Nově nabízí Vodafone výhodnou cenu své televize všem, kteří si ji pořídí zároveň s mobilním tarifem nebo už tarif mají. Vodafone TV tak měsíčně vyjde na pouhých 150 korun a s neomezenými mobilními daty jde o ideální kombinaci, jak vyrazit s televizí na cesty. Ať už v mobilu nebo třeba tabletu pak lze kdekoliv sledovat více než 100 programů živě i tisíce filmů z videotéky. Kromě toho zákazníci další kanály získají v aktuální akci, kdy je prémiový televizní balíček Sport nebo Cinema na první 3 měsíce zdarma.
„Vemte televizi na vzduch,“ zaznívá v nových spotech Vodafonu s hercem Martinem Hofmannem. Ukazují, že není nutné spěchat kvůli živému přenosu domů nebo někam pod střechu k televizoru. S Vodafone TV má totiž každý své nejoblíbenější pořady kdykoliv a kdekoliv po ruce.
Už dlouho platí, že službu Vodafone TV získají za výhodnou cenu ti, kteří mají od Vodafonu zároveň pevné internetové připojení. Televize od Vodafonu ovšem v dubnu prošla výraznou obměnou a teď přidává další novinku: skvělou cenu lze získat také díky kombinaci televize a mobilního tarifu. Zatímco jako samostatná služba Vodafone TV stojí 320 korun měsíčně, při kombinaci služeb je zvýhodněná o více než 50 % a stojí jen 150 korun měsíčně.
Pronájem set-top boxu přitom není podmínkou a televizi je možné sledovat až na šesti zařízeních, ať už skrze aplikace pro mobil, tablet, přes webové rozhraní na počítači, aplikace pro chytré televize se systémem Android a samozřejmě set-top box (standardní nebo prémiový).
Nově je Vodafone TV dostupná díky aplikaci i pro televizory Samsung s operačním systémem Tizen. Aplikace je pro modely Samsung s rokem výroby 2018 a novější.
Prémiové sportovní i filmové programy na první 3 měsíce zdarma
K základu Vodafone TV, který obsahuje přes 100 programů i přístup do videotéky se 2000 tituly, mohou aktuálně diváci získat doplňkový prémiový balíček Sport nebo Cinema na první 3 měsíce zdarma. Akce platí i pro stávající zákazníky, a to po splnění podmínek.
Balíček Sport obsahuje 16 programů včetně třeba Premier Sport nebo Nova Sport, tedy kompletní fotbalovou Ligu mistrů, zápasy evropských fotbalových lig i hokejovou NHL nebo závody Formule 1 (kanály Sport 1 a 2) a mnoho dalšího. V ceně balíčku Cinema jsou například kanály HBO včetně videotéky HBO Max nebo programy Filmbox.
„Naše neomezené mobilní tarify jsou v kombinaci s Vodafone TV zárukou toho, že si zákazníci mohou vychutnat své oblíbené filmy, seriály a programy kdekoli, a přitom stále s obrazem ve vysoké kvalitě. Například můžete začít sledovat sportovní zápas doma na velké televizní obrazovce a pokračovat na cestách na mobilním zařízení. Už nikdy vám neunikne žádný velkolepý gól nebo konečné skóre,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.
Přitom aplikace zrcadlí i zákazníkovy nahrávky, které si pořídil přes set-top box. Tedy nahrané pořady jsou k dispozici také v mobilu. Další možností je stáhnout si obsah z videotéky a sledovat pořady třeba v letadle nebo autobusu. Pro sledování Vodafone TV doma je stále nejlepší pořízení set-top boxu, který umožňuje třeba ovládání hlasem, zapnutí titulků nebo vlastní řazení kanálů.
Spolu s prémiovými programy dnes Vodafone TV nabízí přes 150 programů, službu Voyo v ceně doplňkového balíčku Family za 220 korun měsíčně nebo partnerství s videotékou Netflix, kdy je možné mít všechny služby na jedné faktuře Vodafonu. Více se dozvíte na webu Vodafone TV.
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 20 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.
Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.