Více než 500 knih věnovali zaměstnanci společnosti SAP v České republice ve sbírce pro Pediatrickou kliniku a Kliniku dětské chirurgie Fakultní nemocnice Motol. Díky knihám mohou dětští pacienti lépe snášet náročné období léčby.

Charitativní sbírku mezi sebou uspořádali zaměstnanci v pobočce SAP v pražských Nových Butovicích a zaměřila se nejen na knihy pro nejmenší, ale i na literaturu vhodnou pro teenagery. Organizátoři sbírky předali motolské nemocnici sedmnáct krabic s pohádkami, knížkami samolepek a interaktivními knihami. Nechyběly ani encyklopedie, komiksové sešity či sbírky poezie.

„Jsme velmi vděční zaměstnancům společnosti SAP za jejich štědrý dar a za podporu naší snahy učinit pobyt malých pacientů v nemocnici co nejpříjemnější. Každá knížka otevírá svět fantazie, nabízí únik od reality nemocničního prostředí a přispívá tak k celkovému zlepšení psychické pohody a snazšímu překonání náročného období léčby,“ říká Jana Krejčí Merxbauerová, vedoucí oddělení komunikace FN Motol. Sbírka knih překonala očekávání, knihy proto poslouží pacientům i v dalších odděleních dětské nemocnice v Motole, například na ORL, neurologii nebo na pohotovosti.

„Barvitě vylíčená dobrodružství a veselé příběhy dovedou odpoutat pozornost od léčby u dětí i u jejich rodičů. Čtení navíc rozvíjí dětské myšlení i vyjadřování a pomáhá sdílení prožitků, proto nám všem dávala tato sbírka hluboký smysl. Upřímně si přejeme, aby díky darovaným knihám byl pobyt v nemocnici pro malé pacienty o něco příjemnější,“ popisuje Pavla Rek Blažková z administrativního oddělení SAP, která se podílela na organizaci sbírky.

SAP podporuje svoje zaměstnance v dobročinných aktivitách a iniciativách. V loňském roce uspořádali zaměstnanci SAP v České republice dražbu uměleckých děl, jejíž výtěžek putoval na podporu ukrajinských rodin zasažených válkou.

O společnosti SAP

Strategií společnosti SAP je pomoci každé firmě fungovat jako inteligentní podnik. Jako lídr na trhu podnikového aplikačního softwaru pomáhá SAP firmám všech velikostí a ve všech odvětvích fungovat co nejlépe: Zákazníci společnosti SAP vytvářejí 87 % celkového světového obchodu. Technologie strojového učení, internetu věcí (IoT) a pokročilé analytiky v SAP pomáhají proměnit podnikání zákazníků v inteligentní podniky. SAP pomáhá lidem a organizacím získat přehled o podnikání a podporuje spolupráci, která jim pomáhá udržet si náskok před konkurencí. SAP zjednodušuje podnikové technologie, aby mohli klienti využívat software SAP tak, jak chtějí. Komplexní sada aplikací a služeb SAP umožňuje zákazníkům z 25 odvětví po celém světě fungovat ziskově, neustále se přizpůsobovat a měnit věci k lepšímu. Díky globální síti zákazníků, partnerů, zaměstnanců a lídrů pomáhá SAP světu lépe fungovat a zlepšovat životy lidí. Další informace naleznete na www.sap.com.

Tento dokument obsahuje výhledová prohlášení, což jsou předpovědi, projekce nebo jiná prohlášení o budoucích událostech. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních, prognózách a předpokladech, které podléhají rizikům a nejistotám, jež mohou způsobit, že se skutečné výsledky a výstupy budou podstatně lišit. Další informace týkající se těchto rizik a nejistot lze nalézt v našich dokumentech předložených americké Komisi pro cenné papíry (SEC), mimo jiné v části Rizikové faktory ve výroční zprávě společnosti SAP na formuláři 20-F za rok 2020.

© 2023 SAP SE. Všechna práva vyhrazena.

Společnost SAP a další produkty a služby SAP zde uvedené, jakož i jejich příslušná loga jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti SAP SE v Německu a dalších zemích. Další informace o ochranných známkách a upozornění naleznete na https://www.sap.com/copyright.

Napsat komentář