Investorům Venture Clubu putují první výnosy z fondu Tensor Ventures Fund 1

Praha, 24. února 2025 – Venture Club, investiční a společenský klub, v průběhu minulého roku zainvestoval do deep tech fondu Tensor Ventures Fund 1. Nyní investorům putují první výnosy, přičemž Venture Club a Tensor Ventures plánují svoji úspěšnou spolupráci nadále rozšiřovat.

Tensor Ventures, specializovaný investiční fond zaměřený na tzv. deep tech segment, přitáhl pozornost Venture Clubu svojí unikátní strategií investic do špičkových technologií jako jsou kvantové technologie, biotechnologie, bezpečnostní technologie, software 2.0 a technologie v oblasti energetiky. Do fondu tak v roce 2024 od investorů klubu doputovalo přes 35 milionů korun, přesně 1,402 tisíc Eur. Nyní Venture Club hlásí první výplaty svým investorům.

„Deep tech je z investorského hlediska velmi specifické odvětví a vyplatí se do něj vstupovat s dobrým partnerem. My jsme měli štěstí a někoho takového jsme našli. Jsme rádi, že prostřednictvím Tensor Ventures mají naši členové přístup k projektům s globálním potenciálem, na které by jinak neměli možnost dosáhnout. Navíc, nabízí se i možnost budoucích koinvestic,“ vysvětluje Petr Šedivý, CEO Venture Club Invest.

„Oblast deep techu je mnohem méně náchylná k otřesům na trhu,” popisuje výhody investování v tomto segmentu Ondřej Lipold z Tensor Ventures a pokračuje: “Zároveň je ale potřeba být u klíčových globálních technologií investorsky včas, protože vývoj v deep tech segmentu v posledních letech výrazně zrychlil a to ve všech oblastech, kterým se dlouhodobě věnujeme. Jsme proto rádi, že se Venture Club připojil včas a jeho investoři mohou díky tomu nyní participovat.”

Venture Club nadále hledá a zajišťuje investiční příležitosti v perspektivních odvětvích. V současné době je v nabídce například projekt Stavar.io, 3. tranše, který vyvíjí a dodává elektronický stavební deník s využitím AI. Tento projekt přináší řešení zvyšující efektivitu, snižující náklady a zajišťující kvalitu v evidenci na stavbách, v Čechách, na Slovensku a nově i v Polsku.

O Venture Club:

Venture Club z.s. je investiční a společenský klub investorů a zájemců o investice, který sdružuje na 280 členů v investiční on-line platformě, provozované servisní organizací klubu, společností Venture Club Invest s.r.o., osoba rizikového kapitálu. Skupina se zaměřuje na vyhledávání, organizování, spoluřízení investic, společenskou a vzdělávací činnost, zprostředkovává svým členům networking. Od roku 2016 přes něj prošly investice o objemu přes 781 milionů Kč, z toho v roce 2024 to bylo přes 160 milionů Kč. Mezi zainvestované projekty patří z již prodaných například všeobecné zdravotní pojištění psů a koček PetExpert a developerský projekt výstavby 108 bytů Klíčanka, z běžících investic projekt pro influencery a značky, největší influencerská agentura v Čechách LaFluence Agency s technologickou částí Trendin, automobilka ZEBRA Group nově s elektrickými užitkovými vozidly, dodavatel úložišť a FVE Greenbuddies Charging, výrobce baterií HE3DA Magna Energy Storage, deep-tech společnost SANEZOO, zabývající se náročnými kontrolami kvality povrchů a strojovým viděním, či poslední investovaná Vím o všem, dodavatel elektronického stavebního deníku Stavar.io. Portfolio členů doplńují pozice ve fondech Rockaway Blockchain Fund, Sigil.fund a Tensor Ventures Fund.

O Tensor Ventures:

Tensor Ventures je globální deep tech fond, který založili Roman Smola, Martin Drdul a Petr Ulvr. První fond podpořil revoluční deep tech startupy v rané fázi vývoje a vybudoval portfolio více než 20 společností v Evropě, Velké Británii, Izraeli, USA a dalších zemích. Mezi významné úspěchy patří investice do startupů Antiverse, Bioo Tech, Veracity Protocol a kvantového QC82. Druhý fond Tensor Ventures cílí na 50 milionů EUR a opět umožní investorům proniknout do unikátních kvantových technologií, biotechnologií, bezpečnostních technologií, softwaru 2.0 a technologií v oblasti energetiky. Více na www.tensor.ventures.

OKIN Facility posiluje oblast energy managementu. Divizi povede Štefanková

Praha, 24. února 2025 — OKIN Facility vítá novou personální posilu, která povede divizi služeb v oblasti energy managementu. Andrea Štefanková, energetická specialistka, do OKIN Facility přináší dlouholeté zkušenosti ze slovenského trhu. Hlavním úkolem divize je úspora energií v budovách klientů a snížení jejich uhlíkové stopy.

V OKIN Facility rozšiřují své portolio služeb, přičemž se nově více zaměřují na technologie a fungování budov. Do společnosti tak nastupuje Andrea Štefanková, která zastřeší divizi energetického managementu. Činností divize EnMS je řídit energetickou politiku společností, provádět energetické audity, analyzovat spotřebu, navrhovat a realizovat úsporná opatření, optimalizovat interní procesy v oblasti energie, produktivity a kvality. Dále bude zajišťovat podporu při získávání a udržování certifikací (ISO 50001) a modernizaci pro efektivnější služby zákazníkům.

„Pro oblast facility managementu je klíčové a zároveň zákonem vyžadované mít zavedený energetický management podle standardu ISO 50001. Proto jsme se rozhodli zaměstnat interního energetického auditora, který nám umožní poskytovat klientům komplexní portfolio služeb, které zajistí vyšší úspory energií, optimalizaci provozu a udržitelný rozvoj,” říká Jaroslav Vaněk, CEO společnosti OKIN Facility.

Divizi nově povede Andrea Štefanková, která do OKIN Facility přichází ze své vlastní firmy působící na Slovensku. Je autorizovanou inženýrkou pro pozemní stavby a odborně způsobilou osobou na energetickou hospodárnost budov. Kromě toho působí také jako energetický auditor. Jejími dalšími poli působení jsou stavební fyzika a tepelná technika.

„Mým hlavním úkolem je nastavit v nových i stávajících budovách klientů OKIN Facility efektivní energetický management, který povede k maximální úspoře energií a minimalizaci uhlíkové stopy. Klíčovou roli v tom hrají moderní technologie, které máme v OKIN Facility k dispozici, a které nám umožňují optimalizovat nejen energetickou náročnost budov, ale i provoz a údržbu technických zařízení. Společně s komplexními službami v oblasti správy budov pomáháme našim klientům nejen snižovat náklady, ale také zvyšovat efektivitu a udržitelnost jejich provozu,” říká Andrea Štefanková.

Její činnost bude mít přesah do nefinančního reportingu, pro který je energetický management klíčový. Spotřeba energií a emise v něm totiž mají výrazné zastoupení i vliv na první část ESG reportingu, který hodnotí činnosti ovlivňující životní prostředí.

O OKIN Facility

OKIN Facility je nadnárodní poskytovatel integrovaného facility managementu. Společnost vznikla v roce 1993 a aktuálně působí v šesti evropských zemích: v České republice, Polsku, Rumunsku, Bulharsku, na Slovensku a Ukrajině. Veškeré své technologické a softwarové nástroje využívá k řízení efektivity svých zkušených týmů. Společnost má vlastní HelpDesk systém, který umožňuje stálou komunikaci s klienty. V oblasti technické správy si tato firma vyvinula aplikaci DRIVE!, která efektivně řídí všechny činnosti probíhající u zákazníků. OKIN FACILITY si zakládá na inovativním přístupu a neustálém zlepšování kvality svých služeb. Je členem mezinárodní aliance European Customer Synergy. Aktuálně spravuje 9 000 objektů.

Nový HP Elite t660: nejbezpečnější tenký klient je od HP

Praha, 24. února 2025 – S rychlým šířením cloudového pracovního prostředí a s digitální transformací stoupá zvláště ve státní správě, finančnictví, zdravotnictví, maloobchodě nebo médiích potřeba bezpečných a jednoduchých koncových zařízení, která zvládají kriticky důležité pracovní úkoly.

Společnost HP představila tenký klient HP Elite t660, který tyto požadavky splňuje a poskytuje bezkonkurenční zabezpečení i výkon spolu s jednoduchou správou. Vůbec nejbezpečnější stolní tenký klient[1] HP Elite t660 je vybavený řešením HP Wolf Security[2], které chrání před hrozbami, a zároveň zjednodušuje správu cloudových klientů. Navíc má o 58 % vyšší výkon ve srovnání s předchozí generací. [3]

Nejdůležitější funkce:

  • Vylepšené zabezpečení a odolnost koncových bodů: HP Elite t660, jako první desktopový tenký klient s HP Wolf Security, má zabezpečení integrováno od základu. Je chráněný před útoky a hrozbami prostřednictvím funkcí HP Sure Start[4], HP Sure Admin[5] a HP Secure Erase. Liší se tak od jiných řešení, která přidávají zabezpečení od třetích stran na slabý základ. Nový HP Wolf Cloud Endpoint Manager[6], postavený na platformě HP Wolf Security, umožňuje správcům zjednodušenou správu cloudových klientů napříč zařízeními a operačními systémy.
  • Produktivita připravená na budoucnost: díky procesorům Intel® CoreTM 13. generace s pěti jádry[7], až 32 GB paměti a podpoře až čtyř displejů s rozlišením 4K pro vyšší produktivitu. Elite t660 je také prvním stolním tenkým klientem HP s podporou 5K monitorů. Díky tomu nabízí maximálně čistý obraz, který je potřebný například při práci s multimediálním obsahem.
  • Zodpovědná výroba: Elite t660 je součástí nejudržitelnějšího portfolia počítačů na světě[8] , obsahuje nejméně 50 % recyklovaných plastů. Navíc 45W systém bez ventilátoru spotřebuje o 30 % méně energie než stolní počítač. [9] Zařízení je registrováno v systému EPEAT® Gold a má certifikaci ENERGY STAR®.

Očekává se, že Elite t660 bude na hp.com k dispozici v březnu 2025. Ceny budou oznámeny před uvedením do prodeje.

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

  1. Na základě jedinečných a komplexních funkcí zabezpečení společnosti HP, které jsou u tenkých klientů HP zahrnuty bez dodatečných nákladů. Zahrnuje ochranu hardwaru, firmwaru, systému BIOS a operačního systému v celé řadě desktopových tenkých klientů včetně operačních systémů ThinPro OS a Windows IOT. Vyžaduje systém Windows 10 nebo vyšší, pokud používáte Windows IOT. K prosinci 2024.
  2. HP Wolf Security for Business vyžaduje systém Windows 10 nebo 11 Pro a vyšší, obsahuje různé bezpečnostní funkce HP a je k dispozici v produktech HP Pro, Elite, RPOS a tenkých klientech a pracovních stanicích. Informace o zahrnutých bezpečnostních funkcích naleznete v podrobnostech o produktu.
  3. Na základě interní analýzy výkonu procesoru tenkého klientu společnosti HP pomocí benchmarkingu PassMark na AMD Ryzen Embedded R2314 vs. Intel U300E. Konfigurace CPU viz https://www.cpubenchmark.net/. Výsledky se mohou lišit v závislosti na konfiguraci systému.
  4. HP Sure Start Gen7 je k dispozici na vybraných počítačích HP a vyžaduje systém Windows 10 Pro a vyšší.
  5. Nástroj HP Sure Admin vyžaduje systém Windows 10 Pro a vyšší, systém HP BIOS, sadu HP Manageability Integration Kit z webu http://www.hp.com/go/clientmanagement a aplikaci HP Sure Admin Local Access Authenticator pro chytré telefony z obchodu Android nebo Apple.​
  6. HP Wolf Cloud Endpoint Client je předinstalován na vybraných platformách tenkých klientů HP a vyžaduje operační systém Windows 10 IoT Enterprise LTSC 2019 nebo novější, případně HP ThinPro 8.0 SP3 nebo novější. Vyžaduje přístup k internetu. Úplné informace a dostupnost licencí naleznete v Podmínkách www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docname=c08023793 a v části HP Thin Client Software
  7. Vícejádrové systémy jsou určeny ke zvýšení výkonu některých softwarových produktů. Ne všichni zákazníci nebo softwarové aplikace budou mít z použití této technologie nutně prospěch. Výkon a taktovací frekvence se budou lišit v závislosti na vytížení aplikace a konfiguraci hardwaru a softwaru. Číslování, značení a/nebo pojmenování společnosti Intel není měřítkem vyššího výkonu.
  8. Platí pro počítače, tenké klienty, pracovní stanice a displeje HP vyrobené po lednu 2019. Na základě většiny zlatých a stříbrných (včetně Climate+) registrací EPEAT® a podle IEEE 1680.1-2018 EPEAT®. Stav se liší podle země. Další informace naleznete na adrese www.epeat.net.
  9. Na základě odhadované interní analýzy oproti HP Elite 800 mini G9 (7,38 W) (Je třeba provést závěrečné testování.)

Atos představuje ve spolupráci s Dell Technologies řešení bezpečného zálohování dat v cloudovém prostředí AWS

Praha, 24. února 2025 – Společnost Atos oznámila uvedení nástroje Atos Cloud Backup pro AWS – plně spravovaného řešení Dell Apex Protection Storage a Dell PowerProtect Data Manager, které je určeno zákazníkům využívajícím cloudové služby AWS. Atos Cloud Backup nabízí různé možnosti replikace dat do cloudu nebo na jiná místa, chrání organizace před ztrátou dat a umožňuje implementaci plánů obnovy dat po havárii s možností dlouhodobého uchovávání dat z centrálně spravovaného vstupního bodu. Díky automatizovanému nasazení úložišť společnosti Dell Technologies šetří čas a minimalizuje složitost.

Ve veřejných cloudech je uložen stále větší objem citlivých dat, a proto je nezbytné zavést vhodná opatření na jejich ochranu, která zabrání neoprávněnému přístupu, ztrátě dat a zajistí jejich bezpečnost a diskrétnost. Organizace, které přesouvají pracovní zátěž do veřejného cloudu a zároveň spravují složité hybridní cloudové infrastruktury, potřebují více než kdy jindy účinné řešení pro ukládání, zálohování a obnovu dat po havárii, které splní stále narůstající požadavky a zůstane nákladově efektivní.

Atos Cloud Backup pro AWS staví na Dell Apex Protection Storage a Dell PowerProtect Data Manager na AWS a umožňuje zákazníkům replikovat nebo obnovovat zálohovaná data v cloudu, do jiného cloudu či z něj, případně do lokálních prostředí nebo z nich. Poskytuje jednotné rozhraní pro správu všech pracovních zátěží AWS a nahrazuje tři základní nástroje AWS. Jeho zavedení je plně automatizováno přímo do spravované zóny Landing Zone, přičemž všechna zálohovací prostředí jsou spravována centrálně a je podporována kombinace zálohování mimo pracoviště a na pracovišti pro obnovu dat po vzniklé havárii.

Společnost Atos spravuje infrastrukturu, zatímco zákazníci provozují zálohování svých serverů prostřednictvím jednotného rozhraní jak v cloudu, tak v lokálních prostředích, s automatizovaným monitorováním a reportováním pro informované rozhodování, čímž snižují časové nároky a úsilí. Atos kombinuje Dell Apex Protection Storage a Dell PowerProtect Data Manager s plně spravovanými službami pro platformu AWS, čímž zajišťuje ucelené komplexní služby. Atos Cloud Backup poskytuje organizacím prostřednictvím centralizovaného řízení, posílením bezpečnosti a využitím výkonu AWS a Dell Technologies spolehlivé a škálovatelné řešení včetně zajištění ochrany dat, ať už jde o zotavení po havárii, zajištění souladu s požadavky na neměnnost dat nebo provozní efektivitu. Je zároveň v souladu s nejnovějšími právními předpisy v oblasti kybernetické bezpečnosti – DORA a NIS2.

„Atos Cloud Backup pro AWS přináší organizacím flexibilní zálohovací řešení pro replikaci zálohovaných dat mezi cloudem a lokálními prostředími, či napříč různými cloudy, přičemž jednotné rozhraní pro správu zaručuje stejnou funkčnost v cloudu i lokálních prostředích a také maximální kontrolu nad těmito daty. Na základě našich dlouhodobých partnerství se společnostmi AWS a Dell Technologies přicházíme s inovativním řešením pro obnovu a ochranu dat, protože jejich rostoucí objem uložený v hybridních cloudových prostředích si žádá stále novější a výkonnější strategie,“ říká Michal Pechát, manažer dodávky služeb zákazníkům společnosti Atos.

O společnosti Atos

Atos je globálním lídrem v digitální transformaci se 107 000 zaměstnanci a s ročním obratem ve výši více než 11 miliard EUR. Skupina, která je evropskou jedničkou v oblasti kybernetické bezpečnosti, poskytování cloudových služeb a výpočetní techniky s vysokým výkonem, poskytuje end-to-end řešení na míru pro všechna průmyslová odvětví v 69 zemích. Společnost Atos, průkopník v oblasti dekarbonizačních služeb a produktů, se zavázala poskytovat svým zákazníkům bezpečná a dekarbonizovaná digitální řešení. Atos je SE (Societas Europaea), kótovaná na Euronext Paris.

Cílem společnosti Atos je napomáhat ve vytváření budoucnosti informačních technologií. Svými odbornými znalostmi a službami podporuje rozvoj vědomostí, vzdělávání a výzkumu multikulturním přístupem a přispívá k rozvoji vědeckotechnické excelence. Atos na celém světě umožňuje svým zákazníkům a zaměstnancům, jakož i členům společností, aby žili, pracovali a rozvíjeli se udržitelně v bezpečném informačním prostoru

T-Mobile, Mastercard a CleverMaps mění pravidla hry v hodnocení lokalit pro podnikatele

Společnosti T-Mobile, Mastercard a CleverMaps společně představují nový produkt MarketSpot, který přináší revoluci na trhu v hodnocení lokalit. Tento inovativní nástroj, využívající pokročilé technologie a prostorová data, umožní podnikatelům všech velikostí efektivně porovnat lokality a vybrat tu nejvhodnější pro jejich podnikání.

MarketSpot je postaven na technologii CleverMaps, české IT společnosti zabývající se Location Intelligence, a využívá otevřená data spolu s anonymizovanými a agregovanými daty poskytovanými společnostmi T-Mobile a Mastercard pro snadné hodnocení atraktivity lokalit.

„Chtěli jsme nabídnout komplexní pohled na jednotlivé lokality, zaměřený speciálně na hodnocení jejich atraktivity pro podnikatele. Proto jsme museli provést detailní analýzu anonymizovaných dat z našeho síťového provozu. Díky propojení údajů o pohybu lidí s komplexními informacemi o platebních transakcích, dopravě a dalších klíčových faktorech nyní podnikatelé získávají praktický nástroj, který jim usnadňuje rozhodování o ideálním umístění jejich podnikání,“ vysvětluje Jakub Kopecký, ředitel pro Průmysl 4.0 společnosti T-Mobile. Zpracovaná data od T-Mobile poskytují přehled o pohybu obyvatel, zatímco Mastercard přispívá anonymizovanými transakčními daty, která ukazují nákupní chování v dané lokalitě. CleverMaps doplňuje analýzu demografickými daty, intenzitou dopravy a body zájmu, jako jsou bankomaty, obchody či zdravotnická zařízení.

MarketSpot umožňuje hodnocení lokalit podle zadané adresy nebo hledáním optimálních specifických kritérií ve vybraném území. Podnikatelé tak mohou snadno zjistit atraktivitu konkrétní lokality díky přehlednému reportu a ušetřit náklady tím, že platí pouze za data, která skutečně potřebují. Cena se odvíjí od počtu analyzovaných lokalit a šíře záběru analýzy. Detaily je možné poptat zde.

Tento přístup rovněž zvyšuje konkurenceschopnost podniků, protože přesná a relevantní data umožňují lepší plánování investic a optimalizaci umístění poboček. Například provozovatel řetězce s uzeninami, který plánuje otevřít novou pobočku, může pomocí MarketSpotu vyhodnotit, která ze zvažovaných lokalit je nejvhodnější z datového pohledu, aniž by datové analýze rozuměl. Ta zahrnuje počet rezidentů v okolí, vzdálenost od konkurence, mobilitu lidí a porovnání průměrné výše měsíční útraty.

Spolupráce na projektu MarketSpot je dalším logickým krokem v naší snaze podporovat podnikatele a poskytovat jim klíčová data pro jejich růst a úspěch. Těší nás, že jsme spojili síly se stejně smýšlejícími partnery T-Mobile a CleverMaps a společně vytvořili silný nástroj, který pomůže podnikatelům strategicky rozhodovat o nejlepších lokalitách pro jejich podnikání – ať už jde o malé živnostníky, nebo zavedené firmy plánující expanzi. Zpřístupňujeme relevantní data, která byla dosud výsadou jen největších hráčů, a tím výrazně přispíváme ke zlepšení podnikatelského prostředí v Česku,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Projekt MarketSpot je řízen a spravován technologickou společností CleverMaps, přičemž T-Mobile a Mastercard jsou projektovými partnery. „Lokalitu dnes můžeme popsat pomocí celé řady dat – od pohybu lidí přes transakce až po demografii – a tím získat objektivní hodnocení její atraktivity. Klíčem k úspěchu je tato data nejen shromáždit, ale i správně zkombinovat a přetvořit na srozumitelnou informaci. A právě v tom máme v CleverMaps přes deset let zkušeností. Díky technologii a odbornosti, kterou do MarketSpotu přinášíme, mohou i menší firmy pracovat s daty stejně efektivně jako velcí hráči,“ uzavírá Ondřej Tomas, zakladatel a CEO CleverMaps.

Produkt je vhodný pro široké spektrum podnikatelů, od maloobchodu, přes pohostinství, služby, až po reality. Pomůže jim zajistit, aby svou pobočku měli na místě, které je snadno dostupné cílové skupině, která je ochotna za produkt či službu platit. To jim pak dokáže zajistit nejen správné oslovení zákazníků, ale i zisky a návratnost investice.

O společnosti Mastercard: Mastercard podporuje výkon ekonomik a posiluje postavení lidí ve více než 200 zemích a teritoriích světa. Společně se svými zákazníky buduje Mastercard udržitelnou ekonomiku, v níž dokáže prosperovat každý. Společnost podporuje širokou škálu digitálních platebních možností, které zajišťují zabezpečené, jednoduché a chytré transakce dostupné každému. Vzájemné propojení technologií, inovací, partnerství a sítí společnosti Mastercard vytváří jedinečný soubor produktů a služeb, které lidem, firmám i veřejným úřadům umožňují naplňovat jejich maximální potenciál.

O společnosti CleverMaps: CleverMaps je česká technologická společnost, která se zabývá již deset let analýzou a vizualizací geografických dat. CleverMaps platforma, které zahrnuje vše od tržiště s prostorovými daty až po jejich analýzu a vizualizaci pomocí interaktivních map, umožňuje firmám lépe porozumět svým datům a dělat na jejich základě informovaná rozhodnutí.

Doogee uvádí V40 Pro, prémiový pancéřák se dvěma displeji

Společnost Doogee uvedla na český a slovenský trh první novinku letošního roku, prémiový odolný telefon V40 Pro, který se tímto stává novým nejvyšším modelem řady V. Uživatelům nabídne vynikající výbavu, extrémní odolnost a netradiční sekundární displej na zádech.

20. 2. 2024, Praha – Společnost Doogee rozšířila své portfolio o první novinku roku 2025 – prémiový V40 Pro, který se stává novou vlajkovou lodí série Doogee V. Svým uživatelům nabídne vynikající výbavu, moderní designové zpracování a samozřejmě také obvyklý trojlístek certifikací IP68, IP69K a MIL-STD-810G, jež garantují extrémní odolnost vůči prachu, vodě a nárazům.

Přední straně telefonu vévodí 120Hz displej s FHD+ rozlišením a tenkým průstřelem pro 32Mpx selfie kameru a pod obrazovkou se skrývá výkonný 4nm procesor MediaTek Dimensity 7300 podporovaný 16 GB operační paměti s možností rozšíření o dalších 20 GB dočasně vypůjčených z úložiště.

Samotné úložiště má bohatou kapacitu 512 GB a uživatel si jej navíc může rozšířit až o dalších 2 TB pomocí paměťové karty. Slot je přitom navržen tak, že se do něj společně s paměťovou kartou vejdou také dvě SIM karty, aby uživatelé nebyli nuceni dělat kompromisy.

Zadní straně telefonu pak dominuje kruhová soustava čtyř objektivů fotoaparátu, jež se skládá z 200Mpx hlavního snímače s AI funkcemi a bohatou paletou režimů, 20Mpx infračervené kamery pro noční vidění, 8Mpx objektivu pro širokoúhlé a makro fotografie a konečně 8Mpx objektivu pro dlouhé zaostření, díky němuž V40 Pro nabízí 3x optický a 50x digitální zoom.

Pod fotoaparáty se nachází druhý výrazný prvek zadní strany telefonu, jímž je sekundární displej. Ten si uživatel může bohatě přizpůsobit podle svých preferencí, a to jak z hlediska vzhledu, tak funkcí, a používat jej pro rychlé kontroly notifikací či stavu napájení, ovládání přehrávání hudby a mnoho dalšího.

Výbavu telefonu doplňuje masivní baterie, jež nabízí kapacitu 8 680 mAh a podporuje svižné 33W nabíjení. Samozřejmostí je pak podpora 5G konektivity, NFC, rychlé Wi-Fi a všech hlavních globálních navigačních systémů.

Technické parametry Doogee V40 Pro

  • Rozměry a hmotnost: 183,7 x 83,9 x 16,3 mm; 383 g
  • Stupeň odolnosti: IP68 | IP69K | MIL-STD-810G
  • Operační systém: Android 14
  • Displej: 6,78“, 1080 x 2460, 120 Hz
  • Zadní displej: 1,47“, 300 x 172
  • Procesor: osmijádrový MediaTek Dimensity 7300, GPU Arm Mali-G615
  • RAM: 16 GB + 20 GB vRAM
  • Úložiště: 512 GB + možnost rozšíření až o 2TB microSD kartu
  • Zadní fotoaparát: 200Mpx, f/1,95 + 20Mpx noční vidění + 8Mpx širokoúhlý a makro + 8x long focus
  • Přední fotoaparát; 32 Mpx, f/2,4
  • Konektivita: 2x nano SIM + 1x nano SIM, 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2, USB-C, NFC, FM, OTG
  • Navigace: GPS, Galileo, GLONASS, Beidou
  • Baterie a nabíjení: 8 680 mAh, 33 W
  • Další výbava: kompas, akcelerometr, gyroskop, světelný senzor, senzor přiblížení

Dostupnost a cena

Odolný telefon Doogee V40 Pro je na českém a slovenském trhu již dostupný za doporučenou maloobchodní cenu 13 490 / 537 €.

O Doogee

Doogee je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost Doogee se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Podvodníci napodobují Facebook a straší porušováním autorských práv

PRAHA – 23. února 2025 Podle společnosti Statista je Facebook nejpopulárnější sociální sítí a podle statistik Sprout Social třetí nejnavštěvovanější webovou stránkou, hned po Googlu a YouTube. Zneužití této značky podvodníky tak může mít velmi vážné následky.

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies upozorňuje na novou phishingovou kampaň zaměřenou právě na uživatele Facebooku. Podvodné zprávy byly už rozeslány na více než 12 279 e-mailových adres a kampaň zasáhla stovky společností. Především z EU (45,5 %), USA (45,0 %) a Austrálie (9,5 %). Nicméně byly objeveny i verze v čínštině a arabštině, což ukazuje na celosvětový charakter kampaně.

Jak podvod funguje?

Kyberzločinci používají automatizovanou poštovní službu Salesforce jako marketingový nástroj. Jinými slovy, neporušují žádné podmínky služby ani bezpečnostní systémy Salesforce. Službu používají normálně a rozhodli se neměnit ID odesílatele, takže zpráva přichází z e-mailové adresy noreply@salesforce.com.

E-maily obsahují různě upravená loga Facebooku a straší uživatele porušením autorských práv. V jednom z e-mailů například stojí: „Bylo nahlášeno, že vaše nedávná aktivita může být v rozporu se zákony o autorských právech.“

„Pokud uživatel zprávě uvěří a klikne na odkaz, je přesměrován na falešnou stránku podpory Facebooku. Stránka žádá o zadání přihlašovacích údajů, aby bylo možné vše přezkoumat a nedošlo k zablokování účtu,“ varuje Petr Kadrmas, Security Engineer, Email Security z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Podvodná stránka, která se snaží z uživatelů vylákat přihlašovací údaje k Facebooku

Jedná se o velké riziko zejména pro organizace, které využívají stránku na Facebooku jako svou výkladní skříň, pro reklamní účely, pro informování fanoušků nebo jiné obchodní aktivity.

„Pokud kyberzločinci získají přihlašovací údaje správců facebookových stránek, mohou měnit obsah, manipulovat zprávami nebo mazat příspěvky. A mohli by také změnit bezpečnostní nastavení, což by autentickým správcům znemožnilo snadný opětovný přístup k účtu,“ dodává Petr Kadrmas.

Zákazníci a partneři pak mohou ztratit v organizaci důvěru, mohou ji vnímat jako neopatrnou nebo ji mohou dokonce zažalovat. U společností v regulovaných odvětvích, jako je zdravotnictví nebo finančnictví, by navíc takové narušení bezpečnosti mohlo vést k nedodržení předpisů, následkem čehož by takto dotčeným společnostem hrozily pokuty a právní problémy.

Organizace by měly dodržovat několik základních bezpečnostních opatření:

  1. Nastavení výstrah. Zásadní je používat vícefaktorové ověřování a nastavit upozornění na podezřelé aktivity.
  2. Vzdělávejte zaměstnance. Společnosti by měly informovat správce stránek na sociálních sítích, že místo klikání na odkazy ve zprávách, které zdánlivě pochází z Facebooku, by měli navštívit Facebook napřímo, přihlásit se a stav účtu řešit v rámci Facebooku.
  3. Vzdělávejte partnery, zákazníky a fanoušky. Aby v případě incidentu nedošlo k dalšímu napadení fanoušků, zákazníků nebo partnerů, měly by je organizace průběžně informovat, jakým způsobem běžně komunikují a rozesílají informace, protože napadený účet mohou kyberzločinci použít ke zveřejnění nebezpečných statusů i k rozesílání phishingových zpráv.
  4. Plán reakce na incident. Důležité je vytvořit jasný akční plán reakce na phishingový útok, včetně toho, jak obnovit napadený účet a jak informovat zákazníky a zaměstnance.

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Blog: https://research.checkpoint.com/

X: https://twitter.com/_cpresearch_

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:
X: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
Blog: http://blog.checkpoint.com

YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT.

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Odvážný zásah městských strážníků v Českých Budějovicích. Podívejte se na nejlepší policejní video roku 2024

Porota soutěže Nejlepší důkaz, která už třetím rokem hodnotí kvalitu veřejně publikovaných policejních videí, dnes vybrala vítězný videoklip druhého pololetí roku 2024. Stal se jím záznam odvážného zásahu městských strážníků v Českých Budějovicích ze 30. srpna 2024 proti muži, který přímo v centru jihočeské metropole ohrožoval své okolí nožem. Soutěž hodnotí oficiální policejní videa podle tří kritérií: popularizační význam, profesionalita zásahu a důkazní hodnota. Klip nasbíral větší počet bodů než vítěz loňského 1. kola soutěže, je tak nejlepším videem celého roku 2024.

V užším výběru soutěže Nejlepší důkaz bylo 16 oficiálních videí pořízených městskými policiemi, Policií ČR nebo Celní správou ČR, které příslušná tisková oddělení zveřejnila od 1. července do 31. prosince 2024. Soutěž pořádá společnost Axis Communications a online magazín Týdeník policie, videa hodnotí tříčlenná porota renomovaných odborníků.

Strážníci zasáhli dříve, než dorazila prvosledová hlídka PČR

Nejlepší policejní video roku 2024 vzniklo v Českých Budějovicích. Porotci soutěže Nejlepší důkaz ocenili záznam pořízený 30. srpna 2024 při zásahu proti muži s nožem na náměstí Přemysla Otakara II.

Jaký je příběh vítězného videa? Páteční večer na náměstí Přemysla Otakara II v samém centru města. Kamera připnutá na uniformě strážníka zachycuje, jak k vozu jeho hlídky přibíhá rozrušená skupina lidí. Muž s nožem ohrožuje kolemjdoucí! Strážníci na nic nečekají a kamera sleduje jejich rychlý postup k podezřelému. Ten na opakované výzvy k odložení zbraně nereaguje, místo toho se nožem ohání i proti hlídce, jeho trhané pohyby svědčí o možném vlivu alkoholu či drog. Kvůli lidem okolo nelze použít střelnou zbraň, a tak se strážníci rozhodují bleskově – teleskopický obušek! Rychlé údery, muž padá k zemi, pouta mu cvaknou na zápěstích. Až poté přijíždí vozidlo PČR a strážníci muže předávají svým kolegům.

Nejsou to jen „botičkáři“. Strážníci převzali cenu na ředitelství městské policie

„Na tomto videu musím ocenit nejen jeho atraktivní zpracování s jasnou dějovou linkou bez zbytečných střihů, ale také zdokumentovanou odvahu městských strážníků. Nečekali na dobře vyzbrojenou prvosledovou hlídku policie, nebáli se zasáhnout sami a hned. A, co je důležité – muž s nožem v davu lidí není žádná legrace,“ říká k zásahu publicista a člen poroty Mirek Vaňura, který u soutěžních videí hodnotí kritérium popularizační význam. K zásahu se dnes vyjádřil i náměstek primátorky města Ing. Lubomír Bureš, který je pověřen řízením Městské policie

České Budějovice: „Video jasně dokladuje, že městská policie tu není jen kvůli dopravním přestupkům a nasazování botiček špatně zaparkovaným vozům. Strážníci jsou často ti první, kdo se musejí postavit násilí v ulicích.“ Z úst ředitele Městské policie České Budějovice doc. Martina Hrinka pak zazněla slova: „Jsem pyšný na své strážníky, že tímto a jinými skutky dokazují, že Městská policie České Budějovice je bezpečnostní složka, na jejíž profesionalitu se mohou spolehnout všichni návštěvníci i občané Českých Budějovic. Naše filozofie rychlé reakce na nebezpečí, kterou jsme zavedli před rokem, sklízí v tomto i jiných zákrocích úspěchy.“

Videoklip z Českých Budějovic získal nejlepší hodnocení i ve srovnání s 1. pololetním kolem soutěže, je tedy nejlepším videem roku 2024. Ocenění dnes spolu s odměnou – kamerovou výbavou pro tým –

na ředitelství městské policie v Českých Budějovicích osobně obdrželi strážníci Jakub N. a Vojtěch B., kteří ve videu zasahují. Popsali i svůj pohled na celý incident. „Jak jsme se později dozvěděli, šlo o duševně nemocného člověka“, řekl strážník Jakub N., jehož kamera zákrok snímala. „Mám zkušenosti s lidmi pod vlivem drog nebo alkoholu, ale s reakcemi tohoto muže jsem si vůbec nebyl jistý, choval se jako smyslů zbavený. Náměstí bylo plné lidí, proto jsme nemohli použít střelnou zbraň. Nejlepší volba byl teleskopický obušek.“ Je pravděpodobné, že tak strážníci v Českých Budějovicích svým činem zabránili velkému neštěstí.

Top 5 videí podzimní části soutěže Nejlepší důkaz 2024 (publikovaná 1. 7. -31. 12. 2024)

Pořadí Název (s proklikem na video) Počet bodů
1 Strážníci v Českých Budějovicích zpacifikovali na náměstí muže s nožem 28
2 Cizinec po konfliktu v pražském domě vystřelil z nelegálně držené zbraně do zdi. Na ulici ho zadrželi policisté z PMJ 24
3 Ujíždějícího řidiče na Šumpersku zastavili policisté pomocí ukázkového pit manévru 23
4 Strážníkům v Praze marně utíkal hledaný muž 22
5 Výstřelem z plynovky v centru Brna vyděsil lidi v okolí. Podezřelého zadržela prvosledová hlídka 21

Top 5 videí jarní části soutěže Nejlepší důkaz 2024 (publikovaná 1.1.-30.6.2024)

Pořadí Název (s proklikem na video) Počet bodů
1 Prvosledová hlídka v Chebu zpacifikovala ozbrojeného muže v restauraci 22
2-4 Strážníci v pražských Řeporyjích resuscitovali silně podchlazeného muže 22
2-4 Pachatel při loupeži v Brně ohrožoval obsluhu benzínky nožem 22
2-4 Vykradl byt v době, kdy v něm spal nájemník. Před policisty se v pražských Holešovicích snažil marně utéct 22
5 Kriminalisté z pražské Palmovky si před hypermarketem došli pro hledaného recidivistu 20

Vítězné video publikovala na svém oficiálním YouTube profilu Městská policie České Budějovice zde: https://www.youtube.com/watch?v=4VMEtBzfiXs

Hodnocení vítězného videa a další informace najdete také na adrese

www.nejlepsidukaz.cz

Soutěž dále pokračuje v roce 2025.

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 3 000 zaměstnanců víc než v 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Víc informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce

Česká spořitelna zmodernizovala práci tisícům zaměstnanců díky cloudovému řešení

Praha 21. února 2024 – Česká spořitelna dokončila přesun svého IT systému Jira do cloudu. Největší česká banka tak zmodernizovala způsob práce pro více než 4 000 svých zaměstnanců. Ti nyní pracují v bezpečnějším a flexibilnějším prostředí Atlassian Cloud, které banka implementovala ve spolupráci s technologickou společností MoroSystems Orchestra. Kromě vyšší efektivity přináší nové řešení i snížení nákladů na údržbu systému.

„Zpětná vazba od týmů je pozitivní. Systém je rychlejší a prostředí intuitivnější,“ říká Denisa Holečková, product owner v České spořitelně. „Pro nové zaměstnance je navíc výrazně jednodušší se v systému zorientovat a zapojit do práce.“

Migrace pomohla významně zjednodušit celý systém. „Původní řešení obsahovalo 30 specifických customizací. Díky redesignu procesů jsme je zredukovali na devět, což výrazně usnadňuje práci všem uživatelům,“ vysvětluje Adam Rypel, vedoucí realizačního týmu MoroSystems Orchestra. „Klíčové bylo, že jsme mohli s bankou pracovat v agilních sprintech a průběžně reagovat na všechny výzvy. Implementační tým na straně České spořitelny byl velmi šikovný a zároveň nakloněn celému projektu migrace nástroje Jira.“

Přechod do cloudu potvrzuje transformaci tradičních bank na technologické firmy. „V IT oddělení České spořitelny pracují desítky týmů – od vývojářů přes testery až po delivery manažery,“ doplňuje Rypel.

Bezpečnost na prvním místě

Klíčovým aspektem projektu bylo zajištění bezpečnosti dat. Tým musel vyřešit řadu technických výzev včetně integrace cloudových platforem Azure a AWS. „Ve finančním sektoru platí přísné regulatorní požadavky. Všechny se nám podařilo splnit díky úzké spolupráci s bezpečnostním týmem banky,“ popisuje Petr Marcin, člen týmu MoroSystems Orchestra. Díky tomu má banka nyní systém, který splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy a zároveň umožňuje flexibilní rozvoj.

Přechod do cloudu je v současné době navíc nevyhnutelným krokem. Atlassian i další přední hráči na trhu směřují většinu svých investic právě do cloudových řešení, protože tam probíhá hlavní vývoj a inovace. On-premise řešení postupně zastarávají.

Cloudové řešení jako cesta k úsporám

„Přechod do cloudu přinesl České spořitelně řadu zásadních vylepšení pro každodenní práci,“ říká Adam Rypel. „Uživatelé nyní mohou efektivněji spolupracovat napříč týmy, lépe nastavovat cíle, jako jsou OKR, a snáze měřit výkon. Systém je rychlejší, intuitivnější a usnadňuje zaškolení nových kolegů. Díky automatizaci navíc odpadá řada manuálních činností.“

Nové řešení zapadá do dlouhodobé „cloud first“ strategie České spořitelny. „Jsme rádi, že tak rozsáhlá a komplexní migrace do cloudu proběhla hladce a vyústila v úspěšnou implementaci Jira v cloudu,“ říká Yana Kunakbaeva, senior partner manager ve společnosti Atlassian. Banka díky cloudu může snáze řídit požadavky interních týmů, pružně reagovat na potřeby trhu a rychleji zavádět inovace.

Více o MoroSystems

MoroSystems je brněnská technologicko-konzultační společnost, která pomáhá předním českým i světovým firmám digitalizovat procesy a zavádět technologické inovace. Pro své zákazníky navrhuje a vyvíjí aplikace, systémy a portály na míru, ať už se jedná o platební systémy, věrnostní programy, nebo bankovní, finanční či monitorovací aplikace. K dosažení maximálního přínosu si firma zakládá na vývoji na míru s přidanou hodnotou, jehož principy popisuje ve vlastní iniciativě No Paskvil Agile. Tou chce změnit způsob, jakým na trhu softwarového vývoje funguje spolupráce mezi dodavateli a klienty. Pod značkou MoroSystems Orchestra provází firmy změnou přístupu a způsobů práce a implementací nástrojů Atlassian. Disponuje nejvyšším počtem certifikovaných Atlassian expertů v Česku a na Slovensku a více než 11 let drží certifikaci Platinum Atlassian partner. Nově se také v rámci partnerství se startupem Tatum věnuje blockchainu a NFT projektům. Mezi klienty MoroSystems patří fintechová platforma AEVI, globální internetové tržiště eBay, dále UNIQA, Benefit Plus, AstraZeneca a další.

HONOR ve spolupráci s Qualcomm a Manchester United oživil pomocí funkce AI Upscale na Magic7 Pro poháněném procesorem Snapdragon 8 Elite fotografie staré 115 let

Pokročilá AI technologie přenáší ikonické snímky z roku 1910 do 21. století a oslavuje 115. výročí stadionu Old Trafford

[Praha – 21. února 2025] – K příležitosti 115. výročí prvního zápasu na stadionu Old Trafford dnes společnost HONOR oznámila, že díky nové funkci AI Upscale ve smartphonu HONOR Magic7 Pro, poháněném procesorem Snapdragon® 8 Elite[1], oživila ikonické historické fotografie legendárního stadionu Manchesteru United, přezdívaného „Theatre of Dreams“. Tento projekt vznikl v rámci sponzorství klubu společností Qualcomm Technologies, Inc. Od roku 1910 byl stadion Old Trafford dějištěm nespočtu nezapomenutelných momentů světového fotbalu. Nyní díky AI technologii společnosti HONOR dostávají tyto vzácné snímky novou podobu s vyšší ostrostí a detaily.

Z roku 1910 do roku 2025 s HONOR AI Upscale

Nový HONOR Magic7 Pro, poháněný procesorem Snapdragon® 8 Elite, přináší širokou škálu pokročilých fotografických funkcí s umělou inteligencí, včetně AI Super Zoom, AI Enhanced Portrait a AI Motion Sensing Capture. Nejnovějším přírůstkem je funkce AI Upscale, která uživatelům umožňuje snadno obnovit poškozené nebo vybledlé staré fotografie. Funkce odstraňuje škrábance, zvyšuje rozlišení a vylepšuje celkovou kvalitu obrazu, čímž pomáhá zachovat vzácné vzpomínky. Díky funkci AI Upscale na HONOR Magic7 Pro bylo obnoveno více než 40 archivních fotografií ze stadionu Old Trafford, které se z vybledlých relikvií proměnily v ostré snímky odpovídající standardům 21. století.

Tento projekt nejenže prezentuje technologické inovace společnosti HONOR, ale také inovativní způsoby sponzorství společnosti Qualcomm Technologies. Společně s klubem Manchester United a partnery přinášejí fanouškům jedinečné zážitky propojující historii s nejmodernějšími technologiemi.

„Zrestaurované fotografie stadionu Old Trafford mají pro historii Manchesteru United neocenitelný přínos,“ uvedl Jason Leach, historik klubu Manchester United. „Funkce AI Upscale je opravdu výjimečná. Jako bychom se vrátili v čase. Detaily, které byly dávno ztraceny, jsou nyní znovu viditelné, a fanoušci tak mohou znovu prožít atmosféru prvního zápasu v roce 1910. Je to fantastický způsob, jak oslavit 115 let Old Trafford.“

„Old Trafford je symbolem tradice a dokonalosti, a proto nás těší, že naše AI technologie, poháněná procesorem Snapdragon® 8 Elite, může díky sponzorství klubu společností Qualcomm Technologies hrát roli v zachování jeho odkazu,“ říká Wei Luo, hlavní architekt zobrazovacích technologií ve společnosti HONOR. „Funkce AI Upscale na HONOR Magic7 Pro není jen o vylepšování fotografií, ale o propojení lidí s kouzelnými okamžiky z minulosti. Věříme, že umělá inteligence může být silným nástrojem pro uchování kulturního dědictví, a tento projekt je dokonalým příkladem jejího potenciálu. Těšíme se, až si fanoušci obnovené snímky prohlédnou a uvidí historii Old Trafford v novém světle. A to díky sponzorství klubu společností Qualcomm Technologies.“

„Je úžasné sledovat, jak tato technologie přivádí bohatou historii Manchesteru United zpět k životu,“ uvedl Judd Heape, viceprezident pro produktový management ve společnosti Qualcomm Technologies, Inc. „Náš výkonný AI ISP umožňuje pokročilé AI fotografické funkce, které uživatelům usnadňují zachycení a uchování těch nejcennějších životních okamžiků. Ve spolupráci se společností HONOR a Manchesterem United jsme přinesli první generativní AI řešení přímo do fotoaparátu HONOR Magic7 Pro, který posouvá portrétní fotografii na zcela novou úroveň. A fanoušci Manchesteru United po celém světě si teď mohou užít výsledek.“

Podívejte se, jak projekt obnovy historických snímků probíhal, na https://www.manutd.com/en/videos/detail/snapdragon-x-honor-115-years-of-old-trafford

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.honor.com/cz.

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

  1. Snapdragon je ochranná známka společnosti Qualcomm Incorporated, registrovaná ve Spojených státech a dalších zemích.
Exit mobile version