Final Fantasy XVI konečně vyšlo na PC a je k dispozici i na GeForce NOW. Tento týden nabízí několik dalších novinek, které se v knihovně […]
Novinky
Digitalizace vládne i v zákonných povinnostech. 44 % českých firem náhradní plnění řeší ICT službami, ukazuje průzkum Thein Systems
České firmy se stále více uchylují k řešení zákonné povinnosti zaměstnávání osob se zdravotním postižením (OZP) prostřednictvím náhradního plnění. Namísto tradičního nákupu kancelářských potřeb volí […]
Během povodní stoupla poptávka po zákaznických linkách v některých segmentech až o 30 %
Během živelných pohrom, jako byla nedávná bouře Boris, stoupá zájem o zákaznické linky, zejména u energetických společností, kde poptávka vzrostla až o 30 %. Češi se […]
Méně rutiny, více času na hosty. Technologie Mews zastoupí měsíčně až 12 členů hotelového personálu
Digitalizace recepcí zefektivňuje rutinní úkony hotelových recepčních, zjednodušuje administrativu a umožňuje personálu věnovat více času hostům – to ukázala data českého scaleupu Mews, jehož technologie […]
Twisto spouští pomoc pro lidi zasažené povodněmi v Česku a Polsku
Twisto, jednička v BNPL v Česku, působící i v Polsku, zahajuje měsíční charitativní iniciativu na podporu lidí zasažených ničivými povodněmi. Od 20. 9. 2024 bude […]
Řada Huawei Watch GT 5 přináší revoluci v monitorování zdraví a kondice a pozvedá váš styl na novou úroveň
Společnost Huawei včera ve španělské Barceloně oficiálně představila nové hodinky z řady Watch GT. Dlouho očekávaná pátá generace přichází nejen s vylepšeným designem, ale i […]
Vítězný český tým sestříhal profesionálně vypadající video jen za 3 hodiny
Martin a Jan se stali vítěznou dvojicí české části soutěže NVIDIA Studio Presents: Video Creators Meet RTX AI zaměřené na využití umělé inteligence a platformy […]
Umělou inteligenci dnes už nasazujeme u 95 % kamer, říká technický ředitel SECURITAS ČR
„AI v bezpečnosti není hype, ale každodenní realita. Kde instalujeme kameru, tam je funkční umělá inteligence,“ řekl dnes Daniel Turnovský na setkání bezpečnostních manažerů v […]
Češi nevydrží ani minutu, Italům to trvá 72 vteřin. Kolik času tráví volající na zákaznických linkách v Evropě?
Češi a Poláci vyřizují hovory na zákaznických linkách nejrychleji v Evropě, průměrně za 50 sekund Italové tráví hovory nejvíce času, průměrně 72 sekund V Německu […]
Projekty studentů, které pohnou světem – startuje 4. ročník Solve for Tomorrow
Výuka v lavicích dnešním středoškolákům nic neříká. Směr hledají v neformálním vzdělávání – v online videích, workshopech a praktických programech, které spíš rozumí jejich způsobu […]

You must be logged in to post a comment.