The First Descendant vychází dnes s podporou NVIDIA DLSS 3.5, ray tracingu a NVIDIA Reflex. Jde o free-to play kooperativní střílečku s RPG prvky z pohledu třetí osoby, kterou pohání Unreal Engine 5. Hráčům nabídne taktické souboje s bossy v kooperaci pro 4 hráče a také rozsáhlou škálu unikátních postav.
DLSS 3.5 s funkcí Ray Reconstruction využívá nový AI model nahrazuje ručně laděné denoisery a využívat jej mohou všechny řady GPU GeForce RTX. Do hry to přináší mnohem detailnější a stabilnější ray tracingové efekty včetně ostřejších stínů.
Funkce DLSS Super Resolution a Frame Generation společně díky AI znásobí snímkovou frekvenci ve 4K v průměru 2,7× při maximálním nastavení detailů se všemi ray tracingovými efekty. Reflex zase může pomoci snížit latenci systému až o 50 %. Ve 1440p i 1080p je pak nárůst přibližně dvojnásobný.
Výhody RTX technologií v The First Descendant nabízí nové video. Detailnější informace přináší nejnovější blog.
Fotografování ve hrách
Hráči se také nejen v průběhu léta mohou pochlubit zajímavými screenshoty z oblíbených her na sociálních sítích. Pro ukázku naleznete v příloze vybrané záběry z titulu Ghost of Tsushima Director’s Cut, ve kterém hráči na PC mohou využít řadu technologií NVIDIA. Další podobně umělecky laděné snímky lze najít pod hashtagy: #VirtualPhotography, #Gametography, #photomode nebo #RTXON