Tento týden DLSS 4 s funkcí Multi Frame Generation znásobuje výkon v novince Mecha BREAK, zatímco Diablo IV a Still Wakes the Deep přidávají nativní podporu s novými aktualizacemi. Navíc 3. července startuje uzavřená beta verze NTE (Neverness to Everness), která obsahuje DLSS 4 s Multi Frame Generation.

Vychází také nový ovladač GeForce Game Ready Driver s podporou právě pro Mecha BREAK a aktualizace Diablo IV a Monster Hunter Wilds.

Nový ovladač podporuje všechny grafické karty GeForce RTX 5050 – stolní i notebookové – a přináší tak NVIDIA Blackwell RTX ještě většímu počtu hráčů. Notebooky s GeForce RTX 5050 jsou v současné době k dispozici u prodejců po celém světě za cenu od 999 USD a od druhé poloviny července se v obchodech objeví grafické karty GeForce RTX 5050 za cenu od 249 USD (6479 Kč / 259 EUR). Další informace o těchto produktech najdete ve článku o oznámení GeForce RTX 5050.

DLSS je nově v těchto hrách:

  • Mecha BREAK: Mecha BREAK, vyvinutá společností Amazing Seasun Games, je multiplayerová mechová střílečka z pohledu třetí osoby. Dnes vychází is podporou DLSS 4 s Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation a DLSS Super Resolution. Při použití DLSS 4 s Multi Frame Generation a DLSS Super Resolution mohou hráči s kartami GeForce RTX řady 50 znásobit snímkovou frekvenci při rozlišení 4K a maximálním nastavení v průměru 4,6×. Podívejte se na to v akci v novém traileru.
  • Diablo IV: Season 9: Sins of the Horadrim vychází také dnes. Aktualizace navíc přidává nativní podporu DLSS 4 s Multi Frame Generation, což byla funkce dříve povolená prostřednictvím aplikace NVIDIA App. Při použití DLSS 4 s Multi Frame Generation ve spojení s DLSS Super Resolution mohou hráči Diabla IV znásobit snímkovou frekvenci v průměru 6,5x při rozlišení 4K, se zapnutým ray tracingem a všemi nastaveními na maximum.
  • Still Wakes the Deep: Hra Still Wakes the Deep je pro studio The Chinese Room, tvůrce kritikou uznávaných her jako Amnesia: A Machine for the Pigs, Everybody’s Gone to the Rapture a Dear Esther, návratem k žánru vyprávěcího hororu z pohledu první osoby. Při uvedení na trh 18. června 2024 obsahovala hra Still Wakes The Deep podporu DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, DLAA a NVIDIA Reflex. Po nedávném vydání rozšíření Siren’s Rest byla v nové aktualizaci přidána podpora DLSS 4 s Multi Frame Generation. Prostřednictvím aplikace NVIDIA App lze upgradovat DLSS Super Resolution na nejnovější AI transformer model, který zvyšuje kvalitu obrazu.
  • NTE (Neverness to Everness) je ambiciózní a jedinečné online RPG od studia Hotta a Perfect World Games, které se odehrává ve městě Hethereau – rozsáhlém otevřeném světě vytvořeném v Unreal Enginu 5. Uzavřená betaverze NTE probíhá od 3. do 16. července, přičemž v novém testu bude debutovat podpora DLSS 4 s funkcí Multi Frame Generation. Podívejte se na to v akci v nové upoutávce.

Napsat komentář