Společně s tvůrci tvoříme budoucnost plnou Kando:

Představení inovativních technologií a iniciativ pro maximalizaci hodnoty značek v rámci strategie „Kreativní vize zábavy“

7. ledna 2025: Společnost Sony Group Corporation (dále jen „Sony“) se představí na veletrhu CES® 2025, který se koná v Las Vegas v Nevadě od úterý 7. ledna (SEČ). Tématem letošní výstavy je „Vize kreativní zábavy“ (Creative Entertainment Vision), tedy dlouhodobá vize společnosti Sony, která představuje její cíle v horizontu 10 let.

Hiroki Totoki, prezident, provozní a finanční ředitel společnosti Sony Group Corporation, vystoupil na tiskové konferenci společnosti Sony, která se konala v pondělí 6. ledna. Společně s mnoha dalšími řečníky představil řadu stěžejních iniciativ, které vedou k naplnění „Vize kreativní zábavy“ společnosti Sony. Patří mezi ně nová řešení, která přinášejí tvůrčí svobodu, jako je nový systém Vehicle Processing System a nejmodernější řešení pro tvorbu prostorového obsahu. Kromě představení iniciativ v oblasti anime, jejichž cílem je rozšířit komunitu fanoušků, vyzdvihla společnost Sony také projekty pro přeměnu herních značek na vizuální díla, společnou tvorbu s hudebními umělci a nové zážitky z lokální zábavy. Cílem těchto iniciativ je rozšíření světa herních značek v mnoha směrech. Mezi ně patří i produkce anime seriálu na motivy hry „Ghost of Tsushima: Legends“, spuštění nové aplikace pro mangu ‚Crunchyroll Manga‘ a datum vydání druhé série seriálu ‚The Last of Us‘.

Kromě toho se společnost Sony s hostem Rogerem Goodellem, komisařem americké Národní fotbalové ligy, podělila o nejnovější vývoj v oblasti sportovní zábavy. Společnost Sony Honda Mobility dál také představila jako příklad inovace mobility svůj elektromobil „AFEELA 1“, na který začne přijímat objednávky od roku 2025.

Totoki na závěr tiskové konference zdůraznil, že „vize kreativní zábavy“ společnosti Sony zahrnuje spolupráci tvůrců, partnerů a kolegů ze společnosti Sony s cílem vytvořit pro každého nekonečné možnosti, které podněcují fantazii a vytvářejí neomezený zážitek Kando.

Tiskovou konferenci společnosti Sony na veletrhu CES 2025 můžete zhlédnout na jejím oficiálním kanálu YouTube:

URL: https://www.youtube.com/watch?v=IV95SMpTW-M

Řečníci na tiskové konferenci (podle pořadí jejich vystoupení):

・Hiroki Totoki (prezident, provozní a finanční ředitel společnosti Sony Group Corporation)

・Neal Manowitz (prezident a provozní ředitel společnosti Sony Electronics Inc.)

・Roger Goodell (komisař, Národní fotbalová liga)

・Yasuhide Mizuno (zástupce ředitele, předseda a generální ředitel společnosti Sony Honda Mobility Inc.)

・Jonny Slow (generální ředitel společnosti Pixomondo)

・Thaisa Yamamura (vedoucí oddělení XR Business Development, Sony Electronics Inc.)

・Atsuhiro Iwakami (prezident společnosti Aniplex Inc.)

・Rahul Purini (prezident společnosti Crunchyroll)

・Ravi Ahuja (prezident a generální ředitel, Sony Pictures Entertainment)

・Asad Qizilbash (vedoucí divize PlayStation Productions)

・Ashley Brucks (prezidentka společnosti Screen Gems)

・Neil Druckmann (prezident společnosti Naughty Dog)

Klíčové informace o stánku Sony

Termín: úterý 7. ledna až pátek 10. ledna 2025

Místo konání: Las Vegas Convention Center, stánek č. 20800

Hlavní exponáty

Výstava vychází z dlouhodobé vize „Creative Entertainment Vision“, která ukazuje, kam se chce společnost Sony posunout za 10 let. Zaměří se na nejnovější technologie a iniciativy, které mají rozvíjet kreativitu tvůrců a maximalizovat hodnotu značek. Stánek je uspořádán podle tří fází koncepce Creative Entertainment Vision společnosti Sony: „Osvobozená kreativita“, „Překračování hranic“ a „Příběhy všude kolem nás“. Jeho součástí je také umělecké vyjádření budoucnosti tvorby tak, jak si ji představuje společnost Sony, v níž obsah vzniká a šíří se prostřednictvím společné tvorby jednotlivých autorů.

  • Nový systém Vehicle Processing System využívající virtuální produkci: „PXO AKIRA“

Na této výstavě se poprvé představuje „PXO AKIRA“, nový špičkový systém, který mění tradiční způsob natáčecích technologií vozidel, protože zvyšuje bezpečnost, snižuje náklady a maximalizuje tvůrčí svobodu. PXO AKIRA kombinuje pokročilý robotický kamerový jeřáb s na míru zkonstruovanou pohybovou platformou, technologií LED volume a integrovaným nástrojem Digital Twin Tool a poskytuje tak komplexní řešení pro natáčení vozidel pomocí virtuální produkce v jakémkoli prostředí. Kromě toho se na výstavě představí nástroj pro 3D rekonstrukci, který dokonale doplňuje PXO AKIRA a nabízí možnost snímat prostředí reálného světa a transformovat je do pohlcujícího digitálního 3D pozadí.

  • Integrované softwarové a hardwarové řešení „XYN™“ určené pro podporu tvorby prostorového obsahu

Společnost Sony Corporation dnes představila „XYN™“, integrované softwarové a hardwarové řešení určené k podpoře tvorby prostorového obsahu. Systém „XYN“ využívá jedinečné technologie v oblasti zpracování obrazu, snímání a zobrazování a uplatňuje vlastní algoritmy pro přesné zachycení a reprodukci objektů, lidského pohybu a pozadí v reálném prostoru, což umožňuje efektivní reprodukci v produkčním prostředí 3D počítačové grafiky (CG) a usnadňuje vytváření flexibilních pracovních postupů. Účastníci se mohou na stánku seznámit s produkty a řešeními, které jsou v současné době ve vývoji.

* Další podrobnosti naleznete v tiskové zprávě společnosti Sony Corporation a ve videu k tomuto konceptu.

Tisková zpráva: https://www.sony.net/corporate/information/news/202501/25-001E/

Video k tomuto konceptu: https://youtu.be/WPBmlGIiAOE

  • LEGO® Horizon Adventures™ oživuje hudbu z mxmtoonu

LEGO® Horizon Adventures™ je hravý a odlehčený příběh inspirovaný světem Horizonu, který je celý vytvořen z kostiček LEGO. Jeho znělka, kterou napsala a produkovala společnost mxmtoon, dále inovativním způsobem rozvíjí sérii Horizon, přičemž na veletrhu CES bude zveřejněna upoutávka na videoklip. Videoklip využívá prostředky vytvořené pro hru pomocí enginu Unreal Engine společnosti Epic Games a rozšiřuje hru na animovaný obsah.

Tento projekt je úžasným výsledkem spolupráce s hudebním studiem mxmtoon, který představuje skloubení kreativity několika týmů, včetně společností Guerrilla, The LEGO Group, Pixomondo a Sony. Na stánku si návštěvníci budou moci zahrát hru a podívat se na hudební videoklip a také shlédnout záběry ze zákulisí, které osvětlují tvůrčí a výrobní proces.

  • Zážitek podle „Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle“

Společnost Aniplex Inc. je komplexní zábavní společnost s širokou škálou činností po celém světě, včetně plánování a výroby videí a hudebních děl, především v oblasti animace, plánování a vývoje her, divadelní produkce a distribuce a plánování, výroby a prodeje reklamních předmětů.

Na stánku se návštěvníci mohou zapojit do zážitků, které se tematicky vztahují k anime seriálu Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, který vychází z mangy Koyoharu Gotoge vydané v nakladatelství JUMP COMICS společnosti SHUEISHA a který má na kontě více než 150 milionů výtisků. Animaci vytvořila společnost ufotable. Součástí výstavy bude fotobudka, která ztvárňuje plakát k filmu Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle, prvního z trilogie filmů, které budou uvedeny do kin po celém světě v roce 2025.

  • Koncept pohlcující zábavy založený na lokaci hry „The Last of Us“

Společnost Sony zkoumá způsoby, jak rozšířit hodnotu značek tím, že vyvíjí zkušební koncept pro zábavu založenou na lokaci zahrnující různé technologie, jako je video, zvuk a haptika, který tvůrcům poskytne nové možnosti vyjádření. Na stánku tento koncept budoucí pohlcující zábavy představuje napínavou akční dobrodružnou hru „The Last of Us“ s videem ve vysokém rozlišení, 3D zvukem a čichovými technologiemi.

* Výstava se představuje také na online platformě „Sony Square“.

URL: https://square.sony.com/ces2025/

* Snímky z výstavy Sony na veletrhu CESⓇ 2025 si můžete stáhnout zde.

URL: https://www.sony.com/ja/pressroom/pict_data/event/ces2025.html

*Podrobné informace k představení modelu „AFEELA 1“ naleznete na webových stránkách společnosti Sony Honda Mobility.

URL: https://www.shm-afeela.com/en/

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

 

Napsat komentář