T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom spojili síly s agenturou Triad v oblasti employer brandingu

Společnosti T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom si pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace vybraly agenturu Triad Prague. Společně pracují na strategických aktivitách, které dlouhodobě podpoří jejich pozici zaměstnavatele na českém i slovenském trhu.

Lidskost a rozmanitost v rámci pracovního prostředí a možnost růstu zaměstnanců jsou pro T-Mobile a Slovak Telekom napříč trhy zásadní. Již druhým rokem tyto hodnoty firma ukazuje v Česku a na Slovensku prostřednictvím autentických výpovědí zaměstnanců v kampaních #JsmeSamiSebou, které jsou založeny na lidské a technologické rozmanitosti.

„I když nás veřejnost občas ještě vnímá jako telekomunikačního operátora, v jádru jsme technologická firma, která staví na inovacích a samozřejmě a v první řadě na lidech. Budování moderního a bezpečného pracovního prostředí, kde můžeme být #SamiSebou, je pro nás klíčové,“ uvádí Jitka Adámková, CHRO a Executive Board Member T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, a zároveň zdůrazňuje: „Jsme si dobře vědomi hodnot naší značky a všeho, co mezi lidmi reprezentuje. V rámci této zodpovědnosti máme ale také dostatek odvahy dělat komunikaci tak, aby byla nejen zajímavá, ale aby bavila.“

Agentura Triad Prague se řadí mezi nezávislé agentury v oblasti kreativity a strategické komunikace a má dlouholeté zkušenosti, včetně například práce pro společnost IKEA. Ve výběrovém řízení zaujal Triad, vedle schopnosti pokrýt potřeby obou trhů – českého i slovenského, svým škálovatelným konceptem, který cílí na relevantní publikum a také svou schopností přinášet inovativní a dlouhodobě udržitelná řešení.

Nejedná se jen o standardní správu kanálů pro employer branding na sociálních sítích, ale výrazný a inovativní přístup ke značce zaměstnavatele. „Vnímáme, že v oblasti employer brandingu se často opakují podobná řešení. Naší ambicí bylo přijít s konceptem, který se vymyká běžným standardům, je výrazný, a zároveň autentický,“ vysvětluje Petra Jankovičová, CEO agentury Triad Prague.

Změny ve vedení Vodafonu: Spotřebitelský segment řídí Doğu Kir, oblast práva a bezpečnosti přejde pod Vladimíru Chlandovou

Vodafone oznamuje změny ve vedení společnosti. Na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment nastoupil 1. února Doğu Kir, který nahradil dosavadní viceprezidentku Zohar Weitz. Ta přechází na stejnou pozici do Vodafonu Řecko. Viceprezidentkou pro právní záležitosti, řízení rizik a korporátní bezpečnost se od 1. dubna stane Vladimíra Chlandová.

Generální ředitelka českého Vodafonu Violeta Luca do svého týmu nejvyššího vedení společnosti vybrala dvě nové posily. „Jsem přesvědčena, že odborné zkušenosti a leadership Doğu a Vladimíry přispějí k naplňování našich strategických priorit, posílí naši pozici na trhu a zajistí, že budeme i nadále přinášet inovativní zážitky pro všechny naše zákazníky,“ uvedla.

Doğu Kir: Nový viceprezident pro spotřebitelský segment

Na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment nastoupil 1. února Doğu Kir, který ve Vodafone Group pracuje už 14 let. Svou kariéru zahájil ve Vodafonu Turecko, kde působil na různých pozicích v oblasti cenotvorby, produktového managementu a strategie až do června 2021. Poté se stal ředitelem spotřebitelského segmentu ve Vodafonu Albánie, kde pod jeho vedením výrazně vzrostl tržní podíl Vodafonu, zájem o značku i maloobchodní tržby.

Ve své nové roli v České republice bude zodpovědný za prodej služeb koncovým zákazníkům. Povede marketingový tým, který připravuje reklamní kampaně, a týmy zajišťující digitální kanály, weby a službu Vodafone TV.

Mám radost, že se mohu připojit k týmu českého Vodafonu, který mě oslovil svou otevřeností a energií. Těším se na to, že budu moci přispět k dalšímu růstu společnosti a spokojenosti zákazníků,“ říká Doğu Kir.

Vladimíra Chlandová: Nová viceprezidentka pro právo a bezpečnost

Na místo nové viceprezidentky pro právní záležitosti, řízení rizik a korporátní bezpečnost nastoupí 1. dubna Vladimíra Chlandová. Přináší bohaté zkušenosti a hlubokou odbornost z oblasti práva, regulace a compliance. Vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a během své kariéry působila na klíčových pozicích ve společnostech T- Mobile Czech Republic, Slovak Telekom, UPC Czech Republic a Trelleborg Group. Aktivně se angažovala i v různých oborových asociacích, mimo jiné jako předsedkyně představenstva České asociace elektronických komunikací a členka expertního panelu Českého telekomunikačního úřadu.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších téměř 50 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Vodafone má v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.

Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Paměťová karta s jádrem z nerezové oceli do extrémních podmínek

Společnost Lexar rozšiřuje svou řadu Armor, která je známá svou spolehlivostí a odolností, o paměťovou kartu Lexar Armor Gold SDXC UHS-II s jádrem z nerezové oceli, které zvyšuje její pevnost a odolnost.

Nová karta je určena pro profesionální fotografy, kameramany a tvůrce obsahu, kteří potřebují odolnost a vysokorychlostní výkon. Je vyrobena tak, aby odolávala náročným podmínkám, a poskytuje spolehlivost bez omezení rychlosti.

Díky jádru z nerezové oceli je karta odolná proti tlaku až 370 newtonů, takže je 37krát pevnější než standardní paměťové karty. Tato zvýšená pevnost poskytuje ochranu proti ohýbání, nárazům a extrémním teplotám. Její stupeň krytí IP68 zajišťuje odolnost proti vodě, prachu a pádům z výšky až pěti metrů, což z ní činí spolehlivou volbu pro tvůrce pracující v náročných podmínkách.

Karta Armor Gold SDXC UHS-II s rychlostí zápisu až 205 MB/s a rychlostí čtení až 280 MB/s umožňuje profesionálům pořizovat videa ve vysokém rozlišení 6K a 4K bez výpadků nebo zpoždění snímků. Je klasifikována rychlostním stupněm V60 a zajišťuje plynulé a spolehlivé nahrávání pro sport, komerční projekty a dokumentární filmy.

Karta je navržena s ohledem na odolnost a má robustní provedení bez drážek, které odstraňuje křehké součásti, jako je přepínač ochrany proti zápisu, čímž se snižuje riziko poškození. Robustní ocelová konstrukce také pomáhá odvádět teplo a zabraňuje přehřívání. Laserem gravírované značky nahrazují tradiční štítky a zajišťují, že klíčové informace zůstanou viditelné i při intenzivním používání.

Karta je k dispozici ve velikostech až 1 TB.

Ceny a dostupnost

Tyto nové paměťové karty jsou již skladem a dostupné k expedici.

Doporučená prodejní cena:

130963  LEXAR SDXC ARMOR GOLD UHS-II U3, STAINLESS STEEL, IP68 R280/W210 (V60) 128GB – 3.690,- Kč / 146 €

130964  LEXAR SDXC ARMOR GOLD UHS-II U3, STAINLESS STEEL, IP68 R280/W210 (V60) 256GB – 6.090,- Kč / 243 €

Klíčové specifikace

  • Jádro z nerezové oceli
  • 37krát pevnější než standardní paměťové karty
  • Hodnocení V60, skvělé pro sekvenční fotografování nebo 6K videa
  • Vyrobeno tak, aby odolalo náročným podmínkám, stupeň krytí IP68

Přenosná fotobudka od společnosti HP

HP Sprocket Photobooth je přenosné a snadno použitelné řešení pro vytváření trvalých vzpomínek a dodání zábavy na každou oslavu nebo jinou událost. Tato kompaktní fotobudka  je ideální pro svatby, firemní akce, promoce nebo oslavy a je navržena tak, aby vám pomohla snadno zachytit a sdílet všechny výjimečné okamžiky.

Díky jednoduchému nastavení a intuitivním funkcím umožňuje fotobudka HP Sprocket Photobooth během několika sekund pořizovat a tisknout fotografie o rozměrech 3,5 × 4,25“ (9 × 11 cm). Díky použití technologie ZINK jsou tyto fotografie odolné proti rozmazání, vodě a roztržení a jsou doplněny lepicí podložkou pro větší univerzálnost. Přizpůsobte si každou fotografii pomocí tematických rozvržení, filtrů a rámečků, aby byla každá fotografie jedinečnou památkou.

Nastavitelný 10,1″ dotykový displej fotobudky usnadňuje prohlížení a úpravy fotografií v reálném čase, zatímco vestavěné kruhové LED světlo a blesk zajišťují jasné a dobře osvětlené snímky. Sdílení vzpomínek je bezproblémové díky možnostem tisku více kopií, připojení přes Wi-Fi nebo generování QR kódů pro digitální stažení.

Přizpůsobitelné funkce, jako je časovač odpočítávání, nastavení chráněné PIN kódem a profily událostí, poskytují větší flexibilitu, takže je snadné přizpůsobit fotobudku každé příležitosti.

HP Sprocket Photobooth je zábavný a všestranný způsob, jak zachytit vzpomínky a okamžitě je sdílet. Vezměte ho s sebou na příští akci a vytvořte okamžiky, které přetrvají. Používejte s papírem HP Zink 3,5 x 4,25“ (9 x 11 cm).

Ceny a dostupnost

Fotobudka HP Sprocket Photobooth bude skladem na přelomu února/března 2025.

Doporučená prodejní cena:

129964 Fotobudka HP Sprocket Photobooth – 16.090,- Kč / 633 €

Klíčové vlastnosti:

  • Rychle vytištěné fotografie: odolné, nerozmazatelné a s lepící zadní stranou
  • Personalizované návrhy: přidejte rozvržení, filtry a rámečky, aby odpovídaly tématu vaší události.
  • Interaktivní displej: 10,1″ dotykový displej pro úpravy a náhledy v reálném čase
  • Vylepšené osvětlení: vestavěné kruhové LED světlo a blesk pro jasné fotografie
  • Snadné sdílení: tiskněte na místě, sdílejte přes Wi-Fi nebo použijte QR kódy pro digitální přístup
  • Možnosti specifické pro danou událost: časovače odpočítávání, zabezpečená nastavení a přizpůsobitelné profily

Valoi Easy120 pro skenování analogového středoformátového filmu

Společnost Valoi představuje Easy120, nové řešení určené ke skenování středoformátových filmů se stejnou lehkostí a efektivitou, jakou analogoví fotografové využívali u dříve představeného modelu Easy35. Zařízení Easy120 je určeno pro zpracování filmů formátu 120, jako jsou 6×4,5, 6×6, 6×7 a 6×9, a rozšiřuje tak poslání společnosti Valoi poskytovat dostupné možnosti skenování pro fotografy všech úrovní.

Zařízení Easy120 nabízí kompaktní nastavení, které uživatelům umožňuje rychle naskenovat celou roli s konzistentními výsledky. Přestože je primárně určen pro středoformátové filmy, zvládne i různé 35mm formáty, jako jsou panoramatické negativy do šířky 90 mm a paspartované 35mm diapozitivy. Jeho všestranná konstrukce funguje s většinou makro objektivů, což dává fotografům možnost flexibilně využívat při skenování vybavení, které již vlastní.

Skener Easy120 je vybaven zakřivenou dráhou ve tvaru dvojitého S, která film při průchodu držákem vyrovnává a zajišťuje tak ostré a konzistentní výsledky při každém skenování. Jeho pružinový mechanismus aretace držáku umožňuje rychlou a snadnou výměnu držáků filmů a uspokojivý systém „click-in-place“ pro přesné zarovnání.

Jeden svitek filmu lze natočit za 1-2 minuty. Posun filmu se provádí manuálně protažením filmu, nebo můžete připojit volitelnou pomůcku Easy120 Advancer pro zvýšení rychlosti a přesnosti.

Model Easy 120 má vestavěnou LED diodu CS-LITE s vysokým indexem podání barev (CRI), která nabízí tři režimy teploty světla, z nichž každý je optimalizován pro konkrétní typy filmů: diapozitivy, černobílé negativy a barevné negativy. Režim barevných negativů je speciálně navržen pro zlepšení separace barev a snížení šumu při skenování negativů s oranžovou maskou.

Ceny a dostupnost

Nový model Valoi Easy120 je k dispozici skladem k okamžité expedici.

Doporučená prodejní cena:

130734 VALOI EASY120 – 14.290,- Kč / 563 €

Klíčové specifikace

  • Snadné použití, funguje s většinou makro objektivů
  • Zvládne většinu formátů 120 filmů
  • Pracuje také s 35mm filmem
  • Konstrukce, která zplošťuje film
  • Jeden svitek filmu lze natočit za 1-2 minuty.
  • Vestavěná LED dioda optimalizovaná pro různé typy filmů

NVIDIA App umožní v Kingdom Come: Deliverance II využít nejnovější AI model pro DLSS Super Resolution

Minulý týden si mohla veřejnost poprvé vyzkoušet DLSS 4 s funkcí DLSS Multi Frame Generation pro GPU a notebooky s GeForce RTX řady 50. S tím se pojí možnost manuálně zprovoznit DLSS4 s Multi Frame Generation skrz override v NVIDIA App ve hrách, do kterých se novinka teprve chystá, nebo v podporovaných titulech alespoň využít vylepšené AI modely, které s DLSS 4 přišly. Aktuálně jsou tyto modely a funkce dostupné ve více než 75 hrách a aplikacích.

Nyní je kompletní sada vylepšení DLSS 4 včetně DLSS 4 s Multi Frame Generation nativně k dispozici v Alan Wake 2, Cyberpunk 2077 a Hogwarts Legacy. Star Wars™ Outlaws na tento seznam přibude brzy. A podporu některé z verzí DLSS hlásí tento týden hned 6 právě vydávaných nebo chystaných novinek: Kingdom Come: Deliverance II, The First Berserker: Khazan, NINJA GAIDEN 2 Black, Ambulance Life: A Paramedic Simulator, FINAL FANTASY VII REBIRTH a Level Zero: Extraction. Podrobnosti najdete v tomto článku:

  • The First Berserker: Khazan: The First Berserker: Khazan je připravované akční RPG pro jednoho hráče z rozsáhlého světa Dungeon & Fighter (DNF), které NEXON a Neople chystají pro miliony hráčů po celém světě. Už nyní, skoro 2 měsíce před vydáním hry 27. března si hráči mohou ze služby Steam stáhnout dvouúrovňovou demoverzi. Postup z ní se po vydání přenese do plné verze. V demu mohou všichni hráči s kartami GeForce RTX aktivovat funkce DLSS Super Resolution, která zrychluje snímkovou frekvenci, a NVIDIA Reflex, která snižuje latenci počítače, aby byly bitvy ještě svižnější. Případně lze aktivovat DLAA, pokud má karta výkonovou rezervu, a maximalizovat tak kvalitu obrazu. Pomocí override v NVIDIA app na DLSS 4, lze upgradovat DLSS Super Resolution na nový transformátorový AI model, pro další vylepšení kvality obrazu, a také aktivovat DLSS Multi Frame Generation generující až tři dodatečné snímky na jeden tradičně vykreslovaný snímek. Zde se dozvíte, jak na to.
  • NINJA GAIDEN 2 Black: Tento remaster hry Ninja Gaiden II z roku 2008 je vytvořen v Unreal Enginu 5 a může se pochlubit hardwarově akcelerovaným osvětlením Lumen, které výrazně vylepšuje vše od vizuální stránky postav až po pozadí. Samotné postavy, efekty a osvětlení byly zcela přepracovány, aby plně využívaly moderní technologie. Hráči počítačových her s kartou GeForce RTX mohou aktivovat funkce DLSS Super Resolution a DLSS Frame Generation pro zrychlení výkonu.
  • Ambulance Life: A Paramedic Simulator: Jedná se o první hru, ve které si vyzkoušíte všechny aspekty života záchranáře. Už při vydání bude obsahovat podporu DLSS Super Resolution a DLSS Frame Generation a ray tracingové efekty.
  • FINAL FANTASY VII REBIRTH: Projekt remaku FINAL FANTASY VII využívá nejnovější technologie, aby herní klasiku upgradoval na next gen titul a umožnil fanouškům prožít slavný příběh v novém podání. Druhý díl projektu, FINAL FANTASY VII REBIRTH, právě vychází na PC a hráči s GeForce RTX mohou zrychlit FPS pomocí DLSS Super Resolution.
  • Kingdom Come: Deliverance II navazuje tam, kde jeho předchůdce skončil, a vrhá hráče do role Henryho, nezlomného syna kováře, zapleteného do bouřlivého příběhu pomsty, zrady a sebepoznání. Hráči s kartami GeForce RTX mohou svůj zážitek vylepšit díky technologii DLSS Super Resolution a override v NVIDIA app přidává možnost tuto funkci vylepšit prostřednictvím transformátorového AI modelu z DLSS 4. Zde se dozvíte, jak. K dispozici je také DLAA pro vyhlazení hran pomocí AI.
  • Level Zero: Extraction: Extrakční hororová střílečka pro více hráčů od Doghowl Games a tinyBuild v sobě spojuje srdceryvné napětí asymetrických survival hororů se souboji typickými pro extrakční střílečky. Hra právě opustila Early Access a hráči s GeForce RTX mohou zrychlit snímkovou frekvenci pomocí DLSS Super Resolution a DLSS Frame Generation.

SledovaniTV nabízí v únoru promokanály Film Europe a Film Europe+

V únoru si uživatelé SledovaniTV mohou zdarma užít filmové stanice Film Europe a Film Europe+, které přinášejí špičkovou evropskou kinematografii.

Brno, 3. února – V únoru mohou uživatelé SledovaniTV zdarma sledovat programy dvou filmových stanic Film Europe a Film Europe+. Ty se zaměřují na snímky z dílen evropských filmařů, mezi nimiž má své oblíbené místo například oblíbená skandinávská kinematografie. Film Europe+ uvádí festivalové novinky z Cannes a Berlína v televizních premiérách.

V únoru nabídne stanice například životopisné drama Renoire o slavném malíři, jeho synovi a jejich společné múze. V animovaném snímku Obchod pro sebevrahy se začne postupně rozkládat tato rodinná živnost ve chvíli, kdy na svět přijde dítě ztělesňující životní optimismus. Na televizní obrazovky přímo z knižního bestselleru přichází Muž jménem Ove. Dramatická komedie o nečekaném přátelství, lásce a o tom, jak je důležité obklopit se správnými věcmi.

‚‚Únorové promokanály Film Europe a Film Europe+ přinášejí divákům jedinečnou možnost objevovat snímky, které se na televizních obrazovkách běžně neobjevují. Evropská kinematografie nabízí vše od festivalových dramat až po vizuálně působivé artové filmy, díky čemuž si naši uživatelé mohou rozšířit filmové obzory,” říká marketingový ředitel SledovaniTV Lukáš Pazourek.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 190 televizních kanálů a přes 120 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV nabízí také možnost nahrát si vysílání na 6 měsíců, k dispozici je k tomu až 600hodinový prostor.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson), Amazon Fire TV, RokuTV a samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak koncovým uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v Česku a na Slovensku.

Kontakt pro média

Jméno: Veronika Vyskočilová
Telefon: +420 735 177 490
E–mail: vyskocilova@sledovanitv.cz

 

Huawei Mate X6: revoluční skládací smartphone, který posouvá kvalitu fotografie

Praha, 4. února 2025 – Společnost Huawei uvedla v polovině prosince minulého roku v rámci akce s názvem „Unfold the Classic“ několik novinek, včetně mobilního telefonu se skládací obrazovkou Huawei Mate X6. Jejím cílem je s modelem Mate X6 nastavit nové standardy v oblasti skládacích telefonů. Huawei Mate X6 přináší významná vylepšení, zejména v designu, míře odolnosti a kvalitě fotografií, čímž posouvá celkový uživatelský zážitek na vyšší úroveň.

Převratný design i vysoká odolnost

Tento nový skládací telefon je vyroben z inovativních a odolných materiálů, má certifikaci IPX8, která zajišťuje ochranu proti vodě, a přední stranu kryje odolné sklo Kunlun Glass 2. Zároveň je nejen pevný, ale i tenký – ve složeném stavu má tloušťku necelý 1 cm, což je srovnatelné s klasickým smartphonem, v rozloženém stavu má pouhých 4,6 mm. Váží jen 239 gramů, takže se jedná o poměrně lehké zařízení, které se vám v kapse rozhodně nepronese.

Huawei Mate X6 nabízí vnější displej o velikosti 6,45″ s poměrem stran 20:9 a vnitřní displej o úhlopříčce 7,93″ s téměř čtvercovým poměrem 1,09:1. Oba displeje jsou typu OLED LTPO se 120Hz obnovovací frekvencí. Tento revoluční skládací smartphone je dostupný v několika barevných provedeních: Nebula Red, Black a Nebula Gray s designem Space-Age Orbit.

Špičková kvalita fotoaparátu

Huawei Mate X6 klade důraz především na mobilní fotografii a přináší průlomové možnosti skládacího fotografování. Na zadní straně se nachází masivní modul fotoaparátu, který nabízí špičkovou optiku a pokročilé funkce.

Hlavní 50Mpx fotoaparát s optickou stabilizací (OIS) disponuje unikátní proměnlivou clonou s rozsahem f/1,4 až f/4,0, díky čemuž se lépe přizpůsobí světelným podmínkám a poskytne vyšší kvalitu snímků za jakýchkoli podmínek. Dále je k dispozici 40Mpx širokoúhlý fotoaparát, který díky vysokému rozlišení zajistí detailní snímky, a 48Mpx teleobjektiv s 4násobným optickým a až 100násobným digitálním zoomem. Teleobjektiv navíc podporuje makrofotografii s ostřením již od 5 cm. O realistickou barevnost snímků se stará speciální fotoaparát, který se jmenuje Ultra-Chroma Camera. Jeho úkolem je zachytit co nejvěrnější odstíny, včetně přesného vykreslení tónů lidské pleti.

Huawei Mate X6 exceluje i v oblasti videa, kde podporuje záznam ve 4K rozlišení a nabízí širokou škálu kreativních režimů pro fotografii i video. Mezi ně patří například několikanásobná expozice, která umožňuje zachytit fáze pohybu objektu, nebo dlouhá expozice, díky níž lze vytvářet snímky s efektně rozmazanými pohybujícími se objekty. Huawei Mate X6 svým fotografickým vybavením nastavuje laťku pro mobilní fotografování poměrně vysoko a osloví nejen nadšence do mobilní fotografie ale i náročné uživatele.

Vylepšený uživatelský zážitek

Díky širokému displeji v rozloženém stavu posunete svůj uživatelský zážitek na novou úroveň. Snadno můžete přepínat mezi až třemi otevřenými aplikacemi současně, což dělá z této revoluční skládací technologie ideální nástroj pro multitasking.

Jistě také potěší funkce eliminace hluku během hovorů za pomocí AI, která zajistí dokonale čistý zvuk. Mate X6 navíc přichází se snadno ovladatelným operačním systémem EMUI 15 s vlastním obchodem s aplikacemi App Gallery.

Dostupnost a cena

Skládací smartphone Huawei Mate X6 je na našem trhu dostupný od 3. února tohoto roku a pořídit si ho můžete za cenu 49 999 Kč na oficiálním e-shopu Huawei nebo u prodejce Alza.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer Business Group naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

LG PŘEDSTAVUJE POKROČILÁ ŘEŠENÍ PRO REKLAMU NA KOMERČNÍCH DISPLEJÍCH PRO B2B KLIENTY

LG Business Cloud uvádí LG DOOH Ads a LG Pro:Centric Stay, nabízející více možností na míru pro různorodá B2B prostředí

PRAHA, 3. února 2025 — Společnost LG Electronics (LG) představí na veletrhu Integrated Systems Europe (ISE) 2025, který proběhne od 4. do 7. února v Barceloně, vylepšenou verzi online platformy LG Business Cloud. Tato platforma zjednodušuje správu a provoz komerčních displejů a hotelových televizorů LG. V reakci na měnící se potřeby B2B klientů nyní zahrnuje reklamní řešení LG DOOH Ads pro produkty digitálního značení a řešení LG Pro:Centric Stay pro krátkodobé pronájmy.

Přívětivé prostředí pro reklamy s LG DOOH Ads

LG DOOH Ads nabízí správcům komplexní, přizpůsobitelné a snadno použitelné řešení pro komerční zobrazování reklamy. Správci mohou nastavit klíčové parametry, jako je region, cena a typ reklam, díky nimž LG DOOH Ads automaticky vybere vhodné reklamy pro zobrazení. Důsledkem je zjednodušení pro firmy – nemusí si samy vyhledávat a zajišťovat inzerenty, platforma to udělá za ně.

Kromě toho, LG DOOH Ads umožňuje flexibilní zobrazování reklam, které správce získal z nezávislého zdroje. Pokročilá technologie kamer využívající AI analyzuje údaje o divácích, jako je pohlaví, věk a chování, a na základě toho zobrazuje reklamy cíleně. Poskytuje také analytické zprávy o očekávané účinnosti těchto reklam.[1]

Speciální řešení pro krátkodobé pronájmy

Platforma LG Business Cloud rovněž představuje LG Pro:Centric Stay, nové řešení navržené speciálně pro krátkodobé pronájmy. LG Pro:Centric Stay doplňuje stávající řadu softwarových řešení dostupných na platformě, včetně systému pro správu obsahu digitálních nápisů LG SuperSign Cloud, LG Pro:Centric Cloud pro hotelové televizory a LG ConnectedCare. Tyto inovativní nástroje, přizpůsobené různým B2B prostředím, pomáhají zajistit vyšší efektivitu a flexibilitu při správě zářízení.

Společnost LG celosvětově pokračuje v podpoře významných B2B klientů pomocí svých snadno integrovaných softwarových řešení. Pro:Centric Cloud byl navržen pro hotelové televizory, jelikož provozovatelům dovoluje poskytovat personalizované informace do každého pokoje – od speciálních nabídek pro novomanžele po časy odjezdů kyvadlové dopravy pro skupiny.

Vzdálená správa displejů s LG ConnectedCare

Řešení LG, konkrétně LG ConnectedCare, využívá i významný španělský poskytovatel telekomunikačních služeb a známá americká síť rychlého občerstvení. Toto řešení nabízí pohodlnou a intuitivní vzdálenou správu displejů. Tím výrazně zlepšuje provozní efektivitu, snižuje potřebu individuálního nastavování každého displeje a umožňuje proaktivní řešení problémů díky včasným e-mailovým upozorněním při zjištění chyby.

Působivá softwarová řešení společnosti LG pro digitální značení – včetně nově přidaných LG DOOH Ads a LG Pro:Centric Stay – jsou dostupná prostřednictvím platformy LG Business Cloud.

„S příchodem LG DOOH Ads a LG Pro:Centric Stay na LG Business Cloud mohou nyní společnosti efektivněji spravovat své digitální displeje,“ uvedl Paik Ki-mun, vedoucí divize Information Display Business společnosti LG Media Entertainment Solution Company. „Naším cílem je poskytovat globálním B2B klientům unikátní softwarová řešení, která umožňují vzdálenou správu displejů a personalizovanou distribuci obsahu.“

Účastníci prezentace společnosti LG na veletrhu ISE 2025, kteří potvrdí své předplatné platformy LG Business Cloud, obdrží exkluzivní kupón na 50% slevu na předplatné.

O společnosti LG Electronics Media Entertainment Solution Company

Společnost LG Media Entertainment Solution Company (MS) patří mezi přední inovátory v oblasti televizorů, audia, displejů a chytrých televizních platforem. Vylepšuje zážitek z mediální zábavy prostřednictvím OLED televizorů s dokonalým zobrazením barev a prémiových LCD QNED televizorů, které využívají personalizovanou platformu webOS pro chytré televizory. Společnost MS také nabízí pokročilá řešení v oblasti informačních technologií, jako jsou herní a firemní monitory, notebooky, projektory, cloudová zařízení a lékařské displeje. V segmentu Signage poskytuje řešení zahrnující Micro LED displeje, digitální značení, displeje pro hotelnictví a softwarové nástroje pro správu značení, která jsou navržena s cílem maximalizovat efektivitu práce zákazníků a přinášet jim vysokou přidanou hodnotu.

Další novinky o společnosti LG naleznete na adrese www.LGnewsroom.com.

  1. Služba využívající AI kamery, která zahrnuje analýzu dat o chování zákazníků, vyžaduje integraci s externími řešeními a podléhá dodatečným poplatkům.

 

Státní podpora pro videohry: vývojáři nově mohou žádat o finance z fondu audiovize, musí se ale podělit o příjmy

Praha 4. února 2025 – Herní průmysl v Česku vykazuje dlouhodobě úspěšné výsledky a několikrát ukázal, že dokáže konkurovat i na globální úrovni. I na něj však loni dopadly následky krize – podle nejnovějších statistik Asociace českých herních vývojářů se v roce 2023 propadl obrat (na 5,54 miliardy korun) i zisk (na zisk 1,94 miliardy). Opětovnému nakopnutí českých videoher nyní jde vstříc stát, a to novelou dosavadního zákona o audiovizi. Ta vstoupila v účinnost 1. ledna 2025 a mimo jiné staví videohry na roveň tradičním druhům audiovizuální tvorby. Videoherní průmysl díky ní má nyní také nárok na dotace, ovšem s podmínkou podílu na zisku.

„Dosavadní znění zákona o audiovizi nepočítalo s podporou videoher. Hlavní důvod tohoto odlišného zacházení s videoherní tvorbou lze spatřovat v její relativně krátké historii, zejména pokud ji porovnáváme s tradičními oblastmi audiovize, jako je například kinematografie. Současně měl tento typ tvorby v době přijetí zákona o audiovizi omezenější společenský a ekonomický význam, než je tomu dnes. Zákonodárce ji proto dlouho považoval za segment, který nevyžadoval úpravu a podporu na úrovni zákona,“ vysvětluje Jaroslav Menčík, partner advokátní kanceláře Mavericks, proč se zákonodárci začali zabývat touto problematikou ve větší míře až minulý rok.

Videoherní průmysl jako propagátor kultury

Herní byznys však od okamžiku přijetí původního zákona o audiovizi před více než deseti lety zaznamenal významný rozvoj a stal se odvětvím, které se dotýká kontinuálně rostoucího počtu lidí. Navíc se jedná o typ tvorby, která je značně nákladná, přitom současné možnosti získání veřejného financování jsou omezené. Právě na tento fakt reaguje novela, která během minulého roku prošla parlamentem a podepsal ji také prezident. „Nedostupnost finančních zdrojů brání rozvoji uměleckého a kreativního potenciálu tvůrců a limituje jejich hospodářské výsledky. Přitom je český videoherní průmysl silně proexportní, přes 90 procent české herní produkce putuje na globální trh,“ říká Jaroslav Menčík a dodává, že tím dochází i k propagaci české kultury v zahraničí.

Ruku v ruce se změnou zákona se zavedla i jednotná definice pojmu videohry, která je inspirovaná formulacemi jiných členských států EU. „Rozumí se jí interaktivní dílo s audiovizuálními prvky spočívající ve hře nebo simulaci, které využívá digitální technologie, je způsobilé být vydáno prostřednictvím elektronického nebo fyzického média, je řízeno počítačovým programem umožňujícím osobě hrající hru interagovat s dynamikou hry nebo simulace a obsahuje v digitální podobě alespoň dva z následujících čtyř prvků: text, zvuk, statický obraz nebo animované snímky,“ definuje videohry slovy navrhovaného zákona Jaroslav Menčík. Zároveň upozorňuje, že pojem „videohra“ a nikoli „počítačová hra“ byl zvolen záměrně. Videohra je totiž nadmnožinou, do níž spadá počítačová hra, stejně jako třeba hra konzolová nebo mobilní.

Podpora herního vývoje na dotační bázi

Videoherní průmysl nepodléhá parafiskálním poplatkům, které odvádějí distributoři a streamovací společnosti (např. Netflix) do státního rozpočtu. Z toho důvodu má být videoherní průmysl podpořen formou dotací s podílem na zisku. „Příjemce dotace pak vrací fondu z výnosů videohry určité procento, a to až do maximální výše udělené dotace,“ uvádí Jaroslav Menčík.

V Česku jsou možnosti podpory herního průmyslu z veřejných zdrojů v současnosti limitované, podléhají nařízením Evropské komise, které veřejnou podporu videoher až na výjimky explicitně zakazují. Státy tak musejí za komisí přijít s žádostí o výjimku. „Veřejná podpora, jejíž poskytnutí není legislativou bez dalšího umožněno, zřejmě bude muset být předložena ke schválení Evropské komisi, která posoudí její slučitelnost s vnitřním trhem EU. Některé jiné státy EU povolení pro režimy podpory videoherního průmyslu od Evropské komise úspěšně získaly a začaly využívat potenciálu, který se v rozvoji videoherního průmyslu skrývá,“ konstatuje Jaroslav Menčík.

Příkladem je třeba Irsko, jemuž v září roku 2022 Evropská komise schválila režim podpory pro digitální hry ve formě daňové úlevy. Německo má možnost využít přímých grantů pro digitální hry od roku 2020. Dánsko si alternativní výjimku prosadilo dokonce už v roce 2017. Novela zákona o audiovizi obdobnou cestu dláždí také pro Česko.

Více o Mavericks | web

Advokátní kancelář Mavericks je specialistou na digitální ekonomiku, IT, technologie, startupy, venture kapitálové a private equity transakce. Za svou historii pomohli v Mavericks stovkám klientů s e-commerce, nastavením IT smluv, ochranou duševního vlastnictví a vyjednáváním při vstupu investora. Kancelář si zakládá na špičkovém týmu právníků, kteří se kromě titulů z českých vysokých škol pyšní diplomy z prestižních amerických univerzit včetně UC Hastings a New York University. Tomáš Ditrych, který Mavericks před několika lety založil, získal unikátní specializaci na startupy a venture kapitálové transakce přímo v San Francisku, kde v minulosti působil. Tomuto oboru se nyní naplno věnuje v ČR nejen při vyjednávání desítek transakcí ročně, ale také v rámci výuky vlastního předmětu na pražské Právnické fakultě UK. Advokáti z Mavericks za pomoci nejmodernějších technologií poskytují právní služby se specializací na průmysl 4.0. Mavericks aktivně přispívají k rozvoji české venture kapitálové scény. Od roku 2020 každoročně vydávají VC Deals Report s daty o investicích do českých startupů a organizují bezplatné vzdělávací webináře Startup Legal Clinic pro začínající české podnikatele.

Předchozí tiskové zprávy:

Exit mobile version