Jako jedna z mála českých vystavujících společností představuje Epico na největším evropském mezinárodním veletrhu spotřební elektroniky IFA 2024 množství novinek z oblasti prémiového příslušenství nejen pro všechny produktové řady Apple. Cílem účasti na veletrhu je ukázka všech 4 vlastních značek z portfolia Epico, oslovení nových zákazníků a rozšíření mezinárodní prodejní sítě. Aktuálně jsou produkty Epico dostupné již ve více než 30 zemích světa.

Kromě svých stávajících značek Epico a Epico Resolve, která je zaměřena na udržitelnost, zde jsou detailně představeny nové značky – Epico UNUM zahrnující exkluzivní produkty z luxusních materiálů, a také dostupnější značka Spello, jejíž sortiment zahrnuje i příslušenství pro zařízení s operačním systémem Android. Prostřednictvím účasti na veletrhu chce české Epico oslovit především nové zákazníky a rozšiřovat jejich síť. Kompletní portfolio značek spolu s kvalitními 360° službami pokryjí nyní všechny jejich potřeby. Kromě toho si dává Epico za cíl posilovat postupně pozici vlastních značek, zvyšovat jejich povědomí a navýšit jejich viditelnost v lokální i mezinárodní prodejní síti kamenných prodejen i e-shopů.

Novinky Epico na IFA

V Berlíně ukazuje Epico hned několik unikátních novinek ze svých produktových řad. K nejzajímavějším patří nová ochranná skla. Pod značkou UNUM představuje Epico ochranné sklo s 99,99% obsahem safíru, které lze poškrábat jen diamantem. Zároveň vystavuje nové sklo Epico ImpactBuffer Glass 3D nabízející oproti předchozím řadám více než desetinásobně lepší odolnost proti nárazům. Součástí expozice je i praktická ukázka odolnosti obou zmíněných novinek ve formě crashtestů. Safírové sklo mohou návštěvníci stánku zkoušet poškrábat kovovou drátěnkou, klíčem či nůžkami a odolnost skla s technologií ImpactBuffer je prokazována pouštěním 300gramového závaží z výšky dvou metrů. Nová skla, stejně jako další příslušenství, budou dostupná pro novinky, které představí Apple 9. září. Na nový iPhone má Epico připravené také například silikonové pouzdro Mag+ Silicone Case Pro v pěti barevných provedeních s hliníkovými designovými i ochrannými prvky či oblíbená pouzdra Hero Case.

Na IFA představuje Epico také bezdrátové nabíječky standardu Qi2, kterými je možné nabíjet současně až tři zařízení, nebo své stylové a odolné kožené doplňky pro iPhone, AirPods, Apple Watch a další zařízení.

Mezi dalšími vystavenými exponáty najdou návštěvníci na stánku Epico také například produkty vlastní značky Spello zaměřené na zákazníky, kteří dávají přednost dostupnějšímu příslušenství. Expozici doplní i stále rostoucí produktová řada Epico Resolve, která se zaměřuje na udržitelnost a zahrnuje produkty vyrobené z recyklovaných materiálů. Ukázána je také nová značka UNUM, která osloví zákazníky luxusními materiály jako pravá kůže, titan, nebo již zmíněný safír.

Jako součást 360° péče maloobchodním prodejním partnerům představuje Epico na veletrhu nový brandovaný program reprezentativních POS stojanů s možností individuálního přizpůsobení prodejnímu místu. Díky nim budou moct obchodníci produkty lépe vystavit a zákazníci si je budou mít možnost vyzkoušet přímo v prodejně před nákupem.

Společnost Epico jsme od začátku směrovali do prémiového segmentu. Tomu odpovídá i naše dosavadní téměř výhradní zaměření na uživatele Apple. Nyní jsme se s naší novou značkou Spello rozhodli vstoupit i do vod Android příslušenství. Veletrh IFA nám ve všech ohledech našeho směrování otevírá nové příležitosti,“ komentuje účast na veletrhu Petr Ryška, obchodní ředitel společnosti Epico.

Veletrh IFA 2024 se koná berlínském výstavišti ve dnech 6. až 10. září. Expozici Epico najdou návštěvníci v hale 3.2 na stánku 216.

O společnosti Epico

Původní česká společnost Epico vznikla v roce 2014. Nyní prodává prémiové příslušenství pro mobilní zařízení, působí ve více než 30 zemích světa a v aktuálně spolupracuje s více než 700 maloobchodními prodejnami. Další informace: www.myepico.com

Napsat komentář