HUAWEI Watch GT 3 Pro jako to nejlepší z chytrých hodinek současnosti? Design a funkce mluví za vše

Nové chytré hodinky HUAWEI WATCH GT 3 Pro vsází nejen na funkce, ale i na designové zpracování. Kromě certifikátů voděodolnosti pro potápění až do hloubky 30 m, rozsáhlému monitorování EKG a konstrukce z luxusních materiálů, představují stylový doplněk. Na výběr máte rovnou ze dvou provedení – elegantní titanové a keramické s uměleckými detaily.

Řada HUAWEI Watch GT je známá pro svůj sofistikovaný design inspirovaný elegancí klasických hodinek. Právě nápadná podobnost s tradičními hodinkami je odlišuje od ostatních značek chytrých hodinek a hodí se k doplnění jakéhokoli outfitu, od džín s bílým tričkem až po košili či šaty na koktejlový večírek.

Dvě stylové verze pro každou příležitost

Nejnovější řada HUAWEI Watch GT 3 Pro, historicky poprvé dostupná ve dvou designových provedeních, představuje milník ve vývoji nositelných zařízení Huawei. Snoubí se v ní to nejlepší, co společnost HUAWEI dosud vyrobila, z hlediska elegantního designu a množství chytrých funkcí. Rafinovanost designu Watch GT 3 Pro z hodinek dělá dokonalý doplněk pro každého uživatele, ale jsou také spolehlivým každodenním osobním asistentem, který vám zjednoduší život.

Kromě toho řada Watch GT 3 Pro nabízí mimořádnou výdrž baterie v délce 2 týdnů, čímž se opět nápadně podobá klasickým hodinkám. Všechny zmíněné funkce jsou ukryty v jednom úžasném elektronickém zařízení, což z nich dělá zařízení, které si zamiluje každý!

Co se týče vzhledu, HUAWEI Watch GT 3 Pro přináší uživatelům možnosti výběru designu rozhraní, špičkových materiálů, velikosti displeje, různých barev a stylů ciferníků.

Přehled o zdraví do úplného detailu

Hodinky poprvé v historii nositelných zařízení HUAWEI přichází s možností měřit EKG, což uživateli poskytuje snadný a pohodlný způsob kontroly činnosti srdce. Pro nejlepší využití této funkce jsou všechny údaje o EKG zaznamenány v aplikaci Huawei Zdraví, která poskytuje přehled o měření a analýzu v reálném čase, upozornění na sinusový rytmus, fibrilaci síní či předčasný srdeční rytmus a komorový rytmus, což jsou informace o hlavních rizicích souvisejících se zdravím srdce. Tato funkce bude v hodinkách v EU k dispozici v druhé polovině roku 2022.

HUAWEI Watch GT 3 Pro přinášejí také zlepšení po stránce sportovních režimů, a to i pro využití profesionálními sportovci. Nově přibyl tréninkový režim volného potápění, který uživatelům nabízí jedinečný zážitek z tréninku. Kromě toho podporuje více než sto tréninkových režimů a inteligentní běžecký plán. Určování polohy na dvou frekvencích poskytuje uživatelům věrnější určení zeměpisné polohy.

Pokud jde o chytré funkce, jejich využití je s HUAWEI Watch GT 3 Pro ještě o něco pohodlnější. Rozmanitá nabídka aplikací nadále rozšiřuje hranice možností používání chytrých hodinek. Klikáním a otáčením korunky hodinek například mohou uživatelé zvětšovat a zmenšovat zobrazení při prohlížení obrázků nebo přecházet mezi různými rozhraními.

Prémiové materiály, které budou sloužit léta

Řada HUAWEI Watch GT 3 Pro je navržena s nápaditostí a z luxusních materiálů, které jsou ukázkou umění řemeslného zpracování. Obě varianty hodinek se mohou pochlubit safírovou skleněnou čočkou a keramickým zadním krytem. Díky tak tvrdému materiálu, jakým je safírové sklo, je displej hodinek průhledný, ale zároveň pevný i praktický, zabraňuje opotřebení nebo poškrábání a zvyšuje odolnost hodinek.

Už dříve byla voděodolnost ukazatelem toho, jak dokáží hodinky odolat náročným až extrémním podmínkám prostředí. HUAWEI Watch GT 3 Pro proto nabízí vylepšenou odolnost proti vodě odpovídající krytí IP68 a 5 ATM. Po úspěšném absolvování 200 kol testování tlakem vody hodinky splňují technickou normu EN 13319 a vysokou voděodolnost pro potápění, díky které se můžete s hodinkami na zápěstí volně potápět až do hloubky 30 metrů.

Pořiďte si své HUAWEI Watch GT 3 Pro již teď a s dárkem

HUAWEI Watch GT 3 Pro 46 mm jsou v prodeji od 18. 5. za cenu od 9490 Kč a až do 19.6. je získáte společně s dárkem v podobě hodinek Watch GT 2 o velikosti 46 mm.

HUAWEI Watch GT 3 Pro 43 mm můžete pořídit od 18.5. do 29.5. v předprodeji za cenu od 10990 Kč společně s dárkem v podobě bezdrátových sluchátek HUAWEI FreeBuds Lipstick. Tento dárek bude nadále k hodinkám až do 19. 6.

Všechny verze hodinek je možné získat na e-shopu Huawei.

Nové české diagnostické řešení pomáhá předvídat těhotenské komplikace na základě analýzy krve

Spin-off společnost GeneSpector Innovations zabývající se medicínským výzkumem a diagnostikou na začátku letošního roku koupila od Univerzity Karlovy novou inovativní technologii. Ta dokáže s vysokou úspěšností již v prvním trimestru předpovědět závažné těhotenské komplikace, jako je preeklampsie, gestační hypertenze nebo dokonce předčasný porod. Toto nové řešení má velký potenciál časem nahradit stávající invazivní metody prenatální diagnostiky a způsobit revoluci v prenatální péči.

Nová metoda prenatální diagnostiky, vyvinutá výzkumným týmem 3. lékařské fakulty Univerzity Karlovy, funguje na principu analýzy několika mililitrů žilní krve matky odebrané při screeningu mezi 10. a 13. týdnem těhotenství. Sledováním specifického souboru biomarkerů ve vzorku je možné s vysokou mírou úspěšnosti předpovědět, zda těhotným ženám hrozí zvýšené riziko nebezpečných komplikací souvisejících s oběhovou soustavou.

Konkrétně lze takto předpovědět preeklampsii, fetální růstovou retardaci, gestační hypertenzi, malou velikost plodu pro gestační věk a předčasný porod. Kromě toho lze pomocí stejného souboru biomarkerů odhalit i nediagnostikovanou chronickou hypertenzi, která je významným rizikovým faktorem komplikací v těhotenství. „Metoda bude připravena ke klinickým zkouškám a certifikaci v EU do konce tohoto roku. Na trh by měla být uvedena do roku 2026,“ říká Michal Pohludka, CEO společnosti GeneSpector Innovations.

Vývoji metody předcházely vyšetření, sofistikované analýzy a statistické vyhodnocování krevních vzorků od tisíců matek po těhotenských komplikacích a jejich dětí. „Klíčové bylo identifikovat určité mikroRNA molekuly související s funkcemi kardiovaskulárního systému a srdečně-cévními onemocněními. Otestovali jsme je tedy u matek a dětí po těhotenských komplikacích a potvrdilo se, že se u nich chovají nezvykle, a pacienti jsou tudíž náchylní k pozdějšímu rozvoji těchto onemocnění,“ vysvětluje prof. RNDr. Ilona Hromadníková, Ph.D., vedoucí oddělení Molekulární biologie a patologie buňky 3. LF UK a klinická imunoložka a bioanalytička v Ústavu pro péči o matku a dítě, která stojí v čele výzkumného týmu, jenž tuto metodu vyvinul.

Komplikace v těhotenství postihují 5 až 10 % žen a mohou nejen ohrozit život nebo zdraví matky a jejího dítěte, ale také způsobit nevratné změny v jejich metabolismu a kardiovaskulárním a cerebrovaskulárním systému. Současné metody je však dokážou předpovědět jen s velmi omezenou úspěšností, a to na základě anamnézy matky, tedy nemocí vyskytujících se v rodině, ultrazvukového a biochemického vyšetření. „Neodhalené a nezvládnuté změny se pak mohou projevit po letech v podobě infarktu, mrtvice, mentálního postižení, cukrovky nebo metabolických poruch,“ upozorňuje prof. Hromadníková a dodává: „Včasná predikce je proto klíčem k jejich úspěšnému zvládnutí či dokonce prevenci.“

Nový způsob diagnostiky lze mimo jiné využít i po porodu, kdy je možné dítěti na základě ní predikovat možné kardiovaskulární riziko a zvrátit jej včas. „Jde navíc o neinvazivní typ diagnostiky, kdy na rozdíl od některých invazivních vyšetření, jako je amniocentéza nebo odběr choriových klků, nehrozí zvýšené riziko potratu. Neinvazivní prenatální diagnostika by tak v budoucnu mohla zcela nahradit tu invazivní, v čemž vidíme její velký potenciál,“ říká Michal Pohludka, CEO společnosti GeneSpector Innovations.

GeneSpector Innovations vznikla teprve během pandemie s cílem dále rozvíjet technologie získané v rámci výzkumných týmů Univerzity Karlovy. Společnost již nyní nabízí některé nové diagnostické přístupy, jako je například metoda pro zjišťování závažnosti akutního infekčního onemocnění nebo diagnostika dědičných onemocnění ledvin. Nová diagnostická metoda vyvinutá pod vedením profesorky Hromadníkové by tak měla v blízké době rozšířit její produktové portfolio.

Česká infolinka pro fanoušky Xiaomi

Společnost Xiaomi zřizuje speciální linku pomoci pro české uživatele a fanoušky značky. Infolinka bude fungovat od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00. Služba je dostupná na telefonním čísle:

+420 800 701 541

Co můžete zařídit na infolince?

Telefonická forma podpory má především urychlit a usnadnit uživatelům řešení případných problémů s výrobky Xiaomi prodávanými na českém trhu. Uživatelé si skrze infolinku mohou objednat servis zařízení i zkontrolovat stav aktuálně probíhající opravy.

Důležité je zmínit, že se nejedná o prodejní linku. Pro nákup našich produktů vás zveme do kamenných a internetových obchodů Xiaomi – Xiaomicesko.cz.

O společnosti Xiaomi

Společnost Xiaomi Corporation byla založena v dubnu 2010 a 9. července 2018 byla uvedena na hlavní burzu cenných papírů v Hongkongu (1810.HK). Xiaomi je společnost zabývající se spotřební elektronikou a chytrou výrobou, jejímž jádrem jsou chytré telefony a chytrý hardware propojený platformou IoT.

V souladu s naší vizí „Přátelit se s uživateli a být nejpohodovější společností v srdcích uživatelů“ se společnost Xiaomi neustále snaží o inovace, vysoce kvalitní uživatelskou zkušenost a provozní efektivitu. Společnost neúnavně vytváří úžasné produkty s poctivými cenami, aby si všichni na světě mohli užívat lepší život díky inovativním technologiím.

Xiaomi je jednou z předních světových společností v oblasti chytrých telefonů. Její podíl na trhu z hlediska dodávek chytrých telefonů se umístil na 3. místě na celém světě ve třetím čtvrtletí roku 2021. Společnost také vytvořila přední světovou spotřebitelskou platformu AIoT (AI+IoT), k jejíž platformě bylo k 30. září 2021 připojeno více než 400 milionů chytrých zařízení, s výjimkou chytrých telefonů a notebooků. Produkty Xiaomi jsou přítomny ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. V srpnu 2021 se společnost potřetí dostala na seznam Fortune Global 500, kde se umístila na 338. místě, což je o 84 míst více než v roce 2020.

Xiaomi je součástí indexů Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

Asus představil novinky v rámci eventu For Those Who Dare Boundless virtual event

Společnost ASUS představila herní konvertibilní notebook ROG Flow X16. Toto 16palcové tenké a lehké zařízení je vybaveno procesorem AMD Ryzen 9 6900HS a grafickou kartou NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti. Grafický výkon lze ještě navýšit pomocí celé řady externích grafických karet XG Mobile. Novinka váží pouhých 2,1 kg a díky minimálním rámečkům má velikost běžného 15palcového notebooku. ROG Flow X16 disponuje špičkovým mini LED displejem Nebula HDR s rozlišením QHD, obnovovací frekvencí 165 Hz, jasem 1100 nitů, 512 zónami lokálního stmívání a 100% pokrytím barevného spektra DCI-P3. Vysoký výkon a nízké teploty obstarává zcela nový systém chlazení využívající technologii Frost Force a chladič Pulsar se třemi ventilátory.

Tenký a lehký 16″ notebook se špičkovým výkonem

Flow X16 je již třetím členem rodiny ROG Flow a zatím dosud i nejvýkonnějším. Díky procesoru AMD Ryzen 9 6900HS a grafické kartě NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti s přepínačem MUX Switch dokáže Flow X16 vykreslovat snímky ve hrách mnohem rychleji, než by se dalo očekávat při pohledu na jeho 19,4 mm tenké tělo. Grafická karta RTX 3070 Ti pracuje s maximálním výkonem TGP 125 W zásluhou funkce Dynamic Boost, což umožňuje tvorbu a hraní na cestách bez kompromisů.

Výrobce umožňuje i navzdory tenkému a lehkému provedení snadný upgrade komponent. Flow X16 podporuje až 64 GB paměti RAM a oba SO-DIMM moduly jsou snadno přístupné pro budoucí upgrade. Flow X16 je vybaven až 2 TB SSD úložištěm a má také druhý otevřený slot M.2, díky němuž lze bez problémů připojit další úložiště potřebné pro větší herní knihovnu.

Přenosná a univerzální konvertibilní konstrukce

Přenosnost a všestrannost jsou u modelu Flow X16, jakožto člena rodiny Flow, zásadní. Díky kloubu s rozsahem pohybu 360° mohou hráči přeměnit svůj stroj z tradičního notebooku do režimu stanu, který maximalizuje proudění vzduchu při použití externí klávesnice nebo gamepadu. Případně mohou displej překlopit do plně tabletového režimu a využívat dotykové funkce displeje. Bez ohledu na místo se ROG Flow X16 dokáže přizpůsobit potřebám hráčů.

Tato všestrannost zahrnuje také podporu řady externích grafických karet XG Mobile. XG Mobile obsahují notebookové varianty těch nejvýkonnějších grafických čipů AMD a NVIDIA a zároveň jsou dostatečně přenosné, aby se daly pohodlně přenášet v batohu. Tyto externí GPU zastanou i funkci rozbočovače portů – nabízejí konektory Ethernet, USB-A, DisplayPort, HDMI 2.1 a čtečku SD karet.

Displej Nebula HDR

Nová certifikace displeje ROG Nebula vyžaduje 100% pokrytí barevného prostoru DCI-P3, jas alespoň 500 nitů a dobu odezvy 3 milisekundy nebo kratší. Displej Nebula HDR v zařízení Flow X16 splňuje všechny tyto požadavky a zároveň posouvá hranice výkonu HDR.

Tento displej Nebula HDR má rozlišení QHD, poměr stran 16:10 a obnovovací frekvenci 165 Hz. Využívá miniaturní LED diody s maximálním jasem 1100 nitů. Nebula HDR má certifikaci VESA DisplayHDR 1000 a disponuje 512 stmívacími zónami, což je zárukou výborného kontrastu a HDR. Displej Nebula HDR k tomu využívá technologii AmLED společnosti AUO a technologii ROG Nebula HDR Engine. Tato softwarová kombinace adaptivního zpracování obrazu ve spojení s adaptivním stmíváním a zesílením podsvícení pomáhá dosáhnout velmi přesného obrazu s minimálním halo efektem.

Chlazení nové úrovně

Vměstnat veškerý herní a multitaskingový výkon do šasi tenkého méně než 20 mm nebylo snadné. Flow X16 využívá k chlazení tekutý kov Thermal Grizzly na procesoru a zbrusu novou technologii Frost Force. Ta obsahuje dva ventilátory, jež směrují proudění vzduchu přímo na důležité vnitřní komponenty. Třetí přídavný ventilátor pomáhá s odvodem tepla z GPU přímo do nového chladiče Pulsar, který je umístěn v zadní části zařízení. Chladič Flow X16 má velmi husté žebrování o tloušťce pouhých 0,1 mm a nabízí celkovou plochu 110 902 mm².

Třetí přídavný ventilátor udržuje teplotu GPU o 7 °C nižší než tradiční řešení, což umožňuje Flow X16 zachovat vysokou snímkovou frekvenci během dlouhých herních seancí v jakémkoli ze čtyř režimů. Pro hráče, kteří potřebují maximální mobilitu bez obětování výkonu, je tu Flow X16.

MapFactor Navigator 7.2 přináší další vylepšení – a nejen pro Android Auto

Předchozí verze 7.1 mapFactor Navigatoru představila režim celé obrazovky a gesta v mapě na Android Auto zařízeních a také vyhledávání v seznamu bodů zájmu (POI) v aplikaci. Nový Navigator 7.2 navazuje a přináší mnoho dalších šikovných funkcí, které usnadní uživatelům používání aplikace jak v telefonu tak na Android Auto zařízeních.

Všechny Oblíbené nyní i na Android Auto díky novému vyhledávání

Významným přínosem verze 7.2 je nové vyhledávání v seznamu uložených oblíbených míst a tras. Tato funkce je dostupná nejen v samotné aplikaci na telefonu, ale i na Android Auto, což je klíčovou změnou. Dosud totiž bylo možné kvůli limitaci od Googlu využívat na Android Auto jen omezený počet oblíbených položek, a to maximálně šest. Díky vyhledávání jsou tak nyní dostupné všechny Oblíbené položky, bez ohledu na jejich počet či pořadí – navíc velmi snadno a rychle.

Snadné vyhledání země ve Správci map

Navigator nabízí mapové pokrytí více než 200 oblastí po celém světě. Jak ve verzi bezplatných OSM map, tak profesionálních TomTom map. Pro snazší orientaci v tomto bohatém seznamu a urychlení výběru oblasti přibyla funkce vyhledávání i ve Správci map.

Stahování map v Android Auto

Vylepšení se týká i stahování mapových podkladů, které lze nyní nově ovládat i přímo přes obrazovku Android Auto.

Vylepšená úvodní obrazovka s volbou druhu map

Jak je známo, Navigator podporuje dva druhy mapových podkladů. Jedním jsou OSM mapy tvořené dobrovolníky z celého světa a druhým profesionální mapy od společnosti TomTom. Pro usnadnění volby, které mapy zvolit, byly do úvodního dialogového okna doplněny základní informace o jejich obsahu.

Na podnět samotných uživatelů Navigatoru byly také přidány dva nové druhy infopanelů (čas bez vteřin).

Odkazy ke stažení Navigatoru na  Google Play:

  • Navigator TRUCK PRO – profesionální GPS navigace pro rozměrná vozidla (kamiony, autobusy apod.) s TomTom mapami a všemi doplňkovými funkcemi

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mapfactor.navigator_pro_truck

Další informace a tiskové zprávy

Společnost Epson slaví 80 let od založení a otevírá Muzeum Epson v Suwě

Společnost Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, dále jen „Epson“), která slaví 80. výročí svého působení na trhu, otevře ve svém sídle ve městě Suwa v prefektuře Nagano v Japonsku muzeum Epson Museum Suwa. Muzeum, které se skládá ze dvou částí: zrekonstruovaného muzea Monozukuri a nové pamětní síně, poskytne návštěvníkům možnost seznámit se s historií společnosti Epson a jejími výrobky z minulosti. Pamětní síň je umístěna v původní administrativní budově, jejíž stavba byla dokončena v říjnu 1945. Tato nedávno zrekonstruovaná historická budova bude ode dneška přístupná veřejnosti.

Předchůdce společnosti Epson, společnost Daiwa Kogyo, Ltd., byla založena v květnu 1942. Během následujících osmi desetiletí se společnost vyvíjela a upevnila své postavení inovátora a výrobce. Zdokonalování technologií mikroobrábění a přesného zpracování, které společnost Epson vyvinula pro výrobu hodinek, a jejich využití v dalších oblastech je tím, co podpořilo růst společnosti. Díky preciznosti a inovativnosti se společnost Epson (tehdy ještě Daiwa Kogyo, Ltd.) stala dokonce hlavním dodavatelem časomíry pro olympiádu v Tokiu v roce 1964. Měla za úkol zaznamenávat a tisknout výsledky a ukázalo se, že právě v tisku společnost

Pro vybudování muzea jsme zrekonstruovali původní administrativní budovu z doby založení společnosti a znovu ji otevřeme jako pamětní síň, abychom návštěvníkům umožnili vrátit se v čase a seznámit se s historií a příběhy výrobků z minulých dob.

Exponáty v pamětní síni pokrývají období do 70. let 20. století, tedy dobu, kdy byla budova skutečně využívána. Návštěvníci se mohou retrospektivně seznámit s efektivními, kompaktními a přesnými technologiemi, které společnost Epson od svého založení vyvinula, od technologie a dovedností, které se využívají při výrobě mechanických hodinek, přes první quartzové hodinky na světě až po první kompaktní digitální tiskárnu EP-101 sestrojenou v 60. letech. Ve své době bylo toto zařízení nejmenší digitální tiskárnou na světě a díky svému předchůdci EP získala tiskárna přezdívku EP`son, která dala následně jméno celé společnosti.

Návštěvníci muzea Epson v Suwě si mohou prohlédnout muzeum Monozukuri i pamětní síň.

Současně spouštíme také speciální webové stránky k 80. výročí založení společnosti, na kterých mapujeme její filozofii a historii od založení.

https://80th.epson.com/en

Společnost Epson funguje již osm desetiletí díky neustálé kreativitě a překonávání výzev. Společnost se zavázala řešit společenské problémy tím, že pracuje na dosažení udržitelnosti a obohacování komunit.

Co nabízí Epson Museum Suwa

Název objektu Pamětní síň (Memorial Hall) Monozukuri Muzeum
Hlavní exponáty Ÿ  Záběry z výroby v době založení společnosti

Ÿ  Pokroky ve výrobě mechanických hodinek, technologie a dovednosti s nimi spojené

Ÿ  Příběh vývoje quartzových hodinek

Ÿ  Nástup a vývoj kompaktní digitální tiskárny

Ÿ  Produkty a technologické linie

Ÿ  Představení obnovené firemní vize Epson 25

Ÿ  Pět oblastí inovací společnosti Epson

Ÿ  Zkušenosti s tiskem v praxi

Lokalita 3-3-5 Owa, Suwa, Nagano, Japonsko
Otevřeno od 18. května 2022

 

Užijte si komfort a styl při sledování: Samsung nabízí TV příslušenství pro každou příležitost

Celou škálu příslušenství k televizorům, která dokážou výrazně posunout a vylepšit divácký zážitek, nabízí společnost Samsung Electronics. I zdánlivá maličkost umí udělat z běžného televizoru přenosné zařízení, otočit ho na výšku nebo jím vyzdobit domácnost. Samsung Electronics připravil seznam jednoduchých, ale praktických doplňků, které právě tyto úpravy umožňují. Veškeré TV příslušenství je k dispozici na eshopu samsung.cz nebo u obchodních partnerů.

Otočný stojan a držák na zeď

Když si na běžné obrazovce pustíte video natočené telefonem na výšku, není to žádná sláva. Co kdyby ale šlo otočit televizor na výšku tak, aby videozáznam zabíral celou plochu? U modelů Neo QLED nebo Frame to není nic nemožného – slouží k tomu držák na zeď Auto Rotating Wall Mount nebo stojan Auto Rotating Stand[1]. U obou stačí stisknout tlačítko na dálkovém ovladači a můžete jen sledovat, jak se vám přístroj sám otočí. V režimu na výšku funguje i zrcadlení obrazu na displeji telefonu nebo bezdrátový přenos (casting). Doporučená maloobchodní cena auto-otočného TV držáku na Studio Stand je 9 990 Kč, u auto-otočného TV držáku na zeď 8 900 Kč.

Nástěnný držák, který umožňuje nastavení do libovolné polohy

Kdeže jsou časy, kdy televizor připevněný na stěně prostě držel v jediné poloze jako přibitý. S držákem Full Motion Slim Wall Mount můžete přístroj natáčet, jak chcete – nahoru, dolů, doleva či doprava, prostě tak, abyste měli ideální obraz z libovolné polohy či úhlu.

Kromě toho je tento držák prostorově velmi úsporný – televizor je doslova nalepený na stěnu, což divácký zážitek ještě umocňuje. Doporučená maloobchodní cena naklápěcího držáku na zeď je 3 490 Kč pro televizory s úhlopříčkou 43″ až 55″, 4 490 Kč pro televizory s úhlopříčkou 58“ až 75“ a 5 490 Kč pro televizory s úhlopříčkou 82“ až 85“. Držák je vhodný pro všechny televizory Neo QLED, QLED a Crystal UHD modelových řad 2021 a 2022.

Konec zamotaným kabelům, přichází One Connect Box

Jedním z největších problémů v mnoha obývacích pokojích jsou klubka kabelů kolem televizoru. Majitelé modelů Neo QLED se s nimi ovšem trápit nemusejí – stačí, když si pořídí kabel One Connect Cable v délce 15 m a připojí ho k nenápadnému boxu Slim Connect Boxu, do něhož se nepotřebný kus kabelu skryje. Výsledkem je elegantní minimalistické řešení, které potěší každého estéta. Kabel vede do externího One Connect Boxu, který je součástí balení u všech televizorů The Frame, 8K Neo QLED a nejvyššího modelu 4K Neo QLED – QN95B. Kabel One Connect Cable o délce 5 m je dostupný za doporučenou maloobchodní cenu 4 990 Kč, o délce 15 m pak 6 490 Kč.

Rám, který promění televizor v umělecké dílo

Jak víme, televizor Samsung Frame umožňuje zobrazit některé ze světových uměleckých děl coby šetřič obrazovky, takže se v klidovém stavu mění v obraz na zdi. K obrazu ovšem patří rám – a právě ten si k modelu Frame můžete pořídit. Na výběr je několik typů a barevných variant, aby výsledek maximálně ladil s vaším interiérem. Verze Modern Flat (tedy moderní plochý rám) je k dispozici v bílé, teakové či hnědé variantě, tradičnější zdobný rám Beveled Bezel můžete mít v bílém či cihlově červeném provedení[2]. Vše lze zkombinovat s nástěnným držákem Slim Fit Wall Mount, díky němuž televizor dokonale „sedne“ na stěnu jako skutečný obraz.

A pokud vás nástěnné provedení neláká, můžete zvolit Floor Stand neboli podlahový stojan připomínající skutečnou malířskou rekvizitu. Snadno ho lze postavit i do malé místnosti, která se tak na pohled změní v umělecký ateliér. Vyměnitelné rámečky k televizorům The Frame lze pořídit za doporučenou maloobchodní cenu 1 990 Kč.

Kolečka k Sero aneb Mobilní zábava

Jedinečný otočný model Sero je díky kolečkům Sero Wheels ještě flexibilnější než dřív. Kromě změny orientace si s nimi televizor můžete bez potíží odvézt do jiné místnosti a sledovat oblíbený program, kdekoli chcete. Designový dvoudílný pojízdný stojan pro The Sero získáte za doporučenou maloobchodní cenu 1 790 Kč pro televizory o úhlopříčce 32″, 1 990 Kč pro televizory o úhlopříčce 43“ až 75“ a 2 990 Kč pro televizory o úhlopříčce 85“.

Projektor Freestyle v osobním balení

Samsung Freestyle je opravdu univerzální kus výbavy – přenosný projektor, Bluetooth reproduktor a lampa v jednom. Jeho vizáž si teď můžete přizpůsobit osobnímu vkusu díky speciálnímu silikonovému krytu – na výběr jsou tři barevné varianty, růžová Blossom Pink, zelená Forest Green a béžová Coyote Beige. Doporučená maloobchodní cena silikových krytů je 990 Kč. A pokud si Freestyle berete na výlet do přírody nebo na večírek na zahradě nebo na střeše, oceníte elegantní kompaktní pouzdro. Jeho doporučená maloobchodní cena je 1 490 Kč. K projektoru lze také dokoupit přenosnou baterii bílé barvy o kapacitě 32 000 mAh za doporučenou maloobchodní cenu 3 990 Kč.

Designový televizor Serif jako polička

Model Samsung Serif má jedinečný design – z profilu vypadá jako písmeno I s rozšířenou plochou nahoře, která vysloveně vybízí k vyzdobení drobnými uměleckými předměty. Pokud žádné takové nemáte, můžete si několik zajímavých ručně vyráběných kousků vybrat v naší nabídce. Úplně to změní dojem z vašeho obýváku. Televizory The Serif jsou k dispozici za doporučenou maloobchodní cenu od 22 900 Kč za model s úhlopříčkou 43“.

Úplný seznam TV příslušenství k televizorům Samsung naleznete zde.

  • [1] Kompatibilní s modely Neo QLED 8K, Neo QLED 4K a The Frame. Úhlopříčka obrazovky se u jednotlivých modelů liší.
  • [2] Počet a dostupnost barevných variant se mění v závislosti na zemi a regionu.

Check Point chrání mobilní zařízení i před nebezpečnými soubory

Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), přední světový poskytovatel kyberbezpečnostních řešení, představil nejkomplexnější ochranu před kybernetickými hrozbami pro mobilní zařízení. Nová verze Harmony Mobile je vůbec první řešení od některého z hlavních světových výrobců, které zabraňuje stahování škodlivých souborů do mobilních zařízení. Uživatelé se mohou těšit i na další bezpečnostní funkce, včetně analýzy zranitelností operačního systému, pokročilých funkcí pro zařízení Samsung nebo snadné správy kontroly HTTPS.

Počet zaměstnanců využívajících vzdálené nebo hybridní pracovní modely neustále roste. Z mobilních zařízení potřebují přistupovat ke kritickým podnikovým systémům nebo citlivým informacím. Mobilní zařízení se tak stala pro hackery lákavým terčem. Podle dat výzkumného týmu Check Point Research čelily v posledních dvou letech téměř všechny organizace (97 %) mobilním hrozbám, přičemž jedním z nejvíce přehlížených vektorů je stahování souborů. Check Point mimo jiné odhalil kritickou zranitelnost v aplikaci Instagram, která útočníkům umožňovala převzít kontrolu nad účtem oběti a proměnit telefon ve špionážní nástroj pouhým odesláním škodlivého obrázku.

Nová ochrana proti škodlivým souborům využívá službu Check Point Threat Cloud, která skenuje stahované soubory a analyzuje potenciálně škodlivé chování. Pokud je detekováno nějaké riziko, stahování je zablokováno a škodlivý soubor se do zařízení nikdy nedostane. Na telefonech se systémem Android může Harmony Mobile skenovat soubory v úložišti mobilního zařízení a v případě odhalení škodlivého souboru upozorní uživatele i správce. Uživateli bude doporučeno, aby soubor odstranil, a správce se může rozhodnout omezit přístup zařízení k podnikovým zdrojům.

Check Point v rámci ochrany mobilních zařízení implementoval do Harmony Mobile Release 4.0 také unikátní funkce pro Samsung Knox, díky čemu mohou správci zabezpečení splnit i ty nejpřísnější bezpečnostní politiky, nařízení a předpisy.

„Většina mobilních bezpečnostních řešení dokáže pouze skenovat soubory související s mobilním operačním systémem, jako jsou aplikace a iOS profily. Nechrání tak mobilní telefon před ostatními škodlivými soubory, jako jsou spustitelné soubory, soubory MS Office, PDF a další. Uživatelé jsou na mobilních telefonech stále závislejší, takže se na ně logicky více zaměřují i kyberzločinci. Je tedy důležitější než kdy dříve mít robustní mobilní bezpečnostní řešení, které vás ochrání před jakýmkoli typem nebezpečných souborů,“ říká Petr Kadrmas, Security Engineer Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Více informací o Harmony Mobile Release 4.0 najdete na stránkách společnosti Check Point.

Reklama na TikToku válcuje ostatní platformy. Brandy si ale s obsahem nevědí rady

TikTok v posledních letech zažívá překotný růst a už dávno nejde jen o pošetilou zábavu pro teenagery. Podle aktuálních dat se počet uživatelů v Česku blíží dvěma milionům a kromě generace Z si k němu čím dál častěji nacházejí cestu i zástupci starších ročníků. Zvyšuje se tím zároveň i marketingový potenciál této platformy, což si uvědomují jak zadavatelé reklamy, tak samotný TikTok, který rozšiřuje možnosti monetizace obsahu.

TikTok se stal velmi rychle populární díky snadné přístupnosti aplikace a zábavnosti obsahu, kterému dominovala taneční videa, legrační filtry měnící vzhled nebo nejrůznější virální výzvy, do nichž se uživatelé ochotně zapojovali. Používání aplikace je jednoduché a návykové. Uživatelé mohou konzumovat neomezenou zásobu zábavy, jež se přizpůsobuje jejich individuálnímu vkusu. Zpočátku na TikToku dominovali teenageři, kteří stále drží největší podíl, ale postupně se připojují i dříve narození.

V Česku se v počtu uživatelů dlouhodobě pohybuje na prvním místě Facebook s 5 miliony aktivních uživatelů následovaný Instagramem se 4 miliony. TikTok u nás v současnosti používá podle dostupných dat mezi 1,7 a 1,9 milionu lidí. „Jedná se o aktuálně nejrychleji rostoucí síť v Česku, podle dat ji používá třetina lidí mezi 15 a 29 lety. A nelze ji tedy již nějakou dobu nebrat vážně,“ podotýká Vít Zima, lektor digitálního marketingu platformy Laba.

TikTok bude lákat bonitnější klientelu

S rozrůstajícím se počtem uživatelů roste podle konzultanta pro online marketing a sociální sítě Tomáše Černovského také význam TikToku jako prostoru pro prezentaci značek a oslovování potenciálních zákazníků. „Publikum je už nyní celkem vyspělé, nicméně další nárůst je dle mého názoru v následujících měsících a letech nevyhnutelný. TikTok bude chtít dostat na své médium bonitnější klientelu, aby mohl přitáhnout další klienty a díky tomu více vydělávat na reklamách,“ komentoval.

Podle údajů Statshot Report na webu Datareportal.com vzrostl pouze za první čtvrtletí letošního roku celosvětově dosah reklamních sdělení na této sociální síti o téměř 10 procent a dosahuje 970 milionů lidí. Podle stejného průzkumu se téměř třetina uživatelů TikToku zajímá o obsah týkající se jejich oblíbených značek a produktů a aktivně ho vyhledávají.

Podoba obsahu, který má potenciál uživatele zaujmout, se však například od Facebooku či Instagramu výrazně liší. Perfekcionalismus či propracovaný scénář tu nejsou žádoucí. „Z hlediska tvorby obsahu se skloňují pojmy jako authentic content nebo ještě lépe dirty content. Ty definují, jak by k této oblasti měly značky přistupovat,“ popisuje Zima a dodává: „Samozřejmě v tom ve většině případů selhávají. Namísto dokonale zvládnuté vizuální složky s voice overem se očekává roztřesený záběr na výšku z telefonu s použitými předpřipravenými stickery a aktuálně trendujícím hudebním podkladem.“

I podle Černovského se značkám na českém TikToku kampaně zatím nedaří správně postavit. „Určitě se najdou jednotlivé firmy, které TikTok uchopily správným způsobem, nicméně majorita velkých hráčů dle mého ještě nepochopila, o čem TikTok reklama je,“ myslí si. Svou formou musí reklama co nejvíce odpovídat běžným nativním videím. Pokud je příliš vyumělkovaná, dlouhá, pomalá a brand z ní čiší na sto honů, uživatelé ji rychle přeskočí.

Odměny za reklamu získají úspěšní autoři videí

Monetizace obsahu je pro TikTok přesto důležitým trendem, jemuž věnuje plnou pozornost. V květnu například představil novou službu TikTok Pulse pro umisťování reklamy vedle videí, která daný den patří mezi nejúspěšnější. „Jde o nové řešení kontextové reklamy, které inzerentům umožňuje umístit svou značku vedle hlavního obsahu ve feedu For You. TikTok Pulse je navržen tak, aby značkám poskytl nástroje a ovládací prvky, aby se staly součástí těchto každodenních okamžiků a trendů zajímavých pro komunitu uživatelů,“ uvádí platforma. Tato služba přináší odměnu i pro autory, protože pokud se video u jejich obsahu zobrazí, získají polovinu příjmů z reklamy.

Součástí strategie pro monetizaci obsahu na TikToku je také používání vlastní měny nazývané coins, kterou uživatelé nakupují za reálné peníze a poté jí buď odměňují tvůrce obsahu, nebo si nakupují různá vylepšení pro svůj účet. Coins používají také autoři videí na propagaci svých příspěvků napříč platformou.

Značky mají při nákupu reklamy značně široké možnosti zacílení na konkrétní skupiny uživatelů i požadované výsledky. Rozpočet kampaně je možné nastavit na celkový zásah, přehrání videa nebo například stažení aplikace. „Pokud značky zvládnou připravit atraktivní obsah, čeká je za odměnu vysoký organický dosah. Čísla jsou v porovnání s Facebookem či Instagramem ohromující. U některých produktů, ideálně těch, co kupuje generace Z a Y, už i prodeje,“ dodává Zima, který u společnosti Laba vede kurz digitálního marketingu.

Také podle aktuální statistiky zveřejněné na webu data.ai se úsilí věnované do rozvoje reklamních možností TikToku vyplácí. V prvním čtvrtletí překonal historický rekord v penězích utracených uživateli prostřednictvím jakékoli aplikace či hry. Lidé na TikToku už utratili celkem 3,7 miliardy amerických dolarů. Jen v posledním čtvrtletí jde o nárůst o 40 procent. Nejvíce na TikToku utrácejí lidé v USA, Číně a poté v Kuvajtu, Německu a Saúdské Arábii.

Společnosti Xiaomi a Leica Camera oznamují dlouhodobou spolupráci: V červenci započne nová éra mobilní fotografie

Xiaomi, přední světová společnost v oblasti spotřební elektroniky a výroby mobilních telefonů, a Leica Camera, jejíž legendární pověst je založena na dlouholeté tradici vynikající kvality, inovativních technologiích a německého řemeslného zpracování, oznamují svou spolupráci v oblasti mobilního zobrazování. První vlajkový smartphone společně vyvinutý oběma společnostmi bude oficiálně uveden na trh v červenci tohoto roku.

Společnost Xiaomi byla založena v roce 2010 a v současnosti je třetím největším výrobcem chytrých telefonů na světě. Od svého založení se dodnes řídí posláním „neúnavně vytvářet úžasné produkty za poctivé ceny, aby si každý na světě mohl díky inovativním technologiím užívat lepší život“. Její chytré telefony a další produkty se prodávají ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. Díky silné oblasti výzkumu a vývoje a neustálým dlouhodobým investicím do technologií se společnost Xiaomi stala významným lídrem v technologických inovacích v oblasti spotřební elektroniky a inteligentní výroby. V oblasti fotografování, poskytuje společnost Xiaomi na základě dlouhodobé technické akumulace v oblasti optiky objektivů, čipů, algoritmů atd. a hlubokého porozumění mobilní fotografii, mimořádné fotografické zážitky včetně portrétů, nočních scén a momentek.

Již více než 100 let vytváří společnost Leica Camera kompaktní fotoaparáty, které si oblíbili průkopníci street fotografie, a prvotřídní optické objektivy. Díky důmyslnému vývoji optiky a impozantnímu řemeslnému zpracování jsou fotoaparáty Leica, rozpoznatelné podle „červené tečky“, německým inženýrstvím v té nejlepší podobě a stále přitahují nové generace uživatelů. Společnost Leica tak k sobě díky svým precizně zpracovaným mistrovským dílům neustále přitahuje známé fotografy i nové talenty z celého světa.

Společnosti Xiaomi i Leica sdílejí stejné představy o mobilní fotografii. Obě neustále usilují o zlepšování optického výkonu a fotografického zážitku prostřednictvím inovativních technologických průlomů a estetických snah.

    „Společnost Xiaomi se zaměřuje na vytváření dokonalého uživatelského zážitku a vždy doufala, že prozkoumá možnosti fotografování smartphonem až do krajnosti. Společnosti Xiaomi a Leica se vzájemně shodují ve svých snahách a nápadech a oceňují vzájemné výhody a odvětví. Tato spolupráce bude silným impulsem pro strategii společnosti Xiaomi v oblasti fotografování. Během spolupráce došlo k nebývale hlubokému splynutí inovativních technologií, produktových filozofií a zobrazovacích preferencí obou stran, od optického designu až po vyladění estetických směrů,“ říká Lei Jun, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel Xiaomi Group.

„Je nám ctí, že dnes můžeme oznámit dlouhodobou strategickou spolupráci se společností Xiaomi. Leica i Xiaomi jsou globální prémiové značky a během této bezprecedentní hluboké spolupráce obě strany postupně pracovaly na tom, aby zákazníkům přinesly novou éru mobilní fotografie. Jsme přesvědčeni, že první společně vyvinutý vlajkový smartphone zviditelňuje průkopnický pokrok obou společností. Poskytneme zákazníkům v oblasti mobilní fotografie výjimečnou kvalitu obrazu, klasickou estetiku Leica, neomezenou kreativitu a otevřeme novou éru mobilní fotografie,“ dodává Matthias Harsch, generální ředitel Leica Camera AG. 

O společnosti Xiaomi

Společnost Xiaomi Corporation byla založena v dubnu 2010 a 9. července 2018 byla uvedena na hlavní burzu cenných papírů v Hongkongu (1810.HK). Xiaomi je společnost zabývající se spotřební elektronikou a chytrou výrobou, jejímž jádrem jsou chytré telefony a chytrý hardware propojený platformou IoT.

V souladu s naší vizí „Přátelit se s uživateli a být nejpohodovější společností v srdcích uživatelů“ se společnost Xiaomi neustále snaží o inovace, vysoce kvalitní uživatelskou zkušenost a provozní efektivitu. Společnost neúnavně vytváří úžasné produkty s poctivými cenami, aby si všichni na světě mohli užívat lepší život díky inovativním technologiím.

Xiaomi je jednou z předních světových společností v oblasti chytrých telefonů. Její podíl na trhu z hlediska dodávek chytrých telefonů se umístil na 3. místě na celém světě ve třetím čtvrtletí roku 2021. Společnost také vytvořila přední světovou spotřebitelskou platformu AIoT (AI+IoT), k jejíž platformě bylo k 30. září 2021 připojeno více než 400 milionů chytrých zařízení, s výjimkou chytrých telefonů a notebooků. Produkty Xiaomi jsou přítomny ve více než 100 zemích a regionech po celém světě. V srpnu 2021 se společnost potřetí dostala na seznam Fortune Global 500, kde se umístila na 338. místě, což je o 84 míst více než v roce 2020.

Xiaomi je součástí indexů Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index a Hang Seng China 50 Index.

O společnosti Leica Camera AG

Leica Camera AG je mezinárodní výrobce špičkových fotoaparátů a sportovní optiky. Legendární pověst značky Leica je založena na dlouhodobé tradici vynikající kvality, německého řemeslného zpracování a průmyslového designu v kombinaci s inovativními technologiemi. Nedílnou součástí kultury značky je rozmanitost aktivit, které společnost vykonává pro rozvoj fotografie. Vedle galerií Leica a Leica Akademies rozesetých po celém světě jsou to například ceny Leica Hall of Fame Award a zejména Leica Oskar Barnack Award (LOBA), která je považována za jednu z nejinovativnějších sponzorských cen existujících v současnosti. Kromě toho má společnost Leica Camera AG se sídlem v hesenském Wetzlaru a druhým výrobním závodem v portugalském Vila Nova de Famalicão celosvětovou síť vlastních národních organizací a maloobchodních prodejen Leica.

Exit mobile version