Z vyhlášení WebTop100, které proběhlo 14. listopadu 2024, si SmartEmailing veze dvě ocenění. V kategorii Retenční marketing se stala vítězem kampaň Kytarový Ježíšek a ve Firemní komunikaci bodoval podcast Digitální kaleidoskop.
SmartEmailing, český nástroj pro e-mail marketing, proměnil v oborové soutěži WebTop100 obě své nominace.
1. místo v kategorii Retenční marketing získala vánoční kampaň Kytarový Ježíšek, kterou SmartEmailing realizoval s klientem Kytary.cz.
2. místo v kategorii Firemní komunikace získal podcast Digitální kaleidoskop, který SmartEmailing vytváří v barvách Czech On-line Expo.
Vánoční kampaň Kytarový Ježíšek
Pro kampaň Kytary.cz se tvořil e-mailový mini seriál s Ježíškovou poradnou proti vánočnímu šílenství. Vánoční kabát a poselství dostala i jejich shopping intention kampaň Ježíšek tě vidí. Kombinace těchto dvou přístupů přinesla nečekaně vysoké množství konverzí a naplnila cíle. Porotu přesvědčila jednoduchostí a nápadem, klientovi přinesla víc muziky, než doprava zdarma nebo osvědčené slevové kupony, a to navzdory tomu, že se nejednalo o hard-sellovou kampaň.
„Vánoční období nemusí být jen o kampaních, které míří tvrdě na prodej. Můžou vznikat i kampaně, které věnují zvýšenou péči zákazníkům. I takové kampaně prodají a navíc podpoří brand a retenci.“
Denisa Vávrová, E-mail specialistka ze SmartEmailingu, spoluautorka kampaně
Přečtěte si case study celé kampaně na našem webu.
Firemní podcast Digitální kaleidoskop
Jak tvořit podcast s týmem, který funguje remote a velkou část roku jezdí po všech oborových akcích? Jak získávat hosty, jejichž diář se plný na měsíce dopředu? Jak nahrávat uprostřed davu? Řešením je Digitální kaleidoskop – podcast, který se nahrává v obytném autě na akcích jako je Reshoper, E-commerce day nebo Czech On-line Expo. Formát myslí na tvůrce i posluchače – 20minutové rozhovory jsou šité na míru pauze na kávu. Má snad dneska někdo více času?
„Největší bolestí všech projektů firemní komunikace bývá nedostatek času všech zúčastněných. Klienta odsunout nemůžete, ale interní projekt? Snadno. Museli jsme najít formát, který bude odpovídat našemu workflow. Pojízdné studio tohle do velké míry vyřešilo.“
Ondřej Ratajský, Marketingový manažer SmartEmailingu a hlavní organizátor Czech On-line Expo.
Podcast o digitálním marketingu, který tvoří SmartEmailing v barvách Czech On-line Expo se rozjel teprve v únoru 2024. Spouštět v roce 2024 podcast? Za pokus to stálo a vyplatilo se. Už v létě podcast ve své kategorii bodoval v anketě Podcast roku. Nyní si svým netradičním řešením získal odbornou porotu WebTop100.
K podcastu vzniká i video verze. Podívejte se na YouTube.
SmartEmailing
Česká firma, která vyvíjí intuitivní nástroj pro e-mail marketing a e-mailingovou automatizaci. Jediný český nástroj, který má vlastní odesílací modul, rozesílá bez využití třetích stran a má tudíž kontrolu nad celým procesem rozesílky.
Czech On-line Expo
Největší veletrh a konference v e-commerce a online byznysu v ČR. SmartEmailing akci organizuje od ročníku 2024 a v následujícím roce se chystá na termín 26.–27. 2. 2025 v Praze Letňanech.