Přímo z mobilu běžně nakupují dvě třetiny Čechů. Skoro pětina už má zkušenost s kontextovým nakupováním. Tedy například ze sociálních sítí nebo z jiných než e-shopových aplikací. Na to reaguje aplikace Guláš, která spojuje plánování jídelníčku na míru s recepty food influencerů a místem, kde si uživatelé jednoduše objednají veškeré suroviny s pohodlným doručením až domů. Pro Česko si pro uvedení na trh zvolila Košík.cz jako svého klíčového partnera, který i v regionech doručí nákup už do 60 minut od objednání.

Aplikace Guláš zatím působí v Česku a Německu. Její síla tkví v tvorbě sofistikovaných jídelníčků na míru, složených z více než 1300 složitých i jednoduchých receptů od profesionálních šéfkuchařů jako je Jan Horák, Franco Luise nebo Marco Giampaoli. Jídelníček sestavuje na základě dat, které uživatel nasdílí. Bere v potaz například diety či životní styl (vegetariánství, veganství, keto), ale také zdravotní omezení (třeba lepkovou intoleranci). Jídelníček však zohlední také další osobní cíle. Mezi ně může patřit například snaha jíst zdravěji, produkovat méně odpadu anebo trávit vařením co nejméně času.

Samotné recepty jsou precizně obsahově zpracované. Zaznamenávají každý krok v přehledném videonávodu. Tím však aplikace nekončí. Na jediné kliknutí je možné vygenerovat z jídelníčku precizní nákupní seznam pro stanovené časové rozmezí. Uživatel tak snadno získá například soupis zásob, které bude pro vaření potřebovat na celý týden.

„Naše mise je jednoduchá. Automatizovat výběr receptů a nákup potravin, aby měly domácnosti víc času na věci, které jsou pro ně důležité. Pomoci jim najít, co jim chutná. Vést je při výběru jídel i přípravě doslova za ruku v každém kroku, ale tak, aby je to bavilo. Guláš je jako člen rodiny nebo spolubydlící, který rád vaří. Ukáže vám, jak naklepat stejk, připravit jíšku nebo správně očistit a nakrájet houby,“ zmiňuje Alex Tserashchuk, šéf start-upu Goulash, který za aplikací Guláš stojí. “K tomu ještě přidáváme princip, který je pro mladou generaci běžný – nakupovat na jedno kliknutí přímo při sledování obsahu.“

Jídelníček je možné pohodlně nakoupit na Košíku s expresním doručením do hodiny

Právě tady vstupuje do hry Košík.cz jako hlavní partner aplikace v Česku. Guláš je totiž možné propojit přímo s uživatelským účtem online supermarketu. Nákupní seznam se tak uloží přímo do nákupního košíku online supermarketu Košík.cz. Ten precizně napároval každou z položek nejen co do typu, ale i velikosti a gramáže.

Nákup pak proběhne standardním způsobem. Položky může zákazník pochopitelně dále doplnit a nechá si je doručit v čase, který si sám zvolí až na práh domu nebo bytu. A to už za jednu hodinu. Košík totiž spustil novou službu Expresso, s doručením do 60, resp. 90 minut od objednání v závislosti na vzdálenosti od nejbližšího skladu Košíku. Služba je aktuálně dostupná ve všech regionech kromě Prahy a středních Čech, kde bude spuštěna na začátku příštího roku. Brzy ji tedy budou moci využít 4 z 5 obyvatel Česka.

„Způsob, jak na internetu nakupujeme se mění. Stále častější jsou nákupy na jedno kliknutí třeba v rámci inspirace na sociálních sítích. Tento trend se nevyhýbá ani nakupování potravin,“ zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „Spolu s appkou Guláš přinášíme službu, která dokáže oslovit všechny generace. První výsledky jsou slibné. Už první pilotní provoz ukázal, že aplikace má potenciál doručovat od první chvíle tisícovky objednávek týdně. Věříme, že díky radě společných aktivit toto číslo rychle poroste.“

O aplikaci Guláš.app

Napsat komentář