● Společnost Motorola, kterou vlastní globální technologická společnost Lenovo, se stává prémiovým partnerem Euroligy v basketbalu a EuroCupu
● Dohoda spojuje společnost Motorola a basketbalovou Euroligu do roku 2026
Basketbalová Euroliga a společnost Motorola oznámily víceletou sponzorskou smlouvu, na základě které se společnost Motorola stane prémiovým partnerem pro mobilní chytré telefony obou hlavních evropských basketbalových klubových soutěží, Turkish Airlines Euroliga a BKT EuroCup, do konce roku 2026. Novinka bude oficiálně oznámena 9. ledna, v jednom z klasických duelů Turkish Airlines Euroligy mezi velmocemi Bayern Mnichov a Real Madrid.
„Jsme nadšeni, že můžeme přivítat společnosti Motorola a Lenovo v naší rozrůstající se rodině strategických partnerů,“ řekl Paulius Motiejunas, Euroleague Basketball CEO. „Stejně jako basketbalová Euroliga, i společnost Motorola je všeobecně známá svou bohatou historií, inovacemi a vášní. Těšíme se na spojení sil s posláním spojovat lidi prostřednictvím technologie a sportu.”
Společnost Motorola, která je od roku 2014 součástí společnosti Lenovo, je v čele inovací jako klíčový faktor transformace technologie smartphonů. Basketbalová Euroliga, známá svými předními basketbalovými soutěžemi v celé Evropě, neustále upřednostňuje své fanoušky a jedinečnou atmosféru, která se vytváří během jejích zápasů. Spolupráce se společností Motorola potvrzuje tento závazek se zaměřením na uspokojování vyvíjejících se potřeb konečného uživatele – vášnivé basketbalové nadšence, díky kterým jsou akce Euroligy skutečně výjimečné.
Nejnovější velké globální sportovní partnerství s basketbalovou Euroligou, na kterém se dohodly společnost Motorola a Lenovo se připojuje k dalším skvělým organizacím jako Formula 1®, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga a San Diego Padres, a dalším.
Fabio Capocchi, EMEA MBG General Manager, komentuje sponzorství: „V roce 2023 jsme v regionu EMEA zaznamenali obrovský úspěch spolupráce a partnerství, které rezonovaly s vášněmi spotřebitelů. A nyní začínáme nový rok tím, že se stáváme sponzorem Turkish Airlines Euroligy a BKT EuroCupu, nejvyšších evropských soutěží pro basketbalové kluby. Pro společnost Motorola je to významná událost a důležitý milník ve vývoji naší značky.“
Fabio Capocchi dále dodal: „Díky našemu nejnovějšímu partnerství se můžeme spojit se spotřebiteli v celé euroligové komunitě a umožnit jim žít život přes jejich vlastní optiku a vášně. Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s basketbalovou Euroligou a uvést do života naši společnou ambici přinášet pozitivní změny.“
Lara Rodini, Global Sponsorships & Activation Director Lenovo: „Je nám potěšením oznámit toto nové partnerství s basketbalovou Euroligou, které opět zdůrazňuje, že pro naši společnost je důležité být součástí sportovního světa, abychom zlepšili povědomí o naší značce a její pozici na globální scéně: Obě společnosti sdílejí důležité společné hodnoty, jako je vášeň, silná motivace, odhodlání, zaměření na výsledky a týmový duch, a budeme společně spolupracovat ve světě, kde fanoušci představují dlouhý příběh lidských, sportovních, sociálních a etických hodnot.“
Lara Rodini pokračuje: „Vstupujeme do obrovské příležitosti, prostřednictvím sponzorství Turkish Airlines Euroligy a BKT EuroCupu, spojit tisíce lidí – vášnivé fanoušky žijící v různých zemích – tím, že jim dáme možnost vyprávět svůj příběh tak, jak ho vidí. Toto partnerství také umožní společnosti Motorola vytvářet exkluzivní obsah a zapojit fanoušky na celém světě, aby oslavili nadšení z toho nejlepšího z evropského basketbalu a vytvořili dlouhotrvající, působivé momenty.“
„Jsem nadšený, že mohu oznámit naše partnerství se společností Motorola, jednou z nejznámějších značek mobilních technologií, která sdílí naše základní hodnoty přístupu zaměřeného na fanoušky a neustálých inovací. Basketbalová Euroliga se pyšní svojí rozsáhlou přítomností v celém regionu, díky čemuž jsme jednou z mála značek, které jsou schopny poskytovat skutečně celoevropskou platformu.“ říká Gawain Davies, Euroleague Basketball Senior Director Corporate Partnerships & Licensing. „Těšíme se na spolupráci se společností Motorola, která přinese fanouškům Euroligy na našich různých trzích lepší zážitek.“
Jako součást dohody se globální a ikonická značka Motorola bude zobrazovat ve všech hrách Euroligy a EuroCupu, v aréně a ve vysílání, jakož i v digitálních platformách a obsahu soutěží.
Další iniciativy zaměřené na zlepšení zážitků fanoušků Euroligy a EuroCupu prostřednictvím širší infrastruktury technologických možností společností Lenovo a Motorola budou oznámeny později.
Tato spolupráce mezi basketbalovou Euroligou a společností Motorola znamená společné odhodlání posouvat hranice inovací a zároveň udržovat fanoušky v centru hry. Obě organizace se těší, že v rámci tohoto partnerství budou moci představit převratné novinky, které zlepší zážitek fanoušků ve světě evropského basketbalu.
Některé funkce, vlastnosti a specifikace produktu mohou záviset na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Všechny se mohou změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA a stylizované logo M jsou registrované ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2024 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.
O společnostech Lenovo & Motorola
Společnost Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost z žebříčku Fortune Global 500 s příjmem 70 miliard USD, která poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 odkoupena společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránku https://www.lenovo.com a přečtěte si o novinkách na našem StoryHub a Motorola Global Blog.
O basketbalové Eurolize
Euroleague Basketball (EB) je globálním lídrem v oblasti sportu a zábavy, který se věnuje řízení nejvyšších evropských soutěží profesionálních basketbalových klubů v rámci jedinečného a inovativního organizačního modelu. Společnost EB, kterou vlastní a spravují některé z nejúspěšnějších a historických klubů na světě, řídí dvě hlavní mužské basketbalové soutěže na kontinentě, Turkish Airlines Euroligu a BKT EuroCup, jakož i hlavní přehlídku tohoto sportu do 18 let, turnaj EB Adidas Next Generation.
Soutěže EB přinášejí elitu evropského basketbalu na všech pět kontinentů a celé sportovní komunitě prostřednictvím platformy OTT EuroLeague TV. EB také organizuje sérii komunitních a vzdělávacích aktivit pod vedením programu One Team v souladu s cíli udržitelného rozvoje Agendy 2030 Organizace spojených národů. Na akademické půdě EB Sports Business MBA.