („compact“) a flexibilní („flexible“), čímž se zdůrazňuje kompaktní velikost a univerzálnost objektivů.

Při navrhování objektivů Xeen CF bylo cílem vytvořit filmový objektiv, který by byl co nejmenší a co nejkompaktnější, aniž by byla jakýmkoli způsobem snížena kvalita. Ohnisková vzdálenost 135 mm se často volí pro portréty a záběry zblízka. Díky lehkému provedení

je objektiv perfektní pro moderní filmaře, kteří jej chtějí kombinovat s fotoaparátem na gimbalu nebo dronu. Díky nízké hmotnosti objektivu se gimbal nebo dron snadněji vyváží, čímž se prodlouží výdrž baterie a doba produkce.

Řada Xeen CF přichází se skvělou optickou konstrukcí, která minimalizuje tzv. focus breathing (dýchání při ostření), podporuje rozlišení 8K a dodává záběrům filmový vzhled s mimořádnou reprodukcí detailů. Úžasná světelnost T2.2 nabízí nádherný bokeh, malou hloubku ostrosti a vynikající výkon při slabém osvětlení. Objektiv vybavený 11 zaoblenými lamelami clony vytváří při široce otevřené cloně jemný a snový bokeh a při zavření křišťálově čistý a ostrý obraz.

Filmům dodává umělecký dojem a díky neuvěřitelnému bokehu vytváří pocit jemné dimenze, perfektní pro portréty s rozostřeným pozadím.

Díky jedinečné technologii X-Coating společnosti Samyang jsou efektivně minimalizovány odrazy světla a efekty ghostingu.

Cena a dostupnost

Nový objektiv bude dostupný v polovině září 2022.

Doporučená prodejní cena je 50.490,- Kč / 2.032 €

K získání dalších informací napište na e-mailovou adresu matej.sumka@focusnordic.cz.

Hlavní vlastnosti

  • Pokrytí snímačů full-frame a rozlišení 8K
  • Technologie X-Coating k minimalizaci odlesků světla
  • 11 lamel clony k vytváření nádherných efektů kruhového bokehu
  • Částice v uhlíkových vláknech pro zajištění lehkosti a odolnosti objektivů
  • Standardní průměr 95 mm pro zajištění kompatibility s matte boxy
  • K dispozici pro bajonety Canon EF, Sony E a PL
  • Luminiscenční značky k usnadnění používání za extrémně slabého osvětlení
  • Stejná poloha ostřícího prstence a clonového kroužku u všech modelů této řady
  • Konzistentní 200stupňový úhel rotace pro jemné nastavení ostření

Ještě rychlejší AV integrace. NETGEAR navázal partnerství se značkou Shure

Společnost NETGEAR, globální poskytovatel inovativních síťových produktů, navázala partnerství s firmou Shure, předním výrobcem kvalitních audio zařízení. Díky tomu bude integrace při instalaci produktů Shure Microflex Ecosystem a přepínačů NETGEAR z AV řady M4250 mnohem rychlejší a spolehlivější. Integrátoři tak ušetří čas při konfiguraci zařízení, zatímco zákazníkům zajistí kvalitní a konzistentní zvuk.

AV přepínače na špičkové úrovni

Přepínače NETGEAR z AV řady M4250 jsou od základů vytvořené pro 1G AV přes IP (AV-over-IP) a vznikly na základě letitých zkušeností předních AV profesionálů. Uživatelské rozhraní dostupné v prohlížeči umožňuje klíčová nastavení AV sítě a volitelné profily pro oblíbená AV zařízení. Přepínače mají také elegantní přední panel s několika možnostmi montáže.

Nyní jsou přepínače z této řady nově vybaveny dvěma předinstalovanými profily Shure, které zajistí optimalizaci nastavení a přizpůsobení VLAN (virtuálních lokálních sítí) pro ovládání a zvuk při nasazování zařízení Microflex Ecosystem. Přepínače snadno rozdělují síťový provoz pro audio software Dante a Shure, což integrátorům poskytuje větší jistotu a bezproblémovou instalaci.

„Chápeme, že čas integrátorů i zákazníků je cenný,“ říká Chad Wiggins, zástupce viceprezidenta globálního produktového managementu a inovací ve společnosti Shure. „Díky spolupráci s NETGEAR mohou uživatelé, kteří instalují produkty Microflex Ecosystem do konferenčních místností a podnikové sítě, nasazovat naše řešení rychleji než kdy dříve. Shure se zavázal pokračovat v optimální kompatibilitě pro řadu M4250 a zlepšit celkový zážitek pro každého uživatele.“

Společnosti Shure a NETGEAR úzce spolupracovaly, aby zajistily bezproblémovou interoperabilitu pro uživatelský profil AV řady M4250. Přepínače i zařízení Microflex Ecosystem prošly přísným testováním, aby dodržely vysoké standardy kvality, které dodržují obě společnosti.

Mezi kompatibilní produkty Microflex Ecosystem patří zejména stropní a stolní mikrofony (MXA920, MXA910, MXA310), mikrofony s lineárním uspořádáním (MXA710), procesor pro audiokonference (IntelliMix P300), USB audio síťové rozhraní (ANIUSB-MATRIX), síťový reproduktor (MXN5W-C) a tlačítko ztlumení (MXA).

Záruka a podpora AV přepínačů

Jako další výhodu poskytuje NETGEAR zákazníkům doživotní záruku, rychlou technickou podporu, výměnu do druhého pracovního dne a specializovanou podporu pro síťové problémy. Inženýrský tým NETGEAR také nabízí bezplatné služby návrhu sítě a podporu instalace.

„Společnost NETGEAR si i nadále uvědomuje evoluci probíhající v profesionálním AV světě a konkrétně pokroky v instalacích AV přes IP, které posunují to, co je v našem odvětví možné,“ řekl Laurent Masia, ředitel správy produktové řady spravovaných přepínačů společnosti NETGEAR. „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s lídrem na trhu, jako je Shure, aby byly instalace co nejjednodušší a bezproblémové.“

Pro další informace o oceněných řešeních Microflex Ecosystem kompatibilních s řadou přepínačů NETGEAR M4250, navštivte www.shure.com/mxecosystem. Informace o přepínačích NETGEAR M4250 najdete zde: www.netgear.com/business/wired/switches/fully-managed/m4250/avline/.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Metaverse je sice virtuální, ale jeho vliv bude skutečný. Meta spouští kampaň představující sociální a ekonomický dopad nové kapitoly internetu

V několika evropských zemích dnes začíná kampaň společnosti Meta „The Impact Will Be Real“. Kromě Česka poběží v Německu, Itálii, Španělsku, Francii a Belgii. Kampaň představí výhody Metaverse a ukáže lidem, co vše v něm bude možné. Velkou příležitostí se díky 3D technologii stane například pro obory školství či architektury, kterým nabídne to, co školní tabule a ploché obrazovky nedokážou.

Samostatnou kapitolou je pak zdravotnictví a studium medicíny. Metaverse v tomto oboru nabídne velké množství nových možností ve vzdělávání – od nácviku chirurgických zákroků, až po školení záchranářů nebo kurzy první pomoci. A to vše bez toho, aby byl někdo vystaven nebezpečné situaci. Odstraněním geografických a jiných bariér se navíc zvýší dostupnost studia medicíny a zdravotnického studia.

Metaverse je novou generací internetu kombinující fyzické a virtuální prostředí. Nabídne poutavé, pohlcující a 3D prožitky. Metaverse by mohl mít skutečný dopad i na digitální ekonomiku. Studie společnosti Analysis Group odhaduje, že pokud by zavádění Metaverse v Evropě rostlo podobným tempem jako kdysi mobilní technologie, pak by za deset let přispěl Metaverse k regionálnímu HDP částkou 440 miliard amerických dolarů.

i Meta zároveň zdůrazňuje, že vývoj metaverzu bude postupný a nebude vybudován ani vlastněn jen jednou společností. Na jeho vývoji proto spolupracuje s odborníky, akademiky, občanskou společností, legislativci a partnery z oblasti průmyslu. Zástupci společnosti Meta doufají, že nová kampaň podpoří další diskuzi a spolupráci napříč odvětvími s odborníky v Evropě i mimo ni.

HP představilo na konferenci Amplify Executive Forum Roadshow nové partnerské výhody

Na konferenci HP Amplify™ Executive Forum, každoroční partnerské roadshow, představila společnost HP řadu nových partnerských výhod, jejichž cílem je posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity. Kromě novinek v rámci programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého oceňovaného partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.

Všechny představené novinky staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify,[i] který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům. Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.

Úspěch společnosti HP se do značné míry odvíjí od síly našich obchodních partnerů. Jen v uplynulém roce se nám s přispěním našich partnerů podařilo zvýšit tržby o více než 6 miliard USD,“[ii] informuje Kobi Elbaz, generální ředitel divize Global Channel Organization společnosti HP. „Dnes představené novinky jsou výrazem našeho trvalého odhodlání podporovat naše obchodní partnery a nadále investovat do poskytování potřebných informací, vzdělávání, vazeb a programů, které jim umožní poskytovat lepší služby zákazníkům a podpoří jejich růst.“

Síla dat

Program HP Amplify Data Insight byl spuštěn téměř před rokem a poskytuje partnerům okamžitý přístup k bohaté sadě datových analýz, z nichž každá se zaměřuje na ovlivnění nákupní cesty zákazníka. Společnost HP i nadále úzce spolupracuje se svými partnery, aby zdokonalila jejich digitální dovednosti a vybavila je cennými poznatky získanými během svého výzkumu nákupního chování zákazníků.

Studie ukazují, že společnosti, které vycházejí z prakticky využitelných poznatků, daných analýzami dat, vykazují rychlejší růst než společnosti, jež tento typ informací nevyužívají. Díky tomu, že 98 % obchodních partnerů společnosti HP sdílí svá data, je na této platformě týdně aktualizováno více než 14 miliard datových záznamů, což partnerům umožňuje v reálném čase přistupovat k informacím, uzpůsobeným konkrétním potřebám jejich podnikání.

Globální rozšíření programu Amplify Impact

Společnosti, které se řídí jasně definovaným programem udržitelného dopadu (nebo programem zaměřujícím se na oblast environmentálního, sociálního či podnikové řízení), získávají jednoznačnou konkurenční výhodu. Dokládá to nárůst tržeb společnosti HP o více 3,5 miliardy USD, pro nějž se ve fiskálním roce 2021[iii] stala rozhodujícím faktorem udržitelnost. Program Amplify Impact dává tutéž příležitost – realizovat konkurenční výhodu – také partnerům společnosti HP.

Program HP Amplify Impact byl poprvé představen na začátku roku 2021 a je prvním programem svého druhu, zaměřujícím se na hodnocení partnerů, poskytování vzdělávání a dalších zdrojů, který partnerům tímto vstřícným způsobem zprostředkovává přínosy rozsáhlých vlastních investic a iniciativ společnosti HP. V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení významného dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program je doposud partnery přijímán s nadšením a sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.

Společnost HP dnes oznámila, že se v průběhu příštích dvou let chystá tento oceňovaný program postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se tohoto oceňovaného programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.

Oslava úsilí partnerů o udržitelnost

Společnost HP také vyzvala partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.

Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.

Představujeme HP Curiocity

Nedávné studie zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 procent vyšší ziskovou marži, zatímco 60 procent prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 procent.

V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny – to vše v jediném programu. Platforma HP Curiocity inspirovaná koncepcí otevřeného světa a systémem odměn uplatňovaným ve známých hrách se bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k této jedinečné spolupracující komunitě.

Mezi hlavní výhody této platformy patří:

  • Virtuální kampus HP University – jednotné místo pro vzdělávání v oblasti „měkkých dovedností“, produktů a řešení
  • HP Community – centralizovaná platforma pro komunikaci ve formátu 1:1 nebo pro účast v komunitních diskusích
  • Odměny a možnosti uznání včetně propagačních akcí a soutěží

Podrobnější informace o platformě HP Curiocity získají partneři na stránkách Partnerského portálu HP.

O společnosti HP

HP Inc. je technologická společnost, která věří, že i jeden mimořádný nápad má sílu změnit svět. Její portfolio produktů a služeb v oblastech osobních počítačů, tiskáren a řešení pro 3D tisk pomáhá tyto myšlenky realizovat. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

  • [i] Nezahrnuje Velkou Čínu
  • [ii] Na základě finančních výsledků společnosti HP za posledních dvanáct měsíců, k 2. čtvrtletí roku 2022.
  • [iii] 3,5 miliardy USD v nových prodejích v roce 2021 na základě celkové hodnoty smluv, v nichž byla udržitelnost identifikována jako známé kritérium.

HUAWEI na veletrhu IFA představila řadu nových produktů včetně vlajkových lodí

Na veletrhu IFA v Berlíně svá nová zařízení představovala také společnost HUAWEI, která je  všechny uvedla v sobotu 3. září. Mezi prezentovanými novinkami nechyběly vlajkové lodě z řad tabletů a notebooků, nové chytré telefony z řady nova, nebo chytré hodinky Watch D. Prostor dostal také ekosystém Huawei Mobile Services, který se vyvíjí působivou rychlostí, čímž HUAWEI prokazuje svůj pokračující závazek k neustálým inovacím.

Společnost HUAWEI neustále rozvíjí svá zařízení po stránce hardwaru i softwaru. Cílem je, aby byla uživatelsky příjemnější, snadnější a lépe spolupracující. Tyto vlastnosti se jí daří zdárně implementovat a jsou součástí i nových inovativních produktů, které byly představeny na veletrhu IFA. Příznivci a uživatelé značky HUAWEI se mohou těšit z nového tabletu MatePad Pro, laptopu MateBook X Pro, chytrých telefonů nova 10 či nova 10 Pro a nejnovějších chytrých hodinek Watch D.

Nova 10 a Nova 10 Pro – špičkové fotomobily

Zcela nové smartphony HUAWEI nova 10 a nova 10 Pro byly vyvinuty se zaměřením na nejnovější fotografické trendy. Výrobci chytrých telefonů vždy upřednostňovali zadní fotoaparát, ale pro miliony uživatelů nejnovějších aplikací sociálních médií je klíčový výkon především předního fotoaparátu. Proto jsou telefony nova 10 a nova 10 Pro prvními smartphony, které převrátily tradiční přístup. Obě zařízení se mohou pochlubit 60MP ultraširokým předním fotoaparátem schopným pořizovat 4K videa. HUAWEI nova 10 Pro má take další 8MP portrétní fotoaparát pro křišťálově čisté selfies.

Oba chytré telefony mají také řadu působivých specifikací navržených tak, aby nadchly opravdu každého, včetně 50MP zadního fotoaparátu s pokročilým zpracováním obrazu, vysokou obnovovací frekvenci obrazovky a schopnost rychlého nabíjení. To vše je zabaleno do neuvěřitelně elegantního designu, přičemž HUAWEI nova 10 Pro měří pouhých 7,88 mm a nova 10 je ještě tenčí, má 6,88 mm. Na veletrhu IFA si oba smartphony vysloužily i několik ocenění. Nova 10 si odnesla cenu Best of IFA 2022 od Phone Arena a Yanko Desing. Nova 10 Pro také Best of IFA 2022 od Phandroid a Best in Show Winner od Trusted Reviews.

MateBook X Pro – vlajková loď mezi notebooky

Best in Show Winner od Trusted Reviews získal také nejnovější, ultratenký, ultralehký notebook HUAWEI MateBook X Pro, který v sobě ukrývá řadu inovativních funkcí v krásném kovovém provedení s matnou povrchovou úpravou, která odolá otiskům prstů i poškrábání. Díky použití lehkých a odolných hořčíkových slitin a oxidačního povlaku Micro-arc je notebook vysoce přenosný a také ultraodolný. Díky svému designu si zasloužil i cenu Best of IFA 2022 od Yanko Design.

HUAWEI MateBook X Pro vyniká především svým 14,2palcovým 3.1K FullView displejem a může se pochlubit nejpokročilejším touchpadem, jaký kdy na MateBooku byl. HUAWEI Free Touch podporuje osm ovládacích gest včetně snímků obrazovky, jasu, nastavení hlasitosti a mnoha dalších. Vybaven je nejnovějším procesorem Intel® Core™ 12. generace a nabízí zcela novou hybridní architekturu, která je o 60 % účinnější než její předchůdce. 

MatePad Pro – zážitek jako z notebooku

Vlajková loď nové generace tabletů, HUAWEI MatePad Pro, byla oproti ostatním tabletům výrazně inovována. K vylepšení došlo z hlediska designu, kvality obrazovky, audiovizuálního zážitku, softwaru i hardwaru. Nadchne tak i ty nejnáročnější uživatele. Pochlubit se může 12,6palcovým OLED Real Color FullView displejem s vysokou obnovovací frekvencí 120Hz, poměrem obrazovky k tělu 90 % a technologií Universal Color Consistency, která poskytuje bohatší funkce a konzistentní barvy.

HUAWEI MatePad Pro přináší uživatelům také lepší zážitek, zlepšuje kreativitu a produktivitu tabletových produktů a nabízí zážitek jako na PC. Funkce jako App Multiplier a podpora Multi-Window umožňují současné zpracování více úloh. HUAWEI M-Pencil 2. generace a chytrá magnetická klávesnice navíc poskytují uživatelům všestrannost při přepínání mezi kancelářskými, kreativními a studijními scénáři. Ani HUAWEI MatePad Pro si nechal utéct ocenění Best of IFA 2022 od Android Headlines, Yanko Design či Android Authority.

HUAWEI Watch D – zdravotní asistent na zápěstí

Mnoho nositelných zařízení HUAWEI dokáže monitorovat řadu důležitých zdravotních statistik, jako je například přesné sledování srdce a SpO2 a mnoho dalších. Začátkem tohoto roku HUAWEI oznámilo uvedení nových chytrých hodinek Watch D, které budou disponovat inovativním systémem, který měří krevní tlak uživatele a budou podporovat elektrokardiogram (EKG).

HUAWEI Watch D se tak pro uživatele stanou komplexním zdravotním asistentem s celodenním sledováním SpO2 a srdečního tepu, což umožní nastavit automatické připomenutí nízké hladiny kyslíku v krvi, stejně jako sledování spánku a stresu. I z toho důvodu se staly jednoznačně Best of IFA 2022. Toto ocenění získaly od Phone Arena, Tech Radar, Yanko Design, Android Authority a Ubergizmo.

Huawei Mobile Services – neustále se vyvíjející ekosystém

Ekosystém HMS (Huawei Mobile Services) se vyvíjí opravdu působivou rychlostí. Neustále se posouvá dopředu, aby uživatelům nabídl vynikající možnosti mapování, navigace, vyhledávání, pošty i nakupování. Huawei také nadále investuje do svého trhu AppGallery, který má nyní 580 milionů aktivních uživatelů měsíčně, z nichž více než 45 milionů sídlí v Evropě. Počet aplikací dostupných v AppGallery se meziročně zvýšil o 147 % a více než 5,5 milionu registrovaných vývojářů pracuje na další integraci. Z toho důvodu byla AppGallery právem oceněna od Newsweek za Best of IFA 2022.

„Jsme potěšeni, že se opět vracíme na IFA. Vždy šlo o skvělý veletrh pro neuvěřitelné inovace v celém technologickém průmyslu a HUAWEI má na výstavě opět několik zajímavých produktů. Zaměřili jsme se na prvotřídně navržený hardware i software, který poskytuje bezproblémový zážitek na více zařízeních, a také na fotografický výkon přizpůsobený potřebám uživatelů. Od zdraví a kondice, až po zábavu a chytrá kancelářská řešení. HUAWEI i nadále posouvá hranice a my budeme i nadále přinášet úžasné technologické inovace našim milionů věrných fanoušků po celé Evropě,” říká William Tian, prezident WEU.

Philips Hue nabízí nové podmanivé osvětlení pro ještě vetší styl a zábavu

Společnost Signify (Euronext: LIGHT), světový lídr v oblasti osvětlení, představuje novou řadu produktů a funkcí chytrého osvětlení Philips Hue – od jedinečných možností, jak zkrášlit domácnost a vytvořit dokonalou atmosféru, až po strhující zážitky z hraní počítačových her a poslechu hudby. Mezi novinky patří například moderní řada žárovek, které jsou k dispozici ve třech výrazných tvarech, nový světelný pásek speciálně navržený pro PC monitory, který přináší dokonalý světelný zážitek při hraní počítačových her, a nová automatizace Mimic napodobující vaši přítomnost, která je dostupná v aplikaci Hue, a která vám přinese více klidu, když jste mimo domov. Pro další vylepšení osvětlení – pokud jde o hraní her a poslech hudby – se Philips Hue spojil se zajímavými novými partnery, kteří zajistí ještě dokonalejší zážitek.

Philips Hue přináší do interiéru moderní, ale zároveň tradiční a praktický design

Nové žárovky Philips Hue Lightguide ve výrazném a moderním designu přinášejí nejen moderní styl, ale i všechny funkce chytrého osvětlení Philips Hue. Žárovky Lightguide jsou k dispozici ve třech tvarech – velká koule, elipsa a trojúhelník – a obsahují výraznou vnitřní trubici, která svítí všemi barvami, zatímco jejich reflexní, lesklý povrch je činí ještě zářivějšími. Žárovky Lightguide jsou navrženy jako výrazný prvek, který vynikne v každé moderní domácnosti. Aby se staly skutečným středobodem interiéru, lze žárovky Lightguide sladit se speciálně navrženým závěsným lanem a kovovým držákem. Obojí se prodává samostatně a je k dispozici v černé nebo bílé barvě.

Užívat si barevné chytré osvětlení ve všech částech domácnosti je s novým tenkým stropním svítidlem Philips Hue slim ještě snazší. Toto svítidlo se vejde všude tam, kam se tradiční osvětlení nevměstná. Díky svému štíhlému profilu se svítidlo snadno instaluje a je ideální například pro použití v prostorách s nízkými stropy. Philips Hue slim je se svítivostí 1200 lumenů dostatečně jasné, aby naplnilo místnost světlem, ale lze jej také ztlumit na nízkou úroveň jasu a libovolně tak upravit atmosféru.

Ještě více pohlcující zábava díky novým světlům i funkcím aplikace

Nový světelný pásek Philips Hue Play Gradient pro PC přináší dokonalý světelný zážitek při hraní počítačových her. Světelné LED pásky s technologií mísení barev vytvářejí plynulý přechod bohatého a vysoce kvalitního světla. Barvy se přirozeně přelévají jedna do druhé a vytvářejí skutečně podmanivý efekt. Světelný pásek Play Gradient pro PC bliká, stmívá se a rozjasňuje společně s děním na obrazovce, čímž vytváří skutečně pohlcující herní zážitek. LED pásek Hue Play Gradient PC se připevňuje k zadní straně monitoru pomocí přiložených držáků a díky 45stupňovému úhlu uchycení vytváří při umístění monitoru blízko stěny strhující efekty. Díky flexibilitě světelného pásku jej lze připevnit k rovným i zakřiveným monitorům. Vybrat si můžete ze tří variant – 24/27palcový světelný pásek, 32/34palcový světelný pásek pro sestavy s jedním monitorem a delší pásek určený pro sestavu tří monitorů s použitím 24/27palcových obrazovek.

Pro podporu strhujících herních zážitků se spojily značky Philips Hue a CORSAIR, aby hráčům poskytly dokonalé herní nastavení a oživily hraní světlem. Pomocí softwaru CORSAIR iCUE lze nastavit světelné scény s Philips Hue v pokoji nebo herním prostoru a synchronizovat je s rodinou produktů CORSAIR RGB a vytvořit tak dokonalou herní atmosféru.

Aby bylo nastavení zábavy jednoduché a uživatelsky přívětivé, ať už jde o hraní her, nebo jen o sledování televize, bude současná mobilní aplikace sync boxu ve 4. čtvrtletí 2022 sloučena s aplikací Hue. Sloučení aplikace Philips Hue sync do hlavní aplikace Hue znamená, že uživatelé mohou spustit a dokončit nastavení celého zábavního systému na jednom místě. Aplikace Hue se tak stane novým domovem pro vytváření zábavy, nastavování sync boxu, jeho ovládání nebo povolování funkcí, jako je hlasové a IR ovládání. Mobilní aplikace sync – samostatná aplikace, která ovládá sync box – bude z obchodů s aplikacemi postupně vyřazena.

Philips Hue také zpřístupňuje synchronizaci světel s hudbou na ještě více zařízeních. Nyní se můžete ponořit do hudby synchronizací chytrých světel Philips Hue s oblíbenými skladbami na jakémkoli chytrém telefonu Samsung Galaxy pomocí synchronizace hudby Philips Hue + SmartThings. Pokud používáte telefon nebo tablet Galaxy, použijte k propojení chytrých světel funkci Music Sync v aplikaci SmartThings od společnosti Samsung. Po aktualizaci aplikace umožní SmartThings synchronizaci s Hue, což je snadný způsob synchronizace světel a hudby z většiny streamovacích služeb na vašem mobilním zařízení. Toto propojení je plánováno na 4. čtvrtletí 2022.

Nová automatizace Mimic napodobující přítomnost poskytuje uživatelům větší klid, když jsou mimo domov

Díky nové automatizaci Philips Hue Mimic napodobující přítomnost to vypadá, že je někdo stále doma. Je navržena tak, aby chránila váš domov pomocí světla a pomohla vám zajistit více klidu, když doma nejste. Tato specializovaná automatizace automaticky zapíná a vypíná světla v době, kdy je obvykle používáte, a ve vámi vybraných místnostech. Můžete si vybrat, která světla chcete automatizovat, a zvolit, zda se mají světla zapínat nebo vypínat nepřetržitě během dne, nebo jen když se venku setmí. K dispozici bude na začátku září 2022.

„Ve Philips Hue věříme, že pokračující integrace chytrého osvětlení a domácí zábavy je pro naše uživatele stále důležitější, ať už hrají hry, sledují televizi nebo poslouchají hudbu. Díky našim novým produktům a funkcím aplikace nadále nabízíme strhující a uživatelsky přívětivější zábavu. Uvědomujeme si také, že naši uživatelé si potrpí na design, a proto se jim snažíme přinášet nové, zajímavé a elegantní osvětlení, které doplní jejich domov a poskytne jim možnost přizpůsobit si jeho atmosféru,“ řekl Jasper Vervoort, Business Leader Philips Hue ve společnosti Signify.

Další informace o nejnovějších produktech a funkcích aplikace Philips Hue najdete na adrese www.philips-hue.com/newlaunches. 

O společnosti Signify

Signify (Euronext: LIGHT) je celosvětově vedoucí firmou v oblasti světelných produktů jak pro profesionály, tak pro koncové zákazníky a osvětlení v rámci internetu věcí. Produkty značky Philips a systém propojeného osvětlení a datových služeb Interact vytvářejí obchodní hodnotu a pomáhají k přeměně života v domácnostech, budovách i na veřejných prostranstvích. Firma, která v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši 6,9 miliard EUR a zaměstnává přibližně 37.000 zaměstnanců ve více než 70 zemích světa, se snaží odhalit mimořádný potenciál světla, který dokáže změnit svět. V roce 2020 společnost Signify dosáhla uhlíkové neutrality, od svého vstupu na burzu je již čtyři roky po sobě v indexu Dow Jones Sustainability a byla oceněna jako Industry Leader v roce 2017, 2018 a 2019. Novinky týkající se společnosti Signify najdete v Newsroomu, na Twitteru, LinkedInu a na Instagramu. Informace pro investory jsou na webové stránce Investor Relations.

LG prezentuje na veletrhu IFA 2022 svoji vizi „Life, Reimagined“

Na veletrhu IFA 2022 představuje společnost LG Electronics (LG), globální inovátor v oblasti životního stylu, rozmanitou řadu sofistikovaných řešení pro životní styl, navržených tak, aby odpovídala potřebám a vkusu spotřebitelů v měnícím se světě. V rámci prezentace na téma „Life, Reimagined“ (Život v nové podobě) společnost LG sdílí svoji vizi lepšího a snadnějšího způsobu života, s personalizovanými produkty a službami, které přinášejí do každodenního života nové možnosti a zážitky.

Při vstupu do stánku LG na veletrhu IFA vítá návštěvníky dechberoucí OLED televizor evo Gallery Edition. Největší OLED televizor na světě, 97palcový model G2, dodává domácí zábavě zcela nový rozměr díky kvalitě OLED obrazu se samosvítícími pixely, pokročilým technologiím zpracování obrazu na bázi umělé inteligence a působivému měřítku. Na veletrhu IFA je k vidění i několik nejnovějších prémiových velkoplošných televizorů LG, včetně oceňovaného 88palcového televizoru LG SIGNATURE OLED TV 8K.

Návštěvníci stánku LG mají také možnost si odnést herní zážitek, a to díky hraní na OLED obrazovkách v retro stylu v zóně „Flex Arcade“. Uvnitř se nachází několik herních stanic, kde si mohou zájemci vyzkoušet nové konzolové hry i oldschoolové klasiky na nejmodernějších OLED televizorech LG, včetně zbrusu nového LG OLED Flex – prvního ohebného 42palcového OLED televizoru na světě. Televizor Flex nabízí „20 zakřivení v jedné obrazovce“ a řadu funkcí zaměřených na hráče, takže si mohou uživatelé přizpůsobit své herní nastavení jako nikdy předtím.

Po hraní je možné zamířit k domácím spotřebičům LG a prohlédnout si průkopnickou chladničku MoodUP, která je hvězdou barevného uměleckého díla zkoumajícího světlo a zvuk. Inovativní chladnička má dveřní panely s LED, které lze pohodlně ovládat pomocí aplikace ThinQ™. Uživatelé si mohou vybrat vlastní barevné schéma nebo exkluzivní LG téma, jako je Sezóna nebo Místo, které odpovídá jejich náladě nebo osvěžuje prostředí kuchyně.

Součástí stánku LG je také lifestylová zóna, kde si návštěvníci prohlédnou širokou škálu produktů a služeb LG, které lze přizpůsobit jakémukoli vkusu či preferencím. A pak je tu Zóna zážitků, která slouží jako ohromující přehlídka s nejmodernějšími lifestylovými televizory LG, nejnovějšími audio řešeními, jako jsou například osobitý bezdrátový reproduktor LG XBOOM 360, a exkluzivními kusy nábytku a bytovými doplňky od prémiové nizozemské lifestylové značky Moooi.

Mezi další novinky, které jsou na veletrhu IFA k vidění, patří zařízení Shoe Styler a Shoe Case, komplexní řešení péče o obuv od společnosti LG, modely praček a sušiček s umělou inteligencí, díky nimž je praní prádla rychlejší a pohodlnější, a Aero Furniture – čistička vzduchu „stolního typu“, která stírá hranici mezi nábytkem a vysoce výkonným zařízením pro péči o vzduch. Návštěvníci veletrhu IFA si také mohou vyzkoušet nejnovější monitory LG Ergo Monitor Workstation, zvyšující ergonomii a produktivitu na pracovišti, a rozšiřující se nabídku herních monitorů v herní zóně UltraGear Gaming Monitor Play Zone. 

O společnosti LG Electronics

Společnost LG Electronics je globálním inovátorem v oblasti technologií a spotřební elektroniky s působností téměř ve všech zemích a s více než 75 000 pracovníky po celém světě. LG skládá ze čtyř společností – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions a Business Solutions – s kombinovaným celosvětovým obratem přes 63 miliard dolarů v roce 2021. Společnost LG je předním světovým výrobcem spotřebitelských a komerčních produktů od televizorů, domácích spotřebičů, klimatizací, monitorů a servisních robotů až po automobilové komponenty a její prémiové značky LG SIGNATURE a LG ThinQ, podporující umělou inteligenci, jsou známé po celém světě. Nejnovější zprávy společnosti LG naleznete na adrese www.LGnewsroom.com.

Epson s Usainem Boltem obnovili partnerství a propagují tisk bez inkoustových kazet v Evropě

Společnost Epson a Usain Bolt budou dalších 12 měsíců pokračovat ve svém poslání poskytovat domácnostem a malým firmám v Evropě tisk bez inkoustových kazet. Tato přední firma v oblasti globálních technologií prodloužila své partnerství s nejlepším sprinterem všech dob.

Na základě úspěchu loňské kampaně se Usain Bolt, nejrychlejší muž světa, opět stane tváří tiskárny EcoTank společnosti Epson v nové kampani propagující nákladově úspornou tiskárnu.

Nová kampaň se rozšíří také na další špičkové produkty společnosti Epson, včetně projektorů pro domácí kino, velkoformátových profesionálních tiskáren, firemních skenerů a tiskáren štítků. Více než 75 milionů Evropanů již vidělo Usaina Bolta v loňské kampani v hlavní roli vedle produktu EcoTank společnosti Epson.

Kampaň, která zahrnovala reklamy v televizi, na billboardech, online, na prodejnách, na sociálních sítích a PR, pomohla společnosti Epson uhájit si pozici předního světového dodavatele inkoustových tiskáren. Od uvedení v roce 2010 se po celém světě dosud prodalo přes 70 milionů tiskáren EcoTank a 8 z 10 tiskáren s inkoustovými nádržkami v Evropě vyrobila právě společnost Epson.

V nové kampani, která bude zahájena koncem měsíce v Evropě a Africe, se osminásobný olympijský vítěz Usain Bolt objeví v dalších zábavných reklamách na prodejnách, online, na sociálních sítích a na billboardech. V některých zemích se od začátku roku 2023 objeví i v nové televizní kampani.

Usain Bolt bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky[1] a ušetřit až 90 % nákladů na tisk[2]. U tiskáren nemusíte řešit kazety, protože jsou namísto toho vybavené lahvičkami s inkoustem. Jedna sada lahviček s inkoustem odpovídá inkoustu v 66 kazetách, což zajišťuje tisk s mimořádně nízkými náklady v domácnostech a menších kancelářích.

Maria Eaglingová, marketingová ředitelka společnosti Epson Europe, o partnerství řekla: „Lidé možná nepovažují tiskárny za tak zajímavé jako jiné spotřebitelské technologické produkty, ale Usain Bolt výrazně pomáhá dostat naše nízkonákladová tisková řešení mezi lidi příjemným a zábavným způsobem, jaký si lidé zapamatují. Zpětná vazba od našich zákazníků a skvělé výsledky, které jsme doposud v rámci této činnosti zaznamenali, potvrzují, že Usain Bolt je pro nás vskutku ideálním partnerem, protože stále více lidí vnímá, že tisknout neznamená jen stále řešit inkoustové kazety. Těšíme se, až s vámi budeme moci sdílet nový obsah, který jsme vytvořili, a jsem si jistá, že si jeho sledování všichni užijí.”

Co říká Usain Bolt: „První rok práce pro Epson jsem si opravdu užil. Letošní kampaň byla natočena v Londýně jen za čtyři dny, a přestože jsme měli spoustu náročné práce, zvládl jsem vše včetně létání na kouzelném koberci, objevování se zpod pohovek, jógu, vaření, žonglování, a dokonce i házení s lahvičkou inkoustu! Vše se v pravý čas dozvíte, ale upřímně mohu říci, že tisk nikdy nebyl taková zábava.”

Pokud chcete mít neustálý přehled o nové kampani, sledujte nás na Instagramu @epsonczsk nebo sledujte náš nejnovější obsah na našem kanálu YouTube na adrese

https://www.youtube.com/user/EpsonEurope

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

  • [1] Na základě objemu tisku 100 stran za měsíc a při zvážení nejnižší výtěžnosti první sady inkoustů.
  • [2] Průměrná úspora nákladů na tisk stránky a průměrný počet inkoustových kazet potřebný k tisku stejného počtu stránek jako při použití lahviček s inkoustem EcoTank 102 a 104. Srovnání průměrné výtěžnosti (tisk na A4 dle ISO/IEC 24711) při použití lahviček EcoTank 102 a 104 a originálního spotřebního materiálu používaného s 50 nejprodávanějšími tiskárnami s inkoustovými kazetami (podle údajů společnosti GfK o prodeji inkoustových tiskových zařízení a kazet pro Německo, Francii, Spojené království, Španělsko a Itálii za období duben 2019 až březen 2020).

Smarty.cz otevřelo svou pátou prodejnu v Česku

Skupina Smarty BRANDS. v pátek otevřela další prodejnu Smarty.cz, a to v pražském OC Westfield Chodov. „Na prodejně zákazníci najdou unikátní mix herního zboží, merche a chytré elektronikyProstě to nejlepší ze Smarty i oblíbené značky JRC s širokou a zavedenou nabídkou nejen pro hráče,“ popisuje Petr Syrůček, zakladatel a majitel Smarty BRANDS.

Jde o čtvrtou prodejnu Smarty.cz v Praze a celkově už pátou v České republice. Tento měsíc Smarty BRANDS. otevřou ještě jednu prodejnu v Praze – 30. září v OC Černý Most. Následovat pak bude expanze do regionů – další prodejny se do konce roku otevřou v Olomouci, Hradci Králové, Ostravě nebo v Liberci.

Na prodejnách si zákazníci mohou nejen koupit nové zboží, ale i vyzvednout své objednávky z e-shopu. „Část online nakupujících zákazníků si hardware raději před zakoupením osahá, vyzkouší a poradí se s odborníkem, což dokazuje nemálo prodejů, které začaly na eshopu rezervací konkrétního modelu na konkrétní prodejně. A to je případ nejen mobilních telefonů, nebo našich vlastních PC sestav TIGO, které máme na prodejně k vyzkoušení spolu s nejnovějšími PC hrami,“ popisuje obchodní ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Na designu prodejen spolupracovali ve Smarty BRANDS. s Bakof Group. Obchody jsou vizuálně rozdělené na dvě části černou a bílou barvou. Černá část je věnována gamingu a JRC, bílá patří Smarty.cz.

HONOR na technickém veletrhu IFA 2022 odhalil strategii duálních vlajkových lodí, novou nadstavbu MagicOS 7.0, luxusní foto mobil HONOR 70, nový super výkonný notebook HONOR MagicBook 14 a tablet HONOR Pad 8

Globální technologická značka HONOR dnes na technickém veletrhu IFA v Berlíně na oficiálním launchi s podtitulem „Embracing the Connected Future“ představila celou řádku produktových i technologických novinek. Značka také odhalila novou strategii duální vlajkových lodí s cílem přivést novou generaci skládacích i prémiových smartphonů na evropský trh. Zdůraznila také svůj záměr a závazek vůči mezinárodním trhům. HONOR také uvedla novou nadstavbu operačního systému Android, MagicOS 7.0, který ještě více příjemněji propojuje všechna HONOR zařízení mezi sebou, tak aby pro koncového uživatele byl přenos dat a obrázků co nejjednodušší. Bezproblémové, plynulé a velmi jednoduché propojení vás čeká mezi mobilními telefony, tablety, notebooky a dalšími chytrými zařízeními. HONOR navíc odtajnil rozšíření svého portfolia o horké inovativní novinky: luxusní foto mobil HONOR 70, super výkonný HONOR MagicBook 14 nebo HONOR Pad 8, vůbec první tablet HONOR, který se uvádí i na globální trh. Všechny produktové novinky se brzy objeví na evropském trhu.

Máte designový nápad nebo rovnou celý návrh? Hrajte celkem až o 116 000 EUR v mezinárodní umělecké soutěži HONOR Talents 2022

HONOR také odstartoval mezinárodní uměleckou a designovou soutěž HONOR Talents 2022, která propojuje nejnovější technologie a umění, kde se hraje o peněžité výhry v hodnotě celkem až 116 000 EUR.

Při příležitosti letošního ročníku HONOR Talents HONOR také představil unikátní pilotní projekt Gateway to the Future v německém Hamburgu. S využitím virtuální reality tak ožívá národní dědictví UNESCO. Cílem projektu je spojovat tvůrčí talenty z celého světa a pomocí nových moderních technologií vytvořit a propojit novou kulturu v éře metaversu.

„HONOR má už svého založení ve svém DNA a strategii budovat rozvoj mobilního průmyslu a zároveň nové technologie zpřístupnit úplně všem generacím. Proto se tak soustředíme na inovace s každým novým produktem, uvedl George Zhao, globální CEO HONOR Device Co, Ltd. „Věříme, že díky nové nadstavbě Androidu, Magic0S 7.0 dokážeme nabídnou maximální uživatelský komfort všem zákazníkům po celé Evropě.” 

Propojená budoucnost díky nové strategii duálních vlajkových lodí a nadstavbě MagicOS

Co se týká globálních technologií a inovací, HONOR vždy usiloval o to, aby se nejnovější technologie dostali co nejrychleji k běžným uživatelům. Vůbec poprvé HONOR představí skládací mobilní telefony také na mezinárodních trzích. Jak značka uvedla na technickém veletrhu IFA, s novou strategií duálních vlajkových lodí, chce uvést skládací i další prémiové mobilní telefony i na evropský trh a dalších regionů po celém světě.

HONOR také odhalil MagicOS 7.0, nadstavbu založenou na operačním sytému Android. Ten se postará o plynulé a bezproblémové propojení mezi různými zařízeními s různými operačními systémy na systémové úrovni. Díky novému uživatelskému rozhraní tak ovládáte notebook, mobilní telefon nebo tablet HONOR jen jednou klávesnicí nebo myší. Všechny soubory a obrázky tak přesouváte mezi zařízeními velmi rychle a jednoduše, stejně jako si můžete psát zprávy na mobilu nebo tabletu s využitím klávesnice notebooku. MagicOS 7.0 bude oficiálně uveden ve 4. čtvrtletí tohoto roku.

V souladu se svojí vizí rozšiřování pole působnosti v odvětví, značka HONOR také oznámila, že se připojí k IoT konsorciu Matter a Ola, aby mohla dále budovat nové společné průmyslové standardy, které podporují otevřenou spolupráci. Nová platforma HONOR Developer Service Platform bude navíc poskytovat přímou podporu a služby vývojářům. Z mnoha dostupných služeb mohou vývojáři prostřednictvím platformy odesílat své aplikace do obchodu s aplikacemi nebo herního centra. Vývojářům také poskytne platforma přístup k různým systémovým možnostem, aby mohli v budoucnu vyvíjet funkce pro spolupráci napříč zařízeními HONOR. Zájemci z řad vývojářů najdou více informací na webu https://developer.hihonor.com

HONOR dál rozšiřuje partnerství s Microsoft a přináší službu Phone Link nově i globálním uživatelům po celém světě. Služba Phone Link, která byla dříve dostupná pouze uživatelům zařízení HONOR v Číně, umožňuje propojit vybrané smartphony HONOR s počítači se systémem Windows a využít nové funkce, včetně možnosti zobrazovat notifikace, uskutečňovat a přijímat hovory na počítači a používat mobilní aplikace v systému Windows. Prvním telefonem HONOR, který globálně podporuje službu Phone Link,[1] je HONOR Magic4 Pro. Nový model HONOR 70 bude Phone Link podporovat po aktualizaci OTA.

Navíc, už od října tohoto roku HONOR upgraduje mobilní aplikaci HONOR Health. Novinkou je vylepšené uživatelské rozhraní včetně fitness rad nebo doporučených tréninků na základě vašeho chování nebo vašich osobních cílů.

Mistrovský kousek pro focení i natáčení videí, HONOR 70

HONOR 70 je nejnovějším členem smartphonů číselné série HONOR pro všechny, kteří chtějí vysokou kvalitu fotek i videí. Kromě profi foto výbavy má také unikátní novinku, režim „Sólové vystřižení“, který zvládne natáčet skupinku lidí, i výřez hlavního hrdiny zároveň.

Vysoká kvalita videí a fotek je zaručena díky hned duálnímu hlavnímu fotoaparáty. Ve výbavě nenajdete jen jeden, jako je u mobilních telefonů běžné, ale hned dva hlavní fotoaparáty. 54Mpx hlavního fotoaparáty s podporou prémiového vlajkového světelného 1/1,49“ senzoru SONY IMX800 a 50Mpx ultra širokoúhlého a makro fotoaparátu.

HONOR 70 běží na výkonném procesoru Qualcomm Snapdragon 778G Plus 5G and za softwarové podpory pro plynulé hraní her GPU Turbo X and OS Turbo X, nebo natáčení větších souborů jako jsou kvalitnější videa.

HONOR 70 je první z číselné řady mobilních telefonů, která běží na novém uživatelském rozhraní HONOR Magic UI 6.1 postaveném na Androidu 12. K dostání bude ve třech krásných designových provedeních Midnight Black, Crystal Silver a Emerald Green.

Za vynikající uživatelský zážitek udělila asociace EISA (Expert Imaging and Sound Association) smartphonu HONOR 70 ocenění EISA BEST BUY SMARTPHONE 2022-2023. EISA je komunita odborníků, kterou tvoří více než 60 nejuznávanějších světových časopisů, webových stránek a komentátorů na sociálních sítích v oblasti spotřební elektroniky z celkem 29 zemí.

HONOR 70 bude na vybraných evropských trzích dostupný za cenu 549 EUR ve verzi 8GB RAM + 128GB ROM a za cenu 599 EUR ve verzi 8GB RAM + 256GB ROM.

Výkonný pracovní notebook HONOR MagicBook 14

MagicBook 14 využívá jako první notebook HONOR operační systém OS Turbo. To přináší výrazné prodloužení výdrže baterie a až o 20,8 %[2] lepší energetickou účinnost ve srovnání s předchůdcem. Notebook je vybaven procesorem Intel® Core™ i5-12500H 12. generace a je volitelně dostupný také s grafickou kartou NVIDIA® GeForce RTX™ 2050,[3] která nabízí bleskový výkon při práci v kanceláři i při hraní her doma. Díky 75Wh baterii poskytuje HONOR MagicBook 14 výdrž v pohotovostním režimu až 17 hodin a podporuje rychlé nabíjení, které zajistí až 3,5 hodiny provozu při práci s kancelářským softwarem po pouhých 15 minutách nabíjení.[4] HONOR MagicBook 14 se dodává v elegantním barevném provedení Space Gray a na vybraných evropských trzích se brzy objeví za cenu 1 099 EUR ve verzi i5-12500H/16GB/512GB a za cenu 1 299 EUR ve verzi i5-12500H/16GB/512GB/RTX2050.

HONOR Pad 8 nabídne prémiové audiovizuální zážitky

HONOR Pad 8 je cenově dostupné univerzální chytré zařízení, perfektní nejen pro studenty. Nový tablet HONOR nabízí 12“ 2K HONOR FullView displej, který zabírá 87 %[5] čelní strany zařízení. Rozlišení obrazovky, která dokáže zobrazit 1 miliardu barev, je 2000×1200[6] pixelů. Novinka obsahuje osm integrovaných reproduktorů, které poskytují pohlcující multimediální zážitky na cestách. HONOR Pad 8 je vybaven uživatelským rozhraním HONOR Magic UI 6.1 s podporou služeb Google Play. Baterie s velkou kapacitou 7250 mAh[7] zvládne celodenní připojení k internetu, aby mohl být uživatel tabletu neustále online. HONOR Pad 8 se na vybraných evropských trzích objeví v barevném provedení Blue Hour za cenu 329 EUR ve verzi 4GB+128GB a za cenu 349 EUR ve verzi 6GB+128GB.

Uvedení tabletu na globální trh představuje další rozšíření produktového portfolia značky. Zákazníci na vybraných evropských a mezinárodních trzích budou mít brzy přístup ke všem řadám telefonů HONOR a produktům internetu věcí, což pro značku HONOR představuje nový milník.

Vstupte do bran budoucnosti

Značka HONOR dlouhodobě investuje do technologií prostorového zvuku, umělé inteligence a rozšířené reality, aby umožnila uživatelům pohlcující zážitky a připravila se na další digitální revoluci.

Gateway to the Future je nová iniciativa v rámci soutěže HONOR Talents, která byla představena během prezentace HONOR na veletrhu IFA. Jejím cílem je obohatit kulturní dědictví pomocí technologií. Ve spolupráci se společností ARLOOPA vyzval HONOR dva renomované umělce, Yunuene a Timo Helgerta, aby kreativně přetvořili ikonickou budovu Wasserschloss, která se nachází v hamburském Speicherstadtu a je zapsána na seznamu světového dědictví UNESCO. Prezentace v rozšířené realitě (AR) je nyní k vidění přímo ve Speicherstadtu, a uživatelé si ji mohou prohlédnout také doma prostřednictvím aplikace ARLOOPA, která uživatelům smartphonů nabízí nový způsob, jak objevovat kulturní poklady prostřednictvím pohlcující rozšířené reality.

HONOR Spatial Audio

Řešení Spatial Audio, tzv. prostorového audia od společnosti HONOR, oficiálně odhaleno na veletrhu IFA 2022, zajistí, aby sluchátka dokázala reprodukovat pohlcující filmové 3D zvukové efekty, potřebné pro zážitky s rozšířenou a virtuální realitou nové generace.

HONOR Spatial Audio jako první podporuje nastavení vzdálenosti externího zvuku, takže uživatelé mohou dynamicky nastavovat vzdálenost virtuálních zdrojů zvuku od 0,15 do 10 metrů a přizpůsobit si tak poslech na míru.

Mezinárodní umělecká soutěž HONOR Talents 2022: Letos poprvé i kategorie s využitím virtuální reality

Letos HONOR představil novou kategorii „AR interaktivní umělecký design“. Už několikátý ročník tak znovu vnáší inspirativní dialog a propojení mezi technologií a uměleckým designem, designování mobilních telefonů a nové cesty k uměleckému komunikaci.

HONOR Talents není jen globální soutěž uměleckých prací a designu, ale zároveň nabízí nové cesty pro všechny soutěžící. Díky inovativním nápadům na design se tak dostáváme mnohem blíže skutečným potřebám zákazníků. Značka HONOR pracuje s novými designovými koncepty velmi intenzivně a umělecké nápady nové mladé generace pak zpracovává a prezentuje prostřednictvím uvedených produktů. Tak se ke každému zákazníku dostává do rukou nový design a pravé propojení technologie a umění.

Více o HONOR Talents a přihlášky s uměleckými nápady můžete nahrát na: https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/

Společnost HONOR také spolupracuje s Ústřední akademií výtvarných umění (CAFA) v Číně na vytvoření nového uměleckého AR díla s názvem INFINITY. Tento fy-gitální zážitek představuje uměleckou interpretaci vesmíru, kterou tvůrčí tým složený ze členů fakulty CAFA a studentů používá jako analogii k podpoře mezikulturního dialogu. Umění je k vidění na stánku HONOR na veletrhu IFA prostřednictvím aplikace ARLOOPA.

HONOR je zpět v plné síle a plánuje se stát globální technologickou ikonou

HONOR se zavázal stát se globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého a bude tak vylepšovat každodenní život ve společnosti. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž více jak 50 % tvoří výzkum a vývoj (R&D), 4 vývojové instituce, přes 100 inovačních laboratoří po celém světě a podal už přes 5 500 žádostí na patent. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., se kterými společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Více informací najdete na oficiálním webu HONOR: www.hihonor.cz

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk

  • [1] Podporuje notebook se systémem Windows 10 (s aktualizací May 2019 Update nebo novější) nebo Windows 11.
  • [2] Data z laboratoří HONOR. Testovací scénáře představují bežnou práci s využitím softwaru Microsoft Office, videohovory, prohlížení webu, přehrávání online videí, přehrávání hudby, používání messenger aplikací, vývoj a návrh programů s výchozí hlasitostí, jasem obrazovky 250 nitů při pokojové teplotě 25 °C. Údaje se mohou lišit v důsledku individuálních rozdílů v produktech, zvyklostech používání a faktorech prostředí.
  • [3] K dispozici jsou také modely s grafikou Intel® Iris Xe.
  • [4] Údaje o nabíjení pocházejí z laboratoří HONOR. Testy byly provedeny se 135W rychlonabíjecím adaptérem HONOR připojeným k zařízení s baterií nabitou na 2 %. Doba kancelářské práce vychází z testu PCMark Modern Office. Skutečná data se mohou lišit v závislosti na modelu, způsobu používání, podmínkách nabíjení a dalších faktorech.
  • [5] Data z laboratoří HONOR.
  • [6] Rozlišení se měří jako standardní obdélník; efektivních pixelů je tedy o něco méně.
  • [7] Data z laboratoří HONOR. Zaručená kapacita baterie.
Exit mobile version