realme na MWC 2025 v Barceloně chystá výrazný debut včetně globálního uvedení série 14 Pro

  • realme se poprvé zúčastní MWC 2025 s vlastním stánkem
  • realme uvede první telefon na světě, který mění barvu dle citlivosti na chlad – řadu realme 14 Pro.
  • realme na MWC představí také nejmodernější technologie v oblasti zobrazování a AI.

Shenzhen, Čína, 4. února 2025 – realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů na světě, s nadšením oznamuje svou účast na nadcházejícím veletrhu Mobile World Congress (MWC) 2025 v Barceloně. Tato událost představuje pro značku významný milník, neboť zde realme poprvé otevře vlastní stánek a uvede zcela nové produkty. Mezi hlavní lákadla patří globální a evropská premiéra průlomové série 14 Pro, která představí nejmodernější technologie v oblasti mobilních telefonů. Na akci bude také prezentována ambiciózní tříletá strategická vize značky.

Podle nejnovějších dat od Counterpoint Research za třetí kvartál 2024 se realme již tři po sobě jdoucí čtvrtletí drží mezi čtyřmi největšími značkami smartphonů. Tento úspěch odráží strategické zaměření na střední a vyšší segment trhu a účast na MWC zdůrazňuje odhodlání značky posilovat svou pozici na evropském trhu.

V duchu sloganu „Tech Drives. Style Thrives.“ se realme chystá na výrazný debut na MWC 2025. Tento krok zdůrazňuje odhodlání značky k technologické inovaci a výjimečnému designu, který rezonuje s mladými uživateli. Návštěvníci se mohou těšit na průlomové technologie, včetně nejmodernější optiky, která povyšuje mobilní fotografii na úroveň digitálních zrcadlovek (DSLR). Dále značka představí nejnovější AI inovace z laboratoře realme NEXT AI, které zlepší uživatelskou interakci a výkon fotoaparátu pomocí inteligentních funkcí.

realme také s hrdostí globálně představí sérii 14 Pro, která se zapsala do historie jako první telefon na světě, který mění barvu dle citlivosti na chlad. Tato série ve své cenové kategorii výrazně vyniká v oblastech výkonu, designu a zobrazovacích schopností. Značka zve návštěvníky k objevení jedinečného zážitku ve výstavní hale číslo 3, na stánku 3B4, kde se propojí nejmodernější technologie s éterickým designem. Tento pohlcující prostor osloví účastníky prostřednictvím nejnovějších produktů realme a živých ukázek inovativní optiky, dynamické funkce změny barvy, průkopnické voděodolnosti a nejmodernějších AI technologií. Připojte se k realme na MWC 2025 a zažijte nejnovější průlomové inovace mobilní technologie na vlastní kůži!

O značce realme

realme je globální technologická společnost, která narušila trh smartphonů zpřístupněním nejmodernějších technologií. Nabízí široké portfolio smartphonů a zařízení pro moderní životní styl, pyšnící se špičkovými specifikacemi, kvalitou a trendy designem, především určeným mladým spotřebitelům.

Společnost založil Sky Li v roce 2018 a během pouhých tří let se realme stala jedním z pěti největších výrobců smartphonů na 30 trzích po celém světě. Firma rozšířila své působení do mnoha regionů, včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Blízkého východu, Latinské Ameriky a Afriky, a získala globální uživatelskou základnu čítající přes 200 milionů uživatelů. Rok 2024 znamenal pro realme důležitou fázi rebrandingu s novým sloganem „Make it real“. Pod touto novou filozofií se realme ještě více zaměřuje na mladé uživatele a snaží se přinést skutečné, jasné a hmatatelné benefity do jejich života. Pro více informací navštivte www.realme.com.

*Odkazy na reference:

1. Europe Smartphone Market Recovery Continues in Q3 2024, Shipments up 8% YoY

https://www.counterpointresearch.com/insight/europe-smartphone-market-q3-2024/

2. Europe Smartphone Market Recovery Continues, Shipments up 10% YoY in Q2 2024

https://www.counterpointresearch.com/insights/europe-smartphone-market-q2-2024/

3. Counterpoint Research: Europe Smartphone Shipments Finally Resume Growth in Q1 2024, Cautious Optimism for Year Ahead

https://www.counterpointresearch.com/insights/europe-smartphone-market-q1-2024/

 

Polovina Čechů plánuje zimní dovolenou na horách: 3/4 budou platit digitálně

Zimní sezóna pro řadu Čechů představuje možnost užít si zasloužený odpočinek v zasněžených střediscích. Z nového průzkumu* společnosti Visa vyplývá, že polovina Čechů plánuje strávit zimní dovolenou na horách. Tři čtvrtiny Čechů, kteří se letos chystají na zimní dovolenou, chtějí platit kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami a více než polovina Čechů zde plánuje denně utratit mezi 1000 a 3000 Kč na osobu. Průzkum také odhalil rostoucí preferenci kombinace aktivní dovolené a odpočinku.

8 z 10 respondentů plánuje strávit zimní dovolenou v tuzemsku. Ti, kteří plánují vycestovat do zahraničí, se nejčastěji chystají do Rakouska, na Slovensko a do Itálie. Kromě výběru destinace věnují Češi pozornost pohodlí a bezpečnosti po celou dobu dovolené.

Digitální platby jsou klíčem ke spokojeným zákazníkům

Jak potvrzují výsledná čísla, pokud by v lyžařských střediscích nebyly přijímány digitální platby, značný počet zákazníků by utratil méně (19 %), přešel by rovnou ke konkurenci (19 %) nebo by se příště na stejné místo nevrátil (13 %). Celkově 71 % Čechů chce na sjezdovky vyrazit bez peněženky, pouze s mobilním telefonem v kapse nebo chytrými hodinkami. Digitálně nejčastěji platíme za občerstvení (39 %), ubytování (22 %) a skipasy (13 %).

Nejvíce respondentů si stěžuje na nemožnost platit kartou v restauracích a občerstveních (33 %), na parkovišti (31 %) a v obchodech (19 %). Naopak chválí možnost platit digitálně za skipasy, kde se s problémem setkalo pouze 12 % respondentů.

Žijeme ve světě okamžitých plateb. Zákazníci i firmy stále více očekávají bezproblémové transakce bez ohledu na to, od koho nakupují nebo komu prodávají. Firmy chtějí mít rychlejší přístup ke svým finančním prostředkům a zákazníci chtějí mít možnost používat preferované platební metody po celém světě. Zimní destinace nejsou výjimkou. Naše data jasně ukazují, že Češi při zimních dovolených stále více upřednostňují digitální platby, které považují za pohodlné, bezpečné a rychlé. Možnost platit kartou nebo mobilem je pro mnoho lidí důležitým faktorem při rozhodování, kam se vydají, protože digitální platby mohou cestování výrazně zjednodušit. Podniky, které neumožňují digitální platby, riskují ztrátu zákazníků, zejména ve vysoce konkurenčním prostředí jako jsou lyžařská střediska. Porozumění požadavkům na jednodušší a pohodlnější život je klíčové pro udržení konkurenceschopnosti podniků a rozvoj prosperující ekonomiky. Žijeme v mimořádně zajímavé době, kdy máme příležitost pomáhat našim klientům a partnerům nejen zvládat tyto změny, ale také se připravovat na novou éru podnikání,“ řekl Petr Polák, Country Manager pro Českou republiku společnosti Visa.

Kombinace aktivit a relaxace je stále oblíbenější

Češi během zimní dovolené stále častěji kombinují sportovní aktivity s kulturními a relaxačními zážitky. Mezi oblíbené aktivity patří nejen lyžování a snowboarding, ale také pěší turistika, návštěva místních památek, wellness procedury a kulinářské speciality.

Více než polovina Čechů (51 %) plánuje na zimní dovolené utratit denně v průměru 1 000 až 3 000 Kč na osobu. Téměř čtvrtina (23 %) jich pak letos plánuje alespoň dvě dovolené na horách, přičemž ve většině případů bude pobyt trvat 2-3 dny.

Kromě Čechů se na zimní dovolenou chystá i mnoho Bulharů, Rumunů a Slováků. Do Rakouska se chystá 17 % Čechů, na Slovensko a do Itálie 8 %. Naopak na českých horách můžeme podle průzkumu očekávat nejvíce turistů ze Slovenska (9 %) a Polska (7 %).

Visa tipy na cesty do zahraničí

Platby v zahraničí

Při platbě kartou Visa nebo výběru hotovosti z bankomatu v zahraničí si cestující může vybrat, zda chce platit v místní nebo domácí měně. Volba místní měny může znamenat výhodnější směnný kurz.

Příznivé směnné kurzy

Platba kartou Visa v zahraničí může být výhodnější než nákup měny ve směnárně.

Klid v duši

Platba kartou Visa v zahraničí vám zajistí klid, protože tuzemské i mezinárodní platby jsou chráněny řadou různých metod.

Bezpečnost

Platby Visa v zahraničí jsou chráněny před podvody stejnými high-tech systémy, jako platby doma. Proto jsou bezpečné bez ohledu na to, kde platíte.

Jednoduchost

Používání jednoduchých a pohodlných platebních metod Visa umožňuje cestovat bez zbytečných starostí.

Široká akceptační síť

Visa umožňuje snadno a pohodlně platit po celém světě ve více než 100 milionech obchodů ve více než 200 zemích a závislých územích – všude tam, kde je zobrazeno logo Visa.

O společnosti Visa

Společnost Visa (NYSE: V) je jedním ze světových lídrů v oblasti digitálních plateb a zpracovává transakce mezi spotřebiteli, obchodníky, finančními institucemi a vládami ve více než 200 zemích. Naším posláním je propojovat svět prostřednictvím inovativní, spolehlivé a bezpečné platební sítě, která umožňuje jednotlivcům, podnikům a ekonomikám prosperovat. Ve společnosti Visa věříme, že inkluzivní ekonomika, která spojuje všechny a všude, přináší prospěch všem a zajišťuje budoucnost pohybu peněz. Více informací se dozvíte na stránkách Visa.cz.

* O průzkumu

Sběr dat provedla společnost Response Now s.r.o. v prosinci 2024 na reprezentativním vzorku české internetové populace ve věku 18-60 let s celkovým počtem 1 000 respondentů.

Monitor ZOWIE by BenQ XL2546X+ s nejnovějším Fast-TN panelem a technologií DyAc 2

Taipei, Taiwan 3. 2. 2025 – ZOWIE by BenQ, profesionální značka produktů pro esport, představuje monitor XL2546X+. Nový model využívá Fast-TN panel se zvýšenou obnovovací frekvencí 280 Hz a technologií DyAc 2 pro minimální odezvu a maximální plynulost obrazu. Spolu s inovovanou hardwarovou výbavou přináší také režimy Auto Game Mode prostřednictvím aplikace XL Setting to Share nebo například průmyslová ložiska pro výškovou stavitelnost.

Vylepšení Fast-TN panelu

Monitor ZOWIE by BenQ XL2546X+ je novým přírůstkem řady XL-X+ určené pro esportové hráče. Nabízí v tomto segmentu dominantně užívané Full HD rozlišení s klasickým poměrem stran 16:9 a velikostí obrazu 24 palců. Oproti předchozí generaci přináší nový Fast-TN panel, který díky lepší vodivosti účinněji eliminuje rozmazávání obrazu a přináší také rychlejší odezvu.

Nejnovější technologie Dynamic Accuracy 2

V rámci výbavy monitoru nechybí vlastní techologie DyAc 2, která zajišťuje nejlepší plynulost ve své třídě a vynikající vizuální zážitek. DyAc 2 je významným krokem kupředu od verzí DyAc a DyAc+, kdy využívá duální podsvícení s větší přesností pro dosažení lepší eliminace rozmazání obrazu a minimalizace duchů při pohybu na displeji, zatímco zmírňuje dopad světelného záření z monitoru na oči uživatele.

Nový režim Auto Game Mode automaticky nastavuje vhodné barevné schéma

Monitor je vybaven také funkcí Auto Game Mode, která prostřednictvím aplikace XL Setting to Share automaticky přepíná barevné režimy při změně hry, díky čemuž odpadá nutnost opakovaného nastavování a optimalizace pro každou hru zvlášť pro dosažení ideální kvality obrazu.

Průmyslová ložiska pro výškovou stavitelnost

Konstrukce monitoru je osazena průmyslovými ložisky, které hráčům umožňují snadné nastavení ideální polohy plynule bez zadrhávání a větší námahy.

ZOWIE by BenQ XL2546X+ bude k dispozici v průběhu února za doporučenou koncovou cenu 13 400 Kč s DPH v Česku a 543 euro s DPH na Slovensku.

Více informací o produktech ZOWIE by BenQ pro esport je k dispozici na webu https://zowie.benq.eu/en-eu/index.html.

O značce ZOWIE

ZOWIE se věnuje vývoji profesionálních periferií pro eSport stvořených pro maximální výkon předních světových hráčů. Od roku 2008 je známou nejen na asijských trzích jako přední výrobce herního vybavení. Od roku 2015 ve spojení s BenQ přináší portfolio eSport zařízení, jako jsou monitory, myši a další.

O společnosti BenQ Corporation

BenQ Corporation, přední světový dodavatel inovativních řešení a technologií, byla založena s dlouhodobou vizí „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life“). Jejím cílem je zlepšovat a obohacovat všechny aspekty života uživatelů. Zaměřuje se proto na věci, na kterých dnes lidem nejvíce záleží – životní styl, podnikání, péče o zdraví a vzdělání, to vše s vidinou umožnit lidem lépe žít, být efektivnější, zdravější a vzdělanější. Široké portfolio nabízených produktů zahrnuje digitální projektory, monitory, interaktivní velkoformátové displeje, mobilní telefony, reproduktory, digitální fotoaparáty, kamery, mobilní výpočetní zařízení a osvětlení. V duchu motta “Protože na tom záleží”.

 

Česko a umělá inteligence? Tuzemské firmy zůstávají pasivní, může to znamenat problém pro celou ekonomiku

České firmy se nacházejí v celoevropském žebříčku pod unijním průměrem ve využívání AI nástrojů. Faktorů, proč se tak děje se nabízí hned několik – nízká ochota experimentovat, strach o bezpečnost sdílených dat nebo technologické překážky. „V tuhle chvíli umělou inteligenci implementují hlavně firmy, které od ní očekávají řešení akutního problému,“ tvrdí CEO společnosti AI Excellence Vojtěch Komenda. Pokud české firmy zaspí nástup umělé inteligence, budou podle odborníka pouze dohánět manko a připraví se o potenciální zisk.

V následujících dvou až třech letech analytici očekávají překotný vývoj na trhu s umělou inteligencí, rostoucí inklinaci k AI řešením lze přesto pozorovat už nyní. Podíl tuzemských firem, které tyto technologie využily, se v loňském roce téměř zdvojnásobil. Podle Českého statistického úřadu se k tomuto kroku odhodlalo přes 11 procent společností, tedy o pět procent více než v roce 2023. Přesto to všechno je Česká republika stále pod průměrem unijní sedmadvacítky. Umělou inteligenci využívaly v roce 2024 ze zemí Evropské unie nejčastěji podniky v Dánsku, kde ji adoptovalo 28 procent firem, dále pak čtvrtina podniků v Belgii a ve Švédsku.

„Jsme v podobné situaci, kde byla tuzemská ekonomika v roce 2000, kdy začalo reálné použití internetu. Některým firmám se teď může jevit adopce umělé inteligence jako něco velmi zbytečného. Stejně tak na přelomu tisíciletí připadalo některým firmám zbytečné investovat do vlastních webových stránek,“ potvrzuje Vojtěch Komenda, CEO společnosti AI Excellence.

Strach z technologické změny i ztráty citlivých dat

Spousta českých firem zdůvodňuje svou pasivitu strachem o bezpečnost sdílených informací.
Přestože organizace, které umělou inteligenci vyvíjí, garantují zabezpečené a citlivé zacházení se svěřenými daty, pro některé firmy tato skutečnost znamená výraznou překážku. „O data je potřeba se starat o tom není pochyb. Ale pokud máte správné nastavení a správnou licenci, dají se i veřejné modely jako Chat GPT používat bez obav. Navíc jsou tady pro větší firemní zákazníky možnosti lokálních modelů, kde můžete AI provozovat a kontrolovat uvnitř vlastní infrastruktury. “ vysvětluje odborník na umělou inteligenci.

Podle Komendy budou některé společnosti konfrontované s dynamickým vývojem na trhu už v průběhu tohoto roku. „V některých oborech to bude do léta, jinde do Vánoc a někde to bude trvat ještě rok a půl. Pokud se adaptují na umělou inteligenci v druhé, třetí, čtvrté nebo páté vlně, v zásadě už budou jen dohánět manko a reagovat na to, že jejich přímí konkurenti budou nabízet lepší nebo levnější produkt. Investovat budou muset tak či onak, v tomto případě ale bez profitu,“ dodává Komenda. Situace na trhu se může vyvíjet tak, že některé firmy v důsledku tohoto konkurenčního boje zaniknou, na trhu se ale brzy objeví nové subjekty, mohou být i ze zahraničí. „To může znamenat problém pro celou českou ekonomiku. Přijdou firmy, které nebudou sídlit tady, ale třeba v Polsku nebo v Estonsku, kde se využívání AI nástrojů v průmyslu rozvíjí rychleji než u nás. Pořád je ale čas tuto situaci napravit,“ tvrdí odborník.

Implementace AI může být pro část firem velkou změnou a také technologickou komplikací. „V tuhle chvíli umělou inteligenci implementují hlavně firmy, které od ní očekávají řešení akutního problému. Ostatní udržují status quo, byznys jim funguje a jejich ochota k výrazné změně je malá,“ popisuje Komenda. Do pravidelného kontaktu s AI přichází podle průzkumu společnosti Up Česká republika pouze 16 procent zaměstnanců tuzemských firem. Pokud je to možné, většina pracovníků se umělé inteligenci vyhýbá. Osloveným respondentům totiž chybí kurzy, které by je naučily s technologií pracovat. „Školení je vždycky pouze první krok, většina zaměstnanců ale skončí jen na něm. Potřebují vidět, jak umělou inteligenci aktivně používá jejich okolí. Jakmile budou tyto nástroje používat dva nebo tři lidi v pracovním kolektivu, inspiruje to i ostatní,“ tvrdí Komenda.

Jen školení nestačí, situaci může rozklíčovat audit

Dalším způsobem, jak zaměstnance motivovat k pravidelnému využívání umělé inteligence, je najít ve firmě ambasadora. „Potřebujete identifikovat lidi, kteří jsou do problematiky zapálení, v každé firmě jsou zpravidla minimálně dva. Ti mají za úkol jedinou věc – ukazovat, jak nástroje fungují a jednoho pomocníka, který v kolektivu bude simulovat funkci helpdesku. Dá kolegům zpětnou vazbu a vysvětlí jim, kde udělali chybu nebo proč se daná situace pro tohle konkrétní řešení nehodí,“ radí Komenda. V opačném případě se nováčci mohou dostat do slepé uličky a začít řešit situace podle původního vzorce. „A v neposlední řadě je to i o příkladech – pokud o AI mluví pan ředitel, nebo ji sám efektivně používá, je vyhráno,“ dodává.

Užití umělé inteligence pro automatizaci bývá v českých firmách nejčastější volbou. Dobrým krokem je vytipování nejvhodnějších příležitostí, kde by mohla umělá inteligence fungovat. „Znamená to udělat si audit a projít všechny procesy v rámci firmy, udělat souhrn všech lidských činností a identifikovat ty nejkritičtější body. Když si vrcholoví manažeři dají dohromady takových 30 až 40 nápadů a spočítají si náklady i výnosy, deset až patnáct z nich bude mít jednoznačně pozitivní bilanci. Ekonomické výnosy pak mohou očekávat už v létě,“ vysvětluje Komenda s tím, že v každé firmě je jen v oblasti automatizace odhadem třicet až padesát příležitostí kde použít generativní AI.

Sluchátka FreeBuds Pro 4: novinka od Huawei pro čisté hovory, poslech hudby i hladký průběh pracovní schůzky 

Praha, 3. února 2025 – Dnes se můžete účastnit virtuálních schůzek prakticky odkudkoli – ať už sedíte v kavárně, nebo pracujete na cestách. Klíčem ke snadné práci mimo kancelář je zřetelná a čistá komunikace, kterou vám zajistí spolehlivá sluchátka. Novinka od společnosti Huawei FreeBuds Pro 4 vás potěší nejen svou špičkovou kvalitou zvuku, ale také pokročilou technologií pro potlačení ruchů ve vašem okolí. Objevte, co vše FreeBuds Pro 4 nabízejí, a zjistěte, proč se stanou vaší volbou číslo jedna při výběru sluchátek k práci i každodennímu poslechu. 

Nerušené hovory díky špičkové eliminaci ruchu

Rušivý šum a špatná kvalita hovoru je zejména při pracovních online schůzkách frustrující a působí neprofesionálně. Pokud chcete mít jistotu, že vaše hovory zůstanou čisté, ať už vás vaše práce zavede kamkoli, budou Huawei FreeBuds Pro 4 ideální volbou. Díky těmto sluchátkám nebude vaše hovory ovlivňovat hluk v pozadí, což vám umožní se soustředit na práci. Jejich algoritmus s podporou AI eliminuje až 100 dB okolního ruchu, takže vám spojení nebude narušovat šum větru, hluk dopravních prostředků ani hlasitý rozhovor u vedlejšího stolu v přeplněné kavárně. Váš hlas zůstane izolovaný a pro příjemce na druhé straně čistý dokonce i v náročných podmínkách, kde vítr dosahuje rychlosti až 10 m/s. Sluchátka jsou proto ideální i pro komunikaci ve venkovním prostředí. Nezáleží na tom, jestli si vyřizujete hovory z pláže nebo z túry v horách, Huawei FreeBuds Pro 4 vás nenechají ve štychu.

Můžete se tak účastnit online schůzek s klienty či kolegy téměř odkudkoli, aniž by vás nebo je rušil okolní šum. Ten se sluchátkům FreeBuds Pro 4 daří účinně redukovat díky kombinaci technologie Dual-Driver True Sound a přesné reprodukci zvuku. Ve spojení s třívrstvými koncovkami do uší z pěny Shape-Memory Foam a výkonným inteligentním dynamickým ANC (aktivní potlačení hluku) sluchátka eliminují dokonce o 30 % více hluku než jejich předchozí generace FreeBuds Pro. Koncovky se navíc díky paměťové pěně automaticky roztáhnou tak, aby se přizpůsobily vašemu zvukovodu.

Kvalitní snímání hlasu a čistý zvuk

Sluchátka disponují čtyřmi mikrofony – tři z nich jsou určeny pro snímání lidského hlasu v jakkoli hlučném prostředí. Čtvrtý mikrofon VPU s kostním vedením je umístěn blíže vnitřnímu uchu a lépe tak izoluje hluk, což vede k detailnějšímu snímání vašeho hlasu. Sluchátka dokážou inteligentně vnímat a rozlišovat lidský hlas, který následně umí odizolovat a zároveň zvládnou odfiltrovat zvuky z okolí. Pokud by bylo spojení slabé, funkce Huawei AI Sensing dokáže obratem přepnout na mikrofon s nejsilnějším signálem, a ještě ho zesílit, čímž vám zajistí spolehlivou komunikaci.

S Huawei FreeBuds Pro 4 se nemusíte obávat ani o své soukromí, protože tato sluchátka se mohou pochlubit téměř nulovým únikem zvuku během hovoru. Vaše rozhovory navíc zůstanou čisté i ve chvíli, kdy se vzdálíte od připojeného telefonu až na 60 metrů. Tato sluchátka tak budou vhodná pro všechny, kteří se při své práci potřebují spolehnout na čistý a kvalitní zvuk ať už se nacházejí kdekoli.

Technologie Digital Cross-Over společně se dvěma zabudovanými reproduktory vám nabídne výkonné možnosti přehrávání. Sluchátka FreeBuds Pro 4 dosahují bezdrátového zvuku s rychlostí přenosu až 2,3 Mb/s, předchozí generace dosahovala rychlosti 1,5 Mb/s, a podporují 24bitovou / 48kHz hudbu. Díky duálnímu měniči True Sound a technologii Digital Cross-Over sluchátka rozdělují zvuk do skupin podle frekvence, což uživatelům umožňuje přesně slyšet vokály. Huawei FreeBuds Pro 4 budou tedy skvělým parťákem nejen pro pracovní schůzky na cestách, ale svým uživatelům nabídnou i vysoce kvalitní poslech jejich oblíbené hudby. Sluchátka jsou navíc vybavena dvěma zvukovými efekty – Classical a Balanced – pro pohlcující poslechový zážitek na koncertní úrovni.

Inteligentní ovládání pro snadnější užívání

Co vás na nových sluchátkách od Huawei jistě potěší, je jejich pokročilé ovládání dotykem nebo pohybem hlavy. K přijetí hovoru vám tak postačí pouze pokývnout hlavou, díky čemuž vám zůstanou volné ruce na práci. Dotykem pak můžete snadno zvyšovat či snižovat hlasitost nebo přeskakovat jednotlivé skladby. Sluchátka jsou kompatibilní se systémy iOS a Android, takže si kvalitní poslech i hovory na cestách mohou dopřát také majitelé telefonů jiných značek. Jsou navíc vybavená funkcí Dual Device Connection, která umožňuje bez problémů připojit sluchátka ke dvěma zařízením současně, mezi nimiž pak můžete automaticky přepínat bez nutnosti dalšího párování. V aplikaci Huawei AI Life si můžete aktivovat funkci Smart Wear Detection, která dokáže rozpoznat, když si sluchátka sundáte – přehrávání se automaticky pozastaví a opět ho obnoví ve chvíli, kdy si je nasadíte zpět.

Chytré nabíjení a dlouhá životnost baterie

Neustálé nabíjení a skladování sluchátek v nabíjecích pouzdrech může negativně ovlivnit výkon jejich baterie a výdrž. Huawei FreeBuds Pro 4 ale disponují technologií chytrého nabíjení s umělou inteligencí, díky které si samy dokáží upravovat limity nabíjení. Svým uživatelům tak mohou zajistit dlouhou životnost a výdrž baterie. V dnešním světě, kde je efektivní a snadná komunikace klíčem k úspěchu, budou sluchátka se špičkovou technologií Huawei FreeBuds Pro 4 vaším nepostradatelným pomocníkem za všech okolností.

Sluchátka evokující elegantní strunné nástroje jsou k dostání ve třech barevných provedení – nadčasové černé, elegantní bílé nebo osvěžující zelené. Koupit je můžete na oficiálním e-shopu Huawei za 4 999 Kč, a jako dárek k nim získáte navíc FreeBuds SE 2, anebo i na e-shopu Alza.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer Business Group naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

HTC snižuje cenu prémiového HTC VIVE Pro 2

Headset s 5K rozlišením, 120⁰ zorným úhlem a až 120Hz snímkovou frekvencí se dočkal trvalého snížení ceny za samostatný VIVE Pro 2 i celou VR sadu HTC VIVE Pro 2 Full Kit.

Praha, 3. února 2025 – Společnost HTC VIVE dnes oznámila trvalé snížení ceny prémiového PCVR headsetu HTC VIVE Pro 2. Oceňovaný headset, který se pyšní ostrým obrazem, nepřekonanou technologií sledování pohybu a perfektní ergonomií tak bude k dispozici za 17 570 Kč. Kompletní sestava virtuální reality HTC VIVE Pro 2 Full Kit zahrnující i základnové stanice a ovladače přitom dostává cenovku 32 600 Kč.

Nové ceny jsou aktuální od února 2025.

HTC VIVE Pro 2 je nepřekonaný standard moderního VR

Od uvedení na trh v roce 2021 oceňují headset HTC VIVE Pro 2 uživatelé z celého světa. Mezi hlavní přednosti pro své špičkové PCVR zážitky patří ostré 5K rozlišení, široký 120° zorný úhel a obnovovací frekvence až 120 Hz. I dnes tak uspokojí i ty nejnáročnější hráče s extrémně výkonnými grafickými kartami. Nechybí ani integrovaná sluchátka s certifikací Hi-Res audio. Ta dokládá, že zvládnou reprodukovat i ty nejjemnější detaily a podpořit tak pohlcení virtuálními světy.

Zapomenout nelze ani na nekompromisní technologii sledování pohybu pomocí základnových stanic Steam VR a kompatibilitu s širokou nabídkou příslušenství. Zmínit lze například špičkové sledovače HTC VIVE Tracker 3.0, které snadno zpřístupní sledování pohybu celého těla. Díky Steam VR není problém ani kompatibilita s doplňky z nabídky dalších výrobců.

Více informací naleznou zájemci na stránkách vive.com.

O HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality, který byl od základu budovaný pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně. Společnost VIVE nyní poskytuje i prvotřídní XR hardware; platformu a obchod s aplikacemi VIVEPORT, služby VIVE Enterprise Solutions pro firemní zákazníky a provozuje i VIVE X, akcelerátor VR podnikání s rozpočtem 100 milionů dolarů. Rozvoji kultury se pak věnuje inkubátor VIVE ARTS. Více informací o VIVE naleznete na www.vive.com/

 

NiSi uvádí na trh nový UV filtr pro fotografie s vysokým rozlišením

Společnost Nisi opět dokazuje, že je jedním z předních světových výrobců filtrů, a uvádí na trh nový UV filtr NiSi Air určený pro fotografy, kteří potřebují výjimečnou čistotu a spolehlivou ochranu objektivu.

O výhodách UV filtrů se dlouho diskutovalo a někteří zpochybňovali, zda neohrožují kvalitu objektivu. Tento nový filtr dosahuje 99,9% propustnosti v rozmezí 420-680 nm, takže je prakticky stejně průhledný jako samotný vzduch, a zároveň chrání váš objektiv před poškrábáním, prachem a přírodními živly. UV filtr NiSi Air využívá pokročilou technologii ULRC (Ultra Low Reflective Coating), která zajišťuje minimální odlesky a vynikající kvalitu obrazu s mimořádnou špičkovou odrazivostí pouhých 0,1 %. Podporuje vysoce výkonné fotoaparáty s rozlišením nad 100 megapixelů, přičemž zachovává ostrost a detaily bez kompromisů.

Díky 48vrstvému nanopovlak je filtr odolný proti poškrábání, skvrnám, vodě a oleji. Blokuje také UV záření pod 395 nm, čímž snižuje modrý opar a zlepšuje přesnost barev na fotografiích. Ultratenký mosazný rámeček filtru zajišťuje odolnost a zároveň eliminuje vinětaci, a to i u ultra širokoúhlých objektivů. Konstrukce s vroubkovaným okrajem umožňuje snadné nasazení a sejmutí a poskytuje bezpečný úchop a bezproblémovou manipulaci pro fotografy na cestách.

Nový filtr bude k dispozici ve všech velikostech od 37 mm do 105 mm.

Ceny a dostupnost

Nový filtr se začne dodávat v lednu 2025.

Doporučená prodejní cena je

130626  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 37MM – 1.190,- Kč / 44,90 €

130627  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 39MM – 1.190,- Kč / 44,90 €

130628  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 40.5MM – 1.190,- Kč / 44,90 €

130629  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 43MM – 1.290,- Kč / 49,90 €

130630  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 46MM – 1.390,- Kč / 54,90 €

130631  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 49MM – 1.390,- Kč / 54,90 €

130632  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 52MM – 1.590,- Kč / 59,90 €

130633  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 55MM – 1.590,- Kč / 59,90 €

130634  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 58MM – 1.690,- Kč / 64,90 €

130635  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 62MM – 1.890,- Kč / 74,90 €

130636  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 67MM – 2.090,- Kč / 79,90 €

130637  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 72MM – 2.190,- Kč / 86,90 €

130638  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 77MM – 2.290,- Kč / 89,90 €

130639  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 82MM – 2.590,- Kč / 101 €

130640  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 86MM – 3.090,- Kč / 119 €

130641  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 95MM – 3.690,- Kč / 145 €

130642  NISI FILTER PRO NANO AIR UV 105MM – 4.990,- Kč / 194 €

Další informace získáte na adrese matej.sumka@focusnordic.cz

Klíčové vlastnosti: 

  • 99,9% propustnost světla pro křišťálově čistý obraz
  • Povlak odolný proti poškrábání, skvrnám, vodě a oleji
  • Kompatibilita s fotoaparáty s vysokým rozlišením nad 100 megapixelů
  • Blokování UV záření pro snížení modrého oparu
Exit mobile version