Skinners slaví 8. narozeniny a v Brně otevírají svůj první concept store. V budoucnu by se měly otevřít i v Praze a dalších městech

Brněnská značka Skinners, která se zaměřuje na bosé obutí a výrobu ponožkobot, oslavila 8. narozeniny a při této příležitosti otevřela v Brně svůj první concept store. Kromě nabídky kompletní kolekce ponožkobot a barefootových tenisek bude prostor sloužit především jako místo pro workshopy, setkávání se zákazníky, partnery či novináři i jako studio pro natáčení oznámení produktových novinek a dalších aktivit Skinners.

Slavnostní otevření brněnského concept storu, který zákazníci najdou v ulici Údolní 27, se konalo 20. dubna za účasti zakladatelů společnosti Petra Procházky a Michaely Steinhauser. Návštěvníci mohli využít profesionálního podologického měření chodidel nebo vyzkoušet produkty Skinners na unikátní test zóně. Na místě byly k vidění také připravované a zatím neveřejné modely barefoot tenisek, které Skinners plánují představit v průběhu letošního roku.

Přírodní motivy a rozsáhlá test zóna

Skinners concept store se rozkládá na ploše 80 m2 a není koncipovaný pouze jako běžná prodejna, ale rovněž jako místo pro setkávání a zážitky. Celý prostor je laděný v přírodních motivech a čerpá inspiraci ve svěžích zelených barvách lesa. Skladem nabízí všechny modelové řady včetně limitované edice, aby měli zákazníci možnost si ponožkoboty i barefoot tenisky vyzkoušet.

„Naši zákazníci už dlouho volali po místě, kam by si mohli přijít vyzkoušet a osahat naše produkty. Zároveň jsme jim chtěli nabídnout prostor, kde se budou cítit podobně příjemně jako na procházce v přírodě. Proto jsme v prostorách prodejny vytvořili dominantní prvek v podobě test zóny, kde si mohou vyzkoušet, jak Skinners obstojí na nejrůznějších površích jako kamení, dřevo, mech, nebo třeba kostky lega,“ říká spoluzakladatel Skinners Petr Procházka.

Další prodejny v čele s Prahou

V budoucnu by Skinners chtěli rozšířit koncept brněnské prodejny i do Prahy a dalších měst. „Už od samotného neoficiálního otevření jsme na naši prodejnu dostávali nesmírně pozitivní zpětnou vazbu. Ta nás velmi motivuje a utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem. Určitě nechceme zůstat pouze u jedné prodejny a otevření pobočky v Praze je jen otázkou správného načasování, a hlavně nalezení vhodného prostoru na dobré adrese,“ dodává spoluzakladatelka Michaela Steinhauser.

O Skinners

Skinners ovládli trh se svými ponožkobotami, které přinesly průlom v oblasti barefoot obouvání. Tomu pomohly i dvě úspěšné crowdfundingové kampaně na Kickstarteru, které dostaly Skinners do 120 zemí světa. V loňském roce se společnost posunula v segmentu barefoot o další krok a představila nový model barefoot tenisek Skinners Walker, podpořený kampaní na českém HitHitu. Ta se stala druhou nejúspěšnější kampaní na portálu a cíl překonala hned 14x. V letošním roce Skinners započali úspěšnou expanzi do Německa a USA a představili novou limitovanou edici ponožkobot Skinners Black 2.0, kterou se vrací zpátky ke kořenům a vzdávají hold svému úplně prvním modelu Skinners 1.0. Toho od svého vzniku prodali více než 417 tisíc párů.

NETGEAR Nighthawk M6 Pro Mobile Hotspot: nejrychlejší mobilní internet v přenosném zařízení velikosti dlaně

Společnost NETGEAR, dodavatel produktů určených ke zjednodušení a zlepšení života lidí, uvedl na trh nejnovější verzi mobilního routeru Nighthawk M6 Pro 5G WiFi 6E Hotspot (MR6550). Zařízení velikosti dlaně je vybaveno nejnovějšími bezdrátovými technologiemi 5G mmWave a WiFi 6E, která dokáží při cestách za prací či zábavou nabídnout ultrarychlý internet o rychlosti až 8 Gb/s a nepřerušované, spolehlivé, bezpečné a rychlé bezdrátové připojení k internetu i v přetíženém prostředí.

Mezi nejvýznamnější výhody 5G mmWave patří schopnost poskytovat extrémní kapacitu, ultra vysokou propustnost a ultra nízkou latenci. To z ní činí ideální řešení pro aplikace, které vyžadují přenos dat v reálném čase. WiFi 6E navíc poskytuje vyšší výkon a efektivitu díky rozšíření spektra WiFi do frekvenčního pásma 6 GHz, což snižuje rušení a zlepšuje konektivitu. Kombinace 5G mmWave a WiFi 6E poskytuje uživatelům bezprecedentní úroveň vícegigového bezdrátového výkonu a konektivity.

Router je vhodný nejen pro použití na cestách, ale také pro použití doma nebo na dovolené, zejména v oblastech, kde chybí spolehlivý širokopásmový internet. Router dokáže poskytovat vícegigový internet a zvýšit pokrytí WiFi až na 180 m2 pomocí režimu In-Home Performance Mode, který se aktivuje vyjmutím baterie a použitím napájecího adaptéru. Ve větších domácnostech může hotspot poskytovat WiFi prostřednictvím stávajícího WiFi routeru jeho připojením k ethernetovému portu 2,5 Gb/s. V místech, kde není silný mobilní signál, lze použít externí antény (prodávají se samostatně), které zvýší příjem 5G. Vestavěný port USB-C hotspotu lze také použít k nabíjení zařízení nebo jako ultrarychlé kabelové připojení až 5 Gb/s k počítači nebo notebooku.

Router je vybaven 5040mAh baterií, která dokáže na jedno nabití zajistit až 13 hodin práce nebo zábavy. Zařízení podporuje mezinárodní roaming ve více než 125 zemích.

Technické specifikace:

  • Výkonný, spolehlivý a bezpečný 5G mmWave internet s rychlostí až 8 Gb/s.
  • Rychlost WiFi až 3,6 Gb/s pro až 32 připojených zařízení.
  • Čipová sada Qualcomm Snapdragon SDX65.
  • Intuitivní rozhraní s 2,8″ dotykovou obrazovkou.
  • Vestavěný firewall pro bezpečnou a spolehlivou síť.
  • Přijímá nano SIM karty hlavních operátorů sítí 5G/4G ve více než 125 zemích.
  • Pokrytí WiFi vice než 180 m2 při použití napájecího adaptéru.
  • Port USB-C pro nabíjení zařízení ultrarychlé kabelové připojení s rychlostí až 5 Gb/s.
  • Podpora HPUE: Umožňuje zachytit 5G signál i na vnějších okrajích oblastí pokrytí, kde to jiná zařízení nedokáží.

Dostupnost

Mobilní router M6 Pro (MR6550) je nyní k dispozici v Severní Americe za doporučenou cenu 999 USD.

V Evropě je tuto chvíli je dostupný model 5G WiFi 6E Mobile Router (MR6450), řada MR6550 se začne prodávat v listopadu 2023.

Plné znění tiskové zprávy NETGEAR INTRODUCES WORLD’S FIRST WIFI 6E UNLOCKED 5G MOBILE HOTSPOT WITH MMWAVE TECHNOLOGY.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je od roku 1996 průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě a je lídrem v oboru s širokou škálou oceňovaných produktů, jejichž cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. NETGEAR umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilýá propojených řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

© 2023 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Inovované osvětlení Eve Flare nabídne podporu standardu Thread a již brzy se dočká také technologie Matter

Společnost Eve Systems dnes představila inovované mobilní chytré svítidlo EVE Flare, které se nově může těšit z podpory standardu Thread. Eve Flare se dobíjí na praktické základně, kde může sloužit jako elegantní náladové osvětlení zářící všemi barvami duhy. O její změnu přitom stačí požádat chytrou asistentku Apple Siri, nebo ji jednoduše přepnout přímo v aplikaci EVE či Apple Home. Díky integrovanému akumulátoru, který poskytne až 6hodinovou výdrž na jedno nabití a originální konstrukci s certifikátem IP65 lze EVE Flare snadno vzít i ven na lampionový průvod, nebo si s ním vyzdobit zahradu.

Thread, snadná komunikace mezi zařízeními

Díky standardu Thread již není nutné řešit propojení Eve Flare s dalšími jednotlivými prvky. Ty totiž nově dokážou komunikovat napřímo mezi sebou. Vše je tak snazší než kdy dřív, a i laik dokáže sestavit chytrou domácnost, která pracuje samostatně v zájmu vyššího komfortu, úspory energií i ekologie. Thread se také postará o ještě rychlejší odezvu zařízení a také větší spolehlivost při používání. 

Matter, budoucnost chytrých domácností

V budoucnu se inovované Eve Flare dočká také aktualizace s podporou technologie Matter. Matter zajišťuje naprosté pohodlí i bezpečí pro koncového uživatele. Zařízení, která tento standard nabízí, totiž poskytují kompatibilitu se všemi nejpoužívanějšími chytrými domácnostmi. Matter je navíc navržen tak, aby fungoval zcela lokálně a společnost Eve nemá v žádném případě přístup k datům a ani žádná data neschraňuje. Pro chod svých produktů nevyžaduje společnost Eve brigde ani cloud. O veškeré zabezpečení a ochranu osobních dat se tak stará pouze zvolená platforma chytré domácnosti.

Cena a dostupnost

Osvětlení Eve Flare s podporu Thread bude dostupné u vybraných tuzemských prodejců. O ceně a dostupnosti budeme včas informovat.

O společnosti Eve Systems

Eve Systems je německou společností založenou v roce 1999, která se zaměřuje na vývoj a výrobu zařízení chytré domácnosti. V jejich portfoliu se nachází chytré osvětlení, zásuvky, čidla, termostatické hlavice i bezpečnostní kamery. S jejich pomocí posouvají řešení běžných domácích otázek na novou úroveň, která zajišťuje pohodlí, bezpečnost i úspory energií. Výrobce své produkty vyvíjí s využitím vlastních kapacit pro bezpečný ekosystém produktů značky Apple. Činí tak i proto, že jednou ze základních hodnot společnosti je důraz na bezpečí a soukromí uživatelů. Vedení společnosti totiž trvá na tom, že co se stane doma musí doma i zůstat.

Praktický test Abc3D: technologie Hyper Speed od Raise3D významně zkracuje dobu tisku

Společnost Elvira, přední dodavatel 3D technologií a provozovatel portálu Abc3D, představila výsledky praktických testů nové technologie Hyper Speed od společnosti Raise3D, která umožňuje významné zvýšení rychlosti běžného 3D tisku. Úlohy realizované v showroomu společnosti Elvira ukázaly, že Hyper Speed dokáže oproti standardní technologii vytisknout stejné díly se stejně vysokou kvalitou dvojnásobnou (u menších dílů) až trojnásobnou rychlostí (u objemnějších dílů).

Příklady 4 testovacích výtisků:

  Výška výtisku Standardní tisk Hyper speed Urychlení tisku Úspora času (v %) Materiál
Díl 1 4 cm 5h 5min33 sec 2h 27 min 29 sec 2,07 x 51,7 % ABS
Díl 2 15 cm 23h 45min 18sec 10h 9min 43sec 2,33 x 57,2 % ABS
Díl 3 8 cm 3h 32min 21sec 1h 49min 53sec 1,93 x 48,3 % PLA
Díl 4 50 cm 116h 54min 56sec 43h 1 min 11 sec 2,72 x 63,2 % PLA

Srovnávací tisky proběhly na tiskárnách Raise3D Pro3 a Raise 3D Pro3 Plus s technologií HUK3 (Hyper Speed Upgrade Kit). Princip nadstavby HUK3 spočívá v jednoduché a rychlé výměně tiskových hlav, které obsahují speciální trysky upravené k optimální extruzi při vyšších rychlostech. Upgrade kit navíc s pomocí kalibrační sondy se změří frekvence vibrací a vzdálenosti, které si uloží a následně změřené odchylky v průběhu vlastního tisku kompenzuje.

Zatímco standardní rychlost tiskové hlavy při tisku základních materiálu při klasické technologii je 40-60 mm/s, Hyper Speed umožňuje při tisku PLA a ABS (oficiálně podporované materiály) tisknout rychlostí až 300 mm/s, aniž by docházelo ke ztrátě kvality na povrchu. Speciální materiály Hyper Speed PLA a Hyper Speed ABS umožňují rychlejší chladnutí tak, aby nedocházelo k nežádoucím jevům, což se pozitivně projevuje zejména při složitějších geometriích.

„Naše praktické testy s technologií Hyper Speed ukázaly, že čím objemnější díl, tím je i vyšší úspora času,“ řekl Pavel Sequens, produktový specialista 3D v Elvira|Abc3D. “Při tisku menších dílů a složitějších geometrií jsou časové úspory nižší z důvodu častějšího zpomalování tiskové hlavy, kdy je úspora cca jen dvojnásobná. Avšak s rostoucí velikostí dílů roste relativní rychlost tisku, která může být v praxi i více než trojnásobná. Pro cca 90 % tištěných dílů (v závislosti na geometrii a tenkých stěnách) technologií Hyper Speed lze navíc použít i běžné filamenty, kdy bylo testováno PLA a ABS od společnosti Fillamentum. K tisku problematičtějších dílců se pak spíše hodí speciální hyper speed materiály.“

Společnost Elvira je distributorem produktů Raise3D od 4. čtvrtletí 2022, technologii Hyper Speed uvedla na český a slovenský trh v listopadu loňského roku. Díky vysoké poptávce zákazníků po technologiích Raise3D získala Elvira začátkem května ocenění Nejlepší nový partner za rok 2022 v regionu Evropy.

O společnosti Elvira

Elvira je od roku 1991 dodavatelem kancelářské techniky a služeb na českém a slovenském trhu. V současné době se prostřednictvím svého portálu Abc3D věnuje zejména dodávkám a servisu 3D technologií včetně stolních, profi a produkčních 3D tiskáren, 3D skenerů, softwaru, materiálu a dalších pomůcek. Je poskytovatelem technologií vedoucích 3D výrobců včetně 3D Systems, BCN3D, Omni3D,  Raise3D a dalších, včetně vlastních 3D služeb. K zákazníkům společnosti patří zejména průmyslové výrobní společnosti z odvětví automotive, strojírenství, robotiky a letectví, dále pak organizace ve školství a zdravotnictví. Společnost Elvira si zakládá na komplexním a individuálním přístupu k zákazníkům a umožňuje využít všech prezentovaných 3D technologií ve formě služby na míru.

BrikkApp: Plánujete pronajímat svůj byt nebo dům, ale máte obavy ohledně daní?

Je důležité si uvědomit, že ať už pronajímáte byt, nebytový prostor nebo jen pozemek, vaše příjmy z těchto nájmů se bohužel nevyhnou zdanění. Podávání daňového přiznání může být poměrně matoucí. Především, pokud je to pro vás nová záležitost. Na následujících řádcích vám osvětlíme, jaké máte možnosti a na co máte nárok. Odpovídali odborníci z realitní crowfundingové platformy BrikkApp.

Pronájem bytu a daně? Na začátek je dobré rozlišit, zda svou nemovitost pronajímáte jako fyzická osoba, nebo ji máte zapsanou v obchodním majetku. Oba případy spadají pod zákon 586/1992 Sb. Jako fyzická osoba vás však především zajímá paragraf 9. V druhém případě se řídíte podle paragrafu 7, tedy „příjmy z podnikání a jiné samostatné výdělečné činnosti“.

Daň z příjmů pro fyzickou osobu

Pokud pronajímáte jako fyzická osoba, stěžejní pro vás bude především § 9 zákona o daních z příjmů. Tento paragraf jasně vymezuje příjmy plynoucí nejen z pronájmu nemovitostí, ale i jejich částí. Dobré je tedy zmínit, že i v případě kdy pronajímáte bytovou jednotku ve svém dvougeneračním domě, musíte příjmy přiznat a zaplatit poměrnou daň. „Příjem z pronájmu nemovitosti neuvádíte do přehledu pro zdravotní pojišťovnu ani správu sociálního zabezpečení, neboť nepodléhá platbě zdravotního ani sociálního pojištění. Pouze však v případě, že jej za vás někdo odvádí – váš zaměstnavatel nebo stát, pokud jste například student, důchodce nebo jste na mateřské či si pojištění hradíte sám jako OSVČ,“ říká Jan Večerka, zakladatel crowdfundingové platformy BrikkApp.

Na daň z pronájmu bytu můžete uplatnit 30% paušál

Stejně jako například u příjmů z podnikání můžete ke zjištění dílčího základu daně využít paušálu, který u nemovitostí činí 30 %, nebo uplatníte skutečné výdaje. Záleží jen na vás. Pokud víte, že vás každoroční péče o nemovitost stojí spoustu peněz i času. A náklady si skutečně evidujete, pak je docela pravděpodobné, že byste uplatněním paušálu tratili a daň z nájmu bytu by vás vyšla draho.

Do skutečných výdajů si toho můžete započítat opravdu hodně:

  • poplatky realitní kanceláři
  • odpisy nemovitosti
  • úroky hypotéky na pořízení nemovitosti
  • náklady na vybavení, jako je například nábytek
  • náklady na opravu a údržbu
  • pojištění nemovitosti
  • daň z nemovitosti

Ale pozor! Při uplatňování těchto skutečných výdajů musíte být schopni prokázat oprávněnost výdajů finančnímu úřadu, a to zpětně až tři roky.

Mohu uplatnit i nějaké slevy na dani?

Při danění pronájmu můžete samozřejmě uplatnit veškeré slevy na dani, na které máte nárok. Například základní daňovou slevu na poplatníka a daňová zvýhodnění na děti. Stejně tak i nezdanitelné položky.

Nemovitost je vedená jako obchodní majetek, jak je to tedy s daněmi?

Pokud je pronajímání vaší podnikatelskou činností a nemovitost máte zapsanou ve vašem obchodním majetku, pak v podstatě neposkytujete pronájem, ale ubytovací službu. Své o tom ví především ti, kteří svůj byt či byty nabízí na ubytovacích službách typu Airbnb nebo Booking. „Narozdíl od fyzických osob se v tomto případě sociální i zdravotní pojištění z příjmů hradí a v závislosti na vašem obratu případně i DPH. Uplatnit můžete opět skutečné výdaje, nebo paušál, který tentokrát činí 60 %. Pokud vám navíc hosté za ubytování budou platit v hotovosti, nevyhnete se patrně v budoucnu opět,“ říká Jan Večerka, zakladatel crowdfundingové platformy BrikkApp.

Nejistota na trhu s komerčními nemovitosti pokračuje, oživení se očekává na začátku roku 2024

Nejistota, která v druhé polovině loňského roku zavládla na trhu komerčních nemovitostí, se promítla i do prvního čtvrtletí roku letošního. Přestože trh již působí klidněji, čeká jej podle odborníků ze společnosti Colliers ještě poměrně dlouhé období stabilizace.

Objem investic v sektoru komerčních nemovitostí v 1. čtvrtletí 2023 dosáhl hodnoty přibližně 400 milionů eur, což je největší částka od velmi úspěšného 1. čtvrtletí 2022. „Celoroční objem investic do komerčních nemovitostí by se letos měl pohybovat mezi 1 a 1,5 miliardy eur. Předpokládáme, že trh nabere více na obrátkách počátkem roku 2024. Mezitím by se měla normalizovat cenová očekávání,“ předpovídá Josef Stanko, senior analytik ze společnosti Colliers.

Největší transakcí, která se na objemu investic v prvním čtvrtletí podílela více než 50 %, byl prodej maloobchodního portfolia Trei, které se skládalo z několika desítek retailových parků a maloobchodních objektů. Zbylé transakce připadaly především na starší kancelářské budovy, průmyslové a rezidenční nemovitosti.

Přestože je počet transakcí stále nižší, je patrné zaměření investorů na aktiva s přidanou hodnotou nebo na zcela oportunistické akvizice. Zvýšil se zájem o brownfieldy, rozpracované projekty v potížích a pozemky pro budoucí využití,“ všímá si Josef Stanko s tím, že tradičně dominovali lokální investoři z Česka, kteří se podíleli na plných 89 % realizovaného objemu.

Určení ceny zůstává velkým otazníkem, zejména proto, že na trhu nejsou tradiční investiční produkty a vývoj referenčních cen je obtížně odhadnutelný. „Přesto jsme se hlavně kvůli situaci ve financování rozhodli posunout prime yield pro kanceláře směrem ven o 25 bazických bodů na 5,25 %. Ostatní benchmarky pro prime yield nákupních center, high street a průmyslových aktiv jsme při čtvrtletní revizi ponechali beze změny na úrovni předchozího čtvrtletí,“ komentuje Josef Stanko. Pokud letos přijdou na trh prémiové nemovitosti, jako jsou například nové kanceláře třídy A nebo dobře dostupné logistické areály, tak si pravděpodobně udrží vysokou cenu i ve srovnání s předkrizovou úrovní. Díky vyšší průměrné době do konce nájemních smluv, stabilním nájemcům a bezvadnému stavu budov budou takové nemovitosti pravděpodobně také snadno plnit požadavky týkající se souladu s ESG a tyto nefinanční aspekty mohou v dnešní době zapůsobit i na ty nejkonzervativnější investory.

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 66 zemích a 18 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 28 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,5 miliardy dolarů a více než 98 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

„Kdo řekl, že T-Mobile je jen telekomunikační operátor?‟ Firma bourá mýty o korporátu a ukazuje příležitosti bez limitů.

T-Mobile přichází s adaptací globálního konceptu „Question today, create tomorrow“, jehož hlavní myšlenkou je bourat stereotypy, které jsou v oblastech IT a ICT četné a často i nelichotivé.

V české a slovenské online kampani chce firma bojovat proti pracovním a osobnostním předsudkům, na které jsme si ve společnosti zvykli tak moc, že je často bereme jako fakta. Ústředním motivem konceptu je otázka „Kdo řekl, že…?“. Tu příjemcům pokládají zaměstnanci T-Mobile, kteří zároveň vyvracejí stereotypní názory vlastními kariérními úspěchy. Je to moment, který dělá kampaň odvážnou, protože zpochybňuje nejen pracovní trh, ale i firmu samotnou.

„Každý z nás se určitě setkal s názory typu: „nech to radši chlapovi, ženy IT nerozumí‟, nebo že starší profesionálové už nemají moderní době co nabídnout. Právě díky skvělé firemní kultuře a četným technologickým projektům, které dokazují pravý opak jsme se rozhodli na autentických příbězích zaměstnanců ukázat, jak to je ve skutečnosti. T-Mobile CZ už dávno není operátor pro pamětníky, ale firma, která chce v moderní společnosti budovat společné hodnoty, a její produkty, procesy a firemní kultura jí k tomuto tvrzení dávají dostatečně silný mandát,” dodává kreativní ředitel z MUW Pavol Paulenda.

Kampaň bude probíhat na slovenském a českém trhu. Na sociálních platformách LinkedIn, Facebook a Instagram se tak uživatelé setkají s odbornými tématy, jako kybernetická bezpečnost, internet věcí nebo propojení IT a byznysu, která potvrzují kompetenci T-Mobile CZ jakožto špičkového IT zaměstnavatele. Kreativně však koncept podchytil i emoční témata: stereotypizaci žen či seniorů v IT a téma příležitostí a globálního dosahu projektů, na kterých se u nás pracuje.

Ústředním nosičem kampaně je online video, které nám poselství kampaně vypráví prostřednictvím autentických příběhů zaměstnanců Telekomu a T-Mobile CZ.

Vizitka kampaně:

  • Klient: T-Mobile Czech Republic
  • Agentura: MUW Saatchi & Saatchi
  • Creative Director: Pavol Paulenda
  • Art Director: Adrián Juriga, Daniel Markovič
  • Copywriter: Pavol Paulenda, Barbora Melišková
  • Strategy Director: Kamil Charvát
  • Account Director: Zuzana Záziková
  • Account Manager: Kristína Sýkorová
  • Režisér: Lukáš Krist
  • Produkce: MUW Saatchi & Saatchi production
  • Fotografie: Martin Sirotný

Kombinace technologií a umění: Nová vlajková loď Huawei P60 Pro je revolucí chytrých telefonů

Chytré telefony Huawei z řady P byly vždy lídry na poli fotoaparátů a designu. Nikdy jim nechyběly nejnovější technologie ani zásadní inovace, kterými technologický výrobce utvrzoval svou pozici na trhu. Nejnovějším přírůstkem je aktuálně představený Huawei P60 Pro, který perfektně odráží DNA této řady. Spojení nadstandardního fotoaparátu, technologií a nadčasového designu z něj dělá revoluční novinku mezi chytrými telefony.  

Fotoaparát XMAGE: Revoluční průlom řady P

Novinka Huawei P60 Pro je dlouho očekávaným špičkovým telefonem, který svým příchodem potvrdil všechny zvěsti o revolučním a nadstandardně vybaveném fotoaparátu. Každá změna v řadě P přichází s kompletní modernizací a rekonstrukcí optického systému fotoaparátu. Huawei P60 Pro proto vstupuje na trh s přepracovaným optickým systémem s hlavním 48Mpx fotoaparátem Ultra Lighting vybaveným automaticky nastavitelnou fyzickou clonou F1.4-F4.0, skupinou čoček s vysokou propustností a snímačem RYYB SuperSensing. Tyto inovace přináší mimořádně vysoký dynamický rozsah ve scénách s vyšším poměrem světla a tmy, jako je například východ a západ slunce.

Huawei P60 Pro je prvním telefonem na trhu s ultra světelným teleobjektivem. Díky technologii Ultra Lighting Telephoto s clonou F2.1 a skupině čoček Ultra Lighting Lens dokáže fotoaparát zachytit a zvýraznit detaily světel v dálce. Uživatelé tak mohou pořizovat živé fotografie během nočních procházek městem. Výsledné fotografie jsou reálné a zachycují přesně to, co uživatelé vidí. Zároveň jde o největší clonu (F2.1) v odvětví mobilních fotoaparátů s periskopovým teleobjektivem, což jen potvrzuje dlouhodobou práci Huawei na sestavě fotoaparátů.

Další technologickou vychytávkou je režim Super Moon. Tato funkce pomůže dokonale zachytit vzdálený Měsíc a zároveň zachovat detaily okolních objektů. Uživatelé tak mají možnost experimentovat s astrofotografií a vytvářet vizuální iluze měsíce. Kromě toho představuje Huawei P60 Pro skupinu objektivů s dlouhým posuvným zoomem, která dokáže flexibilně ovládat zaostřovací vzdálenost a dosáhnout čistého obrazu od fotografování na velkou vzdálenost až po makro přiblížení. Telefon je aktuálně na prvním místě v žebříčku DXOMARK se ziskem 156 bodů. 

Špičková estetika inspirovaná přírodou

Pro řadu P je ikonický také design jejích telefonů, které jsou vždy elegantní, nadčasové, ale také moderní a neotřelé. Proto v této řadě najdeme jeden špičkový model za druhým.  Huawei P60 Pro není výjimkou. Svou technologickou vybavenost doplňuje exkluzivním designem a představuje zcela nové barevné provedení inspirované přírodou, které interpretuje moderní estetiku. Perleťová barva Rococo Pearl je vytvořena z přírodního minerálního perleťového prášku, což vytváří světelný a lesklý efekt dosahující jedinečné přírodní textury. Huawei P60 Pro je k dostání také v barevné variantě Black, která je nestárnoucí klasikou.

Displej nového smartphonu je vybaven odolným sklem Kunlun Glass, díky kterému se zvyšuje odolnost proti pádu až o desetinásobek. Zakřivený displej poskytuje lepší uživatelský zážitek a působí větším pohlcujícím dojmem. Navíc adaptivní LTPO s vysokou obnovovací frekvencí 1-120 Hz pomáhá dosáhnout dokonalé rovnováhy mezi plynulým zobrazením a optimalizací baterie. Huawei P60 Pro váží pouhých 200 g[1], uživatelé si tak mohou vychutnat pohodlnější držení. Telefon je také odolný proti prachu a vodě podle normy IP68, což uživatelům poskytuje zaručený pocit bezpečí při každodenním používání.

Díky široké škále funkcí displeje se Huawei P60 Pro stal prvním mobilním telefonem na světě, který získal dvojí certifikaci TÜV Rheinland Colour Accuracy, což zaručuje přesnost barev a přesnou barevnou projekci. Dominantou celého telefonu je konstrukce modulu fotoaparátu, která se tematicky označuje jako „The Eye of Light“, neboli „Oko světla“. 

Výkonnější, bezpečnější a s delší výdrží

Huawei P60 Pro disponuje vysokokapacitní baterií s kapacitou 4815 mAh, která je umístěna v kompaktním těle o tloušťce pouhých 8,3 mm a podporuje 88W kabelové nabíjení SuperCharge. Telefon také podporuje rychlé 50W bezdrátové nabíjení a 7,5W reverzní bezdrátové nabíjení, což přináší bezpečné a pohodlné nabití telefonu kdykoli a kdekoli. Pomocí režimu Turbo lze Huawei P60 Pro nabít na polovinu své kapacity za pouhých 10 minut.

Novinka mezi chytrými telefony kombinuje geny produktů z řady P – zobrazovací technologie a estetiku – s geny EMUI – jednoduchost, snadnost a plynulost – a přináší tak vytříbenější a pohodlnější zážitek. EMUI 13.1 přichází s vlnou novinek, mezi které patří i 3D počasí, které znázorňuje déšť, sníh, zatažené nebo slunečné počasí pomocí trojrozměrných efektů a dokáže odesílat oznámení o změnách počasí. Další novinkou je také kroužek zoomu fotoaparátu, díky němuž je pořizování fotografií nejen intuitivnější, ale také přesnější a funkčnější. V rychlé nabídce fotoaparátu se také zobrazují ikony běžně používaných režimů, což usnadňuje ovládání fotoaparátu jednou rukou a poskytuje uživatelům příjemnější a pohodlnější fotografování.

AppGallery: celá řada funkčních aplikací

Nový Huawei P60 Pro je stejně jako všechny telefony Huawei automaticky vybaven celou řadou funkčních aplikací. Jako třetí největší obchod s aplikacemi na světě si AppGallery vydobyla pověst úložiště tisíců aplikací. Na AppGallery najdou uživatelé chytrých telefonů Huawei 18 kategorií, které zahrnují globální i lokální špičkové aplikace včetně navigace a dopravy, zpravodajství, sociálních médií, financí, zábavy a dalších. AppGallery je k dispozici ve více než 170 zemích a regionech s více než 580 miliony celosvětových aktivních uživatelů měsíčně a 6 miliony registrovaných vývojářů.

Huawei P60 Pro je na českém trhu v předprodeji již od 9. května 2023 za cenu 28 999 Kč u všech maloobchodních prodejců. Na oficiálním e-shopu Huawei lze telefon exkluzivně zakoupit již nyní, navíc k němu dostanete hodinky Watch GT3 jako dárek.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

[1] Velikost, váha a specifikace produktu jsou pouze teoretické hodnoty. Přesné hodnoty se mohou mírně měnit u jednotlivých produktů.

SPOLEČNOST LG OZNAMUJE FINANČNÍ VÝSLEDKY ZA PRVNÍ ČTVRTLETÍ ROKU 2023

Společnost LG Electronics Inc. (LG) oznámila příjmy v prvním čtvrtletí 2023 ve výši 20,4 bilionů KRW (325,9 miliard Kč/13,8 miliard EUR), což představuje druhý nejvyšší výnos za první čtvrtletí s provozním ziskem 1,5 bilionu KRW (23,9 miliard Kč/1,02 miliardy EUR) a třetí nejvyšší ziskovost za první čtvrtletí v historii společnosti. Rekordní tržby odrážejí kroky společnosti směrem k zásadnímu zlepšení obchodní struktury a provozní efektivity, zatímco ziskovost byla ovlivněna náročnými globálními ekonomickými podmínkami.

Obchodní struktura společnosti se také zásadně zlepšila díky neustále se rozšiřujícímu segmentu B2B a nehardwarovým obchodním oblastem, jako je obsah a služby, které dosáhly významného růstu.

Společnost LG Home Appliance & Air Solution vykázala v prvním kvartálu tržby ve výši 8,02 bilionu KRW (128 miliard Kč/5,4 miliardy EUR) s provozním ziskem 1,02 bilionu KRW (16,3 miliard Kč/693 milionů EUR). Tato obchodní jednotka zároveň zaznamenala nejvyšší výnosy za první čtvrtletí, přičemž provozní zisk poprvé přesáhl hodnotu 1 bilionu KRW (15,9 miliardy Kč/679 milionu EUR). Pokračující růst byl z velké části podpořen rychlou expanzí B2B segmentu a prodeji energeticky účinných produktů jako jsou tepelná čerpadla či systémy pro akumulaci energie. Špičková řešení společnosti LG na poli vytápění, ventilace a klimatizace (HVAC) přináší domácnostem i firmám vysoký výkon a energetickou účinnost, které odráží současné trendy evropského trhu založené na přísnějších ekologických předpisech. Společnost se zaměřuje na udržení konkurenceschopnosti svých prémiových spotřebičů a také posílení produktové řady dostupných produktů v reakci na polarizaci poptávky na trhu, spolu s řízením struktury nákladů za účelem vyšší ziskovosti. Část společnosti zaměřená na prodej spotřebičů očekává pokračující růst díky zaměření na rostoucí B2B segment a zrychlení segmentu služeb včetně služeb pro pronájem a pečovatelství, který za posledních 5 let dosáhl v Jižní Koreji průměrného ročního růstu 30 procent.

Společnost LG Home Entertainment vykázala tržby za první čtvrtletí ve výší 3,36 bilionu KRW (53,6 miliardy Kč/2,28 miliardy EUR) s provozním ziskem 200,3 miliardy KRW (3,2 miliardy Kč/136 milionů EUR). Ziskovost se zlepšila díky efektivnímu řízení provozních nákladů prostřednictvím lepšího předpovídání poptávky. Navzdory nižší celosvětové poptávce po televizorech, způsobené primárně náročnými ekonomickými podmínkami v Evropě, zaznamenala společnost zvýšený prodej obsahu a služeb založených na platformě webOS, která je dostupná na chytrých televizorech LG, a zároveň posílila konkurenceschopnost provozu. Očekává se, že uvedení prémiových produktů v roce 2023, v čele s inovativními produkty jako jsou nové modely televizorů LG OLED evo, udrží konkurenční výhodu společnosti LG Home Entertainment. Zároveň se očekává, že globální uvedení tzv. lifestyle obrazovek, které přináší odlišné designy a funkce, podpoří prodeje a posílí trh prémiových televizorů. V letošním roce bude také na trh ve více než 40 zemích uveden televizor LG OLED Objet Collection Posé.

Společnost LG Vehicle Component Solutions dosáhla za první čtvrtletí tržeb v hodnotě 2,39 bilionu KRW (38,1 miliard Kč/1,6 miliardy EUR) s provozním ziskem 54 miliard KRW (862 milionů Kč/36,7 milionů EUR). Tato obchodní jednotka zaznamenala v prvním kvartálu 2023 vůbec nejvyšší tržby. Pokračující dynamika ziskovosti z loňského čtvrtého čtvrtletí a neustálé úsilí o posílení globálního dodavatelského řetězce vedlo v prvním čtvrtletí k dalšímu zvýšení ziskovosti, a to díky dosažení hodnoty nahromaděných objednávek na autodíly ve výši 80 bilionů KRW (1,2 bilionu Kč/54,3 miliardy EUR). Navzdory nejistotám ovlivňujícím celosvětový automobilový průmysl se předpokládá nárůst poptávky po elektromobilech. Společnost LG Vehicle component Solutions si udrží svou konkurenční výhodu na základě stabilního portfolia složeného z informačních a zábavních systémů pro automobily, e-Powertrain, světlometů a specifických řešení.

Společnost LG Business Solutions zaznamenala lepší tržby za první čtvrtletí ve výši 1,48 bilionu KRW (23,6 miliard Kč/1 miliarda EUR) s provozním ziskem 65,7 miliard KRW (1,04 miliardy Kč/44,6 milionů EUR). Stabilní růst je poháněn proaktivní reakcí na akademickou sezónní poptávku s konkurenceschopnými produkty včetně nových notebooků LG Ultraslim. Zlepšila se také konkurenceschopnost produktů a provozní efektivita. Společnost se plánuje zaměřit na rozšíření svého podnikání v oblasti IT zobrazovací techniky pomocí přizpůsobitelných řešení a zjišťování potenciální poptávky zákazníků. Společnost také plánuje urychlit vývoj nových obchodních segmentů, zejména v Jižní Koreji. Nové produkty jako jsou roboti (LG Future Park v Gumi) a nabíječky elektromobilů (LG Digital Park v Pyeongtaeku) budou plně integrovány do výrobních systémů společnosti LG.

Oficiální stránky LG nabídnou zákazníkům řadu benefitů

Společnost LG pro své zákazníky nabízí také řadu benefitů v případě, kdy si elektroniku či spotřebič zakoupí na oficiálních stránkách LG.cz. Pro první nákup je pro všechny zájemce přichystána 10% sleva, k tomu je pro všechny velké spotřebiče a elektroniku doprava a instalace zcela zdarma, v případě zájmu je možné také odvézt starý spotřebič. Produkty je možné nakoupit také na splátky s pevnou úrokovou sazbou. Bonusem jsou pravidelné akční nabídky dostupné pouze na oficiálních stránkách LG.cz. 

O společnosti LG Electronics

Společnost LG Electronics je globálním inovátorem v oblasti technologií a spotřební eletroniky s působností téměř ve všech zemích a s více než 74 000 pracovníky po celém světě. LG se skládá ze čtyř společností – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions a Business Solutions – s kombinovanými celosvětovými příjmy přesahujícími 80 bilionů KRW v roce 2022. Společnost LG je předním světovým výrobcem spotřebitelských a komerčních produktů od televizorů, domácích spotřebičů, klimatizací, monitorů a servisních robotů až po automobilové komponenty. Její prémiové značky LG SIGNATURE a LG ThinQ, podporující umělou inteligenci, jsou známé po celém světě. Nejnovější zprávy společnosti LG naleznete na adrese www.LGnewsroom.com.

Software PRISMAcolor Manager od Canonu pomůže tiskařům při ověřování a měření barev

Společnost Canon Europe představuje PRISMAcolor Manager, cloudový software pro správu barev, který umožňuje komerčním a interním poskytovatelům tiskových služeb měřit a ověřovat barvy na všech digitálních produkčních tiskárnách CMYK.

Pomocí jednoduchého procesu, který provádí přísné kontroly kvality a konzistence, PRISMAcolor Manager ověřuje přesnost barev vůči uznávaným průmyslovým standardům, jako jsou FOGRA[1] a IDEAlliance[2], nebo uživatelem definovaným cílům a tolerancím. To operátorům umožňuje porovnávat a přesně replikovat vytištěné barvy.

PRISMAcolor Manager nabízí komerčním a interním poskytovatelům tiskových služeb snadný způsob, jak potvrdit a vizualizovat kvalitu barev digitálních výtisků proti zvolenému cíli tím, že jasně strukturuje proces digitálního měření barev, zjednodušuje způsob zobrazení a analýzu a sbírá výsledky měření barev z různých tiskáren. Výsledky analýzy poté ověřuje a hodnotí podle definovaných standardů.

Díky intuitivnímu rozhraní může software používat jakýkoli operátor, což šetří čas a zdroje. PRISMAcolor Manager ukazuje obsluze jednoduché animace krok za krokem, jak provádět měření barev, od inicializace až po generování zpráv. Zároveň omezuje plýtvání tiskovými chybami a pomáhá je minimalizovat buď automatickým odesláním grafů měření se správným nastavením do zařízení řízeného ovladačem PRISMAsync nebo Fiery, nebo zobrazením správného nastavení kvality barev na obrazovce jako pokynu pro obsluhu. Ilustrace poskytují během měření v reálném čase zpětnou vazbu a kontrolní značky po správném provedení každého kroku.

Pomocí PRISMAcolor Manager mohou operátoři ověřit kvalitu barev čtyřmi způsoby:

  1. Z tiskového serveru PRISMAsync[3] se vytiskne zkušební tabulka se správným nastavením a změří se pomocí interních snímačů barev digitálního tisku. Ověření jsou poté nahrána do PRISMAcolor Manageru. Celý tento proces probíhá automaticky.
  2. Z PRISMAcolor Manager se automaticky vytiskne testovací tabulka s ID kódováním[4] a správným nastavením barev na CYMK motoru řízeném ovladačem PRISMAsync nebo Fiery a snadno se změří pomocí kompatibilního měřicího zařízení X-Rite i1 Pro nebo iSis, které propojí výsledky validace k testu prostřednictvím ID testu.
  3. Z PRISMAcolor Manager se stáhne testovací tabulka s ID kódem a ručně se vytiskne na jakékoli tiskárně CMYK s podporou SNMP pomocí nastavení kvality barev zobrazených v PRISMAcolor Manager. Graf se poté snadno změří pomocí PRISMAcolor Manager pomocí kompatibilního měřicího zařízení X-Rite i1 Pro nebo iSis a výsledky validace jsou propojeny s testem prostřednictvím ID testu.
  4. Standardní testovací graf pro ověření barev se měří pomocí PRISMAcolor Manager pro ověření pomocí kompatibilního měřicího zařízení X-Rite i1 Pro nebo iSis.

Jennifer Kolloczek, ředitelka evropského plánování, marketingu a inovací v oddělení produkčního tisku ve společnosti Canon Europe, komentuje: „Ověřování a optimalizace konzistence barev je pro poskytovatele tiskových služeb zásadní a je jedním z nejkritičtějších aspektů profesionálního tisku. Monitorování kvality barev a zajištění, že je v souladu s průmyslovými standardy, může být velmi časově náročné a složité a často vyžaduje odborníka na barvy. Pro komerční a interní poskytovatele tiskových služeb s více než jedním typem tiskárny nebo dodavatelem tiskáren může být proces měření a analýzy konzistence barev a kvality napříč různými zařízeními ještě náročnější. PRISMAcolor Manager poskytuje komerčním a interním poskytovatelům tiskových služeb jednoduchý nástroj pro podporu těchto procesů bez ohledu na tiskárnu. A jeho snadno použitelné uživatelské rozhraní umožňuje operátorům na všech úrovních provádět ověřování.“

PRISMAcolor Manager bude k dispozici od května 2023 prostřednictvím PRISMA Home pro všechny nástroje a aplikace PRISMA Cloud.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

  • [1] FOGRA je neziskový vědecký výzkumný ústav pro tiskařský a mediální průmysl. Provádí audity, které poskytují nezávislé měřítko kvality, což umožňuje jak prodejcům, tak tiskařským podnikům objektivně posoudit schopnosti jejich lisů a výrobních procesů.
  • [2] IDEAlliance je předním vývojářem specifikací a certifikací v oboru grafických komunikací a globálním sdružením značek, tiskáren a technologických společností.
  • [3] Vyžaduje se licence pokročilé správy barev.
  • [4] Testovací graf s ID kódem bude mít jedinečný identifikační kód používaný v programu PRISMAcolor Manager.
Exit mobile version